Bitcoin Forum
May 06, 2024, 12:00:29 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 3 4 »  All
  Print  
Author Topic: BitBill.nl - Al je rekeningen betalen met Bitcoins (of kies uit 19 andere coins)  (Read 20878 times)
ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
March 03, 2015, 02:51:39 PM
Last edit: September 29, 2015, 07:24:31 AM by ShopemNL
 #1



Eenvoudig en snel al je rekeningen betalen met Bitcoins of één van de 20 andere cryptocurrencies.
Eindelijk is het mogelijk, nu kan je echt overal met Bitcoins betalen.
Betaal je belasting, je huur of je telefoon rekening simpel en snel met Bitcoins.
Geen account of verificatie nodig, slechts twee stappen en je rekening wordt betaald.

Geen account of verificatie nodig
Ons systeem is zo ontwikkeld dat u in slechts twee stappen uw rekening kan betalen met Bitcoins. Hoe? Heel simpel, vul het bedrag en de gegevens van de begeunstigde in, betaal ons in Bitcoins en wij doen de rest.

En nog snel ook!
Voer tijdens het invoeren van de transactie een betaallink in en wij zorgen ervoor dat uw rekening nog sneller betaald wordt. Ons doel is om elke rekening binnen één werkdag te hebben betaald aan de begunstigde.

Volledig transparant
Elke transactie die u doet is te controleren via ons 'Statusoverzicht' module. Hier vind u een overzicht van de door u gemaakte transacties en de status hiervan. Zo kunt u direct inzien of wij de betaling naar de begunstigde hebben verzorgd.

Hoe wij geld verdienen?
Uiteraard moeten wij ook ons brood verdienen, anders hadden wij deze dienst niet beschikbaar kunnen stellen. Wij rekenen daarom 1% fee over het bedrag van de rekening en slechts € 0,99 transactie kosten.

Voor meer informatie zie BitBill.nl!


p.s. Website is op dit moment in beta fase, alle functionaliteiten werken maar we blijven updaten.


1714996829
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714996829

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714996829
Reply with quote  #2

1714996829
Report to moderator
1714996829
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714996829

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714996829
Reply with quote  #2

1714996829
Report to moderator
1714996829
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714996829

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714996829
Reply with quote  #2

1714996829
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
MinerFTW
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 250



View Profile
March 03, 2015, 02:53:35 PM
 #2

1% en 99 cent.

heb ineens veel meer vertrouwen in paypal met hun fee's

Zelfs mollie rekent maar 15 cent transactie kosten.

En wie garandeert dat het betaalde bedrag niet gestorneerd wordt na 30 of zelfs max 90 dagen?

▄▄▄████████▄▄▄
▄▄██████████████████▄▄
▄████████████████████████▄
▄████████████████████████████▄
███████████████████████  █████
██
▓███████████████  █  ████████████▓
█████████  ██           ██  ███████
▄█████  ████████  ██████  ███████████▄
████████    ████  ██████  ██  ████████
████████████████  ███ ██  ███         
██████     ████     ████████████████
████████████████  ███ ██████   ██     
▀███████    ████  ███████████████████▀
█████  ████████  ████████████  █████
████████  ██      ████████████████
██████████████████████████  ████
▀████████████████████████████▀
▀██████████████████  ████▀
▀▀██████████████████▀▀
 ▀▀▀████████▀▀▀
FRELDO
Token sales
[ WP ]
ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
March 03, 2015, 02:58:25 PM
Last edit: March 03, 2015, 03:30:22 PM by ShopemNL
 #3

1% en 99 cent.

heb ineens veel meer vertrouwen in paypal met hun fee's

Zelfs mollie rekent maar 15 cent transactie kosten.

En wie garandeert dat het betaalde bedrag niet gestorneerd wordt na 30 of zelfs max 90 dagen?

Paypal vraagt 3,2 procent, vind ik persoonlijk een groot verschil, het project is nieuw en in beta stadium dit betekend dat er nog het één en ander (zoals bijvoorbeeld de transactiekosten en fee's kunnen worden bijgesteld indien haalbaar of struikelpunt is.)

De transactiekosten (0.99 cent zijn de bankkosten voor overschrijving, en de cryptocoin kosten van onze betaalprovider)
De fee (1%) zijn onze 'administratie kosten'.

Op dit moment zijn alle overboekingen naar de begunstigde handmatig, in de toekomst willen wij dit uiteraard automatiseren waardoor we de fee expedentieel kunnen verlagen.

Betalingen naar begunstigde zullen wij per bankoverschrijving, of indien aanwezig per betaallink voldoen. Stornering is dus niet mogelijk.

ErikvanBreen
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 693
Merit: 500



View Profile
March 03, 2015, 10:16:28 PM
 #4

Mooi initiatief! Hoe zit het met andere valuta? (Zoals USD)

Hier zou een klant wel kostenbesparend kunnen werken door de betaling via jullie te laten gaan in plaats van paypal.

Ook wanneer je het zelf via de bank zou overmaken in dollars is de koers die de bank hanteert aanzienlijk hoger dan de daadwerkelijke waarde... Kunnen jullie hier iets in betekenen?
wttbs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2210
Merit: 1109



View Profile
March 03, 2015, 10:33:30 PM
 #5

leuk initiatief maar hoe en waar wordt de koers bepaald? ik heb net even wat "getest" maar ik kan nergens op voorhand zien hoeveel coins ik moet gaan betalen, dit is wel vereistte voor mij, anders blijft het een gok wat de wisselkoers Euro-Coin is.
ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
March 04, 2015, 12:00:20 AM
Last edit: March 04, 2015, 08:01:11 PM by ShopemNL
 #6

Mooi initiatief! Hoe zit het met andere valuta? (Zoals USD)

Hier zou een klant wel kostenbesparend kunnen werken door de betaling via jullie te laten gaan in plaats van paypal.

Ook wanneer je het zelf via de bank zou overmaken in dollars is de koers die de bank hanteert aanzienlijk hoger dan de daadwerkelijke waarde... Kunnen jullie hier iets in betekenen?

We hebben nu de beta in Nederland uitgerold, mocht dit een succes worden zullen we uitbreiden naar europa (engels talige website) en daarna world-wide met meerdere valuta's.

Mochten we in de tussentijd een financiële boost krijgen door een partij dan zal het natuurlijk een ander verhaal worden.

leuk initiatief maar hoe en waar wordt de koers bepaald? ik heb net even wat "getest" maar ik kan nergens op voorhand zien hoeveel coins ik moet gaan betalen, dit is wel vereistte voor mij, anders blijft het een gok wat de wisselkoers Euro-Coin is.

Dit zal inderdaad een snel komende toevoeging zijn. We werken nu met litepaid

// Een vrijwillige donatie ontvangen waar we erg blij mee zijn. Om die reden hebben wij ook een donatie pagina opgezet. Alle donaties zullen wij gebruiken t.b.v. onze dienst. Alle donaties komen dus ten goed voor onze dienstverlening.


jdebunt
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
March 08, 2015, 04:14:31 PM
 #7

Zeker een interessante service, ook blij dat dit wel degelijk voor heel wat landen beschikbaar is Smiley

Ik heb net een test transactie gedaan voor een rekening die moet betaald worden tegen eind volgende week, Ik hou jullie op de hoogte van hoe het loopt Smiley

Het bedrag was 50 euro, inclusief de fee & transactiekosten heb ik uiteindelijk 51.45 euro betaald. Al bij al valt dit goed mee hoor Wink (Overschrijving naar een rekening in België by the way)

review artikel volgt nog Wink
ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
March 08, 2015, 06:35:05 PM
 #8

Bedankt voor je vertrouwen! De rekening is inmiddels betaald aan de ontvanger.

jdebunt
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
March 08, 2015, 06:45:52 PM
 #9

Bedankt voor je vertrouwen! De rekening is inmiddels betaald aan de ontvanger.

Dat gaat snel oO Smiley

Kan je me enkele details over de service bezorgen via PM? (die mogen gebruikt worden voor het artikel bedoel ik dan) bv. of jullie een bank rekening hebben in elk land dat ondersteund wordt, of dat er enkel betaald wordt in landen die van SEPA gebruik maken, etc. Smiley

ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
March 08, 2015, 07:12:33 PM
 #10

Sure thing.. Ga ik doen!

DigitalCoin kan hopelijk morgen worden toegevoegd aan de ondersteunde coins Smiley

jdebunt
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
March 08, 2015, 07:23:13 PM
 #11

Sure thing.. Ga ik doen!

DigitalCoin kan hopelijk morgen worden toegevoegd aan de ondersteunde coins Smiley

Much obliged Smiley

Ik neem sowieso rond woensdag even contact op met de begunstigde van de overschrijving, gewoon om te kijken of alles vlot verlopen is etc Smiley
ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
March 08, 2015, 07:39:20 PM
 #12

Begrijpelijk, mocht je daarna je ervaring willen delen op onze website graag.

Omdat het weekend is worden de transacties morgen pas verwerkt door de bank en zullen op zijn vroegst dinsdag arriveren bij de begunstigde.

Aankomende week zullen wij op beschikbare fora van de ondersteunde coins onze berichtgeving mbt onze dienst plaatsen.

Netnox
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2044
Merit: 1008



View Profile
March 10, 2015, 06:40:28 PM
 #13

Hoe zetten jullie die andere (vooral met weinig volume) cryptos om naar euros?
ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
March 10, 2015, 09:58:59 PM
 #14

Dit doet onze betaalprovider Smiley

Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
March 12, 2015, 11:45:19 AM
 #15

Ik had deze even gemist. Ziet er prima uit ShopemNL!

Ik zie momenteel DigitalCoin nog niet terug op de pagina. Gaat deze alsnog geïmplementeerd worden? DigitalCoin is een van mijn all-time favorites Smiley.


Veel succes toegewenst met je project!

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
March 13, 2015, 02:56:23 PM
 #16

Hey Don,

Digitalcoin kon op dit moment niet geimplementeerd worden omdat de server van de transactie verwerker te weinig geheugen had.

Ik houdt je op de hoogte Smiley

ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
March 14, 2015, 07:07:22 PM
 #17

Interview met bitcoinspot.nl
http://www.bitcoinspot.nl/bitpraat-1-aron-de-haas-van-bitbill-nl-al-je-rekeningen-betalen-met-bitcoin.html

Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
March 15, 2015, 11:14:01 PM
 #18


Ik heb het interview zojuist gezien. Ziet er goed uit! Ik denk dat de werking van BitBill bij de meeste mensen toch wel duidelijk was, maar anders zal dat nu zeker het geval zijn.

Grappig om te zien dat Ronald zijn 'Wisselkoersen' (deel van zijn) website verdedigd. Eerlijk is eerlijk, ik denk wel dat het mogelijk is dit mooier (en overzichtelijker) te maken. Veel succes!

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
March 16, 2015, 10:13:30 AM
 #19


Ik heb het interview zojuist gezien. Ziet er goed uit! Ik denk dat de werking van BitBill bij de meeste mensen toch wel duidelijk was, maar anders zal dat nu zeker het geval zijn.

Grappig om te zien dat Ronald zijn 'Wisselkoersen' (deel van zijn) website verdedigd. Eerlijk is eerlijk, ik denk wel dat het mogelijk is dit mooier (en overzichtelijker) te maken. Veel succes!

Thanks Smiley Ja ik was van mening dat het ook overzichtelijker kan. Dit komt er dus ook aan Smiley

CryptoRaver
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 252
Merit: 250


View Profile
March 16, 2015, 11:59:25 AM
 #20

Zou met DigiByte mijn dagelijkse boodschappen er wel mee willen betalen bij de jumbo Wink
Pages: [1] 2 3 4 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!