Bitcoin Forum
September 28, 2026, 06:24:43 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 31.1 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12]  All
  Print  
Author Topic: NAIRA/USD ($/₦) Daily Excange Rate Stat.  (Read 2801 times)
Agathamay
Full Member
***
Offline

Activity: 462
Merit: 179


Bitz.io Best Bitcoin and Crypto Casino


View Profile
September 21, 2026, 09:51:41 PM
Merited by JoyceBTC (1)
 #221

Snipped
I no come hear from you again. Or you busy with other activities to meet up di posting? No wahala, I just say make I bumped you up whether u don forget am.
Can you imagine that our Naira just appreciated by ₦11 and yet everywhere is calm and quiet as if nothing ever happened, unlike If the reverse was the case whereby the Naira lost that same  ₦11 or less, as all the market women and traders would have started capitalising on it as the reason why prices of food items have increased. But now, those same people won't see that Naira have appreciated and start reducing the price of their goods. Because to me, the same way Naira have remained consistent between  ₦1,350- ₦1,400 for several months, I will even prefer it to stay like that even till after next year's election, because it is obvious that these are election strategies.
Last two weeks Naira been dey appreciate and I think say im go come down well well to my surprise. I dey see say dollar dey appreciate again. Last two na $1 to ₦1,366 and currently in this week as e be like na $1 to ₦1,371 and still on di rising bar. I still dey talk am say if Tinubu wins election dollar go reach ₦1,500+ and him go use that one pack enough commont from seat.
Ahh my boss no vex for me as this very matter don already skip my head and I been even miss pit from that your response, if you check my posting history lately, you go notice say I no too Dey stable for the forum but I don Dey round up wetin I been Dey do and shortly I go retune back fully in a week or so. But that one no mean say I no go help update the thread but e fit no Dey daily as expected but biweekly and monthly Dey sure from my look of things and the moment I return fully, I go still update everybody as that one go be my pleasure to help you do this work but sincerely, community service no easy at all especially the one wey person no send you and you just Dey do am lot of love with no reward.

Make I see wetin i fit do am and how long I fit do am but I just hope other people for Dey join hand because I Dey see small arbitrary opportunity for the level of we do am properly.

Agbe (OP)
Legendary
*
Offline

Activity: 1750
Merit: 1463


Leading Crypto Sports Betting & Casino Platform


View Profile
Today at 04:37:17 PM
 #222

As for today di exchange rate na $1 to ₦1,373.40 and for last week e been dey $1 to ₦1,371 and dis week now 2 naira done enter. Dat indicating dat Christmas time di rate go go high so if anyone e dey plan to sell now, I dey advice dey wait.till December before selling if him no dey in hurry oh. You know what? My prayer be say make Tinubu no win dis election because I dey imagine weti go happen after di election if him win. Di suffering go too much.

Dollar go increase and appreciate higher. Good prices go increase more than 2024 and the suspended tax reform bill go come back in full force. See politicians are wicked. Dem know say Tinubu dey wicked di people but dem dey campaign for him for second tenure because dem believe say na South South time to rule di kwantry. I could remember wen I changed 200 dollar to 60k as of 2008-2009 in Aboki quarters in my city.

..Stake.com..   ▄████████████████████████████████████▄
   ██ ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄            ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ ██  ▄████▄
   ██ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ ██████████ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ ██  ██████
   ██ ██████████ ██      ██ ██████████ ██   ▀██▀
   ██ ██      ██ ██████  ██ ██      ██ ██    ██
   ██ ██████  ██ █████  ███ ██████  ██ ████▄ ██
   ██ █████  ███ ████  ████ █████  ███ ████████
   ██ ████  ████ ██████████ ████  ████ ████▀
   ██ ██████████ ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ ██████████ ██
   ██            ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀            ██ 
   ▀█████████▀ ▄████████████▄ ▀█████████▀
  ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄███  ██  ██  ███▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
 ██████████████████████████████████████████
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
█  ▄▀▄             █▀▀█▀▄▄
█  █▀█             █  ▐  ▐▌
█       ▄██▄       █  ▌  █
█     ▄██████▄     █  ▌ ▐▌
█    ██████████    █ ▐  █
█   ▐██████████▌   █ ▐ ▐▌
█    ▀▀██████▀▀    █ ▌ █
█     ▄▄▄██▄▄▄     █ ▌▐▌
█                  █▐ █
█                  █▐▐▌
█                  █▐█
▀▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▀█
▄▄█████████▄▄
▄██▀▀▀▀█████▀▀▀▀██▄
▄█▀       ▐█▌       ▀█▄
██         ▐█▌         ██
████▄     ▄█████▄     ▄████
████████▄███████████▄████████
███▀    █████████████    ▀███
██       ███████████       ██
▀█▄       █████████       ▄█▀
▀█▄    ▄██▀▀▀▀▀▀▀██▄  ▄▄▄█▀
▀███████         ███████▀
▀█████▄       ▄█████▀
▀▀▀███▄▄▄███▀▀▀
..PLAY NOW..
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!