BTstarter
Newbie
Activity: 55
Merit: 0
|
|
August 14, 2013, 09:41:23 PM |
|
Ergste is voor die mensen die in november ofzo een rig van 1500Gh/s hebben gekocht, zodra de rig binnen is kunnen ze hem gewoon in de doos laten zitten omdat hij toch teveel kWh'tjes opslurpt t.o.v. wat hij opbrengt.
Hmmm.... Goeie prijs per kg
|
|
|
|
PsychoticBoy
Donator
Legendary
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
|
|
August 14, 2013, 10:03:59 PM |
|
Interessant is om te zien dat de waarde van de Avalons in een week tijd van 110-120 btc gedaald is naar nu zo'n 60-65btc
Tja, als de difficulty in zo'n rap tempo oploopt en de leveringen de deur maar mondjesmaat uit gaan... Dan zal je toch wat moeten. Als ik zie dat de BFL Rig eerst voor bijna 25k $ de deur uit zou moeten gaan voor 1500 GH/s, en dan nu voor 22.484,- $ voor 500 GH/s... Dat geeft niet echt vertrouwen en ga je dat dan gewoonweg niet redden! Ik denk ook niet dat BFL nog veel orders binnen krijgt, zeker niet na de laatste diff change. Ergste is voor die mensen die in november ofzo een rig van 1500Gh/s hebben gekocht, zodra de rig binnen is kunnen ze hem gewoon in de doos laten zitten omdat hij toch teveel kWh'tjes opslurpt t.o.v. wat hij opbrengt. Niet iedereen mined om er rijk/ veel geld mee te verdienen. Ik heb in 2009 en 2010 tegen verlies gemined (stroom kosten / opbrengst gewijst) en in 2012 ook een gedeelte (een tijdje minde een BFL FPGA minder dan dat hij kostte , koers was wel5$ of zelfs lager) Moet ik er ook bij zeggen dat ik de meeste coins niet verkoop. In 2012 kocht je miners met een ROI van 6 maanden+ en dat was toen een goede deal, nu wil iedereen het liefst hun inleg binnen een maand terug terwijl minen eigenlijk bedoelt is on het netwerk te versterken. Al is het wel leuk dat het tegenwoordig wat op brengt. Zie nu trouwens de bitcoin koers aardig stijgen kan dus alle kanten op. Groeten
|
|
|
|
dnaleor (OP)
Legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
|
|
August 14, 2013, 10:22:22 PM |
|
minen heeft inderdaad ook andere voordelen: als je het goed aanpakt zijn geminede munten 100% anoniem (als je bitcoin op een exchange koopt, of ontvangt voor goedeen bvb verhandeld via het forum, dan kan via datamining redelijk snel uw (online) identiteit achterhaald worden) edit: en minen kan natuurlijk ook als hobby/uit ideologie (netwerk versterken zoals PsychticBoy aangeeft)
|
|
|
|
arne
Newbie
Activity: 47
|
|
August 15, 2013, 11:12:34 AM |
|
..en een béétje inspraak in het democratische proces. Ik hoorde bijvoorbeeld dat FinCen roept om achterdeurtjes om de boel toch nog te kunnen controleren. Nu gaat dat natuurlijk niet zo snel gebeuren met de grote aantallen libertairen en anarchisten hier. Het is best cool dat je je stem kan laten tellen door te minen bij een pool die je ideeën over de toekomst van bitcoin deelt. En als meer dan de helft een nieuwe feature niet zit zitten dan gebeurt het mooi niet!
|
|
|
|
demzie
|
|
August 16, 2013, 09:05:06 PM |
|
at the moment of writing, another 130k chips have gone out, and will proceed to ship more as we get them. ( and no, they are not samples.)
|
|
|
|
BTstarter
Newbie
|
|
August 16, 2013, 09:14:32 PM |
|
Als er daarvan ook een zwikkie richting marto gaan is het goed.
|
|
|
|
demzie
|
|
August 16, 2013, 09:17:36 PM |
|
Het is iniedergeval een reactie vanuit avalon.. Beter als stilte.. Fingers crossed!
|
|
|
|
quest
|
|
August 16, 2013, 10:21:35 PM |
|
ik hoop dat we bij die batch zitten
|
|
|
|
Mavy
Newbie
Activity: 28
|
|
August 17, 2013, 08:46:37 AM |
|
so generally undelivered Zefir -70 k chips Sebastian - 50 k chips bizwoo - 10 k chips steeve t13hydra - 10 k chips marto 74 - 10 k chips Combined Zefir,Sebastian , bizwoo, marto74, t13hydra - 20 k chips SO EU group buy -170 k chips
Als Avalon de order dates als volgorde aan houd zitten onze chips er niet bij
|
|
|
|
BTstarter
Newbie
|
|
August 17, 2013, 06:47:18 PM |
|
Even een vraagje van andere orde: Is het überhaupt mogelijk om met cerditcard BTC te kopen? Ik heb een card (Visa) van British Airways gekregen met 35 GBP er op omdat ze mijn bagage ff waren vergeten in London om mee te zetten op het vliegtuig naar Toronto. Alle sites die ik kan vinden zijn of gestopt met CC betalingen, of zelfs gestopt met registraties op die sites. ff simpel registreren en met je card betalen lijkt er ff niet in te zitten. Iemand een goede tip?
|
|
|
|
Bobba
Member
Activity: 97
Merit: 10
|
|
August 18, 2013, 08:48:44 AM |
|
Even een vraagje van andere orde: Is het überhaupt mogelijk om met cerditcard BTC te kopen? Ik heb een card (Visa) van British Airways gekregen met 35 GBP er op omdat ze mijn bagage ff waren vergeten in London om mee te zetten op het vliegtuig naar Toronto. Alle sites die ik kan vinden zijn of gestopt met CC betalingen, of zelfs gestopt met registraties op die sites. ff simpel registreren en met je card betalen lijkt er ff niet in te zitten. Iemand een goede tip? Kun je die card nie koppelen aan een skrill account en zo die account geld storten. en vervolgens daarmee btc kopen.
|
|
|
|
EnJoyThis
|
|
August 18, 2013, 09:16:05 AM |
|
Even een vraagje van andere orde: Is het überhaupt mogelijk om met cerditcard BTC te kopen? Ik heb een card (Visa) van British Airways gekregen met 35 GBP er op omdat ze mijn bagage ff waren vergeten in London om mee te zetten op het vliegtuig naar Toronto. Alle sites die ik kan vinden zijn of gestopt met CC betalingen, of zelfs gestopt met registraties op die sites. ff simpel registreren en met je card betalen lijkt er ff niet in te zitten. Iemand een goede tip? Kun je die card nie koppelen aan een skrill account en zo die account geld storten. en vervolgens daarmee btc kopen. Nagenoeg alle betalingsmiddelen waarbij het mogelijk is om je geld 'terug te halen' worden niet gebruikt om BTC mee aan te kopen. Met creditcard kun je namelijk je geld weer terug halen door te zeggen dat die transactie niet door jezelf is geinitieerd danwel dat je de gekochte 'goederen' niet hebt ontvangen e.d. Zodoende zal het moeilijk zijn een exchange te vinden die cc naar btc doet.
|
1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
|
|
|
demzie
|
|
August 18, 2013, 06:21:43 PM |
|
|
|
|
|
quest
|
|
August 18, 2013, 07:07:52 PM |
|
|
|
|
|
dnaleor (OP)
Legendary
|
|
August 18, 2013, 07:08:57 PM |
|
pfff, ik hoop echt dat die chips ASAP arriveren.... Als ze in de loop van volgende week bij marto74 zouden toekomen, is verzending in de eerste week van september mogelijk!
|
|
|
|
demzie
|
|
August 18, 2013, 07:12:41 PM |
|
Ja dat zou wel beter zijn
|
|
|
|
BTstarter
Newbie
|
|
August 19, 2013, 01:34:02 PM |
|
Heeft iemand de Monarch van BFL al gezien? 600 Gh/s voor US$ 4680,- in een PCIe kaart. Dat is 5,75 keer goedkoper dan de Mini Rig SC. Lurkt wel ff zo'n 350 Watt...
|
|
|
|
demzie
|
|
August 19, 2013, 01:46:09 PM |
|
Juh en cointerra las ik ergens.. Zieke snelheden.. Enkel cointerra heeft zelf nog niets officieel maar wel op genesisblock te vinden.
Begin echt idee te krijgen dat we allemaal hard genaaid worden met onze chipjes.
|
|
|
|
BTstarter
Newbie
|
|
August 19, 2013, 03:39:37 PM Last edit: August 19, 2013, 05:03:35 PM by BTstarter |
|
De eetste blanco CD en DVD's waren ook niet echt prijstoppers. (ik kan mij nog prijzen van 26 gulden per stuk herinneren terwijl een originele CD 28-35 gulden kostte - en over de branders zelf nog maar niet te spreken... (mijne was iets van 1900 gulden toen)) Vergeet niet dat dit een nog relatief nieuw product is. Naar mate de techniek en snelheid vorderd en er meer vraag komt zal de prijs ook verder zakken. Enige wat mij tegenhoudt is dat BFL in het begin teveel belooft, en vervolgens niet of maar beperkt kan nakomen. Als ik kijk naar de Rig die eerst 1,5 TH/s zou moeten doen voor US$ 25k en nu nog 'maar' 500 GH/s voor US$ 22.484,- ben ik een beetje bang dat dit met de Monarch dezelfde kan op zal gaan. Maar zoals met zoveel nieuwe dingen. Wil je vooraan in de rij staan moet je vaak wel diep in de buidel tasten... [update] Ze lijken overtuigd van hun leveringsdatum... However, this is our second generation so we have much greater clarity on the process and we feel our timeline to begin shipments towards the end of the year is solid. (eind van welk jaar hebben ze het niet over)
|
|
|
|
dnaleor (OP)
Legendary
|
|
August 19, 2013, 07:43:13 PM |
|
Misschien interessante deal? Moet het zelf nog checken of het veilig en lmegitiem is... Chips van marto voor 0.06 BTC !! (voor grote hoeveelheid) 0.07 BTC voor kleine hoeveelheid https://bitcointalk.org/index.php?topic=274368.0Edit: heb hem gevraagd een bericht te signen met het adres waarvan hij beweert dat jij de chips bezit. Als dit gebeurd is, dan is het relatief veilig om bij hem te kopen Ik denk dat ik ga proberen voor ongeveer 1 BTC 16 chips binnen te halen. En daarmee dan een K16 of HEX16A bestellen. Ik vermoed dat ik via de webshop van marto er wel in zal slagen een miner aan de bestelling toe te voegen, desnoods moet dat maar manueel door marto zelf gedaan worden... 1 BTC + 50 EUR voor een miner, die zal normaal nog wel winst kunnen genereren denk ik
|
|
|
|
|