Bitcoin Forum
June 21, 2024, 11:44:46 PM *
News: Voting for pizza day contest
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »
  Print  
Author Topic: groepsaankoop TechnoBit K1/K16 - [STATUS] De meeste pakketten zijn onderweg!  (Read 54785 times)
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
July 12, 2013, 08:55:10 AM
 #361

Ik zal als ik alles zowat binnen heb een anoniem kaartje maken en dan kunnen we dat eens goed bekijken Wink

Ik heb al enkele dorpen/steden/omgevingen verschillende keren zien terugkomen, denk dat het makkelijki en snel zal gaan Smiley

edit: moet morgen onverwacht een hele dag weg, dus ik zal zondag alles beantwoorden en dan kunnen we de levering en betaling beginnen regelen.
BTstarter
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 55
Merit: 0


View Profile
July 12, 2013, 09:33:55 AM
 #362

Geweldig werk allemaal!
Ik ben sinds kort pas zelf bezig met mining op m'n 7950.
Maar als ik dit zo lees... Zit ik heel snel te denken aan een zwikkie K16's. (zolang ik maar niet zelf hoeft te gaan solderen Cool)
Volgende batch dan maar...
godofal
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 160
Merit: 100

TACNAYN - destroyer of worlds


View Profile
July 12, 2013, 09:42:34 AM
 #363

Quote
(Recente info: K1's zullen waarschijnlijk enkel in een powered USB hub kunnen werken en NIET in een standaard USB poort)

ze zullen gewoon op een standaard USB poort werken hoor
USB poorten zijn universeel; ze moeten allemaal hetzelfde zijn of minimaal aan dezelfde eisen voldoen
wat marto bedoelde is dat ze meer dan die minimale eisen aan stroom (kunnen, geen info over gezien) verbruiken, de meeste (zo niet alle) PC's zullen daar geen probleem mee hebben

dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
July 12, 2013, 09:51:58 AM
 #364

Ik denk niet dat ik nog eens een batch zelf ga organiseren, je kan wel nog steeds chips bestellen dacht ik bij marto (niet zeker) en dan zal je miner later geleverd worden (+ hogere verzendkosten natuurlijk)


Ik heb alle PM's die ik al ontvangen heb (ongeveer 1/3 van wat ik moet binnenkrijgen) al eens in een kaartje gezet.

Voorlopig zie ik deze 'hubs':

Plaats waar het pakket toekomt uit Bulgarije: omgeving Den Haag: 6 miners
*Hub Groningen en omgeving: 3 miners
*Hub Maastricht: 2 miners (eventueel te combineren met enkele Vlaamse miners)
*Hub oost/west Vlaanderen: 2 miners

het ziet er naar uit dat er niets gaat moeten opgestuurd worden Smiley
(= goedkoper en sneller, denk ik)
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
July 12, 2013, 09:54:31 AM
 #365


Dit is hoe ik de verzending zie:
Er zal waarschijnlijk één pakket zijn naar een centraal gelegen 'verdeler' (de kans dat dit onze moderator PsychoticBoy wordt is redelijk groot).
Hij woont redelijk centraal voor zowel Vlamingen als Nederlanders (Delft).

Ik zal echter in de PM vragen of er nog andere vrijwilligers zijn. Deze kunnen dan eventueel een deelpakket toegestuurd krijgen of ophalen en dan verder in een kleinere omgeving verdelen.

Zo hoop ik dat ik bvb voor de Vlaamse miners het pakket bij iemd die in zuid-nederland woont kan gaan ophalen en het dan zelf verder verdelen (ik kan bvb met de trein op één dag naar antwerpen en Gent komen, of zelfs Brussel ofzo, mocht daar vraag naar zijn)

dit lijkt me de handigste methode.

Opsturen vanuit NL (psychoticboy) of BE (mezelf eventueel) is natuurlijk ook mogelijk.

Vandaar, beantwoord de PM die ik jullie morgenvoormiddag zal sturen zo volledig mogelijk! Smiley





en nog een update: de K1 van Marto is aan het hashen tegen 350mh !!
Hashing @ 300 mhz


Hashing @ 350 mhz

Bevestigd.

Ik stuur je vanmiddag de PM met de gevraagde gegevens.

Groeten
quest
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 336
Merit: 250


View Profile
July 12, 2013, 11:32:02 AM
 #366

PM ontvangen en beantwoord, bedankt.
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
July 12, 2013, 08:50:19 PM
 #367

nog 4 antwoorden ontbreken, ik zal asap een geanonimiseerd kaartje online zetten, dan kan iedereen meedenken met hoe de levering te regelen.

Mij lijkt het wel zo fair dat mensen die dicht bij huis hun miner kunnen afhalen een kleine vergoeding geven aan de persoon die de plaatselijke verdeling zal verzorgen (voor de moeite + voor de benzine voor de soms lange ritten (meer dan 100km!))
demzie
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 266
Merit: 250



View Profile
July 12, 2013, 08:55:33 PM
 #368

nog 4 antwoorden ontbreken, ik zal asap een geanonimiseerd kaartje online zetten, dan kan iedereen meedenken met hoe de levering te regelen.

Mij lijkt het wel zo fair dat mensen die dicht bij huis hun miner kunnen afhalen een kleine vergoeding geven aan de persoon die de plaatselijke verdeling zal verzorgen (voor de moeite + voor de benzine voor de soms lange ritten (meer dan 100km!))

Tja, vergoedingen.. zou leuk zijn.. weet niet hoeveel mensen zeggen van ik rij zelf wel? Smiley
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
July 12, 2013, 09:10:42 PM
 #369

nog 4 antwoorden ontbreken, ik zal asap een geanonimiseerd kaartje online zetten, dan kan iedereen meedenken met hoe de levering te regelen.

Mij lijkt het wel zo fair dat mensen die dicht bij huis hun miner kunnen afhalen een kleine vergoeding geven aan de persoon die de plaatselijke verdeling zal verzorgen (voor de moeite + voor de benzine voor de soms lange ritten (meer dan 100km!))

Tja, vergoedingen.. zou leuk zijn.. weet niet hoeveel mensen zeggen van ik rij zelf wel? Smiley

redelijk veel mensen willen slechts enkele 10tallen kilometers zich verplaatsen.
Voor mensen in noord-nederland of limburg is dit een probleem. Dus daar zal sowieso één lokale verdeler zijn.
zoals het er nu naar uitziet zijn er weinig bestellingen vanuit oost- of west-vlaanderen. Deze neem ik iig voor mn rekening Smiley

dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
July 13, 2013, 12:06:57 AM
 #370

Ik wacht nog steeds op 4 antwoorden, maar heb ondertussen al eens wat gepuzzeld en het ziet er naar uit dat dit ongeveer de setup van de levering gaat worden:

Onze moderator, psychoticboy, zal het gehele pakket ontvangen te delft. Aangezien hij onze moderator is en al heel wat verkopen heeft afgehandeld, is hij te vertrouwen.

Mensen uit de buurt kunnen gewoon rechtstreeks bij hem hun pakket komen afhalen, normaal geen extra kosten, tenzij je iets wil geven voor de moeite (het feit dat hij elke keer de trap af moet om zn deur te openen ofzo :p )

Dan hebben we hub groningen. Er is één user die aangaf 200 km te willen rijden. Als hij die afstand nog zou optrekken tot 250km, dan hebben we een afleverpunt in de omgeving groningen. Ik zal hem contacteren als er geen andere optie meer is (nadat ik dus alle PM's binnen heb). Ik vind zelf 250km ook redelijk ver, dus ik hoop dat er een andere mogelijkheid is (bvb een ophaalpunt op een kortere afstand via een ander iemand).
In ieder geval zal deze persoon waarschijnlijk de verdeling van de miners in de ruime omgeving van groningen kunnen verzorgen (iedereen zal zich naar hem moeten verplaatsen).
Kosten zouden de benzinekosten voor de rit eindhoven-delft zijn, gedeeld onder de verschillende mensen die komen afhalen.

Er is ook iemand die een afhaalpunt kan organiseren in de omgeving van eindhoven. Dit is interessant voor mensen uit de omgeving maastricht. Misschien zal één iemand een pakket gaan halen in eindhoven en dan verdelen onder de mensen in belgisch/nederlands-limburg. Dit kan een kleine extra kost met zich meebrengen.

Dan is er nog de rest van Vlaanderen. Als er zich geen betere optie voordoet, zal ik OOK naar eindhoven rijden en het pakket gaan afhalen. Ik spreek dan af in de grote steden (antwerpen, gent, brussel) voor afhaling.

Dan blijven er nog 2 geïsoleerde mensen over, één in Nederland en één in Vlaanderen. Deze zijn niet in staat zich ver te verplaatsen.
De persoon in NL zal waarschijnlijk gewoon met de post bedient worden, hij woont echt te ver weg van iemand anders (tenzij alsnog zich een mogelijkheid aandient)
De persoon in vlaanderen is een twijfelgeval. Als ik het kan regelen kan ik eventueel een pakket bij hem afleveren, vraag is wel of dat past met werkuren en dergelijke...



Zo, dat is het ongeveer. Als alles binnen is zet ik een kaartje online met 'userxx, radius yy, afhaalpunten in aa, bb, ..."
Bobba
Member
**
Offline Offline

Activity: 97
Merit: 10


View Profile
July 13, 2013, 05:55:14 AM
 #371

Ik wacht nog steeds op 4 antwoorden, maar heb ondertussen al eens wat gepuzzeld en het ziet er naar uit dat dit ongeveer de setup van de levering gaat worden:

Onze moderator, psychoticboy, zal het gehele pakket ontvangen te delft. Aangezien hij onze moderator is en al heel wat verkopen heeft afgehandeld, is hij te vertrouwen.

Mensen uit de buurt kunnen gewoon rechtstreeks bij hem hun pakket komen afhalen, normaal geen extra kosten, tenzij je iets wil geven voor de moeite (het feit dat hij elke keer de trap af moet om zn deur te openen ofzo :p )

Dan hebben we hub groningen. Er is één user die aangaf 200 km te willen rijden. Als hij die afstand nog zou optrekken tot 250km, dan hebben we een afleverpunt in de omgeving groningen. Ik zal hem contacteren als er geen andere optie meer is (nadat ik dus alle PM's binnen heb). Ik vind zelf 250km ook redelijk ver, dus ik hoop dat er een andere mogelijkheid is (bvb een ophaalpunt op een kortere afstand via een ander iemand).
In ieder geval zal deze persoon waarschijnlijk de verdeling van de miners in de ruime omgeving van groningen kunnen verzorgen (iedereen zal zich naar hem moeten verplaatsen).
Kosten zouden de benzinekosten voor de rit eindhoven-delft zijn, gedeeld onder de verschillende mensen die komen afhalen.

Er is ook iemand die een afhaalpunt kan organiseren in de omgeving van eindhoven. Dit is interessant voor mensen uit de omgeving maastricht. Misschien zal één iemand een pakket gaan halen in eindhoven en dan verdelen onder de mensen in belgisch/nederlands-limburg. Dit kan een kleine extra kost met zich meebrengen.

Dan is er nog de rest van Vlaanderen. Als er zich geen betere optie voordoet, zal ik OOK naar eindhoven rijden en het pakket gaan afhalen. Ik spreek dan af in de grote steden (antwerpen, gent, brussel) voor afhaling.

Dan blijven er nog 2 geïsoleerde mensen over, één in Nederland en één in Vlaanderen. Deze zijn niet in staat zich ver te verplaatsen.
De persoon in NL zal waarschijnlijk gewoon met de post bedient worden, hij woont echt te ver weg van iemand anders (tenzij alsnog zich een mogelijkheid aandient)
De persoon in vlaanderen is een twijfelgeval. Als ik het kan regelen kan ik eventueel een pakket bij hem afleveren, vraag is wel of dat past met werkuren en dergelijke...



Zo, dat is het ongeveer. Als alles binnen is zet ik een kaartje online met 'userxx, radius yy, afhaalpunten in aa, bb, ..."

Waar woont die persoon in NL die niet ken verplaatsen dan?

godofal
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 160
Merit: 100

TACNAYN - destroyer of worlds


View Profile
July 13, 2013, 08:12:32 AM
 #372

is het niet slim om iets van identificatie te regelen?
dat niet iemand ineens komt opdagen en zegt dat hij een andere user is en dan meer miners meekrijgt ofzo Tongue
denk niet dat iemand dat van plan is, maar better safe than sorry

demzie
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 266
Merit: 250



View Profile
July 13, 2013, 08:13:33 AM
 #373

is het niet slim om iets van identificatie te regelen?
dat niet iemand ineens komt opdagen en zegt dat hij een andere user is en dan meer miners meekrijgt ofzo Tongue
denk niet dat iemand dat van plan is, maar better safe than sorry

Mobieltje mee en inloggen op forum met je username! Smiley
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
July 13, 2013, 08:26:52 AM
 #374

is het niet slim om iets van identificatie te regelen?
dat niet iemand ineens komt opdagen en zegt dat hij een andere user is en dan meer miners meekrijgt ofzo Tongue
denk niet dat iemand dat van plan is, maar better safe than sorry

Mobieltje mee en inloggen op forum met je username! Smiley

of een geheime code afspreken via PM Tongue
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
July 13, 2013, 08:28:29 AM
 #375

Waar woont die persoon in NL die niet ken verplaatsen dan?

omgeving Hengelo
demzie
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 266
Merit: 250



View Profile
July 13, 2013, 08:28:55 AM
 #376

Waar woont die persoon in NL die niet ken verplaatsen dan?

omgeving Hengelo
Hahaha ja dat kan ook..
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
July 13, 2013, 09:03:58 AM
 #377

Allé, heb besloten het kaartje nu dan toich al online te zetten, dan kunnen jullie jullie licht er ook eens over laten schijnen Smiley

Let wel, er moeten nog 4 users antwoorden, dus het is mogelijk dat er nog iets kan veranderen (bvb een afhaalpunt tussen groningen en delft, of een afhaalpunt in omgeving breda of antwerpen)

Huidige afhaalpunten die quasi bevestigd zijn: delft (het volledige pakket) en veldhoven bij eindhoven (deelpakket)

https://mapsengine.google.com/map/edit?mid=zcVsBOE5N6YE.k-gCfKO_gMrs
demzie
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 266
Merit: 250



View Profile
July 13, 2013, 09:14:05 AM
 #378

hmmz mapje kan ik niet zien Smiley
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
July 13, 2013, 09:18:56 AM
 #379

hmmz mapje kan ik niet zien Smiley

verkeerde instelling, hier is de goede link:

https://mapsengine.google.com/map/edit?mid=zcVsBOE5N6YE.k-gCfKO_gMrs
_rusty_
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 100



View Profile
July 13, 2013, 09:22:50 AM
 #380

de persoon van antwerpen is die toevallig regio herentals?

mijn vriendin haar moeder is van die omstreken indien het doenbaar zou zijn voor die persoon, wil ik gerust wel een weekendje naar daar gaan en zijn klondike komen afgeven.

Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!