Bitcoin Forum
June 22, 2024, 05:28:37 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]

Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Make we no be hypocritical member for the forum  (Read 65 times)
Dailyscript (OP)

Activity: 210
Merit: 125

View Profile
December 12, 2023, 11:13:12 PM

I know say most persons wan rank up and go wan do anything possible to get merit from the merit source but I just say make I remind us say people de actually go through the things we de write both for our post and the replies we de give and for some, them de assume say anything when de the forum de legit and so them de actually apply the information when we de pass across gor here in their real life.

So while you codedly  do your stuff in the forum, make sure you are not painting a misleading narrative to people so your information won't become a source of downfall to another person who is just trying to find his way in the forum.

Try and ensure you are not framing stories just to get people attention and then end up misleading people in the long run. Make we try to not be a hypocritical member for the forum, make everything wey we talk and advice make e be weting we they do and pracrise.

Hatchy

Activity: 448
Merit: 503

The Alliance Of Bitcointalk Translators - ENG>PID

View Profile
December 12, 2023, 11:53:43 PM

I know say most persons wan rank up and go wan do anything possible to get merit from the merit source but I just say make I remind us say people de actually go through the things we de write both for our post and the replies we de give and for some, them de assume say anything when de the forum de legit and so them de actually apply the information when we de pass across gor here in their real life.

So while you codedly  do your stuff in the forum, make sure you are not painting a misleading narrative to people so your information won't become a source of downfall to another person who is just trying to find his way in the forum.

Try and ensure you are not framing stories just to get people attention and then end up misleading people in the long run. Make we try to not be a hypocritical member for the forum, make everything wey we talk and advice make e be weting we they do and pracrise.

Well na correct talk u talk guy. With so many members now a days wey dey try rank up, so Dem go fit join campaign, some of Dem no longer care how Dem get merit. Dem go just think say anything wey Dem post soffar e give Dem merit na d koko. D tin be say, so many members for dis forum really no know many things and Dem real reason why Dem join d forum na to learn more about cryptocurrency. But if people for forum con start to dey post anyhow ting just to rank up, then these people wey wan learn go learn wrong thing. So make we just remember say anything wey we do, make e no be for only our own good, but for d good of others.

R

▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄
████████████████
▀▀▀▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄▄▄▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀
LLBIT|
4,000+ GAMES
███████████████████
██████████▀▄▀▀▀████
████████▀▄▀██░░░███
██████▀▄███▄▀█▄▄▄██
███▀▀▀▀▀▀█▀▀▀▀▀▀███
██░░░░░░░░█░░░░░░██
██▄░░░░░░░█░░░░░▄██
███▄░░░░▄█▄▄▄▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
▀████████
░░▀██████
░░░░▀████
░░░░░░███
▄░░░░░███
▀█▄▄▄████
░░▀▀█████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
░░░▀▀████
██▄▄▀░███
█░░█▄░░██
░████▀▀██
█░░█▀░░██
██▀▀▄░███
░░░▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
|
██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░██
▀█▄░▄▄░░░░░░░░░░░░▄▄░▄█▀
▄▄███░░░░░░░░░░░░░░███▄▄
▀░▀▄▀▄░░░░░▄▄░░░░░▄▀▄▀░▀
▄▄▄▄▄▀▀▄▄▀▀▄▄▄▄▄
█░▄▄▄██████▄▄▄░█
█░▀▀████████▀▀░█
█░█▀▄▄▄▄▄▄▄▄██░█
█░█▀████████░█
█░█░██████░█
▀▄▀▄███▀▄▀
▄▀▄
▀▄▄▄▄▀▄▀▄
██▀░░░░░░░░▀██
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
░▀▄░▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄░▄▀
███▀▄▀█████████████████▀▄▀
█████▀▄░▄▄▄▄▄███░▄▄▄▄▄▄▀
███████▀▄▀██████░█▄▄▄▄▄▄▄▄
█████████▀▄▄░███▄▄▄▄▄▄░▄▀
███████████░███████▀▄▀
███████████░██▀▄▄▄▄▀
███████████░▀▄▀
████████████▄▀
███████████
▄▄███████▄▄
▄████▀▀▀▀▀▀▀████▄
▄███▀▄▄███████▄▄▀███▄
▄██▀▄█▀▀▀█████▀▀▀█▄▀██▄
▄██▄██████▀████░███▄██▄
███░████████▀██░████░███
███░████░█▄████▀░████░███
███░████░███▄████████░███
▀██▄▀███░█████▄█████▀▄██▀
▀██▄▀█▄▄▄██████▄██▀▄██▀
▀███▄▀▀███████▀▀▄███▀
▀████▄▄▄▄▄▄▄████▀
▀▀███████▀▀
OFFICIAL PARTNERSHIP
FAZE CLAN
SSC NAPOLI
|
Pokapoka124

Activity: 1176
Merit: 556

View Profile WWW
December 13, 2023, 05:04:46 AM

Na good advice to newbies make them know how to guide for the area. I dey always talk am say, na where person know reach e dey talk. If person make careless cappings, instantly other people go debunk am. And if you dy continue like that, e nor go tay before area go mark your username say you na bla bla blu you dey always talk and e nor gel like that at all.
Makus

Activity: 364
Merit: 256

View Profile WWW
December 14, 2023, 04:28:22 AM

Op na real matter naim you dey Yan for here oo, some person as Dem dey find wey to get merit, dem just post anyhow, forgetting say before den come other people don dey wey been dey service the local board well, and got those wey dey post wrong information like lie lie news make person for get compassion give then merit. I go still like clear you say no matter how you lie reach for your  post. If person no like to merit you e not go merit you, so what the point of lying to your family. Because as we dey so, we don turn family, forget say we from different background and tribes. My advise na be say, make we still try to keep this our local board very healthy abeg.

SPIN

▄▄▄██████████▄▄▄
     ▄███████████████████▄
   ▄██████████▀▀███████████▄
   ██████████    ███████████
 ▄██████████      ▀█████████▄
▄██████████        ▀█████████▄
█████████▀▀   ▄▄    ▀▀▀███████
█████████▄▄  ████▄▄███████████
███████▀  ▀▀███▀      ▀███████
▀█████▀          ▄█▄   ▀█████▀
 ▀███▀   ▄▄▄  ▄█████▄   ▀███▀
   ██████████████████▄▄▄███
   ▀██████████████████████▀
     ▀▀████████████████▀▀
        ▀▀▀█████████▀▀▀
RIUM
FAST DEPOSITS
AND WITHDRAWALS
    ▄▄████████▄▄                        ▄██████▄
  ▄███████▀██████▄                    ▄██████████▄
 ██████ ▀▀ ▄ █████       ██          ▄████████████▄
████████  ▄▀▄ ▀██▀      ▄███       ▄███          ███▄
███████▄  ▀▀▀ ▄██      ▄█████▄    ████████    ███████
███████  ██▀  ▄██     ████████▄   ███▀ ▄▄▄    ▄▄▄▄▀██
█████▄▄  ▀▀▄   ██▄    ▀▀█████▀▀   █████▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄███
 ██████ █ ▄ ▄█████    ▀▄▄▀▀▀▄▄▀   ████████    ██████▀
  ▀███████████████     ▀█████      ▀██████▄▄▄▄████▀▀
    ▀▀█████████▀         ███         ▀▀████████▀▀
WHEEL OF
FORTUNE
[WELCOME OFFER
     200% + 50FS
]▄███████████████████████▄
█████████████████████████
█████████████████▀▀██████
████████████▀▀▀    ██████
███████▀▀▀   ▄▀   ███████
████▄     ▄█▀     ███████
███████▄ █▀      ████████
████████▌▐       ████████
█████████ ▄██▄  █████████
███████████████▄█████████
▀███████████████████████▀

▄▀▀▀

▀▄▄▄
PLAY NOW
▀▀▀▄

▄▄▄▀
Justbillywitt

Activity: 280
Merit: 235

View Profile
December 14, 2023, 01:16:59 PM

I believe that before a post is considered for merits there are criterias it has to meet before it can be merited. So anybody posting something that is irrelevant or misleading stuffs cannot get merits from such posts. So it's left for whoever that's giving the merit to determine if the post is meaningful, helpful or it's a lie or Truth. But if you notice someone posting misleading information you should let the person know that what he/she is doing is not good and should stop posting such in this forum or LB.

Jegileman

Activity: 378
Merit: 192

View Profile
December 14, 2023, 02:10:06 PM

Dis na very good observation and anybody wey dey share hypocritical information here is just doing it for something else and not to inform people on the actual case of it being a truthful case. We have seen many posts wey dey very obvious say na just cooked up stories and d person wey post am go was defend am so dat them no go regard am as liar or a person dat misleads others. He no bad to share life happenings here for people to learn but trying to frame up a story that is not true is very wrong to do, it is better you refer to it as a case of caution for someone to take instead of lying and saying that it actually happened. Also, informations shared here are subject to more research before you will take action on the course because not everything you see online is accurate as it looks.

Pages: [1]
  Print  

Jump to: