Bitcoin Forum
June 30, 2024, 06:18:53 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]

Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 [3]  All
  Print  
Author Topic: Crypto is really helping  (Read 386 times)
Zanab247

Activity: 1246
Merit: 161

View Profile
June 25, 2024, 05:20:25 PM

If not that our government is still disturbing the crypto users in the country, it would have help Nigeria to solve this hardship on ground because people have the idea of crypto business which will be very easy for them to eliminate this poverty that is growing in the country.

Do you know many people have used BTC and crypto to improve financially and materially in the country, despite the banned be pronounce by the central bank governor in the past, but it didn't stop people not to use their opportunity to buy BTC through exchange P2P and hodl for long period of year before they can sell through exchange P2P to make profit that tuned them to millionaires in the country.

Do you know many people have used BTC and crypto business to trained themselves in school, and there are some students who are still using it to train themselves right now, because they planned their life well in the past by learning BTC and crypto to separate themselves from other people.

DubemIfedigbo001

Activity: 350
Merit: 261

Let love lead

View Profile WWW
June 25, 2024, 05:50:15 PM

Ona good day ooo. Sometimes I dey wonder waiting this world or this country for look like if crypto been no dey because the rate of hardship in this country is too much and waiting dey cause some of this hardship na selfishness and man know man which most people call tribalism. Imagine where pesin go commot go look for work pesin wey dey in charge go tell you say no vacancy or chance for you mean while there is vacancy and you are qualified for the task but because you are not from same place with them, they will deprived you of the opportunity. Now, those vacancy, chance or slot they use to buy it and the people wey dey buy am na the big men, so times dey go buy slot keep for pesin wey no dey qualify for the job or dey go buy am keep for pesin wey never graduate from school. All these things dey very annoying, in fact e dey discouraging but I go advice everyone to keep pushing one day e go turn around for your good. However, crypto don make so many people no to get interest for all those company work because you fit dey your house dey make your cool money, nobody dey stress you, nobody to disturb you, you fit sleep anytime you want and wake up continue your work, you decide if you go work or not. Crypto is really helping, I get friends for school wey no get parents and right from our first year in school they have being paying their fees with the help of crypto, crypto has given a lot of skilled and unskilled individual hope or reason to survive. Crypto is really sweet and amazing because those salary wey company dey pay worker month end in crypto you fit make the money 1 or 2hrs depending na so crypto sweet reach.
Bros no loud am ooo, crypto na life jacket for this country, e don make people comfortable and reduced crime rate. The one wey dey sweet me pass na the crime rate wey em reduce, now we dey waka anywhere, anytime for my area. The hardship dey increase steadily, but person wey sabi crypto activities no dey feel am too much.

These period business people dey hear am because customers never belefull, na which money them wan take patronize you, na only food related businesses dey survive small here. Companies sef dey use artisans dey play wella now because them know well say hunger day.

All thanks to God and crypto, I no dey send who wan carry me play because I no dey beg for food and I dey make sure say them understand am before I start any transaction or contract with clients.

Crypto saved me and us all from this punishing economy imposed on us by wicked leaders.

R

▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄
████████████████
▀▀▀▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄▄▄▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀
LLBITCRYPTO
FUTURES
[
1,000x
LEVERAGE
][
COMPETITIVE
FEES
][
INSTANT
EXECUTION
]██████
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██████
████████████████████████████████████████████████████████
TRADE NOW
████████████████████████████████████████████████████████
██████
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██████
Bright0515

Activity: 137
Merit: 32

CRYPTOMUS

View Profile
June 25, 2024, 06:53:18 PM

Yes oo for our country today e come dey be like say school no matter at all again the rate of unemployed graduates no dey funny at all pesin carry him money pay for school finish last last nothing come out. Crypto now dom come help many lives even some government officials dey into this crypto of a thing.

Every day different crypto currencies dey come out and boys now no wan take chances like even me still dey wonder boys now no dey gree work for people oo because them know wetin Dem fit gain if them carry that time of work put am seriousness dey follow crypto up.

Pages: « 1 2 [3]  All
  Print  

Jump to: