Bitcoin Forum
April 19, 2024, 06:43:02 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 26.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 [3] 4 »  All
  Print  
Author Topic: BitBill.nl - Al je rekeningen betalen met Bitcoins (of kies uit 19 andere coins)  (Read 20873 times)
ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
April 08, 2015, 07:28:41 PM
 #41



BitBill V2 Sneak Peak (with Multicurrencies ($/€)

1713508982
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713508982

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713508982
Reply with quote  #2

1713508982
Report to moderator
1713508982
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713508982

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713508982
Reply with quote  #2

1713508982
Report to moderator
"You Asked For Change, We Gave You Coins" -- casascius
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1713508982
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713508982

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713508982
Reply with quote  #2

1713508982
Report to moderator
1713508982
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713508982

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713508982
Reply with quote  #2

1713508982
Report to moderator
jdebunt
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
April 09, 2015, 06:58:52 PM
 #42

daarstraks nog een rekening betaald via BitBill, ik ben benieuwd Smiley

mailtje al gekregen dat betaling is uitgevoerd dus hopen dat het voor de 14e aankomt Wink
ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
May 19, 2015, 08:06:13 PM
 #43

Het gaat goed met Bitbill, het gemiddelde aantal orders stijgt, volgende maand een update over de cijfers

ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
June 18, 2015, 11:44:35 PM
 #44

Still making progress with v2! Its going to look a bit different Smiley

Stats this month
Transactions : 29
Value : € 7300,00

Stats past month
Transactions : 38
Value : € 9300,00

If you want to have an coin added, please let me know.

SunnyIgor
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 353
Merit: 251


View Profile
June 19, 2015, 09:28:13 PM
 #45

Ik moet zeggen dat ik dit echt een super service vindt!
Er is altijd ruimte voor verbetering, maar ik wou dat ik het bedacht had  Grin
Als gewoon iedere ideal betaling probleemloos met bitcoin gedaan kan worden.....

Ik ben in ieder geval zeer onder de indruk van de klantenservice en het principe van BitBill!

ga zo door!

een tevreden klant  Wink
ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
June 19, 2015, 10:38:02 PM
 #46

Thanks voor de positieve feedback!

Voor v2 ben ik opzoek naar wat feedback, naar ons idee is het een grote verbetering t.o.v. v1 echter kan het door de uitgebreidere paginas zijn eenvoud verliezen wat juist niet de bedoeling is.

Heb jij interesse in het delen van je feedback en visie over v2 stuur dan een pm.

ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
August 11, 2015, 02:36:56 PM
 #47

0% Fee on all transactions


btcdealer.nl
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 235
Merit: 250



View Profile
September 16, 2015, 06:07:48 AM
 #48

Wil deze service zeker een keer proberen. binnenkort weer een actie met 0% fee toevallig? :p
ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
September 16, 2015, 07:31:13 AM
 #49

Wil deze service zeker een keer proberen. binnenkort weer een actie met 0% fee toevallig? :p

Leuk om te horen dat je onze service wilt gebruiken!

We zijn op dit moment druk bezig met de ontwikkeling van de tweede versie welke naar ons idee alle klanten moet voorzien van een nog optimalere website ervaring. In versie twee zal er ook een mogelijkheid komen om de fee jaarlijks af te kopen, echter zal op dit moment de 1% fee blijven.


SunnyIgor
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 353
Merit: 251


View Profile
September 16, 2015, 08:32:50 PM
 #50


kan je niet via bitpay ofzo werken die koersen af en toe...... bijna 10% meer door deze service te gebruiken fees inbegrepen.
ook al vind ik het nog steeds vet hoor. Maar weet niet hoeveel je zelf van die koersbeïnvloeding meepakt anders kan je misschien beter een andere partner zoeken.

meer dan 90 procent van de transacties gaan toch via BTC denk ik.

anders moet er binnenkort maar een concurrent op de markt komen, die je maar voor 5% meer laat betalen....
 Grin
ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
September 17, 2015, 05:50:31 AM
Last edit: September 17, 2015, 06:26:34 AM by ShopemNL
 #51


kan je niet via bitpay ofzo werken die koersen af en toe...... bijna 10% meer door deze service te gebruiken fees inbegrepen.
ook al vind ik het nog steeds vet hoor. Maar weet niet hoeveel je zelf van die koersbeïnvloeding meepakt anders kan je misschien beter een andere partner zoeken.

meer dan 90 procent van de transacties gaan toch via BTC denk ik.

anders moet er binnenkort maar een concurrent op de markt komen, die je maar voor 5% meer laat betalen....
 Grin

Het is gemiddeld 2,9% inclusief fee (3,9%) geen 10%, kan je mij vertellen hoe jij aan die 10% komt?

In de toekomst zullen we ook ons eigen betaal systeem ontwikkelen voor Bitcoins.

SunnyIgor
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 353
Merit: 251


View Profile
September 17, 2015, 07:51:14 AM
 #52


kan je niet via bitpay ofzo werken die koersen af en toe...... bijna 10% meer door deze service te gebruiken fees inbegrepen.
ook al vind ik het nog steeds vet hoor. Maar weet niet hoeveel je zelf van die koersbeïnvloeding meepakt anders kan je misschien beter een andere partner zoeken.

meer dan 90 procent van de transacties gaan toch via BTC denk ik.

anders moet er binnenkort maar een concurrent op de markt komen, die je maar voor 5% meer laat betalen....
 Grin

Het is gemiddeld 2,9% inclusief fee (3,9%) geen 10%, kan je mij vertellen hoe jij aan die 10% komt?

In de toekomst zullen we ook ons eigen betaal systeem ontwikkelen voor Bitcoins.

dat is een benadering maar die koers van litebit.eu vooral als bitcoin stijgt is zeker meer dan 3 procent.
en dan wil ik juist mijn dingen ermee betalen.

Fees vind ik geen probleem jij moet ook gewoon verdienen.....

Maar zo'n koers hanteren van litebit.eu en daarna even je betaalde bedrag vergelijken met de huidige koers op bitcoinwisdom of coindesk dat vind ik een beetje jammer, zo kom ik vaak aan die 10 % op en bedrag van rond de 150 euro

Hoop dat je snel je eigen payment systeem ontwikkelt om actuele btc koersen aan te houden. of anders met bitpay samen gaat werken......

Dat altcoin gebeuren is leuk maar iedereen heeft ook btc en anders shapeshift ofzo als ze perse met hun alts willen betalen.

Je hebt een super service en wees maar trots er op, maar je zou veel meer klanten trekken denk ik door gewoon met fees te verdienen ipv koers verschillen.

mvg en veel succes, ik blijf wel gebruik van je service maken maar met een nare nasmaak iedere keer
ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
September 17, 2015, 09:36:26 AM
 #53


kan je niet via bitpay ofzo werken die koersen af en toe...... bijna 10% meer door deze service te gebruiken fees inbegrepen.
ook al vind ik het nog steeds vet hoor. Maar weet niet hoeveel je zelf van die koersbeïnvloeding meepakt anders kan je misschien beter een andere partner zoeken.

meer dan 90 procent van de transacties gaan toch via BTC denk ik.

anders moet er binnenkort maar een concurrent op de markt komen, die je maar voor 5% meer laat betalen....
 Grin

Het is gemiddeld 2,9% inclusief fee (3,9%) geen 10%, kan je mij vertellen hoe jij aan die 10% komt?

In de toekomst zullen we ook ons eigen betaal systeem ontwikkelen voor Bitcoins.

dat is een benadering maar die koers van litebit.eu vooral als bitcoin stijgt is zeker meer dan 3 procent.
en dan wil ik juist mijn dingen ermee betalen.

Fees vind ik geen probleem jij moet ook gewoon verdienen.....

Maar zo'n koers hanteren van litebit.eu en daarna even je betaalde bedrag vergelijken met de huidige koers op bitcoinwisdom of coindesk dat vind ik een beetje jammer, zo kom ik vaak aan die 10 % op en bedrag van rond de 150 euro

Hoop dat je snel je eigen payment systeem ontwikkelt om actuele btc koersen aan te houden. of anders met bitpay samen gaat werken......

Dat altcoin gebeuren is leuk maar iedereen heeft ook btc en anders shapeshift ofzo als ze perse met hun alts willen betalen.

Je hebt een super service en wees maar trots er op, maar je zou veel meer klanten trekken denk ik door gewoon met fees te verdienen ipv koers verschillen.

mvg en veel succes, ik blijf wel gebruik van je service maken maar met een nare nasmaak iedere keer


De koers van litepaid is gebaseerd op de bitstamp prijs en heeft daarom naast de normale koers wisseling ook te makken met de eur/usd koers.

Nog steeds begrijp ik niet hoe je op 10% komt met de koers die wij hanteren en de koers van bijvoorbeeld kraken. Ik kom niet boven de 4% uit.

Uitrraard doen wij ons best om alle klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, echter met het hanteren van een koers die wij krijgen als wij de bitcoins verkopen icm 1% fee zou betekenen dat je de deuren kan sluiten.

Zoals gezegd komt er zeker een eigen module waar de koers daarom ook dichterbij de daadwerkelijk gemiddeld exchange koers zal komen.

Plus een eigen betaalmodule zullen er heel veel vernieuwingen komen binnenkort.


ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
September 29, 2015, 07:24:18 AM
 #54


Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
September 30, 2015, 03:27:02 PM
 #55



Ik zag het op Facebook voorbij komen. Damn, dat is niet mis! Ik dacht al dat er wel vraag was naar zo'n service, maar dat het al zo'n succes is had ik niet verwacht. Goed bezig ShopemNL!

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
September 30, 2015, 06:42:10 PM
 #56



Ik zag het op Facebook voorbij komen. Damn, dat is niet mis! Ik dacht al dat er wel vraag was naar zo'n service, maar dat het al zo'n succes is had ik niet verwacht. Goed bezig ShopemNL!

Dankjewel! We hopen met de tweede versie in combinatie met ons marketing plan ons klantenbestand binnen een kort termijn te vergroten zodat we zo snel mogelijk kunnen uitbreiden naar uk en usa.

Versie twee belooft een hoop vernieuwingen, toevoegingen en verbeteringen ten opzichte van de user experience.

acidcat
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile WWW
October 13, 2015, 05:27:29 PM
 #57

Leuk initiatief maar wat is de voordeel van deze service?
wttbs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2210
Merit: 1109



View Profile
October 24, 2015, 11:18:12 AM
 #58

Ik heb vandaag een Wii U aangeschafd via een webshop en betaald in BTC via BitBill.eu  Grin  Ben benieuwd hoe het verloopt, heb er het volste vertrouwen in. Het betalen via de site is echt super makkelijk en de btc wisselkoers + fee is zeer redelijk, gewoon goed.
ShopemNL (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1025
Merit: 1001



View Profile WWW
October 26, 2015, 06:22:51 AM
 #59

Ik heb vandaag een Wii U aangeschafd via een webshop en betaald in BTC via BitBill.eu  Grin  Ben benieuwd hoe het verloopt, heb er het volste vertrouwen in. Het betalen via de site is echt super makkelijk en de btc wisselkoers + fee is zeer redelijk, gewoon goed.

Bedankt voor je transactie! Wij hebben inmiddels de ontvanger betaald en gezien dit bedrijf gebruik maakt van dezelfde bank als ons.

LTEX
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1023
Merit: 1000


ltex.nl


View Profile WWW
October 26, 2015, 01:53:48 PM
 #60

Ziet er goed uit man! Dat zijn nog eens ontwikkelingen! Maareuhh, mis ik Auroracoin nou?  Wink

A fool will just look at the finger, even if it points to paradise!
Pages: « 1 2 [3] 4 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!