Bitcoin Forum
May 11, 2024, 07:12:31 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 »
  Print  
Author Topic: e-Gulden: even bijkletsen  (Read 125047 times)
EFLFoundation (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 123
Merit: 10


View Profile
February 01, 2016, 12:39:53 AM
 #381

EFL is nu beschikbaar onder de verified market sectie op bittrex.
1715454751
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715454751

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715454751
Reply with quote  #2

1715454751
Report to moderator
1715454751
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715454751

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715454751
Reply with quote  #2

1715454751
Report to moderator
1715454751
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715454751

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715454751
Reply with quote  #2

1715454751
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715454751
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715454751

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715454751
Reply with quote  #2

1715454751
Report to moderator
GeorgeAurea
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 332
Merit: 250



View Profile
February 01, 2016, 08:15:56 AM
 #382

Wanneer gaan jullie alle officiële info eens een beetje bijwerken, zoals bv de homepage?
Steekt nmlk een beetje schril af, zoal in contrast met de journalen en wat geclaimed wordt wat EFL graag wil bieden.
de buurman
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 35
Merit: 0


View Profile
February 01, 2016, 11:38:49 AM
 #383

Wanneer gaan jullie alle officiële info eens een beetje bijwerken, zoals bv de homepage?
Steekt nmlk een beetje schril af, zoal in contrast met de journalen en wat geclaimed wordt wat EFL graag wil bieden.

Je hebt volkomen gelijk. Maar tijd  Smiley ....Alle ontwikkelaars werken ook nog in hun eigen bedrijf en we leggen de hoogste prioriteit bij de nieuwe ontwikkelingen.  En die ellendige weken hebben maar 7 dagen en er gaan ook maar 24 uren in een dag. Maar met het nieuwe EFiliaaL systeem wordt alles volledig vervangen. Nog even geduld dus :-)

GeorgeAurea
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 332
Merit: 250



View Profile
February 01, 2016, 08:45:14 PM
 #384

Wanneer gaan jullie alle officiële info eens een beetje bijwerken, zoals bv de homepage?
Steekt nmlk een beetje schril af, zoal in contrast met de journalen en wat geclaimed wordt wat EFL graag wil bieden.

Je hebt volkomen gelijk. Maar tijd  Smiley ....Alle ontwikkelaars werken ook nog in hun eigen bedrijf en we leggen de hoogste prioriteit bij de nieuwe ontwikkelingen.  En die ellendige weken hebben maar 7 dagen en er gaan ook maar 24 uren in een dag. Maar met het nieuwe EFiliaaL systeem wordt alles volledig vervangen. Nog even geduld dus :-)

Klinkt positief, ben benieuwd.

Er was destijds aangegeven om van het woord "gulden" af te willen stappen, ivm mogelijke claims. Hoever is EFL qua naamsverandering/naamsaanpassing, en gaat dit ook doorgevoerd worden op alle exchanges waar EFL op staat?
onlinedragon
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1036
Merit: 501


View Profile
February 01, 2016, 08:52:45 PM
 #385

Heb nog wat e-gulden slim om die te verkopen of nog even vast te houden.
de buurman
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 35
Merit: 0


View Profile
February 01, 2016, 09:40:28 PM
 #386

Wanneer gaan jullie alle officiële info eens een beetje bijwerken, zoals bv de homepage?
Steekt nmlk een beetje schril af, zoal in contrast met de journalen en wat geclaimed wordt wat EFL graag wil bieden.

Je hebt volkomen gelijk. Maar tijd  Smiley ....Alle ontwikkelaars werken ook nog in hun eigen bedrijf en we leggen de hoogste prioriteit bij de nieuwe ontwikkelingen.  En die ellendige weken hebben maar 7 dagen en er gaan ook maar 24 uren in een dag. Maar met het nieuwe EFiliaaL systeem wordt alles volledig vervangen. Nog even geduld dus :-)

Klinkt positief, ben benieuwd.

Er was destijds aangegeven om van het woord "gulden" af te willen stappen, ivm mogelijke claims. Hoever is EFL qua naamsverandering/naamsaanpassing, en gaat dit ook doorgevoerd worden op alle exchanges waar EFL op staat?

Klopt, maar het is een heel gezoek waar het allemaal terecht gekomen is. Op den duur wordt "gulden" volledig vervangen. In de nieuwe producten komt gulden inderdaad niet meer voor. Alles hangt op EFL dat ook in de productnamen terugkomt. 
GeorgeAurea
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 332
Merit: 250



View Profile
February 02, 2016, 12:10:44 AM
 #387

Wanneer gaan jullie alle officiële info eens een beetje bijwerken, zoals bv de homepage?
Steekt nmlk een beetje schril af, zoal in contrast met de journalen en wat geclaimed wordt wat EFL graag wil bieden.

Je hebt volkomen gelijk. Maar tijd  Smiley ....Alle ontwikkelaars werken ook nog in hun eigen bedrijf en we leggen de hoogste prioriteit bij de nieuwe ontwikkelingen.  En die ellendige weken hebben maar 7 dagen en er gaan ook maar 24 uren in een dag. Maar met het nieuwe EFiliaaL systeem wordt alles volledig vervangen. Nog even geduld dus :-)

Klinkt positief, ben benieuwd.

Er was destijds aangegeven om van het woord "gulden" af te willen stappen, ivm mogelijke claims. Hoever is EFL qua naamsverandering/naamsaanpassing, en gaat dit ook doorgevoerd worden op alle exchanges waar EFL op staat?

Klopt, maar het is een heel gezoek waar het allemaal terecht gekomen is. Op den duur wordt "gulden" volledig vervangen. In de nieuwe producten komt gulden inderdaad niet meer voor. Alles hangt op EFL dat ook in de productnamen terugkomt. 

Okay, dank voor het antwoord Buurman. Ben benieuwd  Wink
EFLFoundation (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 123
Merit: 10


View Profile
February 06, 2016, 03:53:58 PM
 #388

het tiende EFL journaal is een feit, veel leesplezier allemaal! http://egulden.org/flip/efljournaal10.html#1
de buurman
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 35
Merit: 0


View Profile
February 08, 2016, 08:59:10 AM
 #389

Besloten om al mijn EFL te verkopen en Gulden te kopen ik heb geen zin meer om alles maar af te wachten en het is een rommeltje, EFL tot ziens en welkom Gulden

Ik denk dat je de kern van het probleem aardig samenvat. Namelijk "dat je alles af zit te wachten".. Je zou namelijk ook wat kunnen helpen om zaken te versnellen in plaats van dat aan 4 zeer actieve leden over te laten die er dag en nacht mee bezig zijn. Wat overigens ook geldt voor nog 3500 personen maar dat even terzijde.

In elk geval veel succes bij Gulden gewenst en bedankt voor het vertrouwen tot nu toe.
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
February 08, 2016, 09:45:20 AM
 #390

Besloten om al mijn EFL te verkopen en Gulden te kopen ik heb geen zin meer om alles maar af te wachten en het is een rommeltje, EFL tot ziens en welkom Gulden

Ik denk dat je de kern van het probleem aardig samenvat. Namelijk "dat je alles af zit te wachten".. Je zou namelijk ook wat kunnen helpen om zaken te versnellen in plaats van dat aan 4 zeer actieve leden over te laten die er dag en nacht mee bezig zijn. Wat overigens ook geldt voor nog 3500 personen maar dat even terzijde.

In elk geval veel succes bij Gulden gewenst en bedankt voor het vertrouwen tot nu toe.

Ach buurman, laat je niet gek maken door een oude bekende van de club. Nu ga ik weer een flauwigheidje op hun forum zetten, maar wel leuk dat je hebt kunnen quoten voordat de tekst is verwijderd.
GeorgeAurea
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 332
Merit: 250



View Profile
February 08, 2016, 12:32:55 PM
 #391

Ik denk dat je de kern van het probleem aardig samenvat. Namelijk "dat je alles af zit te wachten".. Je zou namelijk ook wat kunnen helpen om zaken te versnellen in plaats van dat aan 4 zeer actieve leden over te laten die er dag en nacht mee bezig zijn. Wat overigens ook geldt voor nog 3500 personen maar dat even terzijde.

In elk geval veel succes bij Gulden gewenst en bedankt voor het vertrouwen tot nu toe.

Ach buurman, laat je niet gek maken door een oude bekende van de club. Nu ga ik weer een flauwigheidje op hun forum zetten, maar wel leuk dat je hebt kunnen quoten voordat de tekst is verwijderd.

Leuk?

Het was anders geen aardig berichtje. Hoe Buurman er een leuke swing aan heeft gegeven en het tot iets positiefs verbogen, dat vind ik veel leuker  Wink
de buurman
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 35
Merit: 0


View Profile
February 08, 2016, 09:57:24 PM
 #392

Ik denk dat je de kern van het probleem aardig samenvat. Namelijk "dat je alles af zit te wachten".. Je zou namelijk ook wat kunnen helpen om zaken te versnellen in plaats van dat aan 4 zeer actieve leden over te laten die er dag en nacht mee bezig zijn. Wat overigens ook geldt voor nog 3500 personen maar dat even terzijde.

In elk geval veel succes bij Gulden gewenst en bedankt voor het vertrouwen tot nu toe.

Ach buurman, laat je niet gek maken door een oude bekende van de club. Nu ga ik weer een flauwigheidje op hun forum zetten, maar wel leuk dat je hebt kunnen quoten voordat de tekst is verwijderd.

Leuk?

Het was anders geen aardig berichtje. Hoe Buurman er een leuke swing aan heeft gegeven en het tot iets positiefs verbogen, dat vind ik veel leuker  Wink

Ach, dat getrol van bepaalde mensen hoort er kennelijk bij. Wij zijn er niet blij mee als iemand het uit naam van EFL zit te doen. En ik weet wel zeker dat de serieuze kern van Gulden er ook niet blij mee is als ze door dit soort figuren vertegenwoordigd worden. Het is jammer dat sommige mensen zo weinig vertrouwen in het geheel hebben dat ze menen op deze manier te moeten "helpen" :-)
Furio
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
February 09, 2016, 05:53:27 AM
 #393

Heb nog wat e-gulden slim om die te verkopen of nog even vast te houden.

Zo, iemand heeft flink lopen dumpen....

Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
February 12, 2016, 07:00:07 PM
 #394

Heb nog wat e-gulden slim om die te verkopen of nog even vast te houden.

Zo, iemand heeft flink lopen dumpen....

Achja, what's new... Er is bij de mensen op dit forum nog steeds een gebrek aan vertrouwen in onze kwaliteiten. Hoe onterecht dat is wordt vermeldt in het volgende journaal (als het aan mij ligt) Tipje van de sluier: Voor het einde van de maand zien ongeveer 750.000 mensen ons logo, benieuwd wat dat met de prijs doet...
EFLFoundation (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 123
Merit: 10


View Profile
February 18, 2016, 09:21:23 AM
 #395

Zijn jullie ook zo benieuwd naar het nieuwe EFL-journaal? Meldt je nu aan en ontvang de nieuwste editie als eerste: http://egulden.org/info/aanmelden-nieuwsbrief
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
March 06, 2016, 06:14:57 PM
 #396

Altijd leuk om te zien hoe koos kansloos zo min mogelijk btc wil krijgen voor zijn muntjes, owja er is ook nog een filmpje gemaakt deze week: https://www.youtube.com/watch?v=BtWSWYBH4TE
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
March 09, 2016, 12:24:01 PM
 #397

EFL donaties worden sinds kort geaccepteerd via http://btc.ee/donate.html
de buurman
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 35
Merit: 0


View Profile
March 10, 2016, 11:29:57 AM
 #398

Zo, de laatste NLG is uit het privémandje met cryptomuntjes verdwenen en omgewisseld. En nee, niet in EFL want ik leg niet alle eieren in één mandje. Het is onder de huidige omstandigheden niet te verwachten dat ze er ooit weer in komen.  Met ruim 20 jaar ervaring in de geld- derivaten- en effectenhandel krijg je een soort instinct voor het wereldje. Meestal is het niets "hards" maar een opeenstapeling van kleinigheden, opmerkingen van mensen, gedrag van personen, dat je de kriebels gaat geven. En dat instinct zegt me nu na een kleine 2 jaar een fors aantal NLG in portefeuille gehad te hebben: "wegwezen". En ik heb in die 20 jaar geleerd dat het 6e zintuig één van de belangrijkste zintuigen is die je op de financiële beurzen nodig hebt. Elke professionele handelaar vertrouwt er voor een heel groot deel op. Maar ik kan het volkomen mis hebben en dus is dit alleen maar een zuiver persoonlijke mening en beslist géén advies naar anderen toe.  Smiley
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
March 10, 2016, 11:49:44 AM
 #399

Zo, de laatste NLG is uit het privémandje met cryptomuntjes verdwenen en omgewisseld. En nee, niet in EFL want ik leg niet alle eieren in één mandje. Het is onder de huidige omstandigheden niet te verwachten dat ze er ooit weer in komen.  Met ruim 20 jaar ervaring in de geld- derivaten- en effectenhandel krijg je een soort instinct voor het wereldje. Meestal is het niets "hards" maar een opeenstapeling van kleinigheden, opmerkingen van mensen, gedrag van personen, dat je de kriebels gaat geven. En dat instinct zegt me nu na een kleine 2 jaar een fors aantal NLG in portefeuille gehad te hebben: "wegwezen". En ik heb in die 20 jaar geleerd dat het 6e zintuig één van de belangrijkste zintuigen is die je op de financiële beurzen nodig hebt. Elke professionele handelaar vertrouwt er voor een heel groot deel op. Maar ik kan het volkomen mis hebben en dus is dit alleen maar een zuiver persoonlijke mening en beslist géén advies naar anderen toe.  Smiley

ieder zijn mening buurman, na de vergadering van gisteren heb ik wat EFL betreft iig goede hoop dat de doelen bereikt zullen worden.
bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
March 10, 2016, 12:53:52 PM
 #400

Zo, de laatste NLG is uit het privémandje met cryptomuntjes verdwenen en omgewisseld. En nee, niet in EFL want ik leg niet alle eieren in één mandje. Het is onder de huidige omstandigheden niet te verwachten dat ze er ooit weer in komen.  Met ruim 20 jaar ervaring in de geld- derivaten- en effectenhandel krijg je een soort instinct voor het wereldje. Meestal is het niets "hards" maar een opeenstapeling van kleinigheden, opmerkingen van mensen, gedrag van personen, dat je de kriebels gaat geven. En dat instinct zegt me nu na een kleine 2 jaar een fors aantal NLG in portefeuille gehad te hebben: "wegwezen". En ik heb in die 20 jaar geleerd dat het 6e zintuig één van de belangrijkste zintuigen is die je op de financiële beurzen nodig hebt. Elke professionele handelaar vertrouwt er voor een heel groot deel op. Maar ik kan het volkomen mis hebben en dus is dit alleen maar een zuiver persoonlijke mening en beslist géén advies naar anderen toe.  Smiley

Ik zie dat je niet weet wat achter de schermen gebeurd bij NLG, daar had je achter kunnen komen als je eens in de Gulden slack geweest was of veder rond gekeken had.
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 »
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!