Bitcoin Forum
June 29, 2024, 06:42:33 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: Bitcoins verkocht  (Read 2308 times)
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
June 24, 2014, 02:18:59 PM
 #21

Wellicht dat ik binnenkort een keer Kraken join, maar dat is dan vooral om hopelijk wat winst te behalen op de wisselende BTC koers. Smiley

Ik vind Bitonic prima, het kopen en verkopen van BTC zal dan ook bij hen plaatsvinden - behalve in de hierboven beschreven situatie. Wellicht dat ik echter Kraken zelfs oversla als Bitonic hun exchange op poten hebben weten te zetten. Dat de prijzen iets anders liggen van Kraken en Bitonic maakt mij niet zoveel uit zolang het niet om tientallen euro's gaat. Zo stimuleer je de Nederlandse economie een beetje en houd je een leuk Nederlands bedrijf running Wink.
Door arbitrage handelen zal het verschil in prijs tussen bl3p en kraken vanzelf afnemen.
Ik vraag me wel af hoe lang het nog duurt voordat bl3p publikelijk open is.
Wel een voordeel is ideal deposits, dat gaat weer een dag sneller dan sepa.

Kraken (met SEPA) is best snel met uitbetalen en storten

als bitonic een exchange heeft met ideal en SEPA dan ga ik zeker weten arbitrage plegen. Ik doe nu geen arbitrage omdat die amerikaanse exchanges veel te langzaam zijn en ik ze niet vertrouw.

Kraken en bitonic vertrouw ik (in elk geval met een deel van mijn bitcoins, de rest is gewoon in cold storage). En als je geld binnen een dag (of max 2 dagen) tussen de exchanges verplaatst kan worden dan is dat goed te doen.




Helemaal mee eens Wink. Ik heb het sinds gisteren een stuk rustiger in mijn dagelijks leven, ik zal me eens gaan verdiepen in Kraken de komende dagen. Shortterm traden / buy&sell van Bitcoin lijkt me toch een leuke bezigheid om wat geld aan te verdienen.

Hopelijk horen we binnenkort een update van Bitonic omtrent hun exchange. En ja, het is inderdaad belangrijk dat geen al te groot deel van je BTC op een exchange oid laat staan.. ze kunnen zomaar ineens offline gaan.

Edit, https://bl3p.com/ blijkt momenteel al in besloten kring te functioneren. Ze zijn echter nog wel bezig met de vergunningsaanvraag lees ik.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!