Bitcoin Forum
May 10, 2024, 06:57:57 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »  All
  Print  
Author Topic: Merit in Nederlandstalige community  (Read 9651 times)
Bouli
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 104


https://t.me/Zenzo_Telegram


View Profile WWW
July 03, 2018, 02:08:23 PM
 #61

Waarom krijg ik geen Merit voor mijn teksten, ik denk mee met de community and deel ook mijn ervaring mee. Daarmee verdien ik toch een Merit ?

Jij bepaald niet wat je verdiend, dat bepaalt de community. Je maakt niet echt je onderschrift waar zo... "La patience est le meilleure remède"


1715367477
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715367477

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715367477
Reply with quote  #2

1715367477
Report to moderator
"Your bitcoin is secured in a way that is physically impossible for others to access, no matter for what reason, no matter how good the excuse, no matter a majority of miners, no matter what." -- Greg Maxwell
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715367477
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715367477

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715367477
Reply with quote  #2

1715367477
Report to moderator
1715367477
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715367477

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715367477
Reply with quote  #2

1715367477
Report to moderator
Chriske92
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 97
Merit: 2

Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile WWW
July 04, 2018, 08:38:55 AM
Merited by friends1980 (1)
 #62

Ik kan je vertellen dat ik geen behoefte heb om aan bounties mee te doen, en degenen die dat wel doen maken vrijwel uitsluitend bounty posts. Daar verdien je inderdaad geen Merit mee.


Ik persoonlijk doe mee aan vertaling bounty's, af en toe eens een signature maar niet al te vaak. Zelf scroll ik elk deel van het BCT wel vaak maar niet alles vind ik interessant. Er zijn veel shit posts tegenwoordig zoals 'welke is de beste ico' 'gaat BTC nog stijgen', daar doe ik niet graag aan mee, maar soms zondig ik wel eens.

Maar om terug te komen op de Merit discussie, het is een leuk concept maar het heeft niet het gewenste effect. Nu krijgt men personen die beter zijn en zich beter voordoen dan ze eigenlijk zijn. Ook krijgt diegene met veel Merits de macht om door te geven aan wie hij wilt, dat was het idee van Satoshi niet dacht ik. Want men geeft weer macht aan enkelingen en kan men dus vergelijken met de 'elite' en is totaal anders dan de vrijheid die satoshi of Cypherpunks wilden.
Nu ik zie veel in topics waar er goede antwoorden zijn van newbie's, Jr en Members maar die totaal de nodige merits niet krijgen dat ze verdienen voor hun post.
Als men de shit posts wil tegengaan moeten we het oude systeem gebruiken van mensen die spam melden. Dat is toch objectiever naar mijn mening. Want dan zet je de macht bij de bevolking en niet bij enkelingen, wat ook zeer bevorderend is voor de hele community.

Zelf kijk ik niet veel naar de NL topics, wat zeer jammer is. Want het Nederlands is niet zo'n kleine taal. Ik denk dat we een hele grote Nederlandse community hebben hier op BCT, maar wij Nederlandstaligen zijn personen die zich vlug kunnen aanpassen aan de situaties.

SMART CONTAINERS : https://smartcontainers.ch/
Temperature-sensitive logistics.   Revolutionized.
riksen
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 151
Merit: 2


View Profile
July 06, 2018, 08:56:39 AM
 #63

Ik vindt het systeem van merit helemaal niks.
Zelf post ik veel in het Nederlandse deel van het forum.
Maar omdat ik merk dat het vooral de nieuwe leden zijn die hier posten.
Er totaal geen merit aan elkaar wordt gegeven of kunnen geven.
Daarom leef het Nederlandse deel ook minder.
Ik ga zelf nu ook meer in het Engels posten en lezen.
Want ik zelf wil wel met me rank stijgen.

★ PRiVCY ➢ Anonymous Transactions! ➢ New Roadmap ★
[PoW/PoS]✅[Tor]✅[https://privcy.eu/]✅[Privacy-enabled and Secure.]✅
Delphinus
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 560
Merit: 112


View Profile
July 06, 2018, 09:58:38 PM
 #64

Op dit moment zijn er meerdere projecten zonder BCT thread, omdat ze de tientallen spam accounts niet kunnen blocken.
Het is juist andersom: veel ANN threads betalen spammers om de thread te bumpen. Daar betalen ze duizenden dollars voor.
Als je geen spam wil, kan je een self-moderated thread maken.

Zo doe ik het ook: self-moderaten. Alleen denk ik zelden aan het bestaan van die mogelijkheid...

Veel van de members beperken zich bovendien tot het lezen van de OP (en soms - met heel veel geluk - misschien de meeste recente post in de thread) waardoor er eigenlijk nooit een discussie van komt, maar gewoon een samenraapsel van uitingen van meningen, waarvan de ene nog minder boeiend is dan de andere... Smiley Dat vind ik dus echt hemeltergend.

Een van mijn projecten is nu inderdaad self-moderated geworden, maar de spammers zijn daarna gewoon 2-3 eigen "nep ANN threads" begonnen met dezelfde naam.

Misschien zou het starten van een nieuwe thread 10-15 Merit points moeten kosten. Dat zou spammers wel tegenhouden.

Maar ben het met jullie eens dat dit een klein project is, wat eigenlijk gewoon te groot is geworden en waar nog weinig goede discussies zijn.

Bouli
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 104


https://t.me/Zenzo_Telegram


View Profile WWW
July 09, 2018, 11:07:56 AM
 #65

Ik vindt het systeem van merit helemaal niks.
Zelf post ik veel in het Nederlandse deel van het forum.
Maar omdat ik merk dat het vooral de nieuwe leden zijn die hier posten.
Er totaal geen merit aan elkaar wordt gegeven of kunnen geven.
Daarom leef het Nederlandse deel ook minder.
Ik ga zelf nu ook meer in het Engels posten en lezen.
Want ik zelf wil wel met me rank stijgen.


De vraag is, waarom wil je met je rank stijgen? Het heeft voor het forum zelf niet echt meerwaarde.

Ten tweede, voordat het merit systeem kwam was het Nederlandse gedeelte ook op sterven na dood.

Delphinus
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 560
Merit: 112


View Profile
July 09, 2018, 02:53:31 PM
 #66

Ik vindt het systeem van merit helemaal niks.
Zelf post ik veel in het Nederlandse deel van het forum.
Maar omdat ik merk dat het vooral de nieuwe leden zijn die hier posten.
Er totaal geen merit aan elkaar wordt gegeven of kunnen geven.
Daarom leef het Nederlandse deel ook minder.
Ik ga zelf nu ook meer in het Engels posten en lezen.
Want ik zelf wil wel met me rank stijgen.


De vraag is, waarom wil je met je rank stijgen? Het heeft voor het forum zelf niet echt meerwaarde.

Ten tweede, voordat het merit systeem kwam was het Nederlandse gedeelte ook op sterven na dood.

Ranking is toch een soort van "beloning" waarmee je in aanzien stijgt. Newbies worden toch minder serieus genomen. Mensen zijn straks 6 maanden actief op het forum as "newbie" of "junior". Dan moet je je toch af gaan vragen of het nog enige waarde heeft of je gewoon alle ranks weg moeten halen.

Als merit zo belangrijk is zou je ook alleen dat kunnen laten zien (in combinatie met post count) en de rest gewoon weghalen.

riksen
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 151
Merit: 2


View Profile
July 09, 2018, 05:50:14 PM
 #67

Ik vindt het systeem van merit helemaal niks.
Zelf post ik veel in het Nederlandse deel van het forum.
Maar omdat ik merk dat het vooral de nieuwe leden zijn die hier posten.
Er totaal geen merit aan elkaar wordt gegeven of kunnen geven.
Daarom leef het Nederlandse deel ook minder.
Ik ga zelf nu ook meer in het Engels posten en lezen.
Want ik zelf wil wel met me rank stijgen.


De vraag is, waarom wil je met je rank stijgen? Het heeft voor het forum zelf niet echt meerwaarde.

Ten tweede, voordat het merit systeem kwam was het Nederlandse gedeelte ook op sterven na dood.

Voel me inderdaad niet echt van waarde als ik straks 60 post heb gedaan en geen merit heb gehad. Heb ik dus voor mijn gevoel 60x onzin gepost in de ogen van de rest.
Dus dan is mijn menig of hulp niet van waarde.
Kan ik net zo goed alleen maar hier lezen en niks meer posten.
Zelf haalde ik eerst mijn info uit een slack kanaal.
Maar lees nu veel hier maar inderdaad niet in het Nederlandse deel.
Verwacht ook niet dat het Nederlandse deel gaat opleven van wat ik uit posten lees.

★ PRiVCY ➢ Anonymous Transactions! ➢ New Roadmap ★
[PoW/PoS]✅[Tor]✅[https://privcy.eu/]✅[Privacy-enabled and Secure.]✅
Bouli
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 104


https://t.me/Zenzo_Telegram


View Profile WWW
July 10, 2018, 06:32:13 AM
 #68

Ik vindt het systeem van merit helemaal niks.
Zelf post ik veel in het Nederlandse deel van het forum.
Maar omdat ik merk dat het vooral de nieuwe leden zijn die hier posten.
Er totaal geen merit aan elkaar wordt gegeven of kunnen geven.
Daarom leef het Nederlandse deel ook minder.
Ik ga zelf nu ook meer in het Engels posten en lezen.
Want ik zelf wil wel met me rank stijgen.


De vraag is, waarom wil je met je rank stijgen? Het heeft voor het forum zelf niet echt meerwaarde.

Ten tweede, voordat het merit systeem kwam was het Nederlandse gedeelte ook op sterven na dood.

Voel me inderdaad niet echt van waarde als ik straks 60 post heb gedaan en geen merit heb gehad. Heb ik dus voor mijn gevoel 60x onzin gepost in de ogen van de rest.
Dus dan is mijn menig of hulp niet van waarde.
Kan ik net zo goed alleen maar hier lezen en niks meer posten.
Zelf haalde ik eerst mijn info uit een slack kanaal.
Maar lees nu veel hier maar inderdaad niet in het Nederlandse deel.
Verwacht ook niet dat het Nederlandse deel gaat opleven van wat ik uit posten lees.


Dit is echt onzin...net of je posts ineens zinvol zijn als je hoger in rank bent. Dat is echt grote onzin, sorry dat ik het zeg.
Met die mentaliteit ga je het ver schoppen.  Huh

Je ben bovendien al een Jr. Member. Als je gewoon kwaliteitsposts maakt (vooral in het Engelse gedeelte, niet in offtopic, bounties en marketplace) dan zal je vanzelf merrits krijgen.



friends1980 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
July 12, 2018, 08:23:14 PM
 #69

Dit is echt onzin...net of je posts ineens zinvol zijn als je hoger in rank bent. Dat is echt grote onzin, sorry dat ik het zeg.
Met die mentaliteit ga je het ver schoppen.  Huh

Je ben bovendien al een Jr. Member. Als je gewoon kwaliteitsposts maakt (vooral in het Engelse gedeelte, niet in offtopic, bounties en marketplace) dan zal je vanzelf merrits krijgen.

Nou er zitten wel gi-gan-tisch veel crap posters met een Newbie of Junior level op dit forum. In die zin zou ik ook liever in het gezelschap van Members of hoger vertoeven... Smiley

Maar verder helemaal mee eens, hoor. Ik zal in elk geval niemand discrimineren op basis van zijn ranking Tongue maar wel op basis van de inhoud van zijn posts! Cool Wink

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
Bouli
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 104


https://t.me/Zenzo_Telegram


View Profile WWW
July 12, 2018, 10:02:03 PM
 #70

Dit is echt onzin...net of je posts ineens zinvol zijn als je hoger in rank bent. Dat is echt grote onzin, sorry dat ik het zeg.
Met die mentaliteit ga je het ver schoppen.  Huh

Je ben bovendien al een Jr. Member. Als je gewoon kwaliteitsposts maakt (vooral in het Engelse gedeelte, niet in offtopic, bounties en marketplace) dan zal je vanzelf merrits krijgen.

Nou er zitten wel gi-gan-tisch veel crap posters met een Newbie of Junior level op dit forum. In die zin zou ik ook liever in het gezelschap van Members of hoger vertoeven... Smiley

Maar verder helemaal mee eens, hoor. Ik zal in elk geval niemand discrimineren op basis van zijn ranking Tongue maar wel op basis van de inhoud van zijn posts! Cool Wink

Er zijn inderdaad genoeg spammers/trollers/bots met lage ranked accounts, maar ik kijk ook eerder naar de inhoude. Er zijn genoeg hero/legedary accounts met posts die waardelozer zijn dan van de meeste lagere accounts.

riksen
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 151
Merit: 2


View Profile
July 13, 2018, 11:51:31 AM
 #71

Dit is echt onzin...net of je posts ineens zinvol zijn als je hoger in rank bent. Dat is echt grote onzin, sorry dat ik het zeg.
Met die mentaliteit ga je het ver schoppen.  Huh

Je ben bovendien al een Jr. Member. Als je gewoon kwaliteitsposts maakt (vooral in het Engelse gedeelte, niet in offtopic, bounties en marketplace) dan zal je vanzelf merrits krijgen.

Nou er zitten wel gi-gan-tisch veel crap posters met een Newbie of Junior level op dit forum. In die zin zou ik ook liever in het gezelschap van Members of hoger vertoeven... Smiley

Maar verder helemaal mee eens, hoor. Ik zal in elk geval niemand discrimineren op basis van zijn ranking Tongue maar wel op basis van de inhoud van zijn posts! Cool Wink

Er zijn inderdaad genoeg spammers/trollers/bots met lage ranked accounts, maar ik kijk ook eerder naar de inhoude. Er zijn genoeg hero/legedary accounts met posts die waardelozer zijn dan van de meeste lagere accounts.

Mijn bericht was inderdaad wat vergezocht. Maar wel goed om te lezen dat jullie niet naar ranking kijken.
Blijf er gewoon lekker op los posten. Zal vanzelf wel merit krijgen en anders maar niet.

★ PRiVCY ➢ Anonymous Transactions! ➢ New Roadmap ★
[PoW/PoS]✅[Tor]✅[https://privcy.eu/]✅[Privacy-enabled and Secure.]✅
Delphinus
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 560
Merit: 112


View Profile
July 13, 2018, 02:52:51 PM
 #72

Toch snap ik het wel hoor. Als ik op Reddit post en geen upvotes krijg voel ik me ook een beetje lullig.

Het enige verschil hier is dat het zo nagenoeg onmogelijk is om merit te krijgen, dat je er echt niet slecht over hoeft te voelen.

DikkieD
Member
**
Offline Offline

Activity: 560
Merit: 22


View Profile
July 15, 2018, 02:43:22 PM
Last edit: July 15, 2018, 04:18:31 PM by DikkieD
Merited by friends1980 (1), Bouli (1)
 #73

Ik wist - toen ik hier net begon - niet echt wat het nut er precies van was. Had er toen een stuk of 7 ofzo en gaf ze allemaal aan 1 user die leuk op een van mijn posts reageerde (en mij vervolgens op het hele merit systeem tipte). Later pas had ik ze wellicht beter wat meer obv kwaliteit kunnen uitdelen Smiley.

Wel vind ik het jammer dat Hero/Legendary eigenlijk meer wat zegt over 'er op tijd bij zijn geweest' of 'de juiste vriendjes hebben' (of een derde; otc kopen). Ik zie regelmatig de meest brakke teksten langskomen van personen met heel veel merit.

Ik heb 1x geprobeerd een inhoudelijk goed stuk te publiceren (naast de standaard posts, die nu eenmaal ook bij een forum horen), daar heb ik uiteindelijk het leeuwendeel van mijn merits voor gekregen en zelfs nu komt er nog een verdwaalde merit langs Smiley. Het gaat echter nog wel even duren eer ik een stap voorwaarts maak (moet er nog 'maar' 83 voor full member). Het systeem heeft de grootste spam wellicht een halt toe geroepen, maar eigenlijk klopt het zo ook niet echt...mensen met veel merit geven het eigenlijk vooral aan vrienden of aan hun alt accounts.

Anyway. Terug naar je topic. Ik zie in de andere landen toch wel erg veel merit ruiltjes langskomen. Bv het helpen mbt klusjes en vervolgens bedankt worden in merit (bv hulp bij vertalingen etc, dus iemand doet vertalingswerk bij een bounty en laat landgenoten erop schieten). Tja, dat is inderdaad wat minder relevant bij Nederlanders....ik keek pas na maanden voor het eerst in deze rubriek Smiley

friends1980 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
July 16, 2018, 07:34:02 AM
 #74

Ik zie in de andere landen toch wel erg veel merit ruiltjes langskomen.


Dat was exact de bedoeling van deze thread!  Cool Als de andere buitenlandse members naar hartelust mogen uitwisselen, dan mogen wij dat ook!

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
DikkieD
Member
**
Offline Offline

Activity: 560
Merit: 22


View Profile
July 16, 2018, 11:03:39 AM
Last edit: July 16, 2018, 12:45:47 PM by DikkieD
 #75

Ik zie in de andere landen toch wel erg veel merit ruiltjes langskomen.


Dat was exact de bedoeling van deze thread!  Cool Als de andere buitenlandse members naar hartelust mogen uitwisselen, dan mogen wij dat ook!

Vanzelfsprekend...maar om te geven moet je ze krijgen en ik heb het vermoeden dat NL gebruikers simpelweg minder 'krijgen' los van het feit of ze wel/niet in contact komen met andere NL gebruikers Smiley.

Ik zal in elk geval aan denken om toekomstige merit maar hier te vergeven Smiley. Edit: Hey. Ik heb er twee, dus 1tje weg ermee Smiley. Nu even de vraag hoe ik een ander weer blij maak. Wie heeft ze nu eigenlijk 'het meeste nodig'?

En een gerelateerde vraag. Welke subrubrieken zijn nu een beetje de plekken waar meer inhoudelijk gepraat wordt zonder dat het alleen maar over btc gaat en zonder dat het een groot shillfest wordt?
Bouli
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 104


https://t.me/Zenzo_Telegram


View Profile WWW
July 16, 2018, 09:20:32 PM
 #76

Ik zie in de andere landen toch wel erg veel merit ruiltjes langskomen.


Dat was exact de bedoeling van deze thread!  Cool Als de andere buitenlandse members naar hartelust mogen uitwisselen, dan mogen wij dat ook!

Vanzelfsprekend...maar om te geven moet je ze krijgen en ik heb het vermoeden dat NL gebruikers simpelweg minder 'krijgen' los van het feit of ze wel/niet in contact komen met andere NL gebruikers Smiley.

Ik zal in elk geval aan denken om toekomstige merit maar hier te vergeven Smiley. Edit: Hey. Ik heb er twee, dus 1tje weg ermee Smiley. Nu even de vraag hoe ik een ander weer blij maak. Wie heeft ze nu eigenlijk 'het meeste nodig'?

En een gerelateerde vraag. Welke subrubrieken zijn nu een beetje de plekken waar meer inhoudelijk gepraat wordt zonder dat het alleen maar over btc gaat en zonder dat het een groot shillfest wordt?

Wat ik krijg geef ik regelmatig ook weg, toevallig dat ik je hier tref trouwens, je kent me wel, van Chainium ;-)

friends1980 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
July 17, 2018, 09:47:56 PM
 #77


Ik zal in elk geval aan denken om toekomstige merit maar hier te vergeven Smiley. Edit: Hey. Ik heb er twee, dus 1tje weg ermee Smiley. Nu even de vraag hoe ik een ander weer blij maak. Wie heeft ze nu eigenlijk 'het meeste nodig'?

En een gerelateerde vraag. Welke subrubrieken zijn nu een beetje de plekken waar meer inhoudelijk gepraat wordt zonder dat het alleen maar over btc gaat en zonder dat het een groot shillfest wordt?

Ik stel mij daar geen enkele vraag bij. Ik deel uit als ik daar zin in heb en aan wie ik wil. Maak niet uit welke rank of trust etc. De volledige Meta-thread is een irritante "Merit Police" thread aan het worden, waar mensen zich niet alleen meer vragen stellen over spam en nutteloze posts, maar zich nu ook beginnen af te vragen of de gegeven Merits wel goed gespendeerd werden. Het grenst soms aan het absurde.

Zo is er een thread over mensen die ANN en BOUNTY-threads Meriten. Een thread over mensen die Merit statistics liken. Een thread voor mensen die memes Meriten. Enzovoort enzovoort. Roll Eyes

Ik heb amper de tijd om dat allemaal te lezen, laat staan om hele posts daarover vol te schrijven. Heeft allemaal niets meer met crypto te maken. Geen idee waar al die mensen tijd (en zin en energie) daarvoor vinden... (ik ben trouwens in deze post toch wel goed mijn best aan het doen Cool Grin )

Dus geef gewoon aan wie je wilt. Dit forum is door een libertariër opgestart en ik ga er prat op die spirit van Satoshi voort te zetten. Voor mij waren de Merits dus (deels) voor iedereen die een ietwat samenhangende post in deze thread heeft gezet. Voor een ander kan het iets grappigs of superintellectueel of whatever zijn.

Ze hebben dat Merit systeem absoluut door onze strot willen duwen en als ze nu ook nog gaan komen vertellen waar we ze mogen uitdelen, kunnen we misschien beter ons eigen cryptoforum opstarten...

En wat je laatste vraag betreft... Ik weet het momenteel ook niet te goed. Het is sinds december overal lekker shillen geblazen. Mensen lezen enkel de OP en antwoorden dan maar lukraak iets, gewoon om aan hun minimum posts te geraken... Economics vind ik nog redelijk te doen. Verder is er ook nog de Serious Discussion, maar om heel eerlijk te zijn: ik zit echt niet op dit forum om effe gezellig te keuvelen over legalizering van drugs of over het recht een inbreker te doden of zo...

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
TranslateIntoDutch
Member
**
Offline Offline

Activity: 308
Merit: 69


View Profile
July 19, 2018, 02:25:43 PM
 #78

Eerder in deze thread heb ik mijn mening gegeven over het merit-systeem. Hieraan zou ik willen toevoegen dat het opmerkelijk is hoe weinig merits er binnen de Nederlandstalige community worden gegeven. Nu denk ik dat dat grotendeels te wijten is aan het feit dat het Nederlandstalige deel van het forum niet zo populair is. Kijk maar eens naar hoeveel (of eigenlijk hoe weinig) berichten er op een dag worden geplaatst.

Ik denk dat het Nederlandstalige deel van het forum populairder zou zijn als er meer activiteit zou zijn. Dan zouden er namelijk meer interessante threads (zoals deze) worden geplaatst en dat nodigt uit tot meer interactie. Want hoewel veel Nederlanders het Engels goed machtig zijn, blijft het altijd gemakkelijker om in je eigen taal te communiceren.

Omdat ik graag een bijdrage wil leveren aan het Nederlandstalige deel van het forum, heb ik onlangs de forumregels naar het Nederlands vertaald. Je kunt deze vinden in de thread genaamd Niet-officiële lijst met (officiële) regels, richtlijnen, FAQ Bitcointalk.org. Misschien heb je de forumregels eerder gelezen in het Engels, misschien heb je ze nog nooit gezien. Lees ze eens door. Iedereen is welkom om een reactie achter te laten. En mocht je op- of aanmerkingen hebben, laat het dan vooral weten.

Obiwankenodium
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 322
Merit: 15


View Profile WWW
July 19, 2018, 06:05:24 PM
 #79

Het hele merit gebeuren snap ik nog niet. Krijg ik dit automatisch om uit te delen of moet ik daar iets voor doen? En waar kan ik zien hoeveel merits om te vergeven ik heb?

TranslateIntoDutch
Member
**
Offline Offline

Activity: 308
Merit: 69


View Profile
July 19, 2018, 07:12:52 PM
 #80

Het hele merit gebeuren snap ik nog niet. Krijg ik dit automatisch om uit te delen of moet ik daar iets voor doen? En waar kan ik zien hoeveel merits om te vergeven ik heb?
Ik zag dat je in de thread met de vertaalde forumregels al schreef dat je dacht inmiddels te begrijpen hoe het werkt met merits. Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn, dan zou deze post eerder in deze thread het misschien iets kunnen verhelderen.

Pages: « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!