Bitcoin Forum
May 21, 2024, 10:25:48 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]

Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Fuel subsidy  (Read 74 times)
Nangiconference (OP)

Activity: 105
Merit: 4

View Profile
January 28, 2024, 02:34:57 PM

Let them eat the money and allow us to buy fuel at a subsidized rate !
 I disagree with this so called fuel subsidy removal. Standard of living was better before the removal of fuel subsidy. It was better when public funds were misappropriated and Embezzled.
Since  29th of may 2023, when removal of fuel subsidy was announced I never fit on my power generating set (generator) due to high cost of fueling. I Dy buy Ice block to cool my drinks since I can't use generator to power my refrigerator In my local provision  store.
One of my neighbour bin Dy ask me where e fit see 'I PASS MY NEIGHBOUR GENERATOR' to buy. My church generator Dy always off while church Dy on since we no fit buy enough fuel to serve us.
  The one that anger me the most is that, the so called palliative which was meant to cushion the effect of the subsidy was not evenly distributed, Wetin reach my people na ONE MAN ONE CUP OF RICE. I hear say the  two bags of rice wey dem give our chief, en cornerside  one  bag for him and en family and then share one bag to the whole community en follow share this remaining one bag to enself again(greed) like say en never first collect. Just as e use cornerside one bag for enself na so everybody wey bin Dy in charge of the allocation from abuja go don politicise am. What a country!
  E get any body wey know where I fit buy this electric bike? Do well to reply. I no fit Dy spend again for this fuel.
  To worsen the matter NEPA come still remove our transformer stroke say we Dy owe dem. Debt wey don accrue from previous NEPA committee chairmen of the past 5 tenures. The question now b say how this newly elected chairman wan take pay the money because nobody go gree pay any money when light no Dy.
  MAKE WE THINK ABOUT AM, HEAT TOO MUCH NO LIGHT, NO FAN.

Churchillvv

Activity: 406
Merit: 172

Eloncoin.org - Mars, here we come!

View Profile WWW
January 28, 2024, 02:58:07 PM

Note; This is not an attack but a correction

Please try dey post small small no be everything you go talk for here go think about Bitcoin crack your head think of good thing to post no be Everytime Nigeria wahala you dey talk about.

Read this thing again and follow instructions
Hey buddy!

I'm supposed to read this thread and see the content of your post but I will not because you're spamming the local board with lots of off topics/ threads.
I'm supposed to send you a PM on behave of the forum [senior colleagues] to correct you but on how to post but I will have to copy and paste this message to all the threads which you just created today for you to understand the gravity of your spam.

Here is a link https://bitcointalk.org/index.php?topic=1689727.0 to a thread you must read before posting and I suppose say person wey carry you come this forum no tell you about the thread make you read and understand am first before you make post.

Another link dey here [ https://learnmeabitcoin.com/ ] for you to go to that website and learn about Bitcoin because na the original thing wey carry everybody come here no be country matter as you dey post Everytime.

Much love buddy!

Pages: [1]
  Print  

Jump to: