Bitcoin Forum
June 17, 2024, 06:25:00 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »
  Print  
Author Topic: groepsaankoop TechnoBit K1/K16 - [STATUS] De meeste pakketten zijn onderweg!  (Read 54784 times)
Bobba
Member
**
Offline Offline

Activity: 97
Merit: 10


View Profile
July 22, 2013, 09:21:14 AM
 #421

Any news ?Smiley

ja, marto zou deze week zijn laatste testen doen normaal gezien, daarna zal hij bestellingen aanvaarden.
Ik ga hem contacteren, want hij voorziet ook de optie om met bitpay te betalen.

Ik zal zien of ik het zo kan regelen dat iedereen individueel bij hem bestelt en betaald, en dat de chips dus van onze group buy afkomstig zijn.
Zolang niemand te veel miners bestelt en betaald (dan chips die hij heeft bestelt) komt het in orde.

Lijkt me beter dit te gecontroleerd te houden.

Bitpay heb ik zelf geen ervaring mee, sterker nog ken alleen slechts de naam doordat het zo nu en dan voorbij komt.

maar zoals ik al is had aangegeven ik pas me wel aan aan de manier van betalen. 
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
July 22, 2013, 09:42:00 AM
 #422

Any news ?Smiley

ja, marto zou deze week zijn laatste testen doen normaal gezien, daarna zal hij bestellingen aanvaarden.
Ik ga hem contacteren, want hij voorziet ook de optie om met bitpay te betalen.

Ik zal zien of ik het zo kan regelen dat iedereen individueel bij hem bestelt en betaald, en dat de chips dus van onze group buy afkomstig zijn.
Zolang niemand te veel miners bestelt en betaald (dan chips die hij heeft bestelt) komt het in orde.

Lijkt me beter dit te gecontroleerd te houden.

Bitpay heb ik zelf geen ervaring mee, sterker nog ken alleen slechts de naam doordat het zo nu en dan voorbij komt.

maar zoals ik al is had aangegeven ik pas me wel aan aan de manier van betalen. 


betaling in EUR zal sowieso mogelijk zijn, zowel via overschrijving als paypal. Ik doelde op mensen die exclusief in BTC wilden betalen Wink
(als je in EUR betaalt doe ik de afhandeling van de bestelling volledig)
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
July 22, 2013, 10:31:22 PM
 #423

Goed nieuws iedereen!
marto74 zal bitpay voorzien én een mogelijkheid om door te geven dat je chips bij een bepaalde group buy hebt aangekocht


op deze manier zijn geen omslachtige oplossingen noodakelijk. In principe zal het zelfs mogelijk zijn om zelf EUR over te schrijven naar marto, maar ik wil dat gerust ook voor iedereen groeperen.

meer info volgt normaal deze week!
(ook voor de mensen die op zichzelf (een deel) chips hebben besteld, dus niet rechtstreeks in deze groepsaankoop)
demzie
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 266
Merit: 250



View Profile
July 23, 2013, 04:43:51 AM
 #424

dat is mooi!
mbd4
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 33
Merit: 0


View Profile
July 23, 2013, 01:13:07 PM
 #425

Nice!

ps. las het met Farnsworth's stem :O
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
July 23, 2013, 01:47:04 PM
 #426

Nice!

ps. las het met Farnsworth's stem :O

lol, ik ben tegenwoordig alle afleveringen van Futurama aan het checken (had er in mn jeugd maar enkele gezien)
Misschien dat het daardoor komt dat ik in dat gerne updates geef Tongue (was echt niet met opzet xD)


PS: marto heeft herhaald in zn topic dat het bestellen van boards 3-4 weken duurt, en dat het met assembly 4-5 weken duurt.
Met andere woorden, nog steeds hetzelfde tijdsschema:

onze chips komen normaal gezien de 3de week van augustus binnen bij marto (we zijn hier volledig afhankelijk van AVALON, kan dus ook later zijn...)
Als we voor augustus onze bestellingen plaatsen, dan kan marto onmiddellijk aan de slag met onze chips en zou hij er 1-2 weken werk aan hebben
=> verzending begin september (nogmaals... als alles verloopt zoals gepland)

Marto zal vanaf deze week orders binnenkrijgen voor assembly met chips die niet via hem zijn gekocht (dus nog voor onze levering) en hij zal dus normaal al wat miners ineen gestoken hebben voordat hij aan onze bestelling begint => minder (hopelijk geen) fouten en snellere assembly Smiley
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
July 24, 2013, 09:45:39 AM
 #427

Nog eens een update voor de mensen die K1's besteld hebben:

The "Final Beta" Revision of K1 has been pushed up to GitHub.

List of Changes:

1. Added Dual NOR gate and Inverters from testing on K16 to improve result capture.
2. Changed PIC to use QFN version.
3. Added 2mm holes for fastening heat sink.
4. Made both LEDs flashable under software control for better blinkies.
5. Added thermistor for sensing temperature.
6. Fixed issues with buck regulator traces.
7. I2C chain conn. now non-thru hole pads - fits 3 pin header.
8. Added ferrite beads to ASIC power and USB signals.
9. Added another PIC decoupling capacitor.

This design should be checked over carefully before ordering boards based on it. Due to the many changes it should be treated as a new board.

I am initially only going to order a short run of these boards to supply current web store DIY orders and my own initial testing. This "Final Beta" board will be WHITE.

PIC QFN parts are in short supply right now. I have a limited batch coming to me already and have sold about 1/3 of those via web store pre-orders for the pre-programmed PICs.

Here's a render of what the Beta White board could look like:



And the back side - for those who want to know where the LEDs are. Actually I think the back side will be white too.






Dus ook de K1 zit nu in de 'final beta' Smiley

Stilaan komt alles in orde Wink
Nu ben ik volop aan het wachten op de betaalopties van Marto, dan zal iedereen een individueel bericht krijgen met instructies, afhankelijk van de gekozen betaalmethode in de vragenlijst.
_rusty_
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 100



View Profile
July 25, 2013, 12:29:34 PM
 #428

Quote
The I'll have K16 board assembled and tested this week, then I'll start colecting orders.
PCB delivery is 3 weeks
Then assembly and test , about a week

Quote
Hi,
Answers, answers...
1. K16 beta board to be received today or tomorrow, then We'll need a few days for SMD and tests.
2. Our design to be finished this week I'll announce details and board pictures, Then to be ordered express for tests to begin.
main specs:
 - 16 avalon chip board in 2 rows
 - 16 bit Microchip controller with usb control
 - SPI chaining
 - 1.2 V power to be adjustable by command in the PIC
 - Multi channel power supply
 - power connector PCI-e or/and Molex
 - USB bootloder for fast flashing
3. There is no problem you getting additional  board.
4. For K16 We'll offer 8 boards in enclosure ( 8 x 50W overclocked = 200W ) so there will be a few Y PCI-E connectors inside.
You'll need 2 PCI-e cables from PSU to the miner in version without PSU. Also there will be 4 board enclosure.
5. Version with room for PSU you'll be able to fit both Raspberry PI or linksys router with PSU and USB converter. We'll also offer this as a complete solution but @ the moment the pricing is not ready.
6.Web shop for ordering almost ready payment options both bitpay and wire transfer, pricing in EUR.As soon We are ready I'll announce it here for testing and debugging

Again We'll not take a single order until We have fully working functional  and tested device.
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
July 27, 2013, 12:22:33 PM
 #429

Ik had gezegd dat er meer info over de betaling zou komen deze week, maar marto74 heeft zijn webstore nog niet geopend, dus ik kan ook nog geen extra info geven.
Hopelijk komt volgende week alles in orde. (ik had graag alles volgende week geregeld qua betaling; excl shipping)
Mavy
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 28
Merit: 0


View Profile
July 28, 2013, 08:44:45 AM
 #430

Ik heb via threedrules 16 chips uit batch 1 op de kop weten te tikken. Is het nog mogelijk om die mee te nemen in de productie?
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
July 28, 2013, 08:50:31 AM
 #431

Ik heb via threedrules 16 chips uit batch 1 op de kop weten te tikken. Is het nog mogelijk om die mee te nemen in de productie?

check! Smiley
_rusty_
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 100



View Profile
July 28, 2013, 08:51:37 AM
 #432

iemand die nog weet heeft van chips uit groupbuy's die verkocht worden?

mochten er geen zijn, mssn toch een usb minertje kopen nu ze naar 0.6btc gaan
boombes
Member
**
Offline Offline

Activity: 90
Merit: 10


View Profile
July 31, 2013, 08:50:29 AM
 #433

-TECHNOBIT HEX 16A




En weer wat nieuws. Alleen wanneer we een werkende miner gaan zien is maar de vraag
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
July 31, 2013, 08:57:43 AM
 #434

-TECHNOBIT HEX 16A




En weer wat nieuws. Alleen wanneer we een werkende miner gaan zien is maar de vraag

ja ik begrijp het ook niet goed  Huh

Dit is een totaal ander ontwerp, met andere aansluitingen. Maar volgens de startpost zou hij ook gewoon Klondikes produceren.
Maar inderdaad, de laatste tijd weinig nieuws. Normaal ging er vorige week een shop geopend worden door hem, maar heb nog niets zien verschijnen...

Als we tegen vrijdag geen nieuws hebben zal ik hem eens een PM sturen. Want nu begint het wel wat lang te duren.

(geen paniek, het is best mogelijk dat hij de bestellingen van "batch 0" (de batch voor onze batch) via PM heeft afgewerkt. Heb de indruk dat dat maar één bestelling is)
Mavy
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 28
Merit: 0


View Profile
July 31, 2013, 11:47:33 AM
 #435

Ik heb via threedrules 16 chips uit batch 1 op de kop weten te tikken. Is het nog mogelijk om die mee te nemen in de productie?

check! Smiley

Zojuist de vragenlijst beantwoord. Nog bedankt voor de tip over de chips! Smiley
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
July 31, 2013, 11:55:50 AM
 #436

Ik heb via threedrules 16 chips uit batch 1 op de kop weten te tikken. Is het nog mogelijk om die mee te nemen in de productie?

check! Smiley

Zojuist de vragenlijst beantwoord. Nog bedankt voor de tip over de chips! Smiley

ontvangen,
en graag gedaan Smiley
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
August 02, 2013, 02:54:50 PM
 #437

First test enclosure for 4 x K16 without PSU and Dlink router option


The same will be for 4 x HEX16A , but with diferent drill pattern on the heatsink


Ik heb hem en passant nog eens gevraagd hoe het nu zit met de bestelling van de borden enz...

PS: dit is dus de eerste afbeelding van de 4xK16.
Ik zal als er berichten moeten worden gestuurd om de betaling te regelen bij mensen die geïnteresseerd waren in meerdere borden in één miner, alle beschikbare info op dat moment ook mee versturen.
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
August 02, 2013, 06:15:13 PM
Last edit: August 02, 2013, 06:57:17 PM by dnaleor
 #438

Update van Marto:

er is een preview van de webshop, ik ga alles eens bekijken en beginnen met enkele standaard PM's (+ bestemmelingenlijst) op te stellen zodat ik ze kan versturen wanneer het nodig is Wink

edit: link: technobit.eu


edit2: volgens de huidige shop zou shipping 2 EUR zijn. Ik denk dat dat nog een foutje is, maar als shipping meevalt kan je er natuurlijk nog altijd voor kiezen gewoon naar uw huis te laten leveren

Prijzen:

K16 + fan + heatsink: 51 EUR
K16: 45 EUR
Heatsink: 4 EUR

Alles inclusief de donaties

Prijzen zijn iets hoger omdat (denk ik) BTW inclusief is.

K1-prijzen nog niet gekend.
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
August 02, 2013, 07:00:47 PM
 #439

die 2 EUR is een vaste kost per verzending voor de verpakking en afhandeling.

Als je dus je bestelling zou plaatsen (nog niet doen, shop is nog niet open!) en je wilt gewoon naar je huis laten opsturen, kost het 2 EUR extra.
demzie
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 266
Merit: 250



View Profile
August 03, 2013, 12:26:36 PM
 #440

die 2 EUR is een vaste kost per verzending voor de verpakking en afhandeling.

Als je dus je bestelling zou plaatsen (nog niet doen, shop is nog niet open!) en je wilt gewoon naar je huis laten opsturen, kost het 2 EUR extra.

Hmmzzz, inderdaad als het niet veel voordeliger is en je hebt de mogelijkheid om de chips uit een GB te gebruiken als ik de opties zo zie, dan scheelt het deze GB een hoop werk wat betreft verzending en distributie..
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!