Bitcoin Forum
May 04, 2024, 06:19:53 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 »  All
  Print  
Author Topic: Waarmee kun je nog goed geld verdienen online? Wat word de next big thing?  (Read 21449 times)
makebitcoin (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 308
Merit: 250


View Profile
November 30, 2014, 03:57:08 PM
 #1

Al jarenlang ben ik actief op internet.
Overal val ik net een beetje buiten de boot.
Ik heb wel een paar eurootjes verdiend maar overal was ik er eigenlijk te laat bij.
Het domeinen spel, de affiliate game, xxx-sites, pokeren en bitcoin kan ik me het beste herinneren.
Hoe later je instapt in iets hoe meer je valt voor scams.
Je steekt veel tijd in je werk achter de computer maar uiteindelijk kom je erachter dat je voor al die tijdsbesteding beter vakken had kunnen vullen bij de AH en je geld gespaard.
Achter de computer was het natuurlijk wel een stuk makkelijker zitten met een drankje erbij, dat is dan weer het voordeel.
Ik gooi hier maar een hengel uit en verwacht niks want waarom zou je het verklappen als je het weet maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dezelfde gedachte als ik hebben en die ook altijd een beetje achter het net vissen en niet de grote booms meemaken.
Gooi je gedachtes en ervaringen uit!
1714803593
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714803593

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714803593
Reply with quote  #2

1714803593
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714803593
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714803593

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714803593
Reply with quote  #2

1714803593
Report to moderator
1714803593
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714803593

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714803593
Reply with quote  #2

1714803593
Report to moderator
neoneros
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 250


I can draw your avatar!


View Profile WWW
December 01, 2014, 09:31:46 AM
 #2

Geluk hebben en rijk worden is maar voor weinig mensen weg gelegd, je kan het treffen en opeens een fortuin op de bank hebben staan. Maar vaak gaat het vanuit een idee, een passie voor iets, kijk naar waar je goed in bent, waar je je gelukkig bij voelt, waar je echt voor uit je stoel wil komen(of juist nachtenlang in je stoel wil doorprogrammeren). Dat is wat Satoshi heeft gedaan, hij heeft een idee gehad, iets waar hij gedreven in was om op te zetten, niet omdat hij er rijk van wilde worden.

Er zijn genoeg momenten om nu nog in te stappen om BTC te verdienen, te laat ben je zeker niet, het vergt wel tijd en een wat langere termijn visie om nu nog iets op te zetten wat je een en ander kan opleveren. Ik heb een berg met ideeën in mijn kop, niet alleen om geld te verdienen, maar gewoon ideeën die ik zelf handig vind, of waar ik zelf gelukkig van word, een aantal steek ik veel tijd in, hobbies met een stapje extra, waar ik vooral 'rijk' van wordt is de feedback die ik krijg van de tekenworkshops die ik geef, financieel houd ik er weinig aan over, maar ik ben er wel heel gelukkig mee Smiley

kuusj98
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 812
Merit: 1000


I <3 VW Beetles


View Profile
December 03, 2014, 01:40:11 PM
 #3

Bitcoin is niet met de intentie opgezet iedereen rijk te maken, dat heeft met geluk te maken en durven dingen uit te proberen.
Ik ben zelf echt ver aan het begin van Bitcoin ermee in aanraking gekomen en ik durfde bijvoorbeeld niet mijn grote trots, de 8600GTS, aan het werkt te zetten om Bitcoins te minen. Had ik dit wel gedaan en had ik netjes gespaard dan had ik waarschijnlijk een Golf R voor de deur staan ipv een GTi, als je snapt wat ik bedoel.

Sowieso, er zijn nu veel piramideschema's in de Cloud mining, neem LTCGear, eigenlijk weet iedereen vrijwel zeker dat het een Ponzi is, maar omdat mensen blijven kopen is dit schema lang in stand te houden en ik heb er inderdaad een kleine cent van meegepakt. Je moet echter wel weten wanneer de stekker eruit te trekken, ik zou op dit moment minder snel mensen aanraden voor LTCGear te gaan dan een paar maanden gelelden, puur om het feit dat de groei onrealistisch hoog is en er worden overal belachelijke kortingen op gegeven. Kan niet lang goed gaan.
Dyionisus
Member
**
Offline Offline

Activity: 65
Merit: 10


Easbit: Makes Bitcoin easy for everybody


View Profile WWW
December 04, 2014, 06:23:40 PM
 #4

Ik denk dat er zich dagelijks nieuwe kansen voordoen op het internet. De kunst is eerder denk ik om ze te zien en er iets mee te doen. En vooral om ze te kunnen vermarkten. Dit wordt vaak onderschat. Je moet het net in een dusdanige vorm kunnen gieten zodat het 110% aansluit aan de wensen van je doelgroep.

Om concreet te worden. Dingen waarvan ik denk dat ze echt groot gaan worden zijn:
- Bitcoin natuurlijk
- Big data
- Alternatieve energie
- The internet of things
- (Bionic)robotics
- Drones

Easbit: Makes Bitcoin easy for everybody
www.easbit.com
Jansen227
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 391
Merit: 260


View Profile
December 04, 2014, 06:47:06 PM
 #5

Ik denk dat er zich dagelijks nieuwe kansen voordoen op het internet. De kunst is eerder denk ik om ze te zien en er iets mee te doen. En vooral om ze te kunnen vermarkten. Dit wordt vaak onderschat. Je moet het net in een dusdanige vorm kunnen gieten zodat het 110% aansluit aan de wensen van je doelgroep.

Om concreet te worden. Dingen waarvan ik denk dat ze echt groot gaan worden zijn:
- Bitcoin natuurlijk
- Big data
- Alternatieve energie
- The internet of things
- (Bionic)robotics
- Drones


Mooi lijstje!

Zelf zou ik daar nog Quantum Computing en Neurale Netwerken (AI) aan toevoegen. Al is dat waarschijnlijk meer iets voor de verdere toekomst.
neoneros
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 250


I can draw your avatar!


View Profile WWW
December 05, 2014, 09:17:08 AM
 #6

En vooral om ze te kunnen vermarkten.

Dit ook, vaak vergt het een investering en risico, dat kost geld, met een beetje geluk verdien je het dubbel en dwars terug, met een beetje pech ben je het kwijt. Geld maakt geld, hoe meer je kan investeren hoe groter de kans is dat er wat terug komt.

Blijf vooral bij jezelf, waar liggen echt je eigen interesses, probeer dat te koppelen met bitcoins en doe er iets mee Smiley

AaronVanW
Member
**
Offline Offline

Activity: 198
Merit: 10


View Profile
December 05, 2014, 12:54:45 PM
 #7

Stront verzenden in een doos?
m19
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 186
Merit: 100


View Profile
December 07, 2014, 12:13:09 PM
 #8

The Requests for Startups lijst van Y Combinator is ook altijd een goede bron voor inspiratie.
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
December 07, 2014, 10:50:14 PM
 #9

Leuk, interessant topic dit.

Vroeger had ik een aantal websites die redelijk bezocht werden. De advertentie-inkomsten daarvan leverden vaak leuke inkomsten op. Daarnaast heb ik ook een aantal affiliate websites gehad, dus websites waar je bijvoorbeeld reizen of producten van derden aanbiedt en waarvoor je een vergoeding per sale ontvangt. Dat werkt ook prima, mits je website goed bezocht wordt.

Tot mijn grote spijt heb ik een goed lopende affiliate website laten verwateren. Zo iets moet je eigenlijk actief bijhouden, de website zelf (met content) maar ook linkbuilding en andere promotie en dergelijke. Wellicht dat ik dit weer op pak wanneer ik meer tijd heb, al zal dat weer een enorme inspanning vergen (waarschijnlijk een compleet nieuwe website, met compleet nieuwe content enz). Desalniettemin is het leuk als je een of meerdere van die websites hebt. Je ziet dan regelmatig een emailtje binnen komen waarin staat dat je weer iets hebt verkocht en welke vergoeding dat met zich meebrengt. Dat is nog eens leuk achterover leunen achter je PC Wink


{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
ArieNLG
Member
**
Offline Offline

Activity: 94
Merit: 10


View Profile
December 10, 2014, 01:01:40 PM
 #10

Nu Guldencoin kopen deze zijn nu nog bijna gratis omdat sommige misbruik kunnen maken door makkelijke bloks te minen hier wordt aan gewerkt en zal zeker verandering gaan brengen in 2015 Grin
bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
December 11, 2014, 03:22:43 PM
 #11

Nu Guldencoin kopen deze zijn nu nog bijna gratis omdat sommige misbruik kunnen maken door makkelijke bloks te minen hier wordt aan gewerkt en zal zeker verandering gaan brengen in 2015 Grin

is een goede investering guldencoin
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
December 15, 2014, 03:50:29 PM
 #12

Al jarenlang ben ik actief op internet.
Overal val ik net een beetje buiten de boot.
Ik heb wel een paar eurootjes verdiend maar overal was ik er eigenlijk te laat bij.
Het domeinen spel, de affiliate game, xxx-sites, pokeren en bitcoin kan ik me het beste herinneren.
Hoe later je instapt in iets hoe meer je valt voor scams.
Je steekt veel tijd in je werk achter de computer maar uiteindelijk kom je erachter dat je voor al die tijdsbesteding beter vakken had kunnen vullen bij de AH en je geld gespaard.
Achter de computer was het natuurlijk wel een stuk makkelijker zitten met een drankje erbij, dat is dan weer het voordeel.
Ik gooi hier maar een hengel uit en verwacht niks want waarom zou je het verklappen als je het weet maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dezelfde gedachte als ik hebben en die ook altijd een beetje achter het net vissen en niet de grote booms meemaken.
Gooi je gedachtes en ervaringen uit!
Refferals, en dan niet speciaal bitcoin gerelateerde hoor. Ik doe al sinds mijn eerste internet verbinding aan referral marketing.

Een goede om te beginnen is https://www.fastcardtech.com

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
blg425
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 100


View Profile
December 23, 2014, 01:03:08 PM
 #13

Risico durven nemen, helaas is er geen formule anders is het een keer meedoen aan de staatsloterij, hindsight is altijd 20/20


neoneros
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 250


I can draw your avatar!


View Profile WWW
December 23, 2014, 03:18:48 PM
 #14

Als je wat BTC te verbrassen hebt kan je wat heen en weer schuiven tussen verschillende crypto currencies op een exchange. Als je goed oplet haal je een aardig rendement.

Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
December 23, 2014, 08:44:48 PM
 #15

Als je wat BTC te verbrassen hebt kan je wat heen en weer schuiven tussen verschillende crypto currencies op een exchange. Als je goed oplet haal je een aardig rendement.

Daar ben ik inderdaad mee eens. Al vergt dat wel veel tijd vind ik. Ik heb dit ook maanden short term gedaan, soms verlies je, en soms win je. Overigens kon je een tijd geleden ook aardig wat verdienen door tijdelijk een nieuwe altcoin te minen. Meestal worden ze niet echt veel waard, maar ik heb een keer geluk gehad met een bepaalde coin die mij véél opleverde voor slechts een aantal uur minen.

Short term traden kan inderdaad lucratief zijn, maar daar zitten risico's aan vast wat BLG425 hierboven al beschrijft. Met een beetje pech zie je je investering halveren binnen bijvoorbeeld een paar uur.. Zo kun je ook nooit rustig slapen haha.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
bitcoin_purist
Member
**
Offline Offline

Activity: 75
Merit: 10

Fearless, except for those who are fearless


View Profile
December 23, 2014, 11:07:49 PM
 #16

Je niet laten verleiden in al die andere scamcoins.
Er is maar 1 coin, en dat is bitcoin.

't is net als met edelmetaal.
Sommige zijn veel schaarser, mooier of weet ik veel.
In the end wil iedereen er goud voor hebben.

Dus gewoon verstandig zijn, en sparen in bitcoin.
We staan nog aan het begin.
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
December 24, 2014, 09:36:54 AM
 #17

Als je wat BTC te verbrassen hebt kan je wat heen en weer schuiven tussen verschillende crypto currencies op een exchange. Als je goed oplet haal je een aardig rendement.
Klopt. Ik had 1.2 BTC in moon gestopt toen hij 0.00000003 Litetoshi waard was. Daarna een pump met andere investeerder gedaan, uiteindelijk verkocht 0.00000051
Dus van 3 naar 51 gegaan.

Laat staan dat je dit met 10 BTC doet..

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
kuusj98
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 812
Merit: 1000


I <3 VW Beetles


View Profile
December 24, 2014, 09:52:39 AM
 #18

Je niet laten verleiden in al die andere scamcoins.
Er is maar 1 coin, en dat is bitcoin.

't is net als met edelmetaal.
Sommige zijn veel schaarser, mooier of weet ik veel.
In the end wil iedereen er goud voor hebben.

Dus gewoon verstandig zijn, en sparen in bitcoin.
We staan nog aan het begin.
Litecoin gaat ook nog wel hoor, en ik houd ongeveer 50 LTC in m'n spaarpotje omdat er over een maand of 5-6 de halvering van de blockreward plaats vind en met een beetje geluk dus ook een increase in waarde.
SeymourSkinner
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 28
Merit: 0


View Profile
December 26, 2014, 09:34:31 AM
 #19

Als je wat BTC te verbrassen hebt kan je wat heen en weer schuiven tussen verschillende crypto currencies op een exchange. Als je goed oplet haal je een aardig rendement.

Zoals momenteel TittieCoin...
dEBRUYNE
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2268
Merit: 1141


View Profile
December 27, 2014, 03:45:11 PM
 #20

Je niet laten verleiden in al die andere scamcoins.
Er is maar 1 coin, en dat is bitcoin.

't is net als met edelmetaal.
Sommige zijn veel schaarser, mooier of weet ik veel.
In the end wil iedereen er goud voor hebben.

Dus gewoon verstandig zijn, en sparen in bitcoin.
We staan nog aan het begin.
Litecoin gaat ook nog wel hoor, en ik houd ongeveer 50 LTC in m'n spaarpotje omdat er over een maand of 5-6 de halvering van de blockreward plaats vind en met een beetje geluk dus ook een increase in waarde.

Denk persoonlijk dat litecoin niet veel kans meer maakt, het is steeds verder aan het wegzakken namelijk. Brengt ook niet echt iets nieuws over bitcoin, terwijl er momenteel veel alts zijn die wel echt nieuwe technologie meebrengen..

Privacy matters, use Monero - A true untraceable cryptocurrency
Why Monero matters? http://weuse.cash/2016/03/05/bitcoiners-hedge-your-position/
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!