Bitcoin Forum
May 27, 2024, 10:20:14 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]

Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Opay, Palmpay, and others to close accounts wey dey do crypto transactions  (Read 42 times)
SatoPrincess (OP)

Activity: 994
Merit: 735

View Profile
May 04, 2024, 12:23:59 PM

I just login my palmpay account this morning to make transfer when I see their notification say CBN don give instruction say make them no dey allow their users to make transactions way concern crypto through their platform. I still check my Palmpay account sef, na the same message I dey see there. Them even send me SMS sef. My head dey spin since as I dey think how we go fit take exchange our coins to naira if the traditional banks and fintech banks dey close accounts way them connect to crypto trading.

Since Binance don cast I know say many of their previous users don dey use remitano or other p2p exchanges. I dey use remitano trade, and for the app them get option way you fit convert your coins to naira automatically (NGNR), I dey feel say these exchange platforms go soon change their policies so that them no go enter government wahala.

This no be the first time CBN and Nigerian government dey ban crypto transactions, the last time Nigerians come dey use format of say them no go dey add anything related to crypto for the transaction note and e been dey work that year. I sure say the format go don cast by now so wetin be the new thing we fit do to avoid CBN closing our accounts?

https://punchng.com/dont-trade-in-crypto-opay-palmpay-others-warn-customers/?amp
Ever-young

Activity: 1190
Merit: 176

★Bitvest.io★ Play Plinko or Invest!

View Profile WWW
May 04, 2024, 12:30:53 PM

Just like before if person they perform crypto transaction for any of this exchange you and the dealer already they aware of Watin they happen so una no go try use any crypto related terms to add for the payment description so that eh no go attract eye inside the transaction so the old way no matter how them do am still they valid and active.

Another way too to avoid eyes for the transaction nah to avoid all this kobo, kobo and 1 naira way them they add for transaction because normally for this country if you they buy goods eh hard to see goods way them add price reach kobo so if transaction for person account too carry all this kobo for am nah fast means to question the source of that transaction which means them fit ask the owner to state how come about am and the rest of them.

Those vendor way also they deal for the P2P also need to they careful because if you they carry too much out going transaction for your personal account eh fit also attract suspicious which them fit they question which type of business way the person they do way go warrant that kind number of transaction, and eh they very easy to catch other P2P seller if them catch just one big vendor them go assume say every other person way eh send money to fall under the same line of business with am either eh buy from am
Or eh sell give am.

Igebotz
Legendary

Activity: 1400
Merit: 1683

The Naija & BSFL Sherrif 📛

View Profile WWW
May 04, 2024, 12:34:34 PM

There is already a long discussion on this topic on this thread here FX CRISIS: Opay, palmpay other fin tech barned from registering new customers please kindly cut out this post and paste it on the existing thread. I'm locking this thread respectively.

..Stake.com..   ▄████████████████████████████████████▄
   ██ ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄            ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ ██  ▄████▄
   ██ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ ██████████ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ ██  ██████
   ██ ██████████ ██      ██ ██████████ ██   ▀██▀
   ██ ██      ██ ██████  ██ ██      ██ ██    ██
   ██ ██████  ██ █████  ███ ██████  ██ ████▄ ██
   ██ █████  ███ ████  ████ █████  ███ ████████
   ██ ████  ████ ██████████ ████  ████ ████▀
   ██ ██████████ ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ ██████████ ██
   ██            ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀            ██ 
   ▀█████████▀ ▄████████████▄ ▀█████████▀
  ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄███  ██  ██  ███▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
 ██████████████████████████████████████████
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
█  ▄▀▄             █▀▀█▀▄▄
█  █▀█             █  ▐  ▐▌
█       ▄██▄       █  ▌  █
█     ▄██████▄     █  ▌ ▐▌
█    ██████████    █ ▐  █
█   ▐██████████▌   █ ▐ ▐▌
█    ▀▀██████▀▀    █ ▌ █
█     ▄▄▄██▄▄▄     █ ▌▐▌
█                  █▐ █
█                  █▐▐▌
█                  █▐█
▀▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▀█
▄▄█████████▄▄
▄██▀▀▀▀█████▀▀▀▀██▄
▄█▀       ▐█▌       ▀█▄
██         ▐█▌         ██
████▄     ▄█████▄     ▄████
████████▄███████████▄████████
███▀    █████████████    ▀███
██       ███████████       ██
▀█▄       █████████       ▄█▀
▀█▄    ▄██▀▀▀▀▀▀▀██▄  ▄▄▄█▀
▀███████         ███████▀
▀█████▄       ▄█████▀
▀▀▀███▄▄▄███▀▀▀
..PLAY NOW..

Code:
[center][table][tr][td][url=https://stake.com][font=Arial black][size=24pt][glow=#0f212e,2][color=transparent][size=8pt].[/size].[size=9pt][sup][size=16pt][color=#fff]Stake.com[/size][/sup][/size].[size=8pt].[/td]
[td][/td][td][/td]
[td][size=2pt][tt]   [color=#2d4454]▄████████████████████████████████████▄
   [glow=#fff,2]██ [color=#ccc]▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄[/color]            [color=#ccc]▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄[/color] ██[/glow]  [color=#ed5564]▄████▄[/color]
   [glow=#fff,2]██ [color=#ccc]▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀[/color] [color=#0c79ed]██████████[/color] [color=#ccc]▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀[/color] ██[/glow]  [color=#ed5564]██████[/color]
   [glow=#fff,2]██ [color=#0c79ed]██████████ ██      ██ ██████████[/color] ██[/glow]   [color=#ed5564]▀██▀[/color]
   [glow=#fff,2]██ [color=#0c79ed]██      ██ ██████  ██ ██      ██[/color] ██[/glow]    [color=#ccc]██[/color]
   [glow=#fff,2]██ [color=#0c79ed]██████  ██ █████  ███ ██████  ██[/color] ██[/glow][color=#ccc]██▄ ██[/color]
   [glow=#fff,2]██ [color=#0c79ed]█████  ███ ████  ████ █████  ███[/color] ██[/glow][c
Pages: [1]
  Print  

Jump to: