Bitcoin Forum
May 13, 2024, 11:10:17 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 [7]  All
  Print  
Author Topic: Waarmee kun je nog goed geld verdienen online? Wat word de next big thing?  (Read 21450 times)
Kahoona
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 17
Merit: 0


View Profile
October 09, 2017, 10:11:40 AM
 #121

Bitcoin traag: daarvoor is/wordt Lightning ontwikkeld
Bitcoin is inderdaad erg traag, en daarom niet geschikt als (near) realtime, en gegarandeerd, betalingsmiddel. Dat zijn toch wel aspecten die in de moderne wereld normaal beginnen te worden. Gaat dat Lightning dat allemaal oplossen ?
1715598617
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715598617

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715598617
Reply with quote  #2

1715598617
Report to moderator
1715598617
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715598617

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715598617
Reply with quote  #2

1715598617
Report to moderator
1715598617
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715598617

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715598617
Reply with quote  #2

1715598617
Report to moderator
No Gods or Kings. Only Bitcoin
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715598617
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715598617

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715598617
Reply with quote  #2

1715598617
Report to moderator
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
October 09, 2017, 12:21:24 PM
 #122

Bitcoin traag: daarvoor is/wordt Lightning ontwikkeld
Bitcoin is inderdaad erg traag, en daarom niet geschikt als (near) realtime, en gegarandeerd, betalingsmiddel. Dat zijn toch wel aspecten die in de moderne wereld normaal beginnen te worden. Gaat dat Lightning dat allemaal oplossen ?

Dat is wel de bedoeling; niet meer wachten voor bevestiging (tot het volgende blok) etc. 
Maar dat is de theorie, praktijk weet ik natuurlijk nog niet.
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
October 11, 2017, 07:55:05 AM
 #123

Bitcoin traag: daarvoor is/wordt Lightning ontwikkeld
Bitcoin is inderdaad erg traag, en daarom niet geschikt als (near) realtime, en gegarandeerd, betalingsmiddel. Dat zijn toch wel aspecten die in de moderne wereld normaal beginnen te worden. Gaat dat Lightning dat allemaal oplossen ?

Dat is wel de bedoeling; niet meer wachten voor bevestiging (tot het volgende blok) etc. 
Maar dat is de theorie, praktijk weet ik natuurlijk nog niet.
Voorloper van lightning was er al in 2013, helaas faal geworden
https://youtu.be/fmFjmvwPGKU

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
splashfu
Member
**
Offline Offline

Activity: 292
Merit: 10


View Profile WWW
October 16, 2017, 07:25:20 PM
 #124

de next big thing wordt waarschijnlijk alles wat met smart contracts te maken heeft denk ik

Jasper Crypto
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 35
Merit: 0


View Profile
October 16, 2017, 07:32:53 PM
 #125

Persoonlijk vind ik IOTA het meest ondergewaardeerd. Qua techniek denk ik dat dit de grootste kans om the next big thing te worden.

Het richt zich op machine to machine payments, waar vrijwel geen andere coins zich op richten. Daarnaast werken ze samen met grote bedrijven zoals Volkswagen en Inogy.

Tevens vergeten mensen dat het ook perfect geschikt is als betaalsysteem, mede omdat er geen transactie fee's zijn. Gisteren heeft Satoshi Pay het eerste betaalsysteem voor IOTA gelanceerd.

Het is niet zomaar een coin waar er vele van zijn. Daarbij hebben ze vrijwel geen concurrentie. Het is heel erg toekomst gericht, maar kan gigantisch groot worden.
DutchFinity
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 742
Merit: 102


View Profile
October 16, 2017, 09:29:33 PM
 #126

Persoonlijk vind ik IOTA het meest ondergewaardeerd. Qua techniek denk ik dat dit de grootste kans om the next big thing te worden.

Het richt zich op machine to machine payments, waar vrijwel geen andere coins zich op richten. Daarnaast werken ze samen met grote bedrijven zoals Volkswagen en Inogy.

Tevens vergeten mensen dat het ook perfect geschikt is als betaalsysteem, mede omdat er geen transactie fee's zijn. Gisteren heeft Satoshi Pay het eerste betaalsysteem voor IOTA gelanceerd.

Het is niet zomaar een coin waar er vele van zijn. Daarbij hebben ze vrijwel geen concurrentie. Het is heel erg toekomst gericht, maar kan gigantisch groot worden.

Bedankt voor de tip. Ik heb me nooit zo met IOTA bezig gehouden maar ik ga er nu zeker eens naar kijken.
Bouli
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 104


https://t.me/Zenzo_Telegram


View Profile WWW
October 27, 2017, 10:28:54 PM
 #127

Is zeker ondergewaardeerd, waarde heeft wel eens betere tijden gekend, voor de coin dan. Supply is het enige wat een beetje tegenwerkt, met de huidige totale marketcap. Mocht die groter worden, dan zal IOTA zeker meegroeien.

Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
October 30, 2017, 06:34:12 PM
 #128

Is zeker ondergewaardeerd, waarde heeft wel eens betere tijden gekend, voor de coin dan. Supply is het enige wat een beetje tegenwerkt, met de huidige totale marketcap. Mocht die groter worden, dan zal IOTA zeker meegroeien.

En na onderzoek blijkt het technisch niet echt goed in elkaar te zitten.

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
Kahoona
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 17
Merit: 0


View Profile
December 05, 2017, 12:42:05 PM
 #129

KUDOOS ... IOTA werd inderdaad recent a next big thing !
Bouli
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 104


https://t.me/Zenzo_Telegram


View Profile WWW
December 05, 2017, 02:24:28 PM
 #130

Is zeker ondergewaardeerd, waarde heeft wel eens betere tijden gekend, voor de coin dan. Supply is het enige wat een beetje tegenwerkt, met de huidige totale marketcap. Mocht die groter worden, dan zal IOTA zeker meegroeien.

En na onderzoek blijkt het technisch niet echt goed in elkaar te zitten.


Grappig  Wink

Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
December 05, 2017, 09:19:45 PM
 #131

Is zeker ondergewaardeerd, waarde heeft wel eens betere tijden gekend, voor de coin dan. Supply is het enige wat een beetje tegenwerkt, met de huidige totale marketcap. Mocht die groter worden, dan zal IOTA zeker meegroeien.

En na onderzoek blijkt het technisch niet echt goed in elkaar te zitten.


Grappig  Wink
Nog steeds waar ;-)

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
Kahoona
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 17
Merit: 0


View Profile
December 05, 2017, 10:55:44 PM
 #132

Is zeker ondergewaardeerd, waarde heeft wel eens betere tijden gekend, voor de coin dan. Supply is het enige wat een beetje tegenwerkt, met de huidige totale marketcap. Mocht die groter worden, dan zal IOTA zeker meegroeien.

En na onderzoek blijkt het technisch niet echt goed in elkaar te zitten.


Grappig  Wink
Nog steeds waar ;-)
Vandaar de deal met Microsoft, Samsung en Fujitsu :-) ... kleine jongens LOL
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
December 07, 2017, 12:30:30 AM
 #133

Is zeker ondergewaardeerd, waarde heeft wel eens betere tijden gekend, voor de coin dan. Supply is het enige wat een beetje tegenwerkt, met de huidige totale marketcap. Mocht die groter worden, dan zal IOTA zeker meegroeien.

En na onderzoek blijkt het technisch niet echt goed in elkaar te zitten.


Grappig  Wink
Nog steeds waar ;-)
Vandaar de deal met Microsoft, Samsung en Fujitsu :-) ... kleine jongens LOL

Het wilt niet zeggen dat er niet aan gewerkt gaat worden. Ook betekend dat natuurlijk niet automatisch dat ik geen IOTA coins heb.

Maar goed een jochie dat pas in september dit jaar zijn eerste crypto coins heeft gekocht weet alles natuurlijk beter.


Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
Pages: « 1 2 3 4 5 6 [7]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!