Bitcoin Forum
May 13, 2024, 05:36:36 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 3 »  All
  Print  
Author Topic: Uitbetaling van bitcoin naar euro ( vraagje )  (Read 15675 times)
Pietpiraat (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 326
Merit: 250


View Profile
March 28, 2017, 05:38:05 AM
 #1

Kun je zonder problemen een groot bedrag uit laten betalen op je rekening zonder tegen problemen aan te lopen ?
Ik neem aan als ik aan het jaar netjes mijn aangifte doe dit geen probleem moet zijn ?
"Bitcoin: mining our own business since 2009" -- Pieter Wuille
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715621796
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715621796

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715621796
Reply with quote  #2

1715621796
Report to moderator
1715621796
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715621796

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715621796
Reply with quote  #2

1715621796
Report to moderator
1715621796
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715621796

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715621796
Reply with quote  #2

1715621796
Report to moderator
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
March 28, 2017, 05:58:37 AM
 #2

Kun je zonder problemen een groot bedrag uit laten betalen op je rekening zonder tegen problemen aan te lopen ?
Ik neem aan als ik aan het jaar netjes mijn aangifte doe dit geen probleem moet zijn ?

 Dat hangt in sterke mate van je bank af; de ene bank doet pas een melding naar de belastingdienst bij de verplichte € 10.000 grens en de andere bank vind bitcoin per definitie verdacht. En uiteraard ben je bij de vermogensrendement-heffing verplicht je totale vermogen op de peildatum (1 januari) te vermelden. Maar er zijn genoeg draadjes hier te vinden over die banken en de belastingdienst.

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
Pietpiraat (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 326
Merit: 250


View Profile
March 28, 2017, 06:39:18 AM
 #3

Kun je zonder problemen een groot bedrag uit laten betalen op je rekening zonder tegen problemen aan te lopen ?
Ik neem aan als ik aan het jaar netjes mijn aangifte doe dit geen probleem moet zijn ?

 Dat hangt in sterke mate van je bank af; de ene bank doet pas een melding naar de belastingdienst bij de verplichte € 10.000 grens en de andere bank vind bitcoin per definitie verdacht. En uiteraard ben je bij de vermogensrendement-heffing verplicht je totale vermogen op de peildatum (1 januari) te vermelden. Maar er zijn genoeg draadjes hier te vinden over die banken en de belastingdienst.

Die € 10.000 is dat per keer of per jaar ?  Grin
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
March 28, 2017, 09:29:47 AM
 #4

Kun je zonder problemen een groot bedrag uit laten betalen op je rekening zonder tegen problemen aan te lopen ?
Ik neem aan als ik aan het jaar netjes mijn aangifte doe dit geen probleem moet zijn ?

 Dat hangt in sterke mate van je bank af; de ene bank doet pas een melding naar de belastingdienst bij de verplichte € 10.000 grens en de andere bank vind bitcoin per definitie verdacht. En uiteraard ben je bij de vermogensrendement-heffing verplicht je totale vermogen op de peildatum (1 januari) te vermelden. Maar er zijn genoeg draadjes hier te vinden over die banken en de belastingdienst.

Die € 10.000 is dat per keer of per jaar ?  Grin

Per keer. Maar "verdachte" transacties moeten ook gemeld worden, en wanneer je langere tijd 3x daags € 9.999,99 (ik noem maar iets) ontvangt kan ik me voorstellen dat dat ook "verdacht" is.

Pietpiraat (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 326
Merit: 250


View Profile
March 28, 2017, 10:15:47 AM
 #5

Kun je zonder problemen een groot bedrag uit laten betalen op je rekening zonder tegen problemen aan te lopen ?
Ik neem aan als ik aan het jaar netjes mijn aangifte doe dit geen probleem moet zijn ?

 Dat hangt in sterke mate van je bank af; de ene bank doet pas een melding naar de belastingdienst bij de verplichte € 10.000 grens en de andere bank vind bitcoin per definitie verdacht. En uiteraard ben je bij de vermogensrendement-heffing verplicht je totale vermogen op de peildatum (1 januari) te vermelden. Maar er zijn genoeg draadjes hier te vinden over die banken en de belastingdienst.

Die € 10.000 is dat per keer of per jaar ?  Grin

Per keer. Maar "verdachte" transacties moeten ook gemeld worden, en wanneer je langere tijd 3x daags € 9.999,99 (ik noem maar iets) ontvangt kan ik me voorstellen dat dat ook "verdacht" is.



Ik heb een map gemaakt met mijn banktransacties van ( in dit geval bitonic ) naar bitcoins.
Hou precies bij welke transacties ik doe en wat de waarde is in een sheet.
Moet genoeg zijn om eventuele vragen te kunnen beantwoorden toch Smiley
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
March 28, 2017, 10:16:45 AM
 #6

Kun je zonder problemen een groot bedrag uit laten betalen op je rekening zonder tegen problemen aan te lopen ?
Ik neem aan als ik aan het jaar netjes mijn aangifte doe dit geen probleem moet zijn ?
Dat hangt in sterke mate van je bank af; de ene bank doet pas een melding naar de belastingdienst bij de verplichte € 10.000 grens en de andere bank vind bitcoin per definitie verdacht. En uiteraard ben je bij de vermogensrendement-heffing verplicht je totale vermogen op de peildatum (1 januari) te vermelden. Maar er zijn genoeg draadjes hier te vinden over die banken en de belastingdienst.
Die € 10.000 is dat per keer of per jaar ?  Grin
Per keer. Maar "verdachte" transacties moeten ook gemeld worden, en wanneer je langere tijd 3x daags € 9.999,99 (ik noem maar iets) ontvangt kan ik me voorstellen dat dat ook "verdacht" is.

Sterker nog, als jij - bijvoorbeeld - al jaren "alleen" een paar honderd euro aan "StuFi/Soos" op jouw bankrekening ontvangt en er plots een paar duizend (dus nog niet eens in de buurt van 10K) op jouw bankrekening landt, dan kun je er vergif op innemen dat jouw bank dat gaat melden als "verdachte" transactie. Dit soort logaritmes zitten "gewoon" ingebouwd...

Maar goed, dat wordt ook allemaal aangesneden in eerder genoemde draadjes en had dus gemakkelijk terug gelezen kunnen worden...  Lips sealed

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
March 28, 2017, 10:17:57 AM
 #7

[...] Ik heb een map gemaakt met mijn banktransacties van ( in dit geval bitonic ) naar bitcoins.
Hou precies bij welke transacties ik doe en wat de waarde is in een sheet.
Moet genoeg zijn om eventuele vragen te kunnen beantwoorden toch Smiley

Zolang de herkomst ook te herleiden is... (is't gemined, aangekocht met spaargeld et cetera...).

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
Pietpiraat (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 326
Merit: 250


View Profile
March 28, 2017, 11:16:22 AM
 #8

[...] Ik heb een map gemaakt met mijn banktransacties van ( in dit geval bitonic ) naar bitcoins.
Hou precies bij welke transacties ik doe en wat de waarde is in een sheet.
Moet genoeg zijn om eventuele vragen te kunnen beantwoorden toch Smiley

Zolang de herkomst ook te herleiden is... (is't gemined, aangekocht met spaargeld et cetera...).

In dit geval aangekocht met spaargeld Smiley
tinus42
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 784
Merit: 501



View Profile
March 28, 2017, 02:54:43 PM
 #9

Kun je zonder problemen een groot bedrag uit laten betalen op je rekening zonder tegen problemen aan te lopen ?
Ik neem aan als ik aan het jaar netjes mijn aangifte doe dit geen probleem moet zijn ?
Dat hangt in sterke mate van je bank af; de ene bank doet pas een melding naar de belastingdienst bij de verplichte € 10.000 grens en de andere bank vind bitcoin per definitie verdacht. En uiteraard ben je bij de vermogensrendement-heffing verplicht je totale vermogen op de peildatum (1 januari) te vermelden. Maar er zijn genoeg draadjes hier te vinden over die banken en de belastingdienst.
Die € 10.000 is dat per keer of per jaar ?  Grin
Per keer. Maar "verdachte" transacties moeten ook gemeld worden, en wanneer je langere tijd 3x daags € 9.999,99 (ik noem maar iets) ontvangt kan ik me voorstellen dat dat ook "verdacht" is.

Sterker nog, als jij - bijvoorbeeld - al jaren "alleen" een paar honderd euro aan "StuFi/Soos" op jouw bankrekening ontvangt en er plots een paar duizend (dus nog niet eens in de buurt van 10K) op jouw bankrekening landt, dan kun je er vergif op innemen dat jouw bank dat gaat melden als "verdachte" transactie. Dit soort logaritmes zitten "gewoon" ingebouwd...

Dus iemand die jarenlang stufi kreeg en afstudeert en daarna gaat werken voor een paar duizend euro of iemand in de soos die een goed betalende baan vindt mag zich op het politiebureau melden om te bewijzen waarom hij of zij opeens meer geld op z'n rekening bijgeschrijven krijgt?
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
March 28, 2017, 08:10:26 PM
 #10

[...] Sterker nog, als jij - bijvoorbeeld - al jaren "alleen" een paar honderd euro aan "StuFi/Soos" op jouw bankrekening ontvangt en er plots een paar duizend (dus nog niet eens in de buurt van 10K) op jouw bankrekening landt, dan kun je er vergif op innemen dat jouw bank dat gaat melden als "verdachte" transactie. Dit soort logaritmes zitten "gewoon" ingebouwd...
Dus iemand die jarenlang stufi kreeg en afstudeert en daarna gaat werken voor een paar duizend euro of iemand in de soos die een goed betalende baan vindt mag zich op het politiebureau melden om te bewijzen waarom hij of zij opeens meer geld op z'n rekening bijgeschrijven krijgt?


Nee hoor, doorgaans niet; dan stopt namelijk de StuFi/Soos en komt dat loon ervoor in de plaats. Daarnaast staat er in de omschrijving iets in de zin van 'Salaris Maart 2017' en komt het geld van een "bekend/erkend" bedrijf(-srekening) i.p.v. een listed bitcoinexchange. Zie je, zo moeilijk zijn die algoritmes nu ook weer niet (te programmeren)...

(Daarnaast zou je bij dubieuze transacties te maken krijgen met een belastinginspecteur en niet een politieagent, maar goed...)

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
mantas779
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 37
Merit: 0


View Profile
April 01, 2017, 07:59:19 PM
 #11

Via bitonic gaat heen en weer prima, ook grotere bedragen.

Je moet wel eerst je rekening verifiëren voordat je grotere bedragen kan kopen en verkopen aan BTC

Als alles via je bankrekening gaat, kunnen er geen problemen komen.

LET wel,  ook BTC ( altcoins) moet je aangeven als spaargeld / Cash waarde 1 jan  en waarde 31 dec  verschil ( indien een plus) is rendement en boven bepaald bedrag belastbaar.

Handel zelf op POLONIEX en gebuik TREZOR zo nodig als BITCOIN cold storage.
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
April 02, 2017, 07:13:41 AM
 #12

Als alles via je bankrekening gaat, kunnen er geen problemen komen.

Dat is iets te snel geoordeeld; wanneer je wat rondkijkt op dit forum kun je zien dat banken nog altijd niet op bitcoin zijn voorbereid, dus ze kunnen wel degelijk moeilijkheden maken. Gelukkig is dat nu wel minder dan in het begin, maar ga er niet van uit dat het per definitie geen problemen oplevert.

Uiteraard, als alles duidelijk gedocumenteerd is zijn de problemen wel oplosbaar.

Fiscaal is het al helemaal geen probleem, mits je het maar netjes opgeeft. Maar ook daar is documentatie belangrijk.

sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
April 02, 2017, 11:19:49 AM
 #13

[...] LET wel,  ook BTC ( altcoins) moet je aangeven als spaargeld / Cash waarde 1 jan  en waarde 31 dec  verschil ( indien een plus) is rendement en boven bepaald bedrag belastbaar. [...]

Zo werkt dat niet in Nederland. Hier hanteren we maar 1 peildatum (1 januari) per belastingjaar en er wordt in het geheel niet gekeken naar een of ander "verschil". De belastingdienst gaat er "gewoon" vanuit dat u rendement behaalt met uw vermogen (ook al heeft u aantoonbaar minder vermogen dan vorig jaar). Dat "forfaitaire" rendement stond tot 2017 op 4%. Sinds 2017 is het iets ingewikkelder, maar kijk daarvoor maar op de site van de belastingdienst...

Kort gezegd gaat de belastingdienst er vanaf 2017 van uit dat u: op uw vermogen tot en met € 75.000 een "gemiddeld rendement" 2,871%; vanaf € 75.001 tot en met € 975.000 een "gemiddeld rendement" van 4,600%; en vanaf € 975.001 een "gemiddeld rendement" 5,39% heeft behaald. En over dat forfaitaire (fictief klinkt nu eenmaal zo confronterend...) rendement betaalt u altijd 30% inkomstenbelasting.

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
mantas779
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 37
Merit: 0


View Profile
April 02, 2017, 12:52:38 PM
 #14

Dank voor de diepte uitleg,  jammer dat het weer alleen maar ingewikkelder en ondoorzichtig op wordt.
En je wordt dus gestraft, als je bijvoorbeeld als ZZP er, zelf je pensioen bij elkaar spaart!  Of je moet ernaast genoeg tijd en kunde hebben om meer rendement te halen waar de belastingdienst van uit gaat.   
emdje
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 686
Merit: 500


View Profile WWW
April 06, 2017, 12:59:32 PM
 #15

Dank voor de diepte uitleg,  jammer dat het weer alleen maar ingewikkelder en ondoorzichtig op wordt.
En je wordt dus gestraft, als je bijvoorbeeld als ZZP er, zelf je pensioen bij elkaar spaart!  Of je moet ernaast genoeg tijd en kunde hebben om meer rendement te halen waar de belastingdienst van uit gaat.  

Ik heb een tijdje terug in een ander topic uiteengezet hoe de nieuwe regels zijn. Misschien is dat hier ook wel nuttig:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Belasting op je vermogen is iets complexer dan 1.33% op je vermogen, zeker nu deze regeling in 2017 veranderd is.

Ten eerste is er een vermogensgrens van 25.000 Euro (bij een 1 persoons-huishouden).
Vervolgens heb je verschillende schijven met een fictief rendemenspercentage, daarover betaal je 30% inkomensbelasting.
In schijf 1 (25.000 < x > 75.000) gaan ze uit van een 1.63% rendement over 67% van je vermogen en een 5.39% rendement over de resterende 33%  (dit is een gemiddeld percentage van 2.871%)
In schijf 2 (75.000 < x > 975.000) gaan ze uit van een 1.63% rendement over 21% van je vermogen en een 5.39 % rendement over de resterende 79% (gemiddeld 4.6%)
In schijf 3 ( 975.000 < x) gaan ze uit van een 5.39% rendement over 100% van je vermogen

Dat betekend dus dat je in schijf 1: 2.871*0.3=0.8613% belasting betaald
in schijf 2: 4.6*.30 = 1.38 %
in schijf 3: 5.39*.3 = 1.617%

Hier is de regeling in detail terug te lezen:
https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/vermogen_en_aanmerkelijk_belang/vermogen/belasting_betalen_over_uw_vermogen/grondslag_sparen_en_beleggen/berekenen_belasting_over_uw_inkomsten_uit_vermogen_vanaf_2017

Wanneer je je bitcoins verkrijgt door deze hobbymatig te traden/minen dan hoef je er geen inkomstenbelasting over te betalen  Grin (wel vermogensbelasting)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mantas779
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 37
Merit: 0


View Profile
April 06, 2017, 07:31:14 PM
 #16


Wanneer je je bitcoins verkrijgt door deze hobbymatig te traden/minen dan hoef je er geen inkomstenbelasting over te betalen  Grin (wel vermogensbelasting)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Maar als het zo goed gaat dat het je hoofdelijke inkomen gaat worden, dan moet je er wel belasting over gaan betalen.
Succesvolle pokeraars kwamen hiermee in de problemen.
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
April 07, 2017, 07:05:35 AM
 #17

Wanneer je je bitcoins verkrijgt door deze hobbymatig te traden/minen dan hoef je er geen inkomstenbelasting over te betalen  Grin (wel vermogensbelasting)


Maar als het zo goed gaat dat het je hoofdelijke inkomen gaat worden, dan moet je er wel belasting over gaan betalen.
Succesvolle pokeraars kwamen hiermee in de problemen.

Het hoeft niet eens je hoofdelijke inkomen te worden, wanneer het naar het oordeel van de belastinginspecteur substantieel gaat worden (is geworden) dan kan dat al gebeuren.

En ja, dat is een hele subjectieve benadering.

Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
April 11, 2017, 08:26:54 PM
 #18

Wanneer je je bitcoins verkrijgt door deze hobbymatig te traden/minen dan hoef je er geen inkomstenbelasting over te betalen  Grin (wel vermogensbelasting)


Maar als het zo goed gaat dat het je hoofdelijke inkomen gaat worden, dan moet je er wel belasting over gaan betalen.
Succesvolle pokeraars kwamen hiermee in de problemen.

Het hoeft niet eens je hoofdelijke inkomen te worden, wanneer het naar het oordeel van de belastinginspecteur substantieel gaat worden (is geworden) dan kan dat al gebeuren.

En ja, dat is een hele subjectieve benadering.



En hoeveel dan?  Mining kan als werk gezien worden, tenzij je coudmining doet en dus een investering hebt gedaan.

Traden is toch altijd belasting vrij (uiteraard vermogens rendement belasting boven de 25.000)

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
April 12, 2017, 04:20:23 AM
 #19

Wanneer je je bitcoins verkrijgt door deze hobbymatig te traden/minen dan hoef je er geen inkomstenbelasting over te betalen  Grin (wel vermogensbelasting)


Maar als het zo goed gaat dat het je hoofdelijke inkomen gaat worden, dan moet je er wel belasting over gaan betalen.
Succesvolle pokeraars kwamen hiermee in de problemen.

Het hoeft niet eens je hoofdelijke inkomen te worden, wanneer het naar het oordeel van de belastinginspecteur substantieel gaat worden (is geworden) dan kan dat al gebeuren.

En ja, dat is een hele subjectieve benadering.



En hoeveel dan?  Mining kan als werk gezien worden, tenzij je coudmining doet en dus een investering hebt gedaan.

Traden is toch altijd belasting vrij (uiteraard vermogens rendement belasting boven de 25.000)

Dat bedoel ik dus met subjectief: het ligt zowel aan de situatie als aan de inspecteur.

Het feit dat je een investering hebt gedaan (dat doe je bij cloud mining, maar uiteraard ook bij gewoon mining) doet daar niets aan af.

Traden kan belastingvrij zijn, maar kan ook werk zijn.

Belangrijke punten om op te letten: hoe substantieel zijn de inkomsten; hoeveel tijd gaat erin zitten; zijn er andere vormen van inkomen (en/of tijdsbesteding; studeren/vrijwilligerswerk/etc.).

Een ander voorbeeld:
wanneer je af en toe iets verkoopt via Marktplaats is dat ook belastingvrij. Wanneer je echter het hele jaar door grote aantallen kopen/verkopen doet, kan/zal de belastingdienst dit als inkomen gaan zien. Alles staat of valt dus aan het volume (geld en tijd) die er in gaat zitten.

Dus wanneer de opbrengsten van bitcoin relatief klein zijn t.o.v. je inkomen; de tijd die je er in steekt beperkt blijft t.o.v. je andere werkzaamheden (natuurlijk: ook een hobby kan veel tijd kosten) dan is het risico klein.
Pietpiraat (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 326
Merit: 250


View Profile
April 12, 2017, 05:27:15 AM
 #20

Wanneer je je bitcoins verkrijgt door deze hobbymatig te traden/minen dan hoef je er geen inkomstenbelasting over te betalen  Grin (wel vermogensbelasting)


Maar als het zo goed gaat dat het je hoofdelijke inkomen gaat worden, dan moet je er wel belasting over gaan betalen.
Succesvolle pokeraars kwamen hiermee in de problemen.

Het hoeft niet eens je hoofdelijke inkomen te worden, wanneer het naar het oordeel van de belastinginspecteur substantieel gaat worden (is geworden) dan kan dat al gebeuren.

En ja, dat is een hele subjectieve benadering.



En hoeveel dan?  Mining kan als werk gezien worden, tenzij je coudmining doet en dus een investering hebt gedaan.

Traden is toch altijd belasting vrij (uiteraard vermogens rendement belasting boven de 25.000)

Dat bedoel ik dus met subjectief: het ligt zowel aan de situatie als aan de inspecteur.

Het feit dat je een investering hebt gedaan (dat doe je bij cloud mining, maar uiteraard ook bij gewoon mining) doet daar niets aan af.

Traden kan belastingvrij zijn, maar kan ook werk zijn.

Belangrijke punten om op te letten: hoe substantieel zijn de inkomsten; hoeveel tijd gaat erin zitten; zijn er andere vormen van inkomen (en/of tijdsbesteding; studeren/vrijwilligerswerk/etc.).

Een ander voorbeeld:
wanneer je af en toe iets verkoopt via Marktplaats is dat ook belastingvrij. Wanneer je echter het hele jaar door grote aantallen kopen/verkopen doet, kan/zal de belastingdienst dit als inkomen gaan zien. Alles staat of valt dus aan het volume (geld en tijd) die er in gaat zitten.

Dus wanneer de opbrengsten van bitcoin relatief klein zijn t.o.v. je inkomen; de tijd die je er in steekt beperkt blijft t.o.v. je andere werkzaamheden (natuurlijk: ook een hobby kan veel tijd kosten) dan is het risico klein.

hoe substantieel zijn de inkomsten : als je nu een investering hebt gedaan van € 10.000 in de ICO van Ethereum dan is dit nu € 1 mil + waard je hebt er niet intensief mee gehandeld maar alleen een investering gedaan en deze voor 2 jaar laten staan, dan nog kan de belastingdienst bepalen dat jij hier inkomstenbelasting over moet betalen ?
Pages: [1] 2 3 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!