Phoenix Anka
Legendary

Activity: 1694
Merit: 1096
|
 |
June 08, 2026, 08:31:02 AM |
|
Çok yükselmemişmiydi zaten, gereksiz yere fiyat acayip artmıştı, bence düşüş normal, buralara geri gelmesi beklenirdi. Ama tepeden alanlar şu an baya zarardalar, tabi altın olduğu için kısa vadeli çoğu kişi yatırım olarak düşünmüyor, eski fiyatına geri gelir ama ne kadar sürer orasını Allah bilir.
Bence biraz daha salsın kendini aşağı. Alım fırsatı oluştursun da insanlar biraz altın alabilsinler. Zirveden alan uzun vade bekler yine ama borcu harcı olan için bu düşüşler birer fırsata dönüşüyor. Altının fiyatını pazartesi günkü açılış da belli edecek biraz. Umarım trend tekrar düşüş olur. Zaten anormal yükselmişti. Altın düşüşle başladı hocam güne. Bu yüzden bu hafta daha da düşmesini bekliyorum aslında. Genelde haftaya nasıl başlarsa öyle gidiyor algısı var bende. Ons fiyatı 4285 dolara kadar düşmüş durumda anlık. Bu yüzden altını olanların biraz daha bekleyeceği, olmayanların alma fırsatının oluşacağı bir hafta olabilir belki de.
|
|
|
|
MK-74
Legendary

Activity: 2016
Merit: 1624
|
 |
June 08, 2026, 04:50:26 PM |
|
Dünle bugün İran-İsrail yine birbirini vurdu ve altın birazda olsun düşüş sergiledi. Artık dünyada beklenen şeylerin tam tersi oluyor. Daha önce böyle bir durum olmuş olsaydı altın yükselirdi ama artık altın düşüyor. Kripto düşerdi ama o tam tersi biraz yükseliş gösterdi. Artık piyasaların nasıl hareke ettiği hakkında herhangi bir fikrim kalmadı.
|
|
|
|
Hamster PO
Newbie

Activity: 28
Merit: 0
|
 |
June 10, 2026, 07:39:40 PM |
|
altın düştükçe düşüyor. 6100'e kadar geldi bir ekonomist mi ne vardı televizyonlarda bağırıyordu altın 10 bin olacak alın falan filan diye noldu acaba nereye kayboldu.Altın ons olarak da dahada düşecek gibi bence 3.600 dolarlara gider bu gidişle yani bi %10 daha düşer ondan sonra alırım ben de
|
|
|
|
|
Waleron Wycliffe
Member


Activity: 98
Merit: 13
|
 |
June 11, 2026, 06:30:41 PM |
|
Dünle bugün İran-İsrail yine birbirini vurdu ve altın birazda olsun düşüş sergiledi. Artık dünyada beklenen şeylerin tam tersi oluyor. Daha önce böyle bir durum olmuş olsaydı altın yükselirdi ama artık altın düşüyor. Kripto düşerdi ama o tam tersi biraz yükseliş gösterdi. Artık piyasaların nasıl hareke ettiği hakkında herhangi bir fikrim kalmadı.
Trump istediğini yapıyor altın konusunda da yükseltti şişirdi şimdi savaş faktörü var niyetine millet yine yöneldi ama herkesin elinde patladı şimdilik.
|
|
|
|
|
MK-74
Legendary

Activity: 2016
Merit: 1624
|
 |
June 11, 2026, 10:56:08 PM |
|
Altın Trump'ın barış haberleri sonrası birazda olsa toparlandı, şu an 4.235$'dan işlem görüyor, TL olarak ise 6.371 TL'den işlem görüyor. Eğer bu barış kesinleşirse toparlanma ihtimali yüksek gibi duruyor, tahminlerim o yönde yani, zaten neye göre yükseliyor neye göre düşüyor artık gram bilgim kalmadı, düşeceği zaman düşmüyor, yükseleceği zaman yükselmiyor saçma sapan bir hal almaya başladı bu. En azından tepeden alanlar biraz da olsa umutlanmışlardır yükseliş gelebilir diye.
|
|
|
|
Silence Scream
Legendary

Activity: 1666
Merit: 1375
|
 |
June 12, 2026, 01:29:10 AM |
|
Altın Trump'ın barış haberleri sonrası birazda olsa toparlandı, şu an 4.235$'dan işlem görüyor, TL olarak ise 6.371 TL'den işlem görüyor. Eğer bu barış kesinleşirse toparlanma ihtimali yüksek gibi duruyor, tahminlerim o yönde yani, zaten neye göre yükseliyor neye göre düşüyor artık gram bilgim kalmadı, düşeceği zaman düşmüyor, yükseleceği zaman yükselmiyor saçma sapan bir hal almaya başladı bu. En azından tepeden alanlar biraz da olsa umutlanmışlardır yükseliş gelebilir diye.
4050 dolara kadar düşmüştü ons fiyatı ama daha sonra yine yükselişe geçti. Şimdi ons fiyatı 4180 dolar. Altının yükselişi ve düşüşü son zamanlarda daha hareketli gibi. Altından beklemediğim aralıkta iniyor çıkıyor. Yakında tekrar zirveyi görür mü bilmiyorum ama bir süre daha al satçılara fırsat verecek gibi.
|
| █▄ | R |
▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄ ████████████████ ▀▀▀▀█████▀▀▀█████ ████████▌███▐████ ▄▄▄▄█████▄▄▄█████ ████████████████ ▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀ | LLBIT | ▀█ | THE #1 SOLANA CASINO | ████████████▄ ▀▀██████▀▀███ ██▄▄▀▀▄▄█████ █████████████ █████████████ ███▀█████████ ▀▄▄██████████ █████████████ █████████████ █████████████ █████████████ █████████████ ████████████▀ | ████████████▄ ▀▀▀▀▀▀▀██████ █████████████ ▄████████████ ██▄██████████ ████▄████████ █████████████ █░▀▀█████████ ▀▀███████████ █████▄███████ ████▀▄▀██████ ▄▄▄▄▄▄▄██████ ████████████▀ | ........5,000+........ GAMES ......INSTANT...... WITHDRAWALS | ..........HUGE.......... REWARDS ............VIP............ PROGRAM | . PLAY NOW |
|
|
|
|
blomen
|
 |
June 12, 2026, 07:17:30 AM |
|
xauusd'de bir süre yatay bir seyir olacağını düşünüyorum. fiyat 4000$'ın altına inerse ancak alım için fırsat kovalanır çünkü oranın üstü hala şişik bir fiyat.
fiyat yavaş yavaş 4000$'ın da altına doğru gidiyor. bence altının olması gereken yerlerdeyiz artık yavaş yavaş çünkü rallinin etkisi giderek azalıyor. hala genel seyir düşüş olsa da millet unutmuşken bence toplamaya başlamak için güzel bir zaman. yine diyorum fiyat dip yaptı diye hemen atlamak çok mantıksız. gerçek midir bilmiyorum ama kredi çekip altın aldığını söyleyenler bile vardı ralli zamanında. 4000$'a insin ons biraz alırsın mesela, cebinde 3750 için de 3500 için de paran durur. yoksa yıllarca terste beklemek zorunda kalmak çok saçma.
|
| █▄ | R |
▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄ ████████████████ ▀▀▀▀█████▀▀▀█████ ████████▌███▐████ ▄▄▄▄█████▄▄▄█████ ████████████████ ▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀ | LLBIT | ▀█ | THE #1 SOLANA CASINO | ████████████▄ ▀▀██████▀▀███ ██▄▄▀▀▄▄█████ █████████████ █████████████ ███▀█████████ ▀▄▄██████████ █████████████ █████████████ █████████████ █████████████ █████████████ ████████████▀ | ████████████▄ ▀▀▀▀▀▀▀██████ █████████████ ▄████████████ ██▄██████████ ████▄████████ █████████████ █░▀▀█████████ ▀▀███████████ █████▄███████ ████▀▄▀██████ ▄▄▄▄▄▄▄██████ ████████████▀ | ........5,000+........ GAMES ......INSTANT...... WITHDRAWALS | ..........HUGE.......... REWARDS ............VIP............ PROGRAM | . PLAY NOW |
|
|
|
Waleron Wycliffe
Member


Activity: 98
Merit: 13
|
 |
June 12, 2026, 10:59:48 AM |
|
3500$ dolara düşerse eğer alımlara başlamak lazım.Oralar güzel giriş yerleri bana göre tl olarak da 5000 civarına kadar düşüş gelebilir.
|
|
|
|
|
Phoenix Anka
Legendary

Activity: 1694
Merit: 1096
|
 |
June 16, 2026, 05:19:23 AM |
|
3500$ dolara düşerse eğer alımlara başlamak lazım.Oralar güzel giriş yerleri bana göre tl olarak da 5000 civarına kadar düşüş gelebilir.
Şu an 4325 dolar civarında. Yine bir yükseliş başladı altında. Altın bir yukarı bir aşağı gidip geliyor bu dönemlerde. Altında bile piyasa bu kadar oynakken bitcoindeki değişim normal artık. Gram altın da şu an değerlendi. Geçen haftaya göre herhalde %7-8 fark vardır. Altın açısından 1 haftada bu kadar kazanç bence çok iyi. Daha da gider ama zamanı var. Eğer 3500’e düşerse bu çok iyi olur bir çok kişi altın alır.
|
|
|
|
|
Xyloo
|
 |
June 22, 2026, 12:36:34 PM |
|
3500$ dolara düşerse eğer alımlara başlamak lazım.Oralar güzel giriş yerleri bana göre tl olarak da 5000 civarına kadar düşüş gelebilir.
Şu an 4325 dolar civarında. Yine bir yükseliş başladı altında. Altın bir yukarı bir aşağı gidip geliyor bu dönemlerde. Altında bile piyasa bu kadar oynakken bitcoindeki değişim normal artık. Gram altın da şu an değerlendi. Geçen haftaya göre herhalde %7-8 fark vardır. Altın açısından 1 haftada bu kadar kazanç bence çok iyi. Daha da gider ama zamanı var. Eğer 3500’e düşerse bu çok iyi olur bir çok kişi altın alır. 4205 dolar şu anda. Düşüyor, yükseliyor ve bunu tekrarlayarak yapıyor. Yukarı aşağı salınımlar gösteriyor. Ufak ufak sanki ons buraları kendine yer yapıyor gibi. Bu bir yerde temel dayanak için güzel seviyeler. Eğer 5-6 k dolar bandına atmak istiyorsa kendini buralarda duraklaması gerekecek.
|
|
|
|
|