Bitcoin Forum
June 24, 2026, 07:50:05 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 31.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20]  All
  Print  
Author Topic: E-spor bilgi,tartışma ve tahmin konusu  (Read 4881 times)
Balmain
Hero Member
*****
Offline

Activity: 2632
Merit: 955



View Profile
May 26, 2026, 08:20:21 PM
 #381

Köln'deki IEM turnuvasına hala 2 hafta var. Aurora'nın bu arada başka turnuvası yok herhalde en azından HLTV'de göremiyorum. Stage 1 ve Stage 2 kısımları da var aslında ama biz neyse ki Stage 3'ten direkt olarak başlıyoruz. Yoksa bir kaza kurşununa daha erken elenebilirdik belki. 1,170,000 $ ödül havuzu var. Hala büyük turnuva kazanabilecek kıvamda gözükmüyoruz. Aslında bunun umudunu veren performanslar izledik bazı büyük turnuvalarda ama istikrar yok. Keşke beni bu sefer yanıltsalar da muazzam bir turnuva geçirsek. Smiley
Büyük bir turnuvada şampiyonluk göremedik bir türlü, keşke görsek açıkçası benim pek ümidim yok. Takımda gene değişikliler gerekiyor, hatta global bir kadro olsa daha verimli olabilir diye düşünüyorum. Evet bazı turnuvalarda iyi işler yapıldı ama 4-5 turnuvada bir anca görebiliyoruz o tutkuyu ve heyecanı. Belki bir gün o istikrar yakalanır.

eightdots
Legendary
*
Offline

Activity: 1540
Merit: 1051



View Profile
May 26, 2026, 09:08:46 PM
 #382

Köln'deki IEM turnuvasına hala 2 hafta var. Aurora'nın bu arada başka turnuvası yok herhalde en azından HLTV'de göremiyorum. Stage 1 ve Stage 2 kısımları da var aslında ama biz neyse ki Stage 3'ten direkt olarak başlıyoruz. Yoksa bir kaza kurşununa daha erken elenebilirdik belki. 1,170,000 $ ödül havuzu var. Hala büyük turnuva kazanabilecek kıvamda gözükmüyoruz. Aslında bunun umudunu veren performanslar izledik bazı büyük turnuvalarda ama istikrar yok. Keşke beni bu sefer yanıltsalar da muazzam bir turnuva geçirsek. Smiley
Büyük bir turnuvada şampiyonluk göremedik bir türlü, keşke görsek açıkçası benim pek ümidim yok. Takımda gene değişikliler gerekiyor, hatta global bir kadro olsa daha verimli olabilir diye düşünüyorum. Evet bazı turnuvalarda iyi işler yapıldı ama 4-5 turnuvada bir anca görebiliyoruz o tutkuyu ve heyecanı. Belki bir gün o istikrar yakalanır.

CS2'de istikrarlı takımların sayısı çok fazla değil ve bunu başarabilmek de gerçekten çok zor. Aurora bir maç tüm takımları yenebilecekmiş oynuyor ama sonra basit hatalarla çok fazla maç verebiliyor. Büyük ödüllü bir turnuvada başarılı olmak da lazım gelir açısından ve bu potansiyel var ama istikrar da gerekiyor dediğiniz gibi.

Çok iyi bir performans görsek ve finale kadar çıksalar seyir zevki baya iyi olurdu.

█████████████████████████
███████▀▀███████▀▀███████
█████▀░░▄███████▄░░▀█████
███▀░░██████▀░▀████░░▀███
██▀░░▀▀▀████████████░░▀██
██░░█▄████▀▀███▀█████░░██
██░░███▄▄███████▀▀███░░██
██░░████████████████░░██
██▄░░████▄▄██████▄▄█░░▄██
███▄░░██████░░████░░▄███
█████▄░░▀███░░▐▀░░▄█████
███████▄▄███████▄▄███████
█████████████████████████
.
 ROOBET .██████. BET ON WORLD CUP  🗺 ⚽︎.██████.
|

█▄█
▀█▀
████▄▄██████▄▄████
█▄███▀█░░█████░░█▀███▄█
▀█▄▄░▐█████████▌▄▄█▀
██▄▄█████████▄▄████▌
██████▄▄████████
█▀▀████████████████
██████
█████████████
██
█▀▀██████████████
▀▀▀███████████▀▀▀▀
|.
   BET NOW   
Distraction
Hero Member
*****
Offline

Activity: 2758
Merit: 608



View Profile
May 28, 2026, 06:43:54 PM
 #383

Dünya sıralamasında 1 numarayı bir gün görür müyüz acaba? İçimden bir ses abartma o kadar da diyor çünkü Vitality, NAVI gibi takımlara diş geçirmekte hemen hemen her zaman zorlanıyoruz. Klasik kadromuzla o takımlarla da başa baş oynamamız zor gibi görünüyor. Günün birinde kadroyu daha da güçlendirip genel stratejilerimizde de değişikliğe gidersek belki bu da mümkün olur. Onun dışında maksimum görebileceğimiz seviyeler şu anki sıralamamız ve çevresi olur anca bence.

Balmain
Hero Member
*****
Offline

Activity: 2632
Merit: 955



View Profile
June 01, 2026, 11:18:54 PM
 #384

Dünya sıralamasında 1 numarayı bir gün görür müyüz acaba? İçimden bir ses abartma o kadar da diyor çünkü Vitality, NAVI gibi takımlara diş geçirmekte hemen hemen her zaman zorlanıyoruz. Klasik kadromuzla o takımlarla da başa baş oynamamız zor gibi görünüyor. Günün birinde kadroyu daha da güçlendirip genel stratejilerimizde de değişikliğe gidersek belki bu da mümkün olur. Onun dışında maksimum görebileceğimiz seviyeler şu anki sıralamamız ve çevresi olur anca bence.
İmkanı yok bence, doğruları konuşmak gerekirse. Dünya sıralamasında üç dört yada beşinci sıralara gelinebilir. Klasik kadroyla tekrar sıralamada söylediğim yerlere gelmekte imkansız. Karma takıma dönersek iyi transferler olursa belki olur. Vitality ve Navi varken ilk ikiye kolay kolay hiç bir takım yaklaşamaz bence de.

ILuckyGuyI
Hero Member
*****
Offline

Activity: 2856
Merit: 658



View Profile
June 02, 2026, 07:20:00 PM
 #385

IEM Cologne'de Major heyecanı başladı bu arada. İlk aşama ile başladık tabi daha bize gelene kadar bir aşama daha olacak daha önce de dediğim gibi. Ben Space Soldiers zamanındaki ruhu çok özledim ya. Keşke o günlerdeki performanslar geri gelse.

İmkanı yok bence, doğruları konuşmak gerekirse. Dünya sıralamasında üç dört yada beşinci sıralara gelinebilir. Klasik kadroyla tekrar sıralamada söylediğim yerlere gelmekte imkansız. Karma takıma dönersek iyi transferler olursa belki olur. Vitality ve Navi varken ilk ikiye kolay kolay hiç bir takım yaklaşamaz bence de.

Aynen katılıyorum. Mevcut kadromuzla öyle büyük hedefler koymak zor. Evet bir kere büyük bir turnuvada final oynadık ama düzenli olarak bu seviyelerde oynayabilen bir takım değiliz. Aurora'nın daha büyük hedefler istiyorsa büyük transferler de yapması lazım.

R


▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄
████████████████
▀▀▀▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄▄▄▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀
LLBIT|
4,000+ GAMES
███████████████████
██████████▀▄▀▀▀████
████████▀▄▀██░░░███
██████▀▄███▄▀█▄▄▄██
███▀▀▀▀▀▀█▀▀▀▀▀▀███
██░░░░░░░░█░░░░░░██
██▄░░░░░░░█░░░░░▄██
███▄░░░░▄█▄▄▄▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
▀████████
░░▀██████
░░░░▀████
░░░░░░███
▄░░░░░███
▀█▄▄▄████
░░▀▀█████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
░░░▀▀████
██▄▄▀░███
█░░█▄░░██
░████▀▀██
█░░█▀░░██
██▀▀▄░███
░░░▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
||.
|
▄▄████▄▄
▀█▀
▄▀▀▄▀█▀
▄░░▄█░██░█▄░░▄
█░▄█░▀█▄▄█▀░█▄░█
▀▄░███▄▄▄▄███░▄▀
▀▀█░░░▄▄▄▄░░░█▀▀
░░██████░░█
█░░░░▀▀░░░░█
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
▄░█████▀▀█████░▄
▄███████░██░███████▄
▀▀██████▄▄██████▀▀
▀▀████████▀▀
.
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
░▀▄░▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄░▄▀
███▀▄▀█████████████████▀▄▀
█████▀▄░▄▄▄▄▄███░▄▄▄▄▄▄▀
███████▀▄▀██████░█▄▄▄▄▄▄▄▄
█████████▀▄▄░███▄▄▄▄▄▄░▄▀
███████████░███████▀▄▀
███████████░██▀▄▄▄▄▀
███████████░▀▄▀
████████████▄▀
███████████
▄▄███████▄▄
▄████▀▀▀▀▀▀▀████▄
▄███▀▄▄███████▄▄▀███▄
▄██▀▄█▀▀▀█████▀▀▀█▄▀██▄
▄██▀▄███░░░▀████░███▄▀██▄
███░████░░░░░▀██░████░███
███░████░█▄░░░░▀░████░███
███░████░███▄░░░░████░███
▀██▄▀███░█████▄░░███▀▄██▀
▀██▄▀█▄▄▄██████▄██▀▄██▀
▀███▄▀▀███████▀▀▄███▀
▀████▄▄▄▄▄▄▄████▀
▀▀███████▀▀
OFFICIAL PARTNERSHIP
SOUTHAMPTON FC
FAZE CLAN
SSC NAPOLI
eightdots
Legendary
*
Offline

Activity: 1540
Merit: 1051



View Profile
June 02, 2026, 09:36:33 PM
 #386

IEM Cologne'de Major heyecanı başladı bu arada. İlk aşama ile başladık tabi daha bize gelene kadar bir aşama daha olacak daha önce de dediğim gibi. Ben Space Soldiers zamanındaki ruhu çok özledim ya. Keşke o günlerdeki performanslar geri gelse.

İmkanı yok bence, doğruları konuşmak gerekirse. Dünya sıralamasında üç dört yada beşinci sıralara gelinebilir. Klasik kadroyla tekrar sıralamada söylediğim yerlere gelmekte imkansız. Karma takıma dönersek iyi transferler olursa belki olur. Vitality ve Navi varken ilk ikiye kolay kolay hiç bir takım yaklaşamaz bence de.

Aynen katılıyorum. Mevcut kadromuzla öyle büyük hedefler koymak zor. Evet bir kere büyük bir turnuvada final oynadık ama düzenli olarak bu seviyelerde oynayabilen bir takım değiliz. Aurora'nın daha büyük hedefler istiyorsa büyük transferler de yapması lazım.

Bazı takımların istikrarı diğer takımları zorladı ve sürekli olarak bu takımların başarılı olması da artık yeni takımlar da şampiyon olsun ve rekabet artsın dedirtti. Vitality ve NAVİ'nin kadroları çok iyi ve en önemlisi de istikrarlı takımlar. İzleyiciler majorde sürpriz takım istiyordur belki ama bu sürpriz takımın da istikrarlı olması önemli.

Bir harita bile almak zor bazı takımlardan ve durum böyleyken de istikrarlı olmalarını beklemek gerçekçi bir yaklaşım olmuyor. Takımlar arası fark daha fazla açılmaması da gerekiyor çünkü turnuva başlamadan finalistleri söyleyebiliyoruz.

█████████████████████████
███████▀▀███████▀▀███████
█████▀░░▄███████▄░░▀█████
███▀░░██████▀░▀████░░▀███
██▀░░▀▀▀████████████░░▀██
██░░█▄████▀▀███▀█████░░██
██░░███▄▄███████▀▀███░░██
██░░████████████████░░██
██▄░░████▄▄██████▄▄█░░▄██
███▄░░██████░░████░░▄███
█████▄░░▀███░░▐▀░░▄█████
███████▄▄███████▄▄███████
█████████████████████████
.
 ROOBET .██████. BET ON WORLD CUP  🗺 ⚽︎.██████.
|

█▄█
▀█▀
████▄▄██████▄▄████
█▄███▀█░░█████░░█▀███▄█
▀█▄▄░▐█████████▌▄▄█▀
██▄▄█████████▄▄████▌
██████▄▄████████
█▀▀████████████████
██████
█████████████
██
█▀▀██████████████
▀▀▀███████████▀▀▀▀
|.
   BET NOW   
execijutiere
Legendary
*
Offline

Activity: 2170
Merit: 2164


View Profile
June 02, 2026, 10:12:47 PM
 #387

Dünya sıralamasında 1 numarayı bir gün görür müyüz acaba? İçimden bir ses abartma o kadar da diyor çünkü Vitality, NAVI gibi takımlara diş geçirmekte hemen hemen her zaman zorlanıyoruz. Klasik kadromuzla o takımlarla da başa baş oynamamız zor gibi görünüyor. Günün birinde kadroyu daha da güçlendirip genel stratejilerimizde de değişikliğe gidersek belki bu da mümkün olur. Onun dışında maksimum görebileceğimiz seviyeler şu anki sıralamamız ve çevresi olur anca bence.
İmkanı yok bence, doğruları konuşmak gerekirse. Dünya sıralamasında üç dört yada beşinci sıralara gelinebilir. Klasik kadroyla tekrar sıralamada söylediğim yerlere gelmekte imkansız. Karma takıma dönersek iyi transferler olursa belki olur. Vitality ve Navi varken ilk ikiye kolay kolay hiç bir takım yaklaşamaz bence de.
Açıkcası bu kafayla biraz zor gibi gözüküyor.XANTARES BIG'de oynarken 1 numarayı görmüş bir isim fakat takım böyle olunca ben 1 numarayı görebileceğimizi sanmıyorum.Mental olarak çok çabuk düşünüyoruz ve buna bir çözüm henüz bulunamadı.En son klinik psikolog doktor bir kadını işe almışlardı bakalım belki o biraz yardımcı olabilir bu konuda ama XANTARES'in ben bu agresif çıkışlarının daha çok tedavi görmesi gerekiyor.Takımın mentalini de onun bu çıkışları düşürüyor bana kalırsa.
ILuckyGuyI
Hero Member
*****
Offline

Activity: 2856
Merit: 658



View Profile
June 04, 2026, 06:54:56 PM
 #388

Açıkcası bu kafayla biraz zor gibi gözüküyor.XANTARES BIG'de oynarken 1 numarayı görmüş bir isim fakat takım böyle olunca ben 1 numarayı görebileceğimizi sanmıyorum.Mental olarak çok çabuk düşünüyoruz ve buna bir çözüm henüz bulunamadı.En son klinik psikolog doktor bir kadını işe almışlardı bakalım belki o biraz yardımcı olabilir bu konuda ama XANTARES'in ben bu agresif çıkışlarının daha çok tedavi görmesi gerekiyor.Takımın mentalini de onun bu çıkışları düşürüyor bana kalırsa.

Şu oyunda mental en önemli şey gerçekten. Ben de CS2 oynuyorum ve yüksek rankte falan da değilim şu an. Bu durumda bile mental edebiliyor oyun seni. Ne bileyim takım arkadaşlarının mantıksız hareketleri falan senin de odağını etkiliyor. Psikolog eğer iyiyse işe yarayabilir belki de. XANTARES takımdaki en iyi aimlerden birisi. O oyuna odaklanamaz ve kötü oynarsa takım da amacına hiçbir zaman ulaşamaz. Onun az vurduğu maçlarda genel olarak çok zorlanıyoruz.  Sad

R


▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄
████████████████
▀▀▀▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄▄▄▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀
LLBIT|
4,000+ GAMES
███████████████████
██████████▀▄▀▀▀████
████████▀▄▀██░░░███
██████▀▄███▄▀█▄▄▄██
███▀▀▀▀▀▀█▀▀▀▀▀▀███
██░░░░░░░░█░░░░░░██
██▄░░░░░░░█░░░░░▄██
███▄░░░░▄█▄▄▄▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
▀████████
░░▀██████
░░░░▀████
░░░░░░███
▄░░░░░███
▀█▄▄▄████
░░▀▀█████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
░░░▀▀████
██▄▄▀░███
█░░█▄░░██
░████▀▀██
█░░█▀░░██
██▀▀▄░███
░░░▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
||.
|
▄▄████▄▄
▀█▀
▄▀▀▄▀█▀
▄░░▄█░██░█▄░░▄
█░▄█░▀█▄▄█▀░█▄░█
▀▄░███▄▄▄▄███░▄▀
▀▀█░░░▄▄▄▄░░░█▀▀
░░██████░░█
█░░░░▀▀░░░░█
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
▄░█████▀▀█████░▄
▄███████░██░███████▄
▀▀██████▄▄██████▀▀
▀▀████████▀▀
.
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
░▀▄░▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄░▄▀
███▀▄▀█████████████████▀▄▀
█████▀▄░▄▄▄▄▄███░▄▄▄▄▄▄▀
███████▀▄▀██████░█▄▄▄▄▄▄▄▄
█████████▀▄▄░███▄▄▄▄▄▄░▄▀
███████████░███████▀▄▀
███████████░██▀▄▄▄▄▀
███████████░▀▄▀
████████████▄▀
███████████
▄▄███████▄▄
▄████▀▀▀▀▀▀▀████▄
▄███▀▄▄███████▄▄▀███▄
▄██▀▄█▀▀▀█████▀▀▀█▄▀██▄
▄██▀▄███░░░▀████░███▄▀██▄
███░████░░░░░▀██░████░███
███░████░█▄░░░░▀░████░███
███░████░███▄░░░░████░███
▀██▄▀███░█████▄░░███▀▄██▀
▀██▄▀█▄▄▄██████▄██▀▄██▀
▀███▄▀▀███████▀▀▄███▀
▀████▄▄▄▄▄▄▄████▀
▀▀███████▀▀
OFFICIAL PARTNERSHIP
SOUTHAMPTON FC
FAZE CLAN
SSC NAPOLI
execijutiere
Legendary
*
Offline

Activity: 2170
Merit: 2164


View Profile
June 05, 2026, 07:59:06 AM
 #389

Açıkcası bu kafayla biraz zor gibi gözüküyor.XANTARES BIG'de oynarken 1 numarayı görmüş bir isim fakat takım böyle olunca ben 1 numarayı görebileceğimizi sanmıyorum.Mental olarak çok çabuk düşünüyoruz ve buna bir çözüm henüz bulunamadı.En son klinik psikolog doktor bir kadını işe almışlardı bakalım belki o biraz yardımcı olabilir bu konuda ama XANTARES'in ben bu agresif çıkışlarının daha çok tedavi görmesi gerekiyor.Takımın mentalini de onun bu çıkışları düşürüyor bana kalırsa.

Şu oyunda mental en önemli şey gerçekten. Ben de CS2 oynuyorum ve yüksek rankte falan da değilim şu an. Bu durumda bile mental edebiliyor oyun seni. Ne bileyim takım arkadaşlarının mantıksız hareketleri falan senin de odağını etkiliyor. Psikolog eğer iyiyse işe yarayabilir belki de. XANTARES takımdaki en iyi aimlerden birisi. O oyuna odaklanamaz ve kötü oynarsa takım da amacına hiçbir zaman ulaşamaz. Onun az vurduğu maçlarda genel olarak çok zorlanıyoruz.  Sad

Kendi mental sorununu kendi içinde çözmesi gerekiyor oyun içinde arkadaşlarına da yansıtınca zaten yüzler maç içerisinde çokça düşüyor ve bunu turnuvalarda direkt olarak görebiliyoruz.Webcam olayı gerçekten bunları bize gösterebiliyor XANTARES öldükten sonra bağırmaya başlayınca takım bir an yine başlıyoruz moduna geçiyor.
Balmain
Hero Member
*****
Offline

Activity: 2632
Merit: 955



View Profile
June 06, 2026, 11:13:39 PM
 #390

Donk ve Team Spirit çok acımasız. Mirage haritasında Mibr'ı 13-1 yendiler. Profesyonel arenada tek bir haritada sadece bir tur kazanmak oldukça umutsuz bir durum. Team Spirit harika bir galibiyet serisi yakaladı bu maç onların 7. ardışık zaferini işaret etti. Artık şu aşamalar bitsin de daha keyifli olan üç maçlık serileri izlemeye başlayabiliriz.

Balmain
Hero Member
*****
Offline

Activity: 2632
Merit: 955



View Profile
June 07, 2026, 11:58:23 PM
 #391

2. Aşama maçları bugün oynandı ve daha da iyiydi. Gerçek kazanan, üç maçlık seride belli OLUYOR. FUT, özellikle Ancient haritasında iyi sonuçlar alıyor. Birçok takımın harita havuzunda bu harita bile yok, bu da FUT'a büyük bir avantaj sağlıyor. Yine de takım çalışmasıyla pek fazla kazanmadıklarını söyleyebilirim. Krabe'nin 25-8'lik katkısı bu haritada kilit rol oynadı. Bir iki oyuncu bu haritada çok iyi değildi, ancak genel olarak Ancient haritasında oynayabiliyorlar.

eightdots
Legendary
*
Offline

Activity: 1540
Merit: 1051



View Profile
June 08, 2026, 07:28:41 PM
 #392

2. Aşama maçları bugün oynandı ve daha da iyiydi. Gerçek kazanan, üç maçlık seride belli OLUYOR. FUT, özellikle Ancient haritasında iyi sonuçlar alıyor. Birçok takımın harita havuzunda bu harita bile yok, bu da FUT'a büyük bir avantaj sağlıyor. Yine de takım çalışmasıyla pek fazla kazanmadıklarını söyleyebilirim. Krabe'nin 25-8'lik katkısı bu haritada kilit rol oynadı. Bir iki oyuncu bu haritada çok iyi değildi, ancak genel olarak Ancient haritasında oynayabiliyorlar.

İlerledikçe daha iyi maçlar izliyoruz. Aslında takımlar taktiklerini çok fazla belli etmiyor ve olası büyük maçlara saklıyorlar. Takımların güçleri birbirine yakın olduğunda iyi bir taktik haritayı aldırabiliyor o yüzden şu aşamalarda taktik anlamında iyi maçlar izlemesek de seviye yavaş yavaş artış gösteriyor.

Bu aşamalar bittiğinde asıl maçlara geçeceğiz gibi yani o maçları bekliyorum diyebilirim.

█████████████████████████
███████▀▀███████▀▀███████
█████▀░░▄███████▄░░▀█████
███▀░░██████▀░▀████░░▀███
██▀░░▀▀▀████████████░░▀██
██░░█▄████▀▀███▀█████░░██
██░░███▄▄███████▀▀███░░██
██░░████████████████░░██
██▄░░████▄▄██████▄▄█░░▄██
███▄░░██████░░████░░▄███
█████▄░░▀███░░▐▀░░▄█████
███████▄▄███████▄▄███████
█████████████████████████
.
 ROOBET .██████. BET ON WORLD CUP  🗺 ⚽︎.██████.
|

█▄█
▀█▀
████▄▄██████▄▄████
█▄███▀█░░█████░░█▀███▄█
▀█▄▄░▐█████████▌▄▄█▀
██▄▄█████████▄▄████▌
██████▄▄████████
█▀▀████████████████
██████
█████████████
██
█▀▀██████████████
▀▀▀███████████▀▀▀▀
|.
   BET NOW   
Balmain
Hero Member
*****
Offline

Activity: 2632
Merit: 955



View Profile
June 09, 2026, 07:49:15 PM
 #393

2. Aşama maçları bugün oynandı ve daha da iyiydi. Gerçek kazanan, üç maçlık seride belli OLUYOR. FUT, özellikle Ancient haritasında iyi sonuçlar alıyor. Birçok takımın harita havuzunda bu harita bile yok, bu da FUT'a büyük bir avantaj sağlıyor. Yine de takım çalışmasıyla pek fazla kazanmadıklarını söyleyebilirim. Krabe'nin 25-8'lik katkısı bu haritada kilit rol oynadı. Bir iki oyuncu bu haritada çok iyi değildi, ancak genel olarak Ancient haritasında oynayabiliyorlar.

İlerledikçe daha iyi maçlar izliyoruz. Aslında takımlar taktiklerini çok fazla belli etmiyor ve olası büyük maçlara saklıyorlar. Takımların güçleri birbirine yakın olduğunda iyi bir taktik haritayı aldırabiliyor o yüzden şu aşamalarda taktik anlamında iyi maçlar izlemesek de seviye yavaş yavaş artış gösteriyor.

Bu aşamalar bittiğinde asıl maçlara geçeceğiz gibi yani o maçları bekliyorum diyebilirim.
Öyle kesinlikle tek serilik maçlarda bütün taktikleriyle girmiyorlar maçlara. genede aşamaları geçmek önemli geçemeyince eleniyorsun. Bireysel oyuncuların yaptıkları işlerde önemli de ama bir yere kadar. Donk bile bazen takımını taşımakta zorlanıyor dünyanın en saf aimine sahip olsa bile yetmiyor, aşırı iyi taktiksel oynayan bir takıma karşı.

Balmain
Hero Member
*****
Offline

Activity: 2632
Merit: 955



View Profile
June 11, 2026, 06:13:24 PM
 #394

Fut Vitality maçında Fut Anubiste öyle bir oynadı ki yoksa mı dedirtti. İkinci harita overpasste bazen konuşmak için erken olduğunu hatırlattı Vitality işte. Sadece 2 round kazanabildi Overpass'te Fut daha sonrasında decider da biraz daha yakın maç olmuş olsa da haritayı kazanan Vitality oldu. Anubis haritasını güzel oynadı Fut etkileciydi. Aurora'da Monte ile oynuyor ilk haritayı seyrettim Nuke haritasını kazandı Aurora şimdi ise Anubis'te oynayacaklar. Anubis'i iyi oynar Aurora kazanır diye tahmin ediyorum.

Balmain
Hero Member
*****
Offline

Activity: 2632
Merit: 955



View Profile
June 12, 2026, 11:17:59 PM
 #395

Bu kadar formda olan Team Sprit'i yenebileceğine zaten inanmamıştım Aurora'nın. İlk harita güzeldi, baya bir fark açıldı geri dönmeye çalıştı Team Sprit gene de olmadı, Aurora Dust2'nin sonunu getirebildi. Bir an onu da getiremeyeceklerinden endişelendim. Diğer harita Anubis'ti ve Team Sprit bu haritada Navi'yi de yenmişti. Aurora'nın haritası olsa da böyle sonuçlanacağını tahmin edebiliyordum. Decider haritasında hiç şansımız yoktu. Vitality ve Team sprit şuanda cs'nin en iyi takımları.

Balmain
Hero Member
*****
Offline

Activity: 2632
Merit: 955



View Profile
June 15, 2026, 09:49:51 PM
 #396

Navi ardı ardına yenilgiler yaşıyor. Ne oldu bu takıma gayet forma girmişlerdi. Önce Falcons daha sonra G2. Falcons yenilgisinden sonra bir yenilgi daha Navi için çok kötü oldu ve özgüvenleri artık son derece düşmüştür. G2'da Heavygod fark yaratmış her haritada en üst düzey katkıyı o sağlamış. İsminin hakkını veriyor tam anlamıyla, iyi bir firepower oyuncusu, üst düzey. Makazze çok övülüyordu, son maçlarda bekleneni veremiyor.

eightdots
Legendary
*
Offline

Activity: 1540
Merit: 1051



View Profile
June 16, 2026, 10:46:35 PM
 #397

Navi ardı ardına yenilgiler yaşıyor. Ne oldu bu takıma gayet forma girmişlerdi. Önce Falcons daha sonra G2. Falcons yenilgisinden sonra bir yenilgi daha Navi için çok kötü oldu ve özgüvenleri artık son derece düşmüştür. G2'da Heavygod fark yaratmış her haritada en üst düzey katkıyı o sağlamış. İsminin hakkını veriyor tam anlamıyla, iyi bir firepower oyuncusu, üst düzey. Makazze çok övülüyordu, son maçlarda bekleneni veremiyor.

Maçlara bakmıştım ben de aynı soruyu sordum ne oldu bu takıma diye. Sanki bazı takımlar üst üste iyi performanslar ve turnuvalar geçirdikten sonra işleri biraz salıyorlar rahatlıyorlar gibi oluyor. NAVİ de bunu yapıyor sanki yoksa böyle mağlubiyetler alacak takımlar değiller. CS2 anlık bir oyun yani bazı pozisyonlarda şansla sayı alınabiliyor ve bu da karşı takımın dengesini bozabiliyor. Böyle sayılar da oldu ama yine de böyle bir performans NAVİ için iyi değil yakın zamanda toparlayacaklardır.

█████████████████████████
███████▀▀███████▀▀███████
█████▀░░▄███████▄░░▀█████
███▀░░██████▀░▀████░░▀███
██▀░░▀▀▀████████████░░▀██
██░░█▄████▀▀███▀█████░░██
██░░███▄▄███████▀▀███░░██
██░░████████████████░░██
██▄░░████▄▄██████▄▄█░░▄██
███▄░░██████░░████░░▄███
█████▄░░▀███░░▐▀░░▄█████
███████▄▄███████▄▄███████
█████████████████████████
.
 ROOBET .██████. BET ON WORLD CUP  🗺 ⚽︎.██████.
|

█▄█
▀█▀
████▄▄██████▄▄████
█▄███▀█░░█████░░█▀███▄█
▀█▄▄░▐█████████▌▄▄█▀
██▄▄█████████▄▄████▌
██████▄▄████████
█▀▀████████████████
██████
█████████████
██
█▀▀██████████████
▀▀▀███████████▀▀▀▀
|.
   BET NOW   
Balmain
Hero Member
*****
Offline

Activity: 2632
Merit: 955



View Profile
June 18, 2026, 06:03:59 PM
Merited by blomen (1)
 #398

Aurora Major'da yarı finalde. Betbooom'u da yenerek yarı finale yükseldik. rakip 9z yada Furia olacak. Harika major geçiriyor Aurora. Güzel hatıralar birikti. Woxic'in Dust2'de aldığı 1v3 clutch unutulmayacak anlardandı. Xantares'in bugün attığı tek mermi de öyle inanılmaz bir refleksti. Videoyu koyacağım buraya izlemek isteyen bakar. Eğer finale yükselebilirsek çok büyük ihtimalle Vitality yada Team sprit gelecek.

https://x.com/RazedEsport/status/2067608279836979318?s=20

Balmain
Hero Member
*****
Offline

Activity: 2632
Merit: 955



View Profile
June 20, 2026, 11:05:54 PM
 #399

Major'dan yarı finalde elendik. Dünya kupasında ki yenilgilerden sonra en azından cs'de final görme umudumuz vardı o da olmadı. Woxic maç sonrasında göz yaşlarını tutamadı. Beş Türk olarak oynadıkları son maç olacak diye düşünüyorum. Yabancı koç transfer edildi, karma takım olacak yoksa yabancı koç getirmezlerdi. Takımdan 1-2 oyuncu ayrılır sene sonuna kadar. O finali görseydik en azından güzel olacaktı.


Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!