Bitcoin Forum
April 27, 2024, 03:39:51 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 [8]  All
  Print  
Author Topic: Nederlandse resellers  (Read 12280 times)
Sjoerd
Member
**
Offline Offline

Activity: 94
Merit: 10


View Profile
July 15, 2014, 01:45:14 PM
 #141

PsychoticBoy ik vind dat je nog al bot om je heen hakt puur op jouw gevoel en waarschijnlijk ook in je eigen belang. Je kunt iets of iemand niet zomaar beschadigen en uitmaken voor oplichters zonder dat je echt weet hoe het zit. Je kunt discusseren over de prijs maar ze leveren altijd uit nederlandse voorraad en het wordt keurig per omgaande thuisbezorgd (soms dezelfde dag!), daarnaast betaal je pas bij levering....of is dit ook oplichting etc.
Je kunt ook andere leveranciers afschieten, heb je de prijzen van https://www.minepc.nl/ weleens gezien?? €2.299,- voor een S2 met levertijd van een week ....wat is dat in jouw ogen dan....moord??

Mag ik weten waar ik dan wel moet zijn? Wat is die geweldige site/webshop van jou? Dan kan ik daar ook even op schieten!

p.s wel grappig om jou even te quoten: Misschien gelden deze regels niet voor jou denk ik...


" Iedereen is vrij om zijn website, idee of wat dan ook te publiceren (zonder ref links).

Laten wij het gezellig houden "


Jouw ongezoute reactie is ook niet echt " gezellig" .....

Je kunt je beter druk maken om echte scammers en officiele bedrijven die klanten bedonderen met hun dure lange pre-orders, daar gaat het vertrouwen pas echt kapot aan.

Hoe dan ook laten we het leuk houden hier...ik wens je oprecht sterkte met deze leuke en informatieve site.
1714232391
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714232391

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714232391
Reply with quote  #2

1714232391
Report to moderator
1714232391
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714232391

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714232391
Reply with quote  #2

1714232391
Report to moderator
"Bitcoin: mining our own business since 2009" -- Pieter Wuille
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
Sjoerd
Member
**
Offline Offline

Activity: 94
Merit: 10


View Profile
July 15, 2014, 02:01:42 PM
 #142

Hoe serieus moet ik de lijst met resellers gaan nemen........op basis van jouw criteria is dit dubbele moord....

http://www.bitcoinminershop.nl/product/asic-antminer-s2/

lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
July 15, 2014, 02:33:27 PM
 #143

Hoe serieus moet ik de lijst met resellers gaan nemen........op basis van jouw criteria is dit dubbele moord....

http://www.bitcoinminershop.nl/product/asic-antminer-s2/



Dit is idd gewoon onzinnig. Maar dit is een lijst met resellers die er zijn op dit moment, en welke goed en slecht zijn beoordeeld. En of welke scam zijn.

Die bitcoinminershop.nl verkoopt 3 antminer u2 met een goedkoop usb hubje verkopen ze voor 130 euro terwijl dat bij elkaar los nog geen 60 euro zou kosten op marktplaats. Denk ook niet dat die winkel veel zal verkopen.
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
July 15, 2014, 03:52:38 PM
 #144

PsychoticBoy ik vind dat je nog al bot om je heen hakt puur op jouw gevoel en waarschijnlijk ook in je eigen belang. Je kunt iets of iemand niet zomaar beschadigen en uitmaken voor oplichters zonder dat je echt weet hoe het zit. Je kunt discusseren over de prijs maar ze leveren altijd uit nederlandse voorraad en het wordt keurig per omgaande thuisbezorgd (soms dezelfde dag!), daarnaast betaal je pas bij levering....of is dit ook oplichting etc.
Je kunt ook andere leveranciers afschieten, heb je de prijzen van https://www.minepc.nl/ weleens gezien?? €2.299,- voor een S2 met levertijd van een week ....wat is dat in jouw ogen dan....moord??

Mag ik weten waar ik dan wel moet zijn? Wat is die geweldige site/webshop van jou? Dan kan ik daar ook even op schieten!

p.s wel grappig om jou even te quoten: Misschien gelden deze regels niet voor jou denk ik...


" Iedereen is vrij om zijn website, idee of wat dan ook te publiceren (zonder ref links).

Laten wij het gezellig houden "


Jouw ongezoute reactie is ook niet echt " gezellig" .....

Je kunt je beter druk maken om echte scammers en officiele bedrijven die klanten bedonderen met hun dure lange pre-orders, daar gaat het vertrouwen pas echt kapot aan.

Hoe dan ook laten we het leuk houden hier...ik wens je oprecht sterkte met deze leuke en informatieve site.


Als mensen gewoon hun hoofd zouden gebruiken en de Antminer S2 bij Bitmain zouden bestellen voor 1610$ (huidige prijs) met een import kosten van max 150€ (ja tussen de 100€ en 150€, (heb zelf al lager dan 100€ meegemaakt nl 81€) weet ik uit meerdere ervaringen) zouden ze tussen de 1200 en 1300€ kwijt zijn voor een nieuwe en max 5 dagen daar op wachten.(DHL 3 dagen en max 2 dagen voor Bitmain ze verstuurd)
De Dragon miners of andere A1 cloon miners van 1Th/s zijn inkoop nog veel goedkoper vandaar dat ik ze kan verkopen voor een lagere prijs dan een S2. (ook per direct bezorgd)

En de prijzen op Minepc.nl zijn ook nog veel belachelijker, dat komt idd bijna dicht in de buurt van een "damn als je daarin trapt dan kan je naar de voedselbank" type koop Wink

Ik ben hier niet om mensen zwart te maken maar ze eerder te behouden van een hele dure koop.
Natuurlijk is een goede service wel wat waard maar daar hoeft toch geen hoge prijs tegenover te staan?

Ik hou het ook gezellig, ik heb nu mijn zegje gedaan en iedereen weet nu wel dat je eerst even moet shoppen met je ogen voor je daadwerkelijk je portemonee trekt.

PS: Ik heb nooit onwaarheden verteld en dat er 1 of 2 forum members niet zo blij met mijn (soms botte) reacties zijn zal dan soms wel noodzakelijk zijn.

Groeten
rhyker
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 29
Merit: 0


View Profile WWW
July 15, 2014, 04:31:03 PM
Last edit: July 15, 2014, 05:28:58 PM by rhyker
 #145

ik hou wel van die recht-voor-zijn-raap aanpak Smiley want je hebt helemaal gelijk.

Vandaar dat ik ook dit filmpje gemaakt heb: http://youtu.be/T09sVS3bl-8

En nu anderen help om voor een redelijke prijs met goede garantie een miner te kopen.
Blaater (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
July 15, 2014, 07:36:24 PM
 #146


Dit is idd gewoon onzinnig. Maar dit is een lijst met resellers die er zijn op dit moment, en welke goed en slecht zijn beoordeeld. En of welke scam zijn.


Dit inderdaad, dit topic was niet bedoelt om over prijzen te oordelen uiteindelijk o.i.d.

Je kan je ervaringen hier kwijt over resellers, en resellers mogen hier ongezouten van mij hun reclame maken (stunt-acties voor de community). Bitcointalk is (naar mijn ervaring) niet de groep waar ik bijvoorbeeld de winst op moet pakken, maar is wel de groep waar ik het leuk vind om aan te verkopen voor normale prijzen.

We weten allemaal de voor- en nadelen van bestellen bij een reseller, je hebt uiteindelijk meer rechten, maar vaak betaal je daar dan ook extra voor, vaak kan je bepaalde risico's uiteindelijk afschuiven naar de reseller (denk aan pre-orders) zodat jen iet zelf het risico hoeft te lopen bij een chinees bedrijf waar je nooit meer geld terug zou zien als ze niet leveren.

ps. Ik heb je website in de lijst erbij gezet. Binnenkort maar weer eens een grote update erin plaatsen en kijken of er webshops weg zijn of bij zijn gekomen.
ShopemNL
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
July 16, 2014, 12:43:24 PM
 #147

Quote from: PsychoticBoy



Als mensen gewoon hun hoofd zouden gebruiken en de Antminer S2 bij Bitmain zouden bestellen voor 1610$ (huidige prijs) met een import kosten van max 150€ (ja tussen de 100€ en 150€, (heb zelf al lager dan 100€ meegemaakt nl 81€) weet ik uit meerdere ervaringen) zouden ze tussen de 1200 en 1300€ kwijt zijn voor een nieuwe en max 5 dagen daar op wachten.(DHL 3 dagen en max 2 dagen voor Bitmain ze verstuurd)
De Dragon miners of andere A1 cloon miners van 1Th/s zijn inkoop nog veel goedkoper vandaar dat ik ze kan verkopen voor een lagere prijs dan een S2. (ook per direct bezorgd)

En de prijzen op Minepc.nl zijn ook nog veel belachelijker, dat komt idd bijna dicht in de buurt van een "damn als je daarin trapt dan kan je naar de voedselbank" type koop Wink

Ik ben hier niet om mensen zwart te maken maar ze eerder te behouden van een hele dure koop.
Natuurlijk is een goede service wel wat waard maar daar hoeft toch geen hoge prijs tegenover te staan?

Ik hou het ook gezellig, ik heb nu mijn zegje gedaan en iedereen weet nu wel dat je eerst even moet shoppen met je ogen voor je daadwerkelijk je portemonee trekt.

PS: Ik heb nooit onwaarheden verteld en dat er 1 of 2 forum members niet zo blij met mijn (soms botte) reacties zijn zal dan soms wel noodzakelijk zijn.

Groeten

wauw jij hebt echt geen flauw idee waar je t over hebt, Wat jij doet is een markt verpesten met iets wat je eig niet eens (op deze manier) mag doen en een groot deel van een ondernemerschap vergeten. Een bedrijf zal je nooit de zelfde prijs als de import prijs kunnen geven en zullen altijd minimaal 21% duurder moeten zijn gezien ze omzet belasting moeten betalen.

Uiteraard wilt men er ook een beetje geld op verdienen, je krijgt dus import + 21% + overige kosten + winst. Plus het feit dat de importeerder verantwoordelijk en aansprakeliijk is moet er dus ook een risico factor worden ingesteld doe je dit allemaal niet en verkoop je het product voor 2tientjes meer dan de kp zal je zeker failliet gaan.

Al om al krijg je het welbekende zolderkamer verhaal of de persoon die handels zonder inschrijving bij de kvk die de markt verpesten.

PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
July 16, 2014, 12:52:33 PM
 #148

PsychoticBoy ik vind dat je nog al bot om je heen hakt puur op jouw gevoel en waarschijnlijk ook in je eigen belang. Je kunt iets of iemand niet zomaar beschadigen en uitmaken voor oplichters zonder dat je echt weet hoe het zit. Je kunt discusseren over de prijs maar ze leveren altijd uit nederlandse voorraad en het wordt keurig per omgaande thuisbezorgd (soms dezelfde dag!), daarnaast betaal je pas bij levering....of is dit ook oplichting etc.
Je kunt ook andere leveranciers afschieten, heb je de prijzen van https://www.minepc.nl/ weleens gezien?? €2.299,- voor een S2 met levertijd van een week ....wat is dat in jouw ogen dan....moord??

Mag ik weten waar ik dan wel moet zijn? Wat is die geweldige site/webshop van jou? Dan kan ik daar ook even op schieten!

p.s wel grappig om jou even te quoten: Misschien gelden deze regels niet voor jou denk ik...


" Iedereen is vrij om zijn website, idee of wat dan ook te publiceren (zonder ref links).

Laten wij het gezellig houden "


Jouw ongezoute reactie is ook niet echt " gezellig" .....

Je kunt je beter druk maken om echte scammers en officiele bedrijven die klanten bedonderen met hun dure lange pre-orders, daar gaat het vertrouwen pas echt kapot aan.

Hoe dan ook laten we het leuk houden hier...ik wens je oprecht sterkte met deze leuke en informatieve site.




Als mensen gewoon hun hoofd zouden gebruiken en de Antminer S2 bij Bitmain zouden bestellen voor 1610$ (huidige prijs) met een import kosten van max 150€ (ja tussen de 100€ en 150€, (heb zelf al lager dan 100€ meegemaakt nl 81€) weet ik uit meerdere ervaringen) zouden ze tussen de 1200 en 1300€ kwijt zijn voor een nieuwe en max 5 dagen daar op wachten.(DHL 3 dagen en max 2 dagen voor Bitmain ze verstuurd)
De Dragon miners of andere A1 cloon miners van 1Th/s zijn inkoop nog veel goedkoper vandaar dat ik ze kan verkopen voor een lagere prijs dan een S2. (ook per direct bezorgd)

En de prijzen op Minepc.nl zijn ook nog veel belachelijker, dat komt idd bijna dicht in de buurt van een "damn als je daarin trapt dan kan je naar de voedselbank" type koop Wink

Ik ben hier niet om mensen zwart te maken maar ze eerder te behouden van een hele dure koop.
Natuurlijk is een goede service wel wat waard maar daar hoeft toch geen hoge prijs tegenover te staan?

Ik hou het ook gezellig, ik heb nu mijn zegje gedaan en iedereen weet nu wel dat je eerst even moet shoppen met je ogen voor je daadwerkelijk je portemonee trekt.

PS: Ik heb nooit onwaarheden verteld en dat er 1 of 2 forum members niet zo blij met mijn (soms botte) reacties zijn zal dan soms wel noodzakelijk zijn.

Groeten

Uhhhh wrong. Wat jij doet is een markt verpesten met iets wat je eig niet eens (op deze manier) mag doen en een groot deel van een ondernemerschap vergeten. Een bedrijf zal je nooit de zelfde prijs als de import prijs kunnen geven en zullen altijd minimaal 21% duurder moeten zijn gezien ze omzet belasting moeten betalen.

Uiteraard wilt men er ook een beetje geld op verdienen, je krijgt dus import + 21% + overige kosten + winst. Plus het feit dat de importeerder verantwoordelijk en aansprakeliijk is moet er dus ook een risico factor worden ingesteld doe je dit allemaal niet en verkoop je het product voor 2tientjes meer dan de kp zal je zeker failliet gaan.

Al om al krijg je het welbekende zolderkamer verhaal of de persoon die handels zonder inschrijving bij de kvk die de markt verpesten.

Ik mag mijn ongezouten mening geven, sterker nog dat ben ik zowat verplicht als moderator.

En wat ik verkoop daar maak ik inderdaad geen winst op omdat ik van mening ben dat mining hardware iets is om het netwerk mee te versterken en decentraal te houden, dat er sinds November 2013 ineens ROI op een miner zit kan ik niks aan doen daarvoor was mining sowieso niet profitable misschien net break even op het stroom verbruik van de miner.
Dat jullie hier allemaal een slaatje uit willen slaan en de evt ROI helemaal weghalen kan ik niks aan doen maar ben wel tot mijn stand verplicht hier als het om in sommige gevallen gewoon over 50% of meer gaat (qua winst percentage) dat ik mensen moet behoeden van een hele slechte koop (afzetterij).

Iedereen is vrij om te adverteren op dit forum en iedereen is ook vrij zijn mening te uiten.

Groeten








ShopemNL
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
July 16, 2014, 01:09:35 PM
 #149

Buiten het feit dat je nooit het winstpercentage van een product voor een bedrijf kan bepalen kan je niet zeggen dat je mensen behoed voor fouten?

De 1 is duurder dan de ander, aan de andere kant "goedkoop is duurkoop". Het is dus net waar men voor wilt betalen kwaliteit of het product.

Het is gewoon een schadelijk feit dat je het afzetterij noemt, dan moet je maar eens gaan onderzoeken wat dit betekend.

Begrijp me niet verkeerd, ik begrijp jouw punt maar als ondernemer heb je kosten en iemand die het voor zijn plezier doet heb je dat niet.

Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 [8]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!