Bitcoin Forum
June 20, 2024, 03:47:46 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »  All
  Print  
Author Topic: [ANN] Pillar: Le casier pour nos données personnelles  (Read 4529 times)
cooly78
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 602
Merit: 264


View Profile
July 24, 2017, 09:05:02 PM
 #101

Bien reçu également le bounty signature ! Merci beaucoup à Sylon pour son excellent travail !  Smiley
mickaelsilver10
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 1288
Merit: 283


Your Data Belongs To You


View Profile
July 24, 2017, 09:16:06 PM
 #102


Idem, j'ai recu mes bounties Pillar.

Encore un grand merci a Sylon pour son son efficacité et sa rapidité dans son boulot

Maintenant je "Hold" en espereant une belle montée dans le futur

XSL Labs.io
|█████████████████
███████████████████
█████████████████████
███████████████████████
███████████████████████
███████████████████████
███████████████████████
███████████████████████
███████████████████████
███████████████████████
███████████████████████
███████████████████████
███████████████████████
  WHITEPAPER 
  AUDIO WP
|Confidentiality
Authenticity
Integrity
okinawa
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 574
Merit: 259


Deal Coin - P2P Lending Eco-system


View Profile
July 25, 2017, 01:19:17 AM
 #103

J'ai bien recu mes bounties  Grin merci enormement sylon !

cooly78
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 602
Merit: 264


View Profile
July 25, 2017, 06:50:52 AM
 #104

Par contre le prix sur les premiers exchange est quasi la moitié du prix de l'ico  Angry
ludbega
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 840
Merit: 659

The All-in-One Cryptocurrency Exchange


View Profile WWW
July 25, 2017, 06:53:33 AM
 #105

Il est sorti sur quel échange le Pillar? un ptit tidex pour commencer?

Bah la moitié la moitié, ca remontera, faut le temps que les rats quittent le navire !


Un tiens vaut mieux que 2 tu l'auras
cooly78
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 602
Merit: 264


View Profile
July 25, 2017, 07:08:01 AM
 #106

Plus d'info sur le prix ici:
https://coinmarketcap.com/assets/pillar/

et un message de la team sur le sujet principal

Hi, our dear Pillaristas! Hi, everyone!  Smiley

Excuse our silence in those last days - we're going to keep in touch with you closer in following days, but at the same time we invite you to follow us on Twitter, Reddit, Youtube and foremost to sign up for our newsletter on www.PillarProject.io as it guarantees access to all fresh news from our HQ. In a moment we will be ready to invite you also to new home of our community, but more about it soon.

Big thanks to every one of you who updated this thread with recent issues from our website, newsletter and others. To sum up the most frequently asked questions and our answers:

What's going on with bounties?
Everything should be explained in separate thread and there you can contact our campaign's manager, who knows the best what are specific answers on your questions.

When & Which Exchanges will Pillar Tokens be listed on?
It’s very common for tokens to take a week or two to show up on larger exchanges. We have a team working on this - they have been preparing for weeks. You have to issue your tokens to even complete the application on most exchanges. We’ll get more information out on this in the coming days, but keeping the whole process quiet and in no rush is a must.

Why PLR is trading below ICO price?
We know some Pillar tokens were stolen when people bought. It could have been through spyware or through clicking on a look-alike link to a scam wallet. This explains why you can see Pillar tokens trading at good prices on an exchange like EtherDelta or hitBTC. If your tokens were stolen, you may be able to track them at BitCrime.com, but you aren’t likely to be able to get them back. In case you do see your tokens there, it means anything else on your machine may have been compromised. More than a few people purchased tokens and lost them in the sale due to phishing and hacking. We don’t know how many tokens, but out of about 9,000 buyers, at least a few dozen lost their tokens within hours of purchasing them. Also, we paid several service providers (you may know some of them! Smiley) who helped us with the sale in pillars. These people will also be selling. We can expect a lower price for our tokens for some weeks or months, until natural market forces take over. But we have patient buyers, so we’re not worried. We’d be more worried if our tokens were now trading at 5x the ICO price.

Slovakian gathering starting on Saturday!
We are meeting in Poprad in Slovakia in 4 days - some stay longer, some only for several days, but the whole thing will take place from July 29th to August 5th. You are responsible for your own transport and accommodation, but everyone is invited to take part in our meetings - just send us a mail and announce yourself coming. It’s an unconference. In the morning, people will vote for what they want to attend from the various proposals. We’ll have both 25-minute and 50-minute slots every weekday, from 8:30am to noon. The rest of the time is unstructured. You’ll want to bring a laptop or a fresh notebook. We have set up a spreadsheet, where you can put your topic and we’ll put the topics on cards and bring them to the meeting. It’s self-service - just put anything you like. There’s no guarantee your talk will go on the morning agenda, but you could also give it separately to anyone who wants in the afternoon.

Why you are so mean to yourself?
This is hard one to answer and we just need to assure you that we would love to reply on constructive criticism and meaningful messages as well as we will completely ignore those in which lack of sense is the most visible attribute. PEACE!
 

ldoudl
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 152
Merit: 100


View Profile
July 25, 2017, 08:26:28 PM
 #107

Pareillement merci pour les bounties, toujours un plaisir de recevoir un petit bonus. Merci @Sylon toujours du bon taf

HORIZEN   ►►► Bringing Privacy To Life
Discord -------- ANN Thread -------- YouTube -------- Telegram  --------  Forum -------- Twitter
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
ludbega
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 840
Merit: 659

The All-in-One Cryptocurrency Exchange


View Profile WWW
July 25, 2017, 08:29:43 PM
 #108

Même au delà de ça... franchement, je suis super content des campagnes de Sylon, près de 13.400 pillar, c un joli petit pactole qui atteindra bientot des bourses dignes Cheesy

Je vais me coucher tjrs très heureux ces temps-ci, pas vous?

Tiens Sylon, tu suis un peu l'après? Genre le concours de Design?

Un tiens vaut mieux que 2 tu l'auras
coat47
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 420
Merit: 100



View Profile
July 26, 2017, 09:51:41 PM
 #109

Moi, je suis deg. Non mais c'est quoi ce prix on est quasi à la moitié du prix de l'ico.
Il faut tenir bon car le projet est extra mais ça m'empêche pas d'être deg. J'ai peur d'être faible si ça continue.

J'aurai bien voulu participer à la campagne mais je n'étais que newbie à l'époque, quand je vois combien vous avez récolté je suis doublement deg  Grin

https://pillarproject.io/contests
Est-ce que quelqu'un peut expliquer en quoi consiste le prix du Design en date du 17 septembre ?
First prize:  50 ether - $11,250
car j'ai vraiment rien compris, comment participer, qu'est ce qu'il faut faire ?
Faut il être de la profession ?  
Merci
cooly78
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 602
Merit: 264


View Profile
July 27, 2017, 02:34:17 PM
 #110

Le topic ANN de pillar est encore LOCKED alors que l'ICO est terminée....c'est définitif?
Hypolite
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1245
Merit: 1027



View Profile
August 02, 2017, 09:16:21 PM
 #111

Salut a tous par ici !!!

Des news pour ce projet ??

J'ai vu que le thread officiel était locked !!

Ils sont pourtant actifs partout ailleurs reddit, twitter....

ludbega
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 840
Merit: 659

The All-in-One Cryptocurrency Exchange


View Profile WWW
August 02, 2017, 09:44:15 PM
 #112

Oui, je les suis aussi via ces canaux. Je pense qu'ils reviendront forcément ici, j'imagine que comme canaux de diffusion, c un peu plus pratique que ce vieux brontosaure de forum Cheesy

Un tiens vaut mieux que 2 tu l'auras
cooly78
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 602
Merit: 264


View Profile
August 02, 2017, 11:11:20 PM
 #113

Ils font un meeting prochainement. On peut y assister mais c'est en Slovaquie si je me souviens bien 😀
Hypolite
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1245
Merit: 1027



View Profile
August 03, 2017, 01:28:56 AM
 #114

Ils font un meeting prochainement. On peut y assister mais c'est en Slovaquie si je me souviens bien 😀

Yep le meeting se deroule jusqu'au 5 aout si je me souviens bien !!

Je trouve leur projet vachement interessant, j'espere que c'est une equipe serieuse qui pourra mener a terme ce projet.

ludbega
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 840
Merit: 659

The All-in-One Cryptocurrency Exchange


View Profile WWW
August 12, 2017, 04:48:06 PM
 #115

Et bien, une bien belle hausse de valeur pour ce Pillar, pourtant déjà relégué à la 3° page Cheesy.

J'imagine que vous êtes content, on est à 0.12 dollars là, bon ok le bitcoin s'enflamme comme un fou !

Un tiens vaut mieux que 2 tu l'auras
cooly78
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 602
Merit: 264


View Profile
August 17, 2017, 09:43:05 AM
 #116

Le prix est de $0.18  Shocked
On est au dessus du prix de l'ICO.

Ca grimpe vite!

chem96
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 1330
Merit: 217


https://lifinity.io/


View Profile
August 17, 2017, 03:09:22 PM
 #117

Bien au dessus du prix de l'ICO.
Mais ça reste des IOU si j'ai bien compris. donc il va y avoir un sacré crash quand ils seront mis sur les exchanges ( tous les bounties hunters qui vont vendre...)

Hypolite
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1245
Merit: 1027



View Profile
August 17, 2017, 03:58:07 PM
 #118

Bien au dessus du prix de l'ICO.
Mais ça reste des IOU si j'ai bien compris. donc il va y avoir un sacré crash quand ils seront mis sur les exchanges ( tous les bounties hunters qui vont vendre...)

Je ne crois qu'il s'agisse de IOU mais des tokens veritables.

ludbega
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 840
Merit: 659

The All-in-One Cryptocurrency Exchange


View Profile WWW
August 17, 2017, 05:28:27 PM
 #119

Ben oui... Qui sort que c'est des IOU franchement? Ce sont les coins non-sonnants et non-trébuchants...

Et oui, faut bien l'avouer, le prix est juste exemplaire. Après, sur base de ? Je suis curieux de le savoir !

Un tiens vaut mieux que 2 tu l'auras
cooly78
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 602
Merit: 264


View Profile
August 17, 2017, 05:50:45 PM
 #120

Je confirme, ce n'est pas des IOU. Beaucoup de bounties Hunter ont sûrement déjà vendu. Ya une semaine il était a 0,05$
Pages: « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!