Bitcoin Forum
June 22, 2026, 08:10:57 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 31.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: 2026-27 dönemi kolej ücretleri  (Read 29 times)
Mustang Shelby (OP)
Legendary
*
Offline

Activity: 1428
Merit: 1032



View Profile
June 21, 2026, 11:23:04 AM
Merited by Vispilio (3)
 #1



Zirvede sadece yabancı öğrencilerin kabul edildiği British International School varmış. Benim anlamadığım Türkiye’de sadece yabancı öğrenci kabul etmek ne kadar doğru? Nasıl sen Türk öğrenciyi almazsın?

Ücretler zaten dudak uçuklatıyor. 15. Sıradaki İtalyan lisesine gönderseniz bile ek masraf harici aylık 54 bin lira eğitim ücreti ödemek zorundasınız. Daha bunun yemek, kırtasiye, ulaşım, harçlık tarafı var. Eğitim böyle oldukça düzelmez. Bana göre devlet eğitimde özelleşmeye izin vermemeli.

Phoenix Anka
Legendary
*
Offline

Activity: 1694
Merit: 1096



View Profile
June 21, 2026, 11:35:39 AM
 #2

Hocam sadece 54 bin lira ile kalmıyor ki. O okula giden çocuk senden iPhone 17 plus 1 tb talep edecek. Okula servisle mi gidecek zannediyorsun? Özel araba falan bulman gerekecek. Talepler yükselecek ve biz bir şekilde oraya kayıt edelim diye düşünürken zengin çocukların arasında maddi akran zorbalığı ile baş başa kalacak.

Bu arada yabancı yerli öğrenci ayrımı var mı? Bilmiyordum.

Mustang Shelby (OP)
Legendary
*
Offline

Activity: 1428
Merit: 1032



View Profile
June 21, 2026, 12:47:47 PM
 #3

Hocam sadece 54 bin lira ile kalmıyor ki. O okula giden çocuk senden iPhone 17 plus 1 tb talep edecek. Okula servisle mi gidecek zannediyorsun? Özel araba falan bulman gerekecek. Talepler yükselecek ve biz bir şekilde oraya kayıt edelim diye düşünürken zengin çocukların arasında maddi akran zorbalığı ile baş başa kalacak.

Bu arada yabancı yerli öğrenci ayrımı var mı? Bilmiyordum.
Tabi bir de görünmeyen etkenler var hocam. Orta halli bir aile eskiden özel okula gönderebilirdi ama bugün orta halli aile özel okula gönderemez. Özel okullarda bir de yemek ücreti var ki dillere destan. Eğitim ücretinden daha fazla yemek ücreti çıkarıyorlar. Bana göre devlet okulu herkese zorunlu, üniforma ve saç traşı mecburi olmalı. Herkesin şartları eşit bir şekilde üniversiteye kadar öğrenim görmesi gerekir bence.

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!