
Zirvede sadece yabancı öğrencilerin kabul edildiği British International School varmış. Benim anlamadığım Türkiye’de sadece yabancı öğrenci kabul etmek ne kadar doğru? Nasıl sen Türk öğrenciyi almazsın?
Ücretler zaten dudak uçuklatıyor. 15. Sıradaki İtalyan lisesine gönderseniz bile ek masraf harici aylık 54 bin lira eğitim ücreti ödemek zorundasınız. Daha bunun yemek, kırtasiye, ulaşım, harçlık tarafı var. Eğitim böyle oldukça düzelmez. Bana göre devlet eğitimde özelleşmeye izin vermemeli.