Bitcoin Forum
October 27, 2026, 06:13:30 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 31.1 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: BC.Game Account Locked Without a Clear Explanation – Request for Transparency an  (Read 71 times)
saqib410 (OP)
Newbie
*
Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
October 25, 2026, 06:24:09 PM
 #1

Hello everyone,

I am posting this complaint to bring attention to my unresolved account-lock dispute with BC.Game.

My BC.Game User ID is 47667398.

BC.Game locked my account, but I have not received a clear and consistent explanation that allows me to understand the exact reason for this action.

During my attempts to resolve the matter, different explanations have been mentioned, including multiple accounts, bonus misuse, and shared IP address or payment methods. I am concerned about these changing explanations and would like BC.Game to clarify the specific evidence and policy basis for its decision.

I am not asking anyone to make a decision without reviewing the facts. I am asking for transparency, a fair review, and a clear explanation supported by relevant evidence.

I have already attempted to resolve this matter through the available complaint channels, but it remains unresolved from my perspective.

I invite BC.Game to respond publicly and explain the specific basis for locking my account, including the relevant evidence and applicable terms.

I can provide relevant screenshots and complaint correspondence where appropriate, while protecting my private information.

Thank you for reading.
AHOYBRAUSE
Legendary
*
Offline

Activity: 1484
Merit: 2128


よろしく


View Profile WWW
October 26, 2026, 03:58:30 AM
 #2


Did you lose any money money because of that? If not I wouldn't bother and just be happy they showed you the door. This is a notorious garbage site that has a lot of issues. Uncredited funds, missing withdrawals, sketchy game results and what not. Seen so many complaints about this site over the months and years so it's actually a blessing if you can't use it anymore, trust me. If there are confiscated funds involved of course that's a different story but if not, just move on and never look back, it's better for you!




bctokenbot
Newbie
*
Offline

Activity: 111
Merit: 0


View Profile WWW
October 26, 2026, 07:16:45 AM
 #3

https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/direct-casino-support/bc-game-support-and-complaints-thread/350

We’ve reviewed your case internally, and the restriction remains in place due to multiple-account abuse in violation of our platform rules.

deposit$7.14 withdraw$1,294.74
saqib410 (OP)
Newbie
*
Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
October 26, 2026, 05:56:53 PM
 #4

You are linking to LCB’s response as if it proves that I deliberately violated BC.GAME’s rules. But that is not what LCB said.

LCB did not show me the evidence or allow me to examine it. It said the evidence was confidential and explained that it is a mediation platform, not a court. It directed me to ADR. LCB also acknowledged that I may not have intentionally created multiple accounts. So why are you presenting LCB’s response as if it conclusively proves that I deliberately violated your rules?

I still do not know the actual basis on which BC.GAME locked my account. Your explanations have changed from multiple-account abuse to bonus misuse and then to shared IP addresses, internet connections, and payment methods. Why have different reasons been raised? If you have clear evidence, why can you not give me a consistent explanation of the allegations against me?

You also mentioned that I deposited $7.14 and withdrew $1,294.74. What exactly are you trying to prove with these figures? Does this mean that if a player deposits a small amount and wins a larger amount, the casino can simply restrict their account and refuse to explain its decision?

What about players who deposit large amounts and lose their money? The casino accepts their deposits and keeps their losses, but when a player wins and requests a withdrawal, the situation can become completely different. Is this fair treatment of customers?

I have also faced withdrawal problems. If a platform accepts deposits but players struggle to receive their withdrawals or obtain clear answers when problems occur, how can customers trust it?

Honestly, I believe players deserve better than this. If BC.GAME cannot provide a clear explanation, consistent reasons, and confidence that legitimate withdrawals will be processed properly, then serious questions must be raised about whether this platform is treating its customers fairly. The relevant authorities should examine these concerns.

I have already submitted my complaint to ADR, and I am waiting for its independent assessment. I will let that process continue.

BC.GAME, please stop simply linking to LCB and repeating the same allegation. Answer my actual questions: What specific evidence supports your decision, why have your explanations changed, and how can you justify restricting my account without giving me a clear explanation that I can understand and respond to?

Players are not fools. They deserve transparency, fairness, and respect. A casino should not expect customers to accept serious allegations without a clear explanation.
saqib410 (OP)
Newbie
*
Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
Today at 05:20:12 PM
 #5


Did you lose any money money because of that? If not I wouldn't bother and just be happy they showed you the door. This is a notorious garbage site that has a lot of issues. Uncredited funds, missing withdrawals, sketchy game results and what not. Seen so many complaints about this site over the months and years so it's actually a blessing if you can't use it anymore, trust me. If there are confiscated funds involved of course that's a different story but if not, just move on and never look back, it's better for you!



Sorry, I think I forgot to reply to you yesterday. Yes, I had approximately ₹61 lakh in my BC.GAME account. This is not something I can simply forget and move on from. A huge amount of money is involved, and I want answers about what happened to my funds and why my account was restricted.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!