Bitcoin Forum
May 03, 2024, 07:27:01 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2] 3 4 5 »  All
  Print  
Author Topic: LTCGear - Meest winstgevende cloud mining service, ROI 3 maanden  (Read 17647 times)
ErikvanBreen
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 693
Merit: 500



View Profile
October 18, 2014, 09:00:16 AM
 #21

De payout berekening staat weer online: http://ltcgear.com/ltc-payments/  Grin

Ook deze week weer een geweldige payout ontvangen  Smiley Als dit nog een aantal weken zo doorgaat is het mijn beste aankoop tot nu toe!
"If you don't want people to know you're a scumbag then don't be a scumbag." -- margaritahuyan
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714721221
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714721221

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714721221
Reply with quote  #2

1714721221
Report to moderator
1714721221
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714721221

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714721221
Reply with quote  #2

1714721221
Report to moderator
1714721221
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714721221

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714721221
Reply with quote  #2

1714721221
Report to moderator
Foebar
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 156
Merit: 100


View Profile
October 20, 2014, 09:37:58 AM
 #22

Heb zelf geopteerd om al 2 keer convert to shares te doen.
Begin november passen ze toch opnieuw je shares aan en doe ik een betere zaak door nu te kiezen voor shares ipv uitbetaling.

Gestart met 50 shares.
Heb er nu 63 en al een uitbetaling van circa 14% van initiële aankoop.

Is niet veel maar is wel een offset van mijn mining cost :-)

ErikvanBreen
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 693
Merit: 500



View Profile
October 20, 2014, 01:22:12 PM
 #23

Heb zelf geopteerd om al 2 keer convert to shares te doen.
Begin november passen ze toch opnieuw je shares aan en doe ik een betere zaak door nu te kiezen voor shares ipv uitbetaling.

Gestart met 50 shares.
Heb er nu 63 en al een uitbetaling van circa 14% van initiële aankoop.

Is niet veel maar is wel een offset van mijn mining cost :-)

Elke share helpt Smiley
Raw-H (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
October 20, 2014, 01:57:31 PM
 #24

Ik heb inmiddels mijn break even gehaald Smiley. Hiervoor heb ik wel een paar weken geen investering moeten doen, zelf vind ik het nogal verslavend om steeds meer te kopen van de opbrengsten, dus dat was lastig Tongue. Op het moment herinvesteer ik 50% van de opbrengsten, erg blij mee Smiley.
ErikvanBreen
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 693
Merit: 500



View Profile
October 20, 2014, 06:43:26 PM
 #25

Ik heb inmiddels mijn break even gehaald Smiley. Hiervoor heb ik wel een paar weken geen investering moeten doen, zelf vind ik het nogal verslavend om steeds meer te kopen van de opbrengsten, dus dat was lastig Tongue. Op het moment herinvesteer ik 50% van de opbrengsten, erg blij mee Smiley.

Mag ik vragen hoeveel shares je momenteel hebt?
Raw-H (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
October 20, 2014, 07:01:41 PM
 #26

Ik heb inmiddels mijn break even gehaald Smiley. Hiervoor heb ik wel een paar weken geen investering moeten doen, zelf vind ik het nogal verslavend om steeds meer te kopen van de opbrengsten, dus dat was lastig Tongue. Op het moment herinvesteer ik 50% van de opbrengsten, erg blij mee Smiley.

Mag ik vragen hoeveel shares je momenteel hebt?

Ongeveer 7500 asic shares  Grin, ook nog een beetje farmshares en een dual mod m10.
ErikvanBreen
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 693
Merit: 500



View Profile
October 21, 2014, 07:15:05 AM
 #27

Ik heb inmiddels mijn break even gehaald Smiley. Hiervoor heb ik wel een paar weken geen investering moeten doen, zelf vind ik het nogal verslavend om steeds meer te kopen van de opbrengsten, dus dat was lastig Tongue. Op het moment herinvesteer ik 50% van de opbrengsten, erg blij mee Smiley.

Mag ik vragen hoeveel shares je momenteel hebt?

Ongeveer 7500 asic shares  Grin, ook nog een beetje farmshares en een dual mod m10.

Ah mooi aantal  Smiley ong €500 per week schat ik? mooi salaris erbij naast het werken dan  Cheesy
Raw-H (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
October 21, 2014, 10:24:22 AM
 #28

Ik heb inmiddels mijn break even gehaald Smiley. Hiervoor heb ik wel een paar weken geen investering moeten doen, zelf vind ik het nogal verslavend om steeds meer te kopen van de opbrengsten, dus dat was lastig Tongue. Op het moment herinvesteer ik 50% van de opbrengsten, erg blij mee Smiley.

Mag ik vragen hoeveel shares je momenteel hebt?

Ongeveer 7500 asic shares  Grin, ook nog een beetje farmshares en een dual mod m10.

Ah mooi aantal  Smiley ong €500 per week schat ik? mooi salaris erbij naast het werken dan  Cheesy

Ik ben er ook heel erg blij mee Smiley. Als de koersen goed staan is dat zo'n 500 per week ja, en dan hoor ik nog geeneens bij de grote.

ErikvanBreen
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 693
Merit: 500



View Profile
October 21, 2014, 10:35:38 AM
 #29

Ik heb inmiddels mijn break even gehaald Smiley. Hiervoor heb ik wel een paar weken geen investering moeten doen, zelf vind ik het nogal verslavend om steeds meer te kopen van de opbrengsten, dus dat was lastig Tongue. Op het moment herinvesteer ik 50% van de opbrengsten, erg blij mee Smiley.

Mag ik vragen hoeveel shares je momenteel hebt?

Ongeveer 7500 asic shares  Grin, ook nog een beetje farmshares en een dual mod m10.

Ah mooi aantal  Smiley ong €500 per week schat ik? mooi salaris erbij naast het werken dan  Cheesy

Ik ben er ook heel erg blij mee Smiley. Als de koersen goed staan is dat zo'n 500 per week ja, en dan hoor ik nog geeneens bij de grote.


Heh heb afgelopen uitbetaling een mooi bedrag van €1.770 mogen ontvangen  Wink Maar ik moet nog 2-3 weken voor mijn break even aangezien ik veel opnieuw heb geïnvesteerd.
LTCgear is tot nu toe wel verreweg de beste deal die ik ben tegengekomen, wel even wachten tot ik mijn ROI haal voordat ik te vroeg begin te juichen  Smiley
Foebar
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 156
Merit: 100


View Profile
October 21, 2014, 11:05:49 AM
 #30

1770    Cool

Raw-H (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
October 21, 2014, 01:13:31 PM
 #31

Heh heb afgelopen uitbetaling een mooi bedrag van €1.770 mogen ontvangen  Wink Maar ik moet nog 2-3 weken voor mijn break even aangezien ik veel opnieuw heb geïnvesteerd.
LTCgear is tot nu toe wel verreweg de beste deal die ik ben tegengekomen, wel even wachten tot ik mijn ROI haal voordat ik te vroeg begin te juichen  Smiley

Lekkere payment wel! Ik vraag me af of 5 november de laatste multiplication wordt, zo'n multiplication zou niet eindeloos lang doorgaan zou je denken:P.

1770    Cool

Zelf een hele pack gekocht dus Smiley, grats. Wat ga jij doen? herinvesteren of wachten op break even?
Foebar
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 156
Merit: 100


View Profile
October 21, 2014, 02:12:08 PM
 #32

niks gekocht buiten die 50, was gewoon om te zeggen van 1.770 Euro, niiiiicccceeeee, zou ik ook leuk vinden telkens in payout te krijgen.


Raw-H (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
October 21, 2014, 02:17:46 PM
 #33

niks gekocht buiten die 50, was gewoon om te zeggen van 1.770 Euro, niiiiicccceeeee, zou ik ook leuk vinden telkens in payout te krijgen.



Ohh, natuurlijk  Roll Eyes
ErikvanBreen
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 693
Merit: 500



View Profile
October 21, 2014, 05:17:06 PM
 #34

Heh heb afgelopen uitbetaling een mooi bedrag van €1.770 mogen ontvangen  Wink Maar ik moet nog 2-3 weken voor mijn break even aangezien ik veel opnieuw heb geïnvesteerd.
LTCgear is tot nu toe wel verreweg de beste deal die ik ben tegengekomen, wel even wachten tot ik mijn ROI haal voordat ik te vroeg begin te juichen  Smiley

Lekkere payment wel! Ik vraag me af of 5 november de laatste multiplication wordt, zo'n multiplication zou niet eindeloos lang doorgaan zou je denken:P.

1770    Cool

Zelf een hele pack gekocht dus Smiley, grats. Wat ga jij doen? herinvesteren of wachten op break even?

Ik wacht momenteel eerst op mijn break even (iets meer dan 2 weken nog) en vervolgens maar even kijken of ik een deel ga herinvesteren of niet.
Raw-H (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
October 21, 2014, 06:20:53 PM
 #35

Quote
Quote
On Tue, Oct 21, 2014 at 5:44 PM,  wrote:
Hi any update on pics of the farm?

Thanks.

Hi,

They will come as marketing for new product.

Best Regards,
Chris

Spannend, misschien toch maar sparen in plaats van herinvesteren, maar aan de andere kant komt 5 november de multiplication weer. hmmm
ErikvanBreen
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 693
Merit: 500



View Profile
October 21, 2014, 07:58:34 PM
 #36

Quote
Quote
On Tue, Oct 21, 2014 at 5:44 PM,  wrote:
Hi any update on pics of the farm?

Thanks.

Hi,

They will come as marketing for new product.

Best Regards,
Chris

Spannend, misschien toch maar sparen in plaats van herinvesteren, maar aan de andere kant komt 5 november de multiplication weer. hmmm

Inderdaad erg interessant! Vraag me af wanneer de release van het nieuwe product is  Smiley
Bedankt voor het delen van Chris zijn bericht!
ErikvanBreen
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 693
Merit: 500



View Profile
October 27, 2014, 11:54:16 AM
 #37

Wederom weer een uitstekende farm payout!  Smiley Verwacht over 2 weken mijn ROI, ook heb ik in de tussentijd mijn aantal shares flink kunnen uitbreiden door te herinvesteren.
Foebar
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 156
Merit: 100


View Profile
October 29, 2014, 12:04:18 PM
 #38

Update :

FTC mining

Hi,

As you may already know, Feathercoin network switched algorithm from scrypt to neoscrypt. The old scrypt asics obviously cannot mine FTC anymore.
The new chips, most likely, will mine FTC at a point if it is worth. For the moment, focus is on implementing other algorithms.
So, FTC mining will be deactivated starting this week, and may become available again in the future, if decent hashrate is achieved with the new architecture.
One more note, in case you have a FTC Scrypt address filled on account page, please change it with a LTC address instead.

Kind Regards,
Chris

bitrev
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 335
Merit: 250


View Profile
October 29, 2014, 08:51:46 PM
 #39

FTC betaalde net iets minder dan LTC. Nu heb ik eindelijk wat dualmods gekocht dus hoop op VTC te verdienen.

Iemand anders al ervaring met dualmods?
Raw-H (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
October 29, 2014, 09:03:23 PM
 #40

FTC betaalde net iets minder dan LTC. Nu heb ik eindelijk wat dualmods gekocht dus hoop op VTC te verdienen.

Iemand anders al ervaring met dualmods?

Ik heb een dualmod sinds ze te koop waren, inmiddels heeft het z'n geld al dubbel terugverdiend Cheesy. Overigens gaat Vertcoin begin december over naar een ander algoritme waardoor de inkomsten van de dualmod wat terug gaan vallen.

Hieronder heb ik de opbrengsten van de dual mod bijgehouden. Ik heb de opbrengst van litecoin er ook bij gezet, om te bepalen wanneer het verstandig is om je dualmod uit te zetten. Dit is op basis van 630 asic shares plus een dual mod M10.
Let op: Voor de opbrengsten van litecoin in onderstaand tabel heb je minder investering voor nodig, dit is dus geen tabel om te bepalen of je een pack shares moet halen of een dual mod.

Pages: « 1 [2] 3 4 5 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!