Bitcoin Forum
May 06, 2024, 05:40:22 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: bicoinsnorway  (Read 2835 times)
tommyj1 (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1232
Merit: 501



View Profile WWW
April 11, 2014, 06:18:53 PM
 #1

er det noen som har handlet med bitcoinsnorway?

legit eller?

Minter                       ▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
                  ▄▄▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▄▄
               ▄▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▄
            ,▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▄
          ,▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▄
         ▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
        ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▀█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▀█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
       ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓    █▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓   ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
      █▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓    ▀▓▓▓▓▓▓▓▓▓   ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
      ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▄   ▀▓▀   ▓▓   ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
     ▐▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓   ▓▓▓▄     ▄▓▓▓   ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▌
     ╟▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓   ▓▓▓▓▓▄ ▄▓▓▓▓▓   ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▌
     ▐▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓   ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓   ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▌
      ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓   ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓   ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
      ║▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓   ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓   ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▌
       ▀▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓   ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓   ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
        ▀▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
         ╙▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▀
           ▀▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▀
             ▀█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▀
                ▀█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▀
                     ▀▀██▓▓▓▓▓▓▓▓▓██▀▀
||

╓▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒
▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▀▀▀▀▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓         ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▌
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓         ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▌
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▌        ▐▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▌
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓         ▀╜        ╙▀▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▌
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓                      ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▌
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▌                       ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▌
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓                        ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▌
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓         ▓▓▓▓▓▌         ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▌
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▌         ▓▓▓▓▓          ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▌
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓⌐         ▓▓▓▓▓         ╣▓▓▓▓▓▓▓▓▓▌
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓         ▀█▀▀^         ╫▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▌
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▌                      ▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▌
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓                     ▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▌
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓                 #▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▌
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▌
▀▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
 ▀▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▀
 ╙▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▀
WALLET




                   ▄▄████
              ▄▄████████▌
         ▄▄█████████▀███
    ▄▄██████████▀▀ ▄███▌
▄████████████▀▀  ▄█████
▀▀▀███████▀   ▄███████▌
      ██    ▄█████████
       █  ▄██████████▌
       █  ███████████
       █ ██▀ ▀██████▌
       ██▀     ▀████
                 ▀█




                ▄█████▄   ▄▄
▐█▄           ▄███████████▀
████▄▄       ▐█████████████▀
████████▄▄   ▐████████████
 ████████████████████████▌
▐████████████████████████
 ▀███████████████████████
   ▀████████████████████
   ████████████████████
    ▀█████████████████
      ▄█████████████▀
▄▄▄▄█████████████▀
  ▀▀█████████▀▀
1715017222
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715017222

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715017222
Reply with quote  #2

1715017222
Report to moderator
1715017222
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715017222

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715017222
Reply with quote  #2

1715017222
Report to moderator
It is a common myth that Bitcoin is ruled by a majority of miners. This is not true. Bitcoin miners "vote" on the ordering of transactions, but that's all they do. They can't vote to change the network rules.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715017222
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715017222

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715017222
Reply with quote  #2

1715017222
Report to moderator
1715017222
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715017222

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715017222
Reply with quote  #2

1715017222
Report to moderator
shtako
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 779
Merit: 502


View Profile
April 12, 2014, 07:36:00 AM
Last edit: April 12, 2014, 09:55:18 AM by shtako
 #2

Du har justcoin og bitmynt som er seriøse og leverer veldig gode tjenester. Korfor ta sjansen på å prøve en tvilsom aktør?
bitcoinsnorge.no
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 26
Merit: 0


View Profile WWW
April 12, 2014, 11:09:43 AM
 #3

Trist når konkurenter forsøker å spre dårlige rykter. Vi har stor likviditet på børsen, og sansynligvis norges beste priser på både kjøp og salg av bitcoins. Har lite forståelse for deres måte å håndtere konkurranse på.

Anbefaler heller de som er skeptiske til å gjør ett innskudd på 50 kroner, så kan de se selv hvordan det virker og hvor seriøse vi er.

Hilsen Bitcoins Norge AS.
www.bitcoinsnorway.com

sturle
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1437
Merit: 1002

https://bitmynt.no


View Profile WWW
April 12, 2014, 12:51:06 PM
 #4

Trist når konkurenter forsøker å spre dårlige rykter. Vi har stor likviditet på børsen, og sansynligvis norges beste priser på både kjøp og salg av bitcoins. Har lite forståelse for deres måte å håndtere konkurranse på.
Eg har ikkje prøvd å reklamere eller spre dårlege rykter i denne tråden, men må reagere når de hevdar de har den beste prisen på både kjøp og sal.  For det er ikkje sant.

Etter å ha fylgt med ei stund, ser eg at de ganske ofte har betre kurs enn meg på anten kjøp eller sal (som regel sal), men medrekna gebyr har eg til no ikkje sett at bitcoinsnorway.com har vore betre på både kjøp og sal.  Akkurat no byr bitcoinsnorway.com 2448.7791 (2436.5961 etter gebyr på 0,5%) og bitmynt.no byr 2520.8870.  Dvs at ein seljar får nesten 3,5% betre kurs på bitmynt.no etter gebyr.

Eg har starta logging av kursen, og skal sjå korleis de ligg i det lange løp.  På same tidspunkt hadde de faktisk 0,2% lågare salskurs enn bitmynt.no.  (Litt forvirrande, sidan de har bytt om på kjøp- og salskurs på framsida på bitcoinsnorway.com).  Eg sjekka ikkje kor mange BTC eg fekk kjøpt til senne kursen på bitcoinsnorway.com.  Kursen min er den same om du kjøper 0.2 eller 20.

Sjå https://bitmynt.no for veksling av bitcoin mot norske kroner.  Trygt, billig, raskt og enkelt sidan 2010.
I buy with EUR and other currencies at a fair market price when you want to sell.  See http://bitmynt.no/eurprice.pl
Warning: "Bitcoin" XT, Classic, Unlimited and the likes are scams. Don't use them, and don't listen to their shills.
capsqrl
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 444
Merit: 250



View Profile
April 12, 2014, 01:41:52 PM
 #5

Trist når konkurenter forsøker å spre dårlige rykter.
Har ikke sett noe slikt i denne tråden? Synes dere er vel ivrige til å hoppe inn i offerrollen.

Norsk Bitcoin-bruker? Kom til /r/BitcoinNO på reddit!
sturle
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1437
Merit: 1002

https://bitmynt.no


View Profile WWW
April 12, 2014, 02:56:47 PM
 #6

Eg har starta logging av kursen, og skal sjå korleis de ligg i det lange løp.
Ja, eg skulle ikkje logge lenge før mønsteret vart klårt.

Bitcoinsnorway.com ligg konsekvent med kjøp 2% under beste bod på Bitstamp og sal 2% over beste ask på Bitstamp.  Legg til 0,5% i gebyr på begge sider, so vert spreaden på 5% + spread på Bitstamp.  Eg reknar med at dette er justert automatisk.  Om det er nøyaktig 2% eller 2,1% er eg litt usikker på.  Det ser ut til at kursen ikkje er 100% synkronisert i tid.

Uansett – med ein slik spread kan de ikkje påstå at det er "sansynligvis norges beste priser på både kjøp og salg av bitcoins".  På bitmynt.no ligg spreaden som regel på 2-3%.  Sjeldan over 3% og nesten aldri 5% over spreaden på Bitstamp.  Dvs at de kan klare å ha betre pris enn bitmynt.no på den eine sida, men ikkje begge på same tid.

Sjå https://bitmynt.no for veksling av bitcoin mot norske kroner.  Trygt, billig, raskt og enkelt sidan 2010.
I buy with EUR and other currencies at a fair market price when you want to sell.  See http://bitmynt.no/eurprice.pl
Warning: "Bitcoin" XT, Classic, Unlimited and the likes are scams. Don't use them, and don't listen to their shills.
BroTroxer
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 290
Merit: 250


View Profile
April 12, 2014, 10:03:37 PM
 #7

Jeg har handlet med begge, og etter at jeg sjekket med kalkulatoren og da fant ut hva jeg faktisk måtte betale har jeg kun handlet med sturle. Dette var vel å merke i fjor mens det var rent kjøp og salg uten exchange.
I tillegg til å ha mest mulig rettferdig pris på markedet til enhver tid er sturle helt klart den raskeste når det gjelder leveranse både av cash, og coin.
sturle
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1437
Merit: 1002

https://bitmynt.no


View Profile WWW
April 14, 2014, 12:20:39 PM
 #8


Denne grafen over beste bod på utvalde bitcoin-børsar vert oppdatert kvart minutt.  Handelsgebyr er trukke frå slik at han syner kva du faktisk får betalt.  For utanlandske børsar kjem kostnadar for veksling og bankoverføring i tillegg ved uttak.  Merk at dette er beste bod.  Grafen seier ingenting om kor mykje du kan få selt til denne kursen.  Det går sannsynlegvis fint å selje 0.001 BTC til den kursen, men andre stader enn bitmynt.no får du neppe selt 2 eller 20 til like god kurs.  So kan folk vurdere sjølv om påstanden om at "Vi har [...] norges beste priser på både kjøp og salg av bitcoins" stemmer.  Skal du selje bitcoins ynskjer du at denne grafen skal vere høgast mogeleg.

Her er ein graf som syner spread i prosent.  Dvs differansen mellom det du må betale for å kjøpe BTC og det du får når du sel BTC til beste kurs.  Denne er og korrigert for handelsgebyr (men ikkje andre gebyr).  For i det heile å ha ein sjanse i det heile til å oppnå "norges beste priser på både kjøp og salg av bitcoins", må spreaden vere den lågaste av alle.  Lågast er best her.  La oss sjå:


For sal er biletet meir nyansert.  I ei god stund no har tilbodet på den norske marknaden vore mykje større enn etterspurnaden.  Det har medført relativt høge kursar på både Justcoin og bitmynt.no.  Sidan bitcoinsnorway.com har operert med eit fast påslag over Bitstamp, har salskursen der vore betre i lange periodar.  Det same gjeld for denne som for første graf – det er berre beste salskurs som er med.  Du går sannsynlegivs kjøpt 0.001 BTC til den kursen, men skal du ha 2 eller 20 vert kursen ein heilt annan alle andre stader enn på bitmynt.no.  Denne grafen har òg rekna med handelsgebyr, men ikkje andre gebyr.  Ynskjer du å kjøpe bitcoins, vil du kjøpe av den som ligg lågast på denne grafen.


Elles går det fram av grafane at nokon spelar "Robowars" på eur.bitcurex.com.  Smiley

Eg lagt ut grafane her saman med meir informasjon.  Om eg får tid og ork skal eg lage fleire grafar som syner prisen for 1 BTC, 5 BTC og 20 BTC på dei ulike børsane.  Der kan eg ikkje ta med bitcoinsnorway.com før dei får på plass eit API som kan returnere ordreboka.  Då vil det ikkje lenger vere nokon tvil om kven som faktisk har "norges beste priser på både kjøp og salg av bitcoins". Smiley

Sjå https://bitmynt.no for veksling av bitcoin mot norske kroner.  Trygt, billig, raskt og enkelt sidan 2010.
I buy with EUR and other currencies at a fair market price when you want to sell.  See http://bitmynt.no/eurprice.pl
Warning: "Bitcoin" XT, Classic, Unlimited and the likes are scams. Don't use them, and don't listen to their shills.
bitcoinsnorge.no
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 26
Merit: 0


View Profile WWW
April 17, 2014, 07:44:52 PM
 #9

Vi selger ikke bitcoins selv, det er kundene som handler. Så vi har ikke noe med prisen å gjøre, vi må ha 0.5% provisjon for å kunne levere tjenesten.  Det er ett gebyr. Vi mente ikke vi kjører noen konkuranse med deg Sturle, da du selger/kjøper bitcoins med en fast høyere provisjon enn 0.5 %. Og vel er vel egentlig ikke en exchange.

Poenge var at flere av våre kunder kjører roboter som leverer bra priser på bitcoins, dvs. man kan feks lett kjøpe for flere hundre tusen på en gang å få markedspris på bitcoins. Dette for å gi høy likviditet på børsen. Det samme gjelder USD/EUR/LTC som bitcoins. Det fleste kundene som gjør det, får gebyr på andre børser i forbindelse med handel og bankoverføringer. Derfor vil de også gå litt i + på handelen.

Vår samarbeid med Alphapoint gjør at vi kobler sammen 10 børser, slik at det vil bare bli mindre og mindre spread på kjøp/salg.

Akkurat nå f.eks er det spread på Kjøp 2963,- og salg 2900, som er 2.07 %. Spreaden er ikke noe vi kan gjøre noe med, det er hva kundene er vilige til å selge/kjøpe for.

Bitcoinity og diverse charts sider skal legge ut ordreboka så det blir lett å sammenligne. Men nå kan man egentlig også bare lage en konto hos oss, å se hvor mye bitcoins man kan kjøpe til hvilken pris. Så det er enkelt å finne ut hvor bra priser man kan få.


Mvh bitcoinsnorway.com
.
sturle
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1437
Merit: 1002

https://bitmynt.no


View Profile WWW
April 18, 2014, 09:41:14 PM
 #10

Vi selger ikke bitcoins selv, det er kundene som handler. Så vi har ikke noe med prisen å gjøre, vi må ha 0.5% provisjon for å kunne levere tjenesten.  Det er ett gebyr. Vi mente ikke vi kjører noen konkuranse med deg Sturle, da du selger/kjøper bitcoins med en fast høyere provisjon enn 0.5 %. Og vel er vel egentlig ikke en exchange
Eg har ingen provisjon.  Eg sel med eigen variabel kurs, og det er opp til kundane når dei kjøper og sel.  Det er 2-3% (og av og til meir når marknaden er volatil) skilnad mellom kjøpskurs og salskurs, men eg fungerer ikkje som nokon meklar med provisjon.  Slik eg ser det er vi konkurrentar med ein litt ulik forretningsmodell.  Du kan seie at eg er ein børs og min eigen market-maker med stor ordredjubde og låge marginar.  Frå handel til handel kan eg gå med forteneste eller tap, men over tid klarar eg ei forteneste som er ca lik spread * handelsvolum.  Skulle eg ha gjort mothandel mot ein børs ville fortenesta vore mindre pga handelsgebyr, overføringsgebyr, osv.  Det hender eg må gjere  mothandel for å halde oppe likviditeten, men då hevar eller senkar eg samstundes mitt eige kursnivå for å tiltrekkje meg fleire kjøparar eller seljarar og vege opp for gebyra.

Quote
Vår samarbeid med Alphapoint gjør at vi kobler sammen 10 børser, slik at det vil bare bli mindre og mindre spread på kjøp/salg.

Akkurat nå f.eks er det spread på Kjøp 2963,- og salg 2900, som er 2.07 %. Spreaden er ikke noe vi kan gjøre noe med, det er hva kundene er vilige til å selge/kjøpe for.
Du byter om på kjøp og sal.  De sel for 2963 og kjøper for 2900.

Eg ser at bodet på 2900 stod i 8 timar.  Kor mange BTC var det på?  Dersom det resulterte i ein handel kjem han ikkje med når eg kallar GetTrades.  Spreaden er attende over 5% no.

Quote
Bitcoinity og diverse charts sider skal legge ut ordreboka så det blir lett å sammenligne. Men nå kan man egentlig også bare lage en konto hos oss, å se hvor mye bitcoins man kan kjøpe til hvilken pris. Så det er enkelt å finne ut hvor bra priser man kan få.
Finst det API-dokumentasjon for å hente ut ordreboka, eller er den privat for Bitcoinity og Bitcoincharts?  Eg har lagd grafar for kjøp/sal av 1, 5, 10 og 20 BTC frå ulike børsar, men bitcoinsnorway.com manglar fordi eg ikkje har funne ut korleis eg kan hente ut ordreboka.  Det eg får tak i er veldig. veldig tynt.

Sjå https://bitmynt.no for veksling av bitcoin mot norske kroner.  Trygt, billig, raskt og enkelt sidan 2010.
I buy with EUR and other currencies at a fair market price when you want to sell.  See http://bitmynt.no/eurprice.pl
Warning: "Bitcoin" XT, Classic, Unlimited and the likes are scams. Don't use them, and don't listen to their shills.
appl
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 100


View Profile
May 27, 2014, 08:00:51 PM
 #11


Denne grafen over beste bod på utvalde bitcoin-børsar vert oppdatert kvart minutt.  Handelsgebyr er trukke frå slik at han syner kva du faktisk får betalt.  For utanlandske børsar kjem kostnadar for veksling og bankoverføring i tillegg ved uttak.  Merk at dette er beste bod.  Grafen seier ingenting om kor mykje du kan få selt til denne kursen.  Det går sannsynlegvis fint å selje 0.001 BTC til den kursen, men andre stader enn bitmynt.no får du neppe selt 2 eller 20 til like god kurs.  So kan folk vurdere sjølv om påstanden om at "Vi har [...] norges beste priser på både kjøp og salg av bitcoins" stemmer.  Skal du selje bitcoins ynskjer du at denne grafen skal vere høgast mogeleg.

Her er ein graf som syner spread i prosent.  Dvs differansen mellom det du må betale for å kjøpe BTC og det du får når du sel BTC til beste kurs.  Denne er og korrigert for handelsgebyr (men ikkje andre gebyr).  For i det heile å ha ein sjanse i det heile til å oppnå "norges beste priser på både kjøp og salg av bitcoins", må spreaden vere den lågaste av alle.  Lågast er best her.  La oss sjå:


For sal er biletet meir nyansert.  I ei god stund no har tilbodet på den norske marknaden vore mykje større enn etterspurnaden.  Det har medført relativt høge kursar på både Justcoin og bitmynt.no.  Sidan bitcoinsnorway.com har operert med eit fast påslag over Bitstamp, har salskursen der vore betre i lange periodar.  Det same gjeld for denne som for første graf – det er berre beste salskurs som er med.  Du går sannsynlegivs kjøpt 0.001 BTC til den kursen, men skal du ha 2 eller 20 vert kursen ein heilt annan alle andre stader enn på bitmynt.no.  Denne grafen har òg rekna med handelsgebyr, men ikkje andre gebyr.  Ynskjer du å kjøpe bitcoins, vil du kjøpe av den som ligg lågast på denne grafen.


Elles går det fram av grafane at nokon spelar "Robowars" på eur.bitcurex.com.  Smiley

Eg lagt ut grafane her saman med meir informasjon.  Om eg får tid og ork skal eg lage fleire grafar som syner prisen for 1 BTC, 5 BTC og 20 BTC på dei ulike børsane.  Der kan eg ikkje ta med bitcoinsnorway.com før dei får på plass eit API som kan returnere ordreboka.  Då vil det ikkje lenger vere nokon tvil om kven som faktisk har "norges beste priser på både kjøp og salg av bitcoins". Smiley

good pic

sturle
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1437
Merit: 1002

https://bitmynt.no


View Profile WWW
May 27, 2014, 10:28:10 PM
 #12

good pic
Simple graphs made with gnuplot.  I recently removed bitcoinsnorway from the bid and ask graphs, because their ticker returns values all over the place, and mess up the resolution and scaling of the y axis.  I kept them on the spread graph, which is hard limited to 11%, and you can see the problem there.

Sjå https://bitmynt.no for veksling av bitcoin mot norske kroner.  Trygt, billig, raskt og enkelt sidan 2010.
I buy with EUR and other currencies at a fair market price when you want to sell.  See http://bitmynt.no/eurprice.pl
Warning: "Bitcoin" XT, Classic, Unlimited and the likes are scams. Don't use them, and don't listen to their shills.
Grinder
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1284
Merit: 1001


View Profile
May 28, 2014, 08:37:38 AM
 #13

good pic
Simple graphs made with gnuplot.

Beklager, men det er bare en svindler som vil ha høyere post-count. https://bitcointalk.org/index.php?topic=571878.msg6977747#msg6977747
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!