Artık sonunda bir baba adayı olarak, gerçekten çok önemliydi bugün benim için. Daha öncede insan ileride baba olacağını tahmin ediyor, ama olur , olmaz, bilemiyor. İlk defa gerçekten baba olmayı bekleyen bir konumdayken geçirdim bugünü. Çok stresli bir bekleyiş elbette, insan geriliyor, hem süreç hakkında geriliyor, hemde önümüzde ki hayatın tamamı hakkında çok daha fazla geriliyor. Daha ne olacak, ne yaşanacak bilemiyorum, burada bir çok baba arkadaşımız var, ama umarım sandığım kadar korkutucu değildir

.
Kendim ve eşim olunca en kötü ihtimal yanlış bir şey yapsam, eşimle tartışırız geçer. Burada söz konusu, yaptığın bir yanlış, komple bir insanın hayatını etkileyebiliyor, ve bunu düşünmek korku veriyor bana. Umarım iyi bir baba olmayı başarabilirim.