Bitcoin Forum
July 19, 2018, 04:24:19 AM *
News: Latest stable version of Bitcoin Core: 0.16.1  [Torrent]. (New!)
 
   Home   Help Search Donate Login Register  
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
Author Topic: Nvidia Ekran KArtı Ile Mining  (Read 3414 times)
jackjones53
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 294
Merit: 100



View Profile
May 22, 2014, 12:26:03 AM
 #1

Arkadaslar 4GB Nvidia Gt630 Ekran Kartım var x11 ile kazı yapma gıbı baslıklar gordum baska konulardada en ıyı multıpoolara falan baktım anladıgım kadarıyla bu coinmine.pw ye üye oldum falan ama hangı programla nasıl kazı işlemını baslatıcam bılmıyorum bana yol gösterebilirmisiniz adım adım teşekkürler.

K O N I O S        |│        The World's Most Secure Cash & Crypto Platform
[   PRE-ICO  |  LIVE   ]      [ AIRDROP | LIVE ]      [    ICO  |  May 1st    ]
WHITEPAPER                       TWITTER                       TELEGRAM                       ANN THREAD
1531974259
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1531974259

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1531974259
Reply with quote  #2

1531974259
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
1531974259
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1531974259

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1531974259
Reply with quote  #2

1531974259
Report to moderator
ballot
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 965
Merit: 1000



View Profile
May 22, 2014, 01:37:32 AM
 #2

http://www.dosya.tc/server30/iTlBWp/ccx11.rar.html
bat taki ayarı kendi pooluna göre ayarla
jackjones53
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 294
Merit: 100



View Profile
May 22, 2014, 07:23:08 AM
 #3

http://www.dosya.tc/server30/iTlBWp/ccx11.rar.html
bat taki ayarı kendi pooluna göre ayarla

işte benım zaten orda sıkıntı var mesela siz hangı poolda kazı yapıyosunuz hangi siteye üye olmalıyım

K O N I O S        |│        The World's Most Secure Cash & Crypto Platform
[   PRE-ICO  |  LIVE   ]      [ AIRDROP | LIVE ]      [    ICO  |  May 1st    ]
WHITEPAPER                       TWITTER                       TELEGRAM                       ANN THREAD
ferman
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 238
Merit: 100


Sanırım BAN 11 Nisan'a uzadı...


View Profile WWW
May 22, 2014, 10:19:59 AM
 #4

http://www.dosya.tc/server30/iTlBWp/ccx11.rar.html
bat taki ayarı kendi pooluna göre ayarla

işte benım zaten orda sıkıntı var mesela siz hangı poolda kazı yapıyosunuz hangi siteye üye olmalıyım
demedi demeyin bu adam bir iki yıla BTC milyoneri olacak Cheesy bu azim Wink

jackjones53
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 294
Merit: 100



View Profile
May 22, 2014, 12:26:34 PM
 #5

http://www.dosya.tc/server30/iTlBWp/ccx11.rar.html
bat taki ayarı kendi pooluna göre ayarla

işte benım zaten orda sıkıntı var mesela siz hangı poolda kazı yapıyosunuz hangi siteye üye olmalıyım
demedi demeyin bu adam bir iki yıla BTC milyoneri olacak Cheesy bu azim Wink

ya yemin edıyorum ben nerde sıkıntı oldugunu anlatamıyorum sıze galıba yada bu forumda eksık bıseyler var bakın forumda programlar anlatılıyo hangı alt coın kazmalıyız yazıyo hersey ıyı tamam

hangı sıtelere uye olup bu kazıyı yapmalıyız misal şöyle bi anlatım yok şuraya uye ol bu altcoıne tıkla ordakı kodu al cmd ye yapıstır ve kazı işlemıne basla böyle bi anlatım ben bulamadım bulamadıgım ıcın hep eksık kalıyo bı yerler
birisi söylemıstı cpu ıle kazmayı ghash.io da yapmıstım ama benım ıslemcı tırt oldugu ıcın ondan bi cacık olmadı sımdıde programı verdınız ekran kartı ıcın Allah razı olsun ama hangı sıte uzerınden devam etmelıyım onu bılmıyorum kımse hazır bekleme demesın bir yığın konuyu gezdım bulamadım malesef ingilizcemde yok yine tek ümidim sizsiniz

K O N I O S        |│        The World's Most Secure Cash & Crypto Platform
[   PRE-ICO  |  LIVE   ]      [ AIRDROP | LIVE ]      [    ICO  |  May 1st    ]
WHITEPAPER                       TWITTER                       TELEGRAM                       ANN THREAD
pandacoin
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1554
Merit: 1000


View Profile
May 22, 2014, 01:00:19 PM
 #6

İngilizce bilmemen büyük eksiklik, bu devirde İngilizce standart oldu yanında ek bir dil bilmek gerekiyor. Sen iyisi mi bütün bu işleri şimdilik bir kenara bırak doğru düzgün İngilizce öğren, sana çok daha yararı olur. Başkalarına muhtaç yaşanmaz. Wink
jackjones53
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 294
Merit: 100



View Profile
May 22, 2014, 01:13:21 PM
 #7

İngilizce bilmemen büyük eksiklik, bu devirde İngilizce standart oldu yanında ek bir dil bilmek gerekiyor. Sen iyisi mi bütün bu işleri şimdilik bir kenara bırak doğru düzgün İngilizce öğren, sana çok daha yararı olur. Başkalarına muhtaç yaşanmaz. Wink

ingilizce bilsende baskasına muhtacsın ama yararı kesınlıkle olur fakat suan benım amacım o değil sonucta sizde bişeyler bılen ınsanlarsınız
ben daha bastayım şansımı updown da denedım olmadı sımdı tekrardan başlamak ıstıyorumda bu sefer updown da değil Cheesy freebtc veren sitelerde zaten kasılmıyo bişey o yuzden 0 dan baslayan bı ınsan nerden baslamalı bittrex.com a üye olup freebtc veren sitelerdeki btcleri oraya atsam al sat yapılıyosa orda o sekılde artırabılırmıyım gordugum kadarıyla baya altcoın var

K O N I O S        |│        The World's Most Secure Cash & Crypto Platform
[   PRE-ICO  |  LIVE   ]      [ AIRDROP | LIVE ]      [    ICO  |  May 1st    ]
WHITEPAPER                       TWITTER                       TELEGRAM                       ANN THREAD
oli123123
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1439
Merit: 1000



View Profile
May 22, 2014, 01:51:10 PM
 #8

Forumda birsürü tutorial var bakabilirsiniz, nVidia ekran kartı miningde çok iyi değildir, cudaminer kullanın mining yapacaksanız da.
DeepCoin
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1022
Merit: 1001


RepuX - Enterprise Blockchain Protocol


View Profile
May 22, 2014, 01:57:32 PM
 #9

Forumda birsürü tutorial var bakabilirsiniz, nVidia ekran kartı miningde çok iyi değildir, cudaminer kullanın mining yapacaksanız da.

nvidia x11 de malesef amd den bir kac gomlek ustun, biraz arastirin lutfen yaniltici bilgi vermeyin.

▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄        ▄▄▄▄▄▄▄▄▄
███████████▄    ▄███████████
█████████████▄▄█████████████
████████████████████████████
████████████████████████████
▀█████████████████████████▀
  ▀█████████████████████▀
   ▄████████████████████▄
 ████████████████████████▄
████████████████████████████
████████████████████████████
█████████████▀▀█████████████
███████████▀    ▀███████████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀        ▀▀▀▀▀▀▀▀▀
RepuX▄██▄
████
████
████
████
████
████
████
▀██▀
.Decentralized Data & Applications Protocol For SMEs.
.
▔▔▔▔  ●  Twitter  ●  Facebook  ●  Bitcointalk  ●  Reddit  ●  ▔▔▔▔
▄██▄
████
████
████
████
████
████
████
▀██▀
Enterprise Blockchain Protocol
.GET WHITELISTED.
Token Sale starts 6th of February 2018
ferman
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 238
Merit: 100


Sanırım BAN 11 Nisan'a uzadı...


View Profile WWW
May 22, 2014, 02:27:24 PM
 #10

http://www.dosya.tc/server30/iTlBWp/ccx11.rar.html
bat taki ayarı kendi pooluna göre ayarla

işte benım zaten orda sıkıntı var mesela siz hangı poolda kazı yapıyosunuz hangi siteye üye olmalıyım
demedi demeyin bu adam bir iki yıla BTC milyoneri olacak Cheesy bu azim Wink

ya yemin edıyorum ben nerde sıkıntı oldugunu anlatamıyorum sıze galıba yada bu forumda eksık bıseyler var bakın forumda programlar anlatılıyo hangı alt coın kazmalıyız yazıyo hersey ıyı tamam

hangı sıtelere uye olup bu kazıyı yapmalıyız misal şöyle bi anlatım yok şuraya uye ol bu altcoıne tıkla ordakı kodu al cmd ye yapıstır ve kazı işlemıne basla böyle bi anlatım ben bulamadım bulamadıgım ıcın hep eksık kalıyo bı yerler
birisi söylemıstı cpu ıle kazmayı ghash.io da yapmıstım ama benım ıslemcı tırt oldugu ıcın ondan bi cacık olmadı sımdıde programı verdınız ekran kartı ıcın Allah razı olsun ama hangı sıte uzerınden devam etmelıyım onu bılmıyorum kımse hazır bekleme demesın bir yığın konuyu gezdım bulamadım malesef ingilizcemde yok yine tek ümidim sizsiniz
kaydol: http://www.coinmine.pw/
giriş yap
sağdan "WORKERS SETTINGS" tıkla
sola bir çalışan ismi yaz ben "fermansworker" yazdim. benzersiz bir sey yazman lazim buraya. "w1" "worker" falan olmaz.
programı indir: https://mega.co.nz/#!XAYgiDbT!8dQtGr2H5C5JKbH9ljUn7oHzB9ij3If7HFCKmSEFw48
programin bulundugu yere sag tikla bir notepad dosyasi olustur. adini ve uzantisini "basla.bat" olarak degistir.
sag tikla bu "basla.bat"a duzenle de.
sgminer -k darkcoin -o stratum+tcp://EU.coinmine.pw:3333 -u WORKERADINIYAZ -p x -I 15 -g 2 -w 128
yaz kaydet.
bu dosyayı çalıştır.

oli123123
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1439
Merit: 1000



View Profile
May 22, 2014, 02:39:42 PM
 #11

Forumda birsürü tutorial var bakabilirsiniz, nVidia ekran kartı miningde çok iyi değildir, cudaminer kullanın mining yapacaksanız da.

nvidia x11 de malesef amd den bir kac gomlek ustun, biraz arastirin lutfen yaniltici bilgi vermeyin.
X11'i hesaba katmayı unutmuşum, kafam dağınık son günlerde, kusura bakmayın...
DeepCoin
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1022
Merit: 1001


RepuX - Enterprise Blockchain Protocol


View Profile
May 22, 2014, 02:41:42 PM
 #12

kafami kaldi, her gun onlarca coin degisik degisik algoritma, al benden de o kadar.  Wink

▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄        ▄▄▄▄▄▄▄▄▄
███████████▄    ▄███████████
█████████████▄▄█████████████
████████████████████████████
████████████████████████████
▀█████████████████████████▀
  ▀█████████████████████▀
   ▄████████████████████▄
 ████████████████████████▄
████████████████████████████
████████████████████████████
█████████████▀▀█████████████
███████████▀    ▀███████████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀        ▀▀▀▀▀▀▀▀▀
RepuX▄██▄
████
████
████
████
████
████
████
▀██▀
.Decentralized Data & Applications Protocol For SMEs.
.
▔▔▔▔  ●  Twitter  ●  Facebook  ●  Bitcointalk  ●  Reddit  ●  ▔▔▔▔
▄██▄
████
████
████
████
████
████
████
▀██▀
Enterprise Blockchain Protocol
.GET WHITELISTED.
Token Sale starts 6th of February 2018
jackjones53
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 294
Merit: 100



View Profile
May 22, 2014, 02:48:02 PM
 #13

http://www.dosya.tc/server30/iTlBWp/ccx11.rar.html
bat taki ayarı kendi pooluna göre ayarla

işte benım zaten orda sıkıntı var mesela siz hangı poolda kazı yapıyosunuz hangi siteye üye olmalıyım
demedi demeyin bu adam bir iki yıla BTC milyoneri olacak Cheesy bu azim Wink

ya yemin edıyorum ben nerde sıkıntı oldugunu anlatamıyorum sıze galıba yada bu forumda eksık bıseyler var bakın forumda programlar anlatılıyo hangı alt coın kazmalıyız yazıyo hersey ıyı tamam

hangı sıtelere uye olup bu kazıyı yapmalıyız misal şöyle bi anlatım yok şuraya uye ol bu altcoıne tıkla ordakı kodu al cmd ye yapıstır ve kazı işlemıne basla böyle bi anlatım ben bulamadım bulamadıgım ıcın hep eksık kalıyo bı yerler
birisi söylemıstı cpu ıle kazmayı ghash.io da yapmıstım ama benım ıslemcı tırt oldugu ıcın ondan bi cacık olmadı sımdıde programı verdınız ekran kartı ıcın Allah razı olsun ama hangı sıte uzerınden devam etmelıyım onu bılmıyorum kımse hazır bekleme demesın bir yığın konuyu gezdım bulamadım malesef ingilizcemde yok yine tek ümidim sizsiniz
kaydol: http://www.coinmine.pw/
giriş yap
sağdan "WORKERS SETTINGS" tıkla
sola bir çalışan ismi yaz ben "fermansworker" yazdim. benzersiz bir sey yazman lazim buraya. "w1" "worker" falan olmaz.
programı indir: https://mega.co.nz/#!XAYgiDbT!8dQtGr2H5C5JKbH9ljUn7oHzB9ij3If7HFCKmSEFw48
programin bulundugu yere sag tikla bir notepad dosyasi olustur. adini ve uzantisini "basla.bat" olarak degistir.
sag tikla bu "basla.bat"a duzenle de.
sgminer -k darkcoin -o stratum+tcp://EU.coinmine.pw:3333 -u WORKERADINIYAZ -p x -I 15 -g 2 -w 128
yaz kaydet.
bu dosyayı çalıştır.

sagol olduda bilgisayar ölümüne kasıyo iiş göremez oluyo onu acınca Cheesy

sıkıntı yok dımı ?
bide bişey sorucam 0.01 btc yapmam ne kadar zamanımı alır

K O N I O S        |│        The World's Most Secure Cash & Crypto Platform
[   PRE-ICO  |  LIVE   ]      [ AIRDROP | LIVE ]      [    ICO  |  May 1st    ]
WHITEPAPER                       TWITTER                       TELEGRAM                       ANN THREAD
ballot
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 965
Merit: 1000



View Profile
May 22, 2014, 02:51:15 PM
 #14

sgminer -k darkcoin -o stratum+tcp://EU.coinmine.pw:3333 -u WORKERADINIYAZ -p x -I 12 -w 128

şu şekilde biraz indirge değerleri

benim laptopun gpu su ile 800 khs alıyorum sen hangi kartla 70 khs alıyorsun  Undecided
jackjones53
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 294
Merit: 100



View Profile
May 22, 2014, 02:53:01 PM
 #15

sgminer -k darkcoin -o stratum+tcp://EU.coinmine.pw:3333 -u WORKERADINIYAZ -p x -I 12 -w 128

şu şekilde biraz indirge değerleri

benim laptopun gpu su ile 800 khs alıyorum sen hangi kartla 70 khs alıyorsun  Undecided
bende nvidia gt630 var 4gb işlemci ile alakası varsa o yuzden azdır işlemci core2 2.40ghz
bu coinmine.pw de kazandıgım coinlerin miktarı nerde yazıo cmd ekranında accepted dıyo bunları kendımı btc ye cevırıyo yoksa bızmı cevırtıcez ve blockchaın e nasıl aktarabılırız he ayrıca 70khs cok cok azsa 0.01 btc bile yapmam haftalarımı alıcaksa hıc ugrasmıyım baska yontemler denıyım?

K O N I O S        |│        The World's Most Secure Cash & Crypto Platform
[   PRE-ICO  |  LIVE   ]      [ AIRDROP | LIVE ]      [    ICO  |  May 1st    ]
WHITEPAPER                       TWITTER                       TELEGRAM                       ANN THREAD
ferman
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 238
Merit: 100


Sanırım BAN 11 Nisan'a uzadı...


View Profile WWW
May 22, 2014, 03:46:54 PM
 #16

sgminer -k darkcoin -o stratum+tcp://EU.coinmine.pw:3333 -u WORKERADINIYAZ -p x -I 12 -w 128

şu şekilde biraz indirge değerleri

benim laptopun gpu su ile 800 khs alıyorum sen hangi kartla 70 khs alıyorsun  Undecided
bende nvidia gt630 var 4gb işlemci ile alakası varsa o yuzden azdır işlemci core2 2.40ghz
bu coinmine.pw de kazandıgım coinlerin miktarı nerde yazıo cmd ekranında accepted dıyo bunları kendımı btc ye cevırıyo yoksa bızmı cevırtıcez ve blockchaın e nasıl aktarabılırız he ayrıca 70khs cok cok azsa 0.01 btc bile yapmam haftalarımı alıcaksa hıc ugrasmıyım baska yontemler denıyım?
dostum kasar çünkü ekran kartını %100 bu iş için kullanıyorsun. e haliyle mouse hareketini bile işlemekte geç kalıyor ekran kartın. o an çözme yaptığı için araya mouse hareketlerini falan sıkıştırıyor. o yüzden ölümüne kasar Smiley

Rehber
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 57
Merit: 0


View Profile
May 22, 2014, 06:09:17 PM
 #17

Bu şekilde yaptım fakat çalışmadı neden acaba ?
jackjones53
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 294
Merit: 100



View Profile
May 22, 2014, 06:19:24 PM
 #18

Bu şekilde yaptım fakat çalışmadı neden acaba ?
sitede workerıd giriyosunya onun yanında bi logo var ordan darkcoin i seçiceksın yoksa olmuyo arkadas onu eklemeyı unutmus

K O N I O S        |│        The World's Most Secure Cash & Crypto Platform
[   PRE-ICO  |  LIVE   ]      [ AIRDROP | LIVE ]      [    ICO  |  May 1st    ]
WHITEPAPER                       TWITTER                       TELEGRAM                       ANN THREAD
Rehber
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 57
Merit: 0


View Profile
May 22, 2014, 06:30:19 PM
 #19

//Edit : Değiştirdim yine olmadı 
ferman
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 238
Merit: 100


Sanırım BAN 11 Nisan'a uzadı...


View Profile WWW
May 22, 2014, 06:32:53 PM
 #20

SexCoin nedir arkadaş ya bende bu seçili bunu nasıl değiştirebiliyoruz seçe seçe neyi seçmiş
worker settingsden altlarda DARKCOIN var ona tıkla

Pages: [1] 2 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Sponsored by , a Bitcoin-accepting VPN.
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!