Bitcoin Forum
May 05, 2024, 12:18:11 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Woensdag 28 mei (dag voor Hemelvaart) Arnhem Bitcoinstad!  (Read 1326 times)
ArnhemBitcoinstad (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 8
Merit: 0


View Profile
May 21, 2014, 05:02:33 PM
 #1

http://s7.postimg.org/budnahi3b/Arnhem_Bitcoinstad.png
 
Op woensdag 28 mei (de dag voor hemelvaartsdag) maakt de acceptatie van Bitcoin weer een mooie stap voorwaarts: Arnhem Bitcoinstad!

Bitcoinbezitters, gebruikers, fans en nieuwsgierigen: komt allen op woensdag 28 mei naar Arnhem om een terrasje te pakken, uit eten te gaan, een paar kroegen in te duiken, en te betalen met Bitcoin!

15 horecagelegenheden (tot nu toe, mogelijk doen er nog meer mee) in de binnenstad van Arnhem gaan betalingen in Bitcoin accepteren. Zie voor info en een overzicht op welke plekken je straks terecht kunt met je bitcoins:

www.ArnhemBitcoinstad.nl (ook in Engels en Duits)

Bereikbaarheid: alles is vlakbij Arnhem Centraal Station, waar tevens een grote parkeergarage is.

Fun facts:

  • Sommige restaurants hebben al aangegeven dat ze speciaal voor deze dag nog wat speciale dingen op de kaart zullen zetten (denk aan een Broodje Bitcoin of Satoshi Schotel, etc).
  • Er komt ook een Bitcoin Pinautomaat te staan waar je ter plekke je wallet kunt bijvullen, dus je kunt het zo bont maken als je wilt die dag Smiley
  • Verder wordt er o.a. nog een leuke contest gehouden, waar degene die bij de meeste horecazaken afrekent met zijn of haar Bitcoin wallet, een leuke prijs wint (wellicht een bedrag aan bitcoins, wat merchandise, en wie weet een tegoedbon voor een ruimtevlucht met Virgin Galactic Wink).

Dit maakt Arnhem gelijk tot één van de grotere steden qua Bitcoin-acceptatie, en we hopen dat dit een bijdrage levert aan de groei van Bitcoin tot mainstream betaalmiddel!

BTCe there, or be $quare!

1714911491
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714911491

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714911491
Reply with quote  #2

1714911491
Report to moderator
1714911491
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714911491

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714911491
Reply with quote  #2

1714911491
Report to moderator
"Your bitcoin is secured in a way that is physically impossible for others to access, no matter for what reason, no matter how good the excuse, no matter a majority of miners, no matter what." -- Greg Maxwell
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
May 21, 2014, 05:23:11 PM
 #2

Ooh leuk. Waar komt die bitcoin ATM te staan? En wat heb je allemaal nodig om geld op je rekening te zetten? Gewoon zoals de meeste bitcoin ATM's geld erop zetten, je krijgt een bonnentje mee en daar dan de instructies volgen? Maar als jij je wallet op je computer hebt staan, hoe reken je dan in een Cafe af voor jouw biertje?

Leuk dat er zoveel horeca meedoen aan. Leuk ook van die extra gerechten zoals een broodje bitcoin.
ArnhemBitcoinstad (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 8
Merit: 0


View Profile
May 21, 2014, 05:52:48 PM
 #3

Ooh leuk. Waar komt die bitcoin ATM te staan?
De locatie van de ATM is zo goed als zeker, maar we moeten nog even de laatste puntjes afstemmen. We communiceren dat zo spoedig mogelijk via www.ArnhemBitcoinstad.nl en op @Bitcoinstad.

Quote
En wat heb je allemaal nodig om geld op je rekening te zetten?
Wat je nodig hebt is een mobiele wallet. In principe volstaat ieder apparaat met internet: smartphone, tablet of netbook, of zelfs een iPod Touch. Een Android phone of tablet is wel aan te raden, want op Android zijn een aantal zeer prettig werkende Bitcoin Wallet apps. Voor beginners zou ik de Bitcoin Wallet van Andreas Schildbach of Mycelium Wallet aanraden.

Op iPhone/iPad is recent de Bity Wallet in de App Store verschenen, maar daar heb ik zelf nog geen ervaring mee.

En anders kun je sowieso altijd met een web wallet uit de voeten zoals Blockchain.info Wallet, maar dat werkt net iets minder handig (zeker met QR codes scannen e.d.)

Quote
Gewoon zoals de meeste bitcoin ATM's geld erop zetten, je krijgt een bonnentje mee en daar dan de instructies volgen?
Ik weet niet exact welk model ATM er precies komt te staan, maar we hebben er op de Bitcoin 2014 convention een aantal gezien en meestal is het een kwestie van: euro's briefgeld er in, de QR van je wallet voor de scanner houden, en de bitcoins komen in je wallet.

Quote
Maar als jij je wallet op je computer hebt staan, hoe reken je dan in een Cafe af voor jouw biertje?
Als je alleen bitcoins hebt in een wallet op je computer thuis, dan kun je er online niet mee afrekenen. Net als met contant geld, als je dat thuis laat liggen kun je er ook niet mee uit eten Wink
Het handige van Bitcoin is dan wel weer dat je je geld op meerdere plekken tegelijk kunt hebben.

Uiteraard kun je ook gewoon van te voren (of ter plekke als dat nodig zou zijn) online bitcoins kopen via één van de vele Bitcoin bedrijven in Nederland, zoals Bitonic, BTCDirect, Bitmymoney, Josien, Bitbuy, Bitplaats en andere. Je koopt dan bitcoins met iDeal, dus eventueel kun je voor de zekerheid even je e-dentifier meenemen.

Alle café's en restaurants die meedoen hebben een Bitcoin betaalsysteem waarmee ze een QR tonen die jij als klant kunt scannen, je drukt op betalen, en klaar. Het is sneller, veiliger, goedkoper, en -als je het eenmaal gedaan hebt- makkelijker dan pinnen, credit cards, paypal of contant.
D. Stevens
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 8
Merit: 0


View Profile
May 22, 2014, 12:33:12 PM
 #4

Wij komen met een delegatie van 5 personen de lancering van dit top-initiatief ondersteunen, heb er zin in!
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
May 22, 2014, 09:02:27 PM
 #5

Dan maar een wallet snel aanmaken op mijn mobiel, en dan via de ATM er geld op zetten. Tof! Bedankt voor het advies.
donpablo
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 43
Merit: 0


View Profile
May 24, 2014, 09:30:39 AM
 #6

Gebruik van paper-wallets is toch ook mogelijk ?
Dus ik maak vooraf een X-aantal verschillende paper-wallets aan met bijv 5 euro aan BTC erop, die print ik uit en kan dan toch overal mijn QR code laten scannen ?

Ik probeer er in ieder geval bij te zijn en herkenbaar aan een zwart FEATHERCOIN t-shirt :-)

zimmah
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1106
Merit: 1005



View Profile
May 25, 2014, 03:30:42 PM
 #7

Ik denk niet dat ik dat kan redden, aangezien ik die dag juist al mijn lessen heb. Omdat ik donderdag en vrijdag geen lessen heb, zijn alle lessen naar maandag dinsdag en vooral woensdag verplaatst.

Maar als ik het red ga ik zeker eens kijken (het is ook nogal ver van mijn huis).
ArnhemBitcoinstad (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 8
Merit: 0


View Profile
May 27, 2014, 09:26:48 AM
 #8

Wij komen met een delegatie van 5 personen de lancering van dit top-initiatief ondersteunen, heb er zin in!
Mooi! Leuk (en goed voor Bitcoin) als er zoveel mogelijk mensen komen Smiley
 
 
Dan maar een wallet snel aanmaken op mijn mobiel, en dan via de ATM er geld op zetten. Tof! Bedankt voor het advies.
De ATM wordt nog geconfigureerd as we speak. Het kan wel eens aardig druk worden daar, dus je kunt voor de zekerheid natuurlijk ook van te voren al wat bitcoins in je telefoon zetten (gewoon kopen op de diverse Nederlandse sites met iDeal).

En dan later op de dag of avond natuurlijk alsnog even langs te Bitcoin ATM, al is het maar voor de fun Smiley
 
 
Gebruik van paper-wallets is toch ook mogelijk ?
Dus ik maak vooraf een X-aantal verschillende paper-wallets aan met bijv 5 euro aan BTC erop, die print ik uit en kan dan toch overal mijn QR code laten scannen ?
Nee, je hebt wel je eigen wallet nodig. De café's en restaurants hebben in principe geen eigen wallet (dat is nog te omslachtig voor ze), zij hebben een systeem wat een QR toont, en daarheen maak je als klant je betaling over (met je eigen wallet dus).

(Maar dan nog, zelfs als ze wel een eigen wallet gebruikten, sowieso is het geen goed idee om te betalen middels een paper wallet met je eigen private key er op!)
 
 
Quote
Ik probeer er in ieder geval bij te zijn en herkenbaar aan een zwart FEATHERCOIN t-shirt :-)
Heel goed, hopelijk slaat het aan en accepteren ze bij een volgende editie ook altcoins zoals FTC Wink
 
 
Mensen, zorg voor een goed gevulde wallet op je telefoon, zodat je bij veel zaken wat kunt eten of drinken, want de bij-de-meeste-zaken-afgerekend contest wordt de moeite waard! Smiley
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3920
Merit: 2198


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
May 27, 2014, 12:04:49 PM
Last edit: May 27, 2014, 12:21:43 PM by bitcoininformation
 #9

Zit eraan te denken om even langs te komen. Zou ik inderdaad komen neem ik wel een paar Bitcoin badges mee voor mensen die ze willen Grin
Mijn vriendin komt dan ook mee, haha.

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
ArnhemBitcoinstad (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 8
Merit: 0


View Profile
May 27, 2014, 10:53:20 PM
Last edit: May 27, 2014, 11:30:48 PM by ArnhemBitcoinstad
 #10

Hou morgen ons @Bitcoinstad twitter account in de gaten voor live updates, en check www.ArnhemBitcoinstad.nl voor alle info en een lijst en kaart van alle zaken waar je met bitcoins kunt betalen.
 
Wie bijvoorbeeld van Indiaas eten houdt moet bij de Kohinoor zijn:
https://www.facebook.com/kohinoorarnhem/photos/a.278070738970022.59552.224703504306746/537091939734566/?type=1
 
Voor een lunch, tussendoortje of 's avonds een broodje krijg je morgen bij Mo Lón 10% korting als je met Bitcoin betaalt: (en ze hebben daar verdomd lekkere broodjes)
http://molon.nl/index.php/molon-laatste-nieuws
 
Hopelijk wordt Arnhem Bitcoinstad een groot succes, en een mooie stap vooruit in het mainstream gaan van Bitcoin. Komt allen, het is aan ons als Bitcoin community om uit te dragen hoe goed Bitcoin in de praktijk werkt. En dat je er gewoon super makkelijk een hapje en drankje mee kunt afrekenen (ipv drugs of wapens of andere onzin). Ook als positieve tegenhanger voor alle nonsens omtrent Bitcoin die we in de media hebben gelezen.
Tot morgen! Smiley
 
We hebben mede dankzij Thuisbezorgd.nl trouwens nog leuke prijzen (€250 aan tegoedbonnen bij thuisbezorgd) weten te regelen voor de geef-bitcoins-uit-bij-de-meeste-zaken contest. Meedoen dus! Smiley
 
Verder gaat Armory Technologies (developer van de ultra veilige Bitcoin wallet 'Armory') gratis bitcoins uitdelen en vette dingen demonstreren.
 
 

Zit eraan te denken om even langs te komen. Zou ik inderdaad komen neem ik wel een paar Bitcoin badges mee voor mensen die ze willen Grin
Mijn vriendin komt dan ook mee, haha.

Doen! Smiley
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3920
Merit: 2198


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
May 28, 2014, 06:38:41 AM
 #11


Zit eraan te denken om even langs te komen. Zou ik inderdaad komen neem ik wel een paar Bitcoin badges mee voor mensen die ze willen Grin
Mijn vriendin komt dan ook mee, haha.

Doen! Smiley
Probleem is een beetje dat het vandaag kut weer is, ik waarschijnlijk pas na 8 uur bij mijn vriendin ben en dan ook nog eens 1,5 uur moet reizen naar Arnhem. Denk niet dat dat hem gaat worden vandaag. Embarrassed

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
ArnhemBitcoinstad (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 8
Merit: 0


View Profile
May 28, 2014, 08:49:40 AM
 #12

Probleem is een beetje dat het vandaag kut weer is, ik waarschijnlijk pas na 8 uur bij mijn vriendin ben en dan ook nog eens 1,5 uur moet reizen naar Arnhem. Denk niet dat dat hem gaat worden vandaag. Embarrassed
Kutweer maakt niet uit (het is toch overal binnen, gezellig juist) en het gaat tot laat door, en morgen toch vrij.. Gewoon komen joh! Wink
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3920
Merit: 2198


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
May 28, 2014, 08:54:28 AM
 #13

Probleem is een beetje dat het vandaag kut weer is, ik waarschijnlijk pas na 8 uur bij mijn vriendin ben en dan ook nog eens 1,5 uur moet reizen naar Arnhem. Denk niet dat dat hem gaat worden vandaag. Embarrassed
Kutweer maakt niet uit (het is toch overal binnen, gezellig juist) en het gaat tot laat door, en morgen toch vrij.. Gewoon komen joh! Wink
Hmmm, tot hoe laat gaat het door dan? Moet ik even kijken tot hoe laat de treinen rijden. We shall see. Weet je hoeveel mensen er 's avonds komen? Zou wel leuk als ik kan meeten met Bitcoiners. Anders is er voor mij weinig aan.

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3920
Merit: 2198


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
May 28, 2014, 09:05:26 AM
 #14

Ik heb het even na gekeken en ik kan, als alles mee werkt, pas om 9.30 in Arnhem zijn. En om 11.30 moet ik alweer terug, anders haal ik de laatste bus naar huis niet meer. Ik kan dus maar 2 uur blijven voor een reis van 3 uur. Dat vind ik toch net te kort en het net niet waard. Sorry jongens. Jullie zullen het moeten doen zonder mij.

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
D. Stevens
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 8
Merit: 0


View Profile
May 28, 2014, 10:31:57 AM
 #15

Kan ik ook ergens een paraplu kopen met bitcoins?

Wij gaan wat eten bij Diehl, is er nog een verzamelplek?

Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
May 28, 2014, 09:31:42 PM
 #16

Iemand al een update hoe vandaag is verlopen?  Iemand nog wat leuke transacties gemaakt met Bitcoin? Iemand de BTM nog gebruikt? Smiley


{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
D. Stevens
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 8
Merit: 0


View Profile
May 29, 2014, 12:37:03 PM
 #17

BTM werkte prima!
https://twitter.com/BTC_Direct
AaronVanW
Member
**
Offline Offline

Activity: 198
Merit: 10


View Profile
June 01, 2014, 12:51:43 PM
 #18

Arnhem Bitcoinstad | Feiten & Foto's
zimmah
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1106
Merit: 1005



View Profile
June 02, 2014, 01:56:20 PM
 #19

Toch een mooi aamtal. Ook best veel extra omzet lijkt me.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!