Bitcoin Forum
June 26, 2024, 07:41:13 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »
  Print  
Author Topic: e-Gulden: even bijkletsen  (Read 125072 times)
bitwise-shifted
Member
**
Offline Offline

Activity: 94
Merit: 10


View Profile
September 17, 2015, 07:14:13 PM
Last edit: September 17, 2015, 07:27:48 PM by bitwise-shifted
 #241

Voor wie het interessant vind om te horen wat EnergyCoin van plan is in Arnhem meld je aan voor de meetup van 14 oktober. http://www.meetup.com/Energy-Saving-with-EnergyCoin/events/225401294/
Lijkt mij leuk om een gevarieerd gezelschap te verwelkomen.
De lezingen beginnen om 19u en worden ingeleid door de klimaatzuster
 

Waar heb je het over ? https://en.wikipedia.org/wiki/%CE%9418O#/media/File:Five_Myr_Climate_Change.png

of recenter : https://en.wikipedia.org/wiki/%CE%9418O#/media/File:Delta-O-18_in_deep_sea_sediment.png

Begint net lekker te worden.
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
September 18, 2015, 08:24:46 AM
 #242

E gulden gaat goed!

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
Anonylz
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 2562
Merit: 577



View Profile
September 18, 2015, 02:24:57 PM
 #243

met dé gulden gaat het zeker voor de wind, waar komen die centen toch vandaan en houden we dit vol?  Grin

██▄     ▄▄░
▀██▄ ▄██▀
▄▄███████████████████▄▄
▄█████▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█████▄
████▀                   ▀████
████       ▄▄█████▄▄  ▀▄   ████
████      ▄██████████▄▀    ████
████      ████████▀▀       ████
████  ▄▀ ▄██▀▀▀   ▄██      ████
████   ▀▀     ▄▄███▀       ████
████▄                   ▄████
▀█████▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄█████▀
▀▀███████████████████▀▀
.
SECONDLIVE
.
CHOOSE LIFE      CHOOSE SPACE      CHOOSE FRIENDS
.
                           Twitter       Telegram      Medium      YouTube      Discord        TikTok         GitHub               
        ▄▄███████▄▄▄
    ▄▄████████████████▄▄
   ████████████████████▄
  ███████▀▀▀█████████████
 ██████▌     ▀████████████
███████▀ ▀▀▄▄██▀▀▀█████████
██████             ▀███████
██████▄             ███████
 ███████▄▄        ▄███████
  ███████████▄▄▄▄█████████
   ▀███████████████████▀
     ▀████████████████▀▀
   ██████████████████████
de buurman
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 35
Merit: 0


View Profile
September 18, 2015, 02:50:17 PM
 #244

Guldencoin stuurt met Gulden​ aan op een directe crash met de Nederlandse Bank. Hoe zal dit potje "Chicken" tussen een Fiat Panda en een Leopard II Tank af gaan lopen?


http://elektronischgeld.blogspot.nl/2015/09/guldencoin-Nederlandse-Bank.html


Anonylz
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 2562
Merit: 577



View Profile
September 18, 2015, 03:15:06 PM
 #245

Guldencoin stuurt met Gulden​ aan op een directe crash met de Nederlandse Bank. Hoe zal dit potje "Chicken" tussen een Fiat Panda en een Leopard II Tank af gaan lopen?


http://elektronischgeld.blogspot.nl/2015/09/guldencoin-Nederlandse-Bank.html


Met die naamsverandering weten ze in ieder geval zeker dat Bram het even druk heeft met het registreren en inrichten van nieuwe websites, dan houdt ie zich even rustig op de forums  Cheesy

Enorm leuk stukje tekst trouwens heb me werkelijk vermaakt met het lezen, vraag me af of er niemand in hun club zelf over de probleemstelling heeft nagedacht, maar ik ben bang dat er gewoon alleen is nagedacht over hoe ze een marketing muntje uit een naamsverandering kunnen slaan. Ik heb trouwens nog ergens een oud briefje van 10 en moet morgen naar Amsterdam, benieuwd wat snackbar de prins gaat zeggen als ik daar stennis ga lopen schoppen  Roll Eyes



██▄     ▄▄░
▀██▄ ▄██▀
▄▄███████████████████▄▄
▄█████▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█████▄
████▀                   ▀████
████       ▄▄█████▄▄  ▀▄   ████
████      ▄██████████▄▀    ████
████      ████████▀▀       ████
████  ▄▀ ▄██▀▀▀   ▄██      ████
████   ▀▀     ▄▄███▀       ████
████▄                   ▄████
▀█████▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄█████▀
▀▀███████████████████▀▀
.
SECONDLIVE
.
CHOOSE LIFE      CHOOSE SPACE      CHOOSE FRIENDS
.
                           Twitter       Telegram      Medium      YouTube      Discord        TikTok         GitHub               
        ▄▄███████▄▄▄
    ▄▄████████████████▄▄
   ████████████████████▄
  ███████▀▀▀█████████████
 ██████▌     ▀████████████
███████▀ ▀▀▄▄██▀▀▀█████████
██████             ▀███████
██████▄             ███████
 ███████▄▄        ▄███████
  ███████████▄▄▄▄█████████
   ▀███████████████████▀
     ▀████████████████▀▀
   ██████████████████████
bitwise-shifted
Member
**
Offline Offline

Activity: 94
Merit: 10


View Profile
September 18, 2015, 04:38:46 PM
 #246

Guldencoin stuurt met Gulden​ aan op een directe crash met de Nederlandse Bank. Hoe zal dit potje "Chicken" tussen een Fiat Panda en een Leopard II Tank af gaan lopen?


http://elektronischgeld.blogspot.nl/2015/09/guldencoin-Nederlandse-Bank.html

Met die naamsverandering weten ze in ieder geval zeker dat Bram het even druk heeft met het registreren en inrichten van nieuwe websites, dan houdt ie zich even rustig op de forums  Cheesy

Enorm leuk stukje tekst trouwens heb me werkelijk vermaakt met het lezen, vraag me af of er niemand in hun club zelf over de probleemstelling heeft nagedacht, maar ik ben bang dat er gewoon alleen is nagedacht over hoe ze een marketing muntje uit een naamsverandering kunnen slaan. Ik heb trouwens nog ergens een oud briefje van 10 en moet morgen naar Amsterdam, benieuwd wat snackbar de prins gaat zeggen als ik daar stennis ga lopen schoppen  Roll Eyes

Ik moet bekennen dat ik ook nog een paar guldens heb liggen; Dit biedt werkelijk perspectief.

De gulden is nu dus echt terug. Wat een durf Gulden. Zet hem op !  
de buurman
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 35
Merit: 0


View Profile
September 19, 2015, 01:38:53 PM
 #247

Waar ze bij Gulden waarschijnlijk overheen kijken is het volgende: De Nederlandse Bank gaat dit 100% zeker niet accepteren en stuurt de ECD/FIOD er wel op af. Maar naar wie? Allemaal anonieme personen. Dus sturen ze de ECD naar de mensen die ze wel vinden kunnen, de mensen die merchant bij Gulden zijn geworden. En in feite zijn die merchants straks de klos. Want die accepteren nu een illegale munt. Is een economisch misdrijf en de boetes beginnen bij 10 mille!  Ik vermoed niet dat Gulden ze daarover in zal lichten want die hebben het te druk met het afschieten van de boodschapper van het slechte nieuws dat hun briljante plan een beetje rammelt. Ik zou als ik hen was maar eens een goede advocaat gaat zoeken.  (gratis tip:)   Advocatenkantoor BarentsKrans op het Lange Voorhout in Den Haag is goed in dit soort zaken.
leipebarry
Member
**
Offline Offline

Activity: 84
Merit: 10


View Profile
September 19, 2015, 06:31:07 PM
 #248

Waar ze bij Gulden waarschijnlijk overheen kijken is het volgende: De Nederlandse Bank gaat dit 100% zeker niet accepteren en stuurt de ECD/FIOD er wel op af. Maar naar wie? Allemaal anonieme personen. Dus sturen ze de ECD naar de mensen die ze wel vinden kunnen, de mensen die merchant bij Gulden zijn geworden. En in feite zijn die merchants straks de klos. Want die accepteren nu een illegale munt. Is een economisch misdrijf en de boetes beginnen bij 10 mille!  Ik vermoed niet dat Gulden ze daarover in zal lichten want die hebben het te druk met het afschieten van de boodschapper van het slechte nieuws dat hun briljante plan een beetje rammelt. Ik zou als ik hen was maar eens een goede advocaat gaat zoeken.  (gratis tip:)   Advocatenkantoor BarentsKrans op het Lange Voorhout in Den Haag is goed in dit soort zaken.

Ik denk zelfs dat het nog erger is. Ik denk dat zodra Premier Rutte te horen krijgt van de naamsverandering dat hij onmiddelijk het kabinet bijeen zal roepen in een spoedzitting en zijn collega's uit de eurozone zal inlichten. Wellicht zal ook de VN veiligheidsraad eraan te pas komen en dan is het slechts een kwestie van tijd voordat men doelgericht atoombommen gaat droppen op elke Gulden gebruiker. De apocalypse is aangebroken! en dat allemaal vanwege het weglaten van 4 lettertjes  Cry


 Grin Thanks buurman en b1007 voor het lachen  Grin
Zal ik ook maar eens wat aluminiumfolie gaan kopen, kan ik er mooie hoedjes van maken.
Captain YCLO
Member
**
Offline Offline

Activity: 89
Merit: 10

e-Gulden \/igilante


View Profile WWW
September 19, 2015, 06:39:50 PM
 #249

Waar ze bij Gulden waarschijnlijk overheen kijken is het volgende: De Nederlandse Bank gaat dit 100% zeker niet accepteren en stuurt de ECD/FIOD er wel op af. Maar naar wie? Allemaal anonieme personen. Dus sturen ze de ECD naar de mensen die ze wel vinden kunnen, de mensen die merchant bij Gulden zijn geworden. En in feite zijn die merchants straks de klos. Want die accepteren nu een illegale munt. Is een economisch misdrijf en de boetes beginnen bij 10 mille!  Ik vermoed niet dat Gulden ze daarover in zal lichten want die hebben het te druk met het afschieten van de boodschapper van het slechte nieuws dat hun briljante plan een beetje rammelt. Ik zou als ik hen was maar eens een goede advocaat gaat zoeken.  (gratis tip:)   Advocatenkantoor BarentsKrans op het Lange Voorhout in Den Haag is goed in dit soort zaken.

Ik denk zelfs dat het nog erger is. Ik denk dat zodra Premier Rutte te horen krijgt van de naamsverandering dat hij onmiddelijk het kabinet bijeen zal roepen in een spoedzitting en zijn collega's uit de eurozone zal inlichten. Wellicht zal ook de VN veiligheidsraad eraan te pas komen en dan is het slechts een kwestie van tijd voordat men doelgericht atoombommen gaat droppen op elke Gulden gebruiker. De apocalypse is aangebroken! en dat allemaal vanwege het weglaten van 4 lettertjes  Cry


 Grin Thanks buurman en b1007 voor het lachen  Grin
Zal ik ook maar eens wat aluminiumfolie gaan kopen, kan ik er mooie hoedjes van maken.

doe dat lijpo, koop ik een rolls royce, wat een leuke markt activiteit weer vandaag Smiley Mijn presentatie voor de ESFL ging heel goed, veel nieuwe vrienden gemaakt en allemaal even verteld over eGulden natuurlijk. Ook Paul nog even gesproken, ik ben er volgende week bij!

Your Children Live On
leipebarry
Member
**
Offline Offline

Activity: 84
Merit: 10


View Profile
September 19, 2015, 06:51:35 PM
 #250

Waar ze bij Gulden waarschijnlijk overheen kijken is het volgende: De Nederlandse Bank gaat dit 100% zeker niet accepteren en stuurt de ECD/FIOD er wel op af. Maar naar wie? Allemaal anonieme personen. Dus sturen ze de ECD naar de mensen die ze wel vinden kunnen, de mensen die merchant bij Gulden zijn geworden. En in feite zijn die merchants straks de klos. Want die accepteren nu een illegale munt. Is een economisch misdrijf en de boetes beginnen bij 10 mille!  Ik vermoed niet dat Gulden ze daarover in zal lichten want die hebben het te druk met het afschieten van de boodschapper van het slechte nieuws dat hun briljante plan een beetje rammelt. Ik zou als ik hen was maar eens een goede advocaat gaat zoeken.  (gratis tip:)   Advocatenkantoor BarentsKrans op het Lange Voorhout in Den Haag is goed in dit soort zaken.

Ik denk zelfs dat het nog erger is. Ik denk dat zodra Premier Rutte te horen krijgt van de naamsverandering dat hij onmiddelijk het kabinet bijeen zal roepen in een spoedzitting en zijn collega's uit de eurozone zal inlichten. Wellicht zal ook de VN veiligheidsraad eraan te pas komen en dan is het slechts een kwestie van tijd voordat men doelgericht atoombommen gaat droppen op elke Gulden gebruiker. De apocalypse is aangebroken! en dat allemaal vanwege het weglaten van 4 lettertjes  Cry


 Grin Thanks buurman en b1007 voor het lachen  Grin
Zal ik ook maar eens wat aluminiumfolie gaan kopen, kan ik er mooie hoedjes van maken.

doe dat lijpo, koop ik een rolls royce, wat een leuke markt activiteit weer vandaag Smiley Mijn presentatie voor de ESFL ging heel goed, veel nieuwe vrienden gemaakt en allemaal even verteld over eGulden natuurlijk. Ook Paul nog even gesproken, ik ben er volgende week bij!

Neeltje toch, het gaat blijkbaar dus niet om educatie van het volk maar om je zakjes zo snel mogelijk te vullen net als de bankiers.
Al met al ben ik wel heel blij dat je weer in Nederland bent en niet meer in een buitenlandse gevangenis.
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
September 19, 2015, 08:28:34 PM
 #251

Waarom dwalen wij in dit topic altijd af naar Gulden(coin) terwijl wij toch echt in het e-Gulden topic zitten.

Het is dat ik weinig tijd heb om het nld-forum grondig door te spitten maar als ik nog moderator was geweest had ik toch een flinke bezem door dit topic gehaald  Cool

Hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest voor sommige leden onder ons Wink
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
September 20, 2015, 02:42:27 PM
 #252

Ok, oke even wat leuks.

Ik doe 1 pullup voor 10 egulden, 20 pullups voor  20 egulden, 30 pullups voor 30 egulden etc..
(Geen zorgen ik weeg 96 kilo)

Video proof  Cheesy

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
September 20, 2015, 03:46:34 PM
 #253

Hierbij mijn Liberland presentatie van gisteren, opkomst, ongeveer 120 libertariërs: https://www.youtube.com/watch?t=11449&v=zCpPw_jT-eE
bitwise-shifted
Member
**
Offline Offline

Activity: 94
Merit: 10


View Profile
September 20, 2015, 04:46:40 PM
 #254

Hierbij mijn Liberland presentatie van gisteren, opkomst, ongeveer 120 libertariërs: https://www.youtube.com/watch?t=11449&v=zCpPw_jT-eE

Well spoken !  https://youtu.be/zCpPw_jT-eE?t=12521
LTEX
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1023
Merit: 1000


ltex.nl


View Profile WWW
September 21, 2015, 01:54:28 PM
 #255

Waarom dwalen wij in dit topic altijd af naar Gulden(coin) terwijl wij toch echt in het e-Gulden topic zitten.

Het is dat ik weinig tijd heb om het nld-forum grondig door te spitten maar als ik nog moderator was geweest had ik toch een flinke bezem door dit topic gehaald  Cool

Hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest voor sommige leden onder ons Wink

Het enige interessante en leuke aan dit topic is juist het gekibbel en de, vaak grappige, plagerijtjes onderling. Ik bemoei me er niet te vaak mee en probeer juist respectvol te blijven, maar in deze ben ik wel blij dat je geen mod meer bent, zonde om al dat "vuil" weg te vegen hoor ;-)

A fool will just look at the finger, even if it points to paradise!
LTEX
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1023
Merit: 1000


ltex.nl


View Profile WWW
September 21, 2015, 02:11:37 PM
 #256

Guldencoin stuurt met Gulden​ aan op een directe crash met de Nederlandse Bank. Hoe zal dit potje "Chicken" tussen een Fiat Panda en een Leopard II Tank af gaan lopen?

Sorry hoor, maar deze moest ik ff maken  Grin



De "Fiat" Panda  Cheesy

A fool will just look at the finger, even if it points to paradise!
LTEX
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1023
Merit: 1000


ltex.nl


View Profile WWW
September 21, 2015, 02:28:29 PM
 #257

Wellicht even de contradictie uit je eigen disclaimer halen buurman, tis maar een tip  Wink


A fool will just look at the finger, even if it points to paradise!
leipebarry
Member
**
Offline Offline

Activity: 84
Merit: 10


View Profile
September 21, 2015, 06:46:24 PM
 #258



Ow Buurman wat doet u nu!  Grin
bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
September 21, 2015, 06:52:20 PM
 #259


b1007
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 404
Merit: 500


View Profile
September 21, 2015, 10:34:02 PM
 #260

Guldencoin stuurt met Gulden​ aan op een directe crash met de Nederlandse Bank. Hoe zal dit potje "Chicken" tussen een Fiat Panda en een Leopard II Tank af gaan lopen?

Sorry hoor, maar deze moest ik ff maken  Grin



De "Fiat" Panda  Cheesy

Ik zet mijn geld in op de fiat panda  Cheesy

I like to speculate
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!