Vi selger ikke bitcoins selv, det er kundene som handler. Så vi har ikke noe med prisen å gjøre, vi må ha 0.5% provisjon for å kunne levere tjenesten. Det er ett gebyr. Vi mente ikke vi kjører noen konkuranse med deg Sturle, da du selger/kjøper bitcoins med en fast høyere provisjon enn 0.5 %. Og vel er vel egentlig ikke en exchange
Eg har ingen provisjon. Eg sel med eigen variabel kurs, og det er opp til kundane når dei kjøper og sel. Det er 2-3% (og av og til meir når marknaden er volatil) skilnad mellom kjøpskurs og salskurs, men eg fungerer ikkje som nokon meklar med provisjon. Slik eg ser det er vi konkurrentar med ein litt ulik forretningsmodell. Du kan seie at eg er ein børs og min eigen market-maker med stor ordredjubde og låge marginar. Frå handel til handel kan eg gå med forteneste eller tap, men over tid klarar eg ei forteneste som er ca lik spread * handelsvolum. Skulle eg ha gjort mothandel mot ein børs ville fortenesta vore mindre pga handelsgebyr, overføringsgebyr, osv. Det hender eg må gjere mothandel for å halde oppe likviditeten, men då hevar eller senkar eg samstundes mitt eige kursnivå for å tiltrekkje meg fleire kjøparar eller seljarar og vege opp for gebyra.
Vår samarbeid med Alphapoint gjør at vi kobler sammen 10 børser, slik at det vil bare bli mindre og mindre spread på kjøp/salg.
Akkurat nå f.eks er det spread på Kjøp 2963,- og salg 2900, som er 2.07 %. Spreaden er ikke noe vi kan gjøre noe med, det er hva kundene er vilige til å selge/kjøpe for.
Du byter om på kjøp og sal. De sel for 2963 og kjøper for 2900.
Eg ser at bodet på 2900 stod i 8 timar. Kor mange BTC var det på? Dersom det resulterte i ein handel kjem han ikkje med når eg kallar GetTrades. Spreaden er attende over 5% no.
Bitcoinity og diverse charts sider skal legge ut ordreboka så det blir lett å sammenligne. Men nå kan man egentlig også bare lage en konto hos oss, å se hvor mye bitcoins man kan kjøpe til hvilken pris. Så det er enkelt å finne ut hvor bra priser man kan få.
Finst det API-dokumentasjon for å hente ut ordreboka, eller er den privat for Bitcoinity og Bitcoincharts? Eg har lagd grafar for kjøp/sal av 1, 5, 10 og 20 BTC frå ulike børsar, men bitcoinsnorway.com manglar fordi eg ikkje har funne ut korleis eg kan hente ut ordreboka. Det eg får tak i er veldig. veldig tynt.