nick0016
|
|
October 07, 2013, 06:56:20 PM |
|
Ahhzo, dacht dat je met auto verkopen gewoon compleet verkopen en zonder auto verder gaan bedoelde Stroom in de huurprijs klinkt goed, tenzij je een oplettende verhuurder hebt Ik snap dat stroom niet gratis is, maar deze zit in de huurprijs van het gebouw waar ik deze neer ga zetten. Dat bitcoins niet de holy grail zijn en dat er heel veel dingen aan het veranderen zijn in bitcoinland zie ik heel goed in. maar het verschil tussen mijn auto die ik verkoop en de auto die ik wil kopen ga ik waarschijnlijk in bitcoins duwen. (Dus geld wat anders gewoon rond zou blijven liggen.)
|
Likes Bitcoins!
|
|
|
boombes
Member
Activity: 90
Merit: 10
|
|
October 07, 2013, 08:23:40 PM |
|
Even een vraag,
Is het nog mogelijk om mijn miners in een enclosure gebouwd te krijgen? Want ik ben nu dingen aan het knutselen maar als ik een mooi doosje eromheen kan krijgen voor 32 euro heb ik dat eigenlijk een stuk liever. Maar gaat dit mijn order vertragen? want anders hoeft het niet.
Ik weet niet of iemand anders deze vraag ook al gedaan heeft aan hem ? Hij mag hem ook in onderdelen erbij leveren dan bouw ik hem zelf wel in.
Edit: Ik zie dat ik hem met heatsink en fan besteld heb dus op zich moet ik gewoon schroefdraad in mijn behuizing op de juiste plaats tappen. Dat gaat wel lukken. maar de vraag blijft toch nog even staan, hopenlijk heeft iemand een antwoord
|
|
|
|
BTstarter
Newbie
Activity: 55
Merit: 0
|
|
October 08, 2013, 04:29:17 AM Last edit: October 08, 2013, 04:40:17 AM by BTstarter |
|
Stroom in de huurprijs klinkt goed, tenzij je een oplettende verhuurder hebt Die lijkt ie ook te hebben... Ik kan daar maximaal 2500watt trekken die gratis zijn. Aan de andere kant... Als die 2500 inclusief is, betaald hij normaal hoe dan ook 'teveel'. Er zijn maar weinig huishoudens die een nominaal verbruik van 2500 Watt hebben. Dat is 21.900 kWh per jaar! Dat is extreem veel. Landelijk gemiddelde is ergens zo'n 6.500 kWh per jaar voor een gezin. (of de verhuurder heeft niet door wat hij 'weggeeft')
|
|
|
|
boombes
Member
|
|
October 08, 2013, 06:11:45 AM |
|
Zo was die 2500watt niet bedoeld. het is 2500 watt/h (niet dat dat bestaat maar voor de beeldvorming wel makkelijk)
Ik mag dus 1 groep hebben. Het is een school gebouw dat nu dienst doet als opvang voor gehandicapten jongeren. stroom verbruik zit bij de huurprijs inbegrepen. Als de huurbaas wat vraagt is het computer infrastructuur.
|
|
|
|
Bobba
Member
Activity: 97
|
|
October 08, 2013, 06:27:11 AM |
|
Zo was die 2500watt niet bedoeld. het is 2500 watt/h (niet dat dat bestaat maar voor de beeldvorming wel makkelijk)
Ik mag dus 1 groep hebben. Het is een school gebouw dat nu dienst doet als opvang voor gehandicapten jongeren. stroom verbruik zit bij de huurprijs inbegrepen. Als de huurbaas wat vraagt is het computer infrastructuur.
Dus jij kan max op jaarbasis gratis 21900 KW/h verbruiken? wel lekker XD 21900 * 0.22 = 4818 Euro geeft ie weg zeg maar of is het mischien een Fair Use Policy ?
|
|
|
|
dnaleor (OP)
Legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
|
|
October 08, 2013, 07:24:24 AM |
|
Even een vraag,
Is het nog mogelijk om mijn miners in een enclosure gebouwd te krijgen? Want ik ben nu dingen aan het knutselen maar als ik een mooi doosje eromheen kan krijgen voor 32 euro heb ik dat eigenlijk een stuk liever. Maar gaat dit mijn order vertragen? want anders hoeft het niet.
Ik weet niet of iemand anders deze vraag ook al gedaan heeft aan hem ? Hij mag hem ook in onderdelen erbij leveren dan bouw ik hem zelf wel in.
Edit: Ik zie dat ik hem met heatsink en fan besteld heb dus op zich moet ik gewoon schroefdraad in mijn behuizing op de juiste plaats tappen. Dat gaat wel lukken. maar de vraag blijft toch nog even staan, hopenlijk heeft iemand een antwoord
is maar mogelijk vanaf 4 of 8 miners... En vertraging weet ik niet.
|
|
|
|
dnaleor (OP)
Legendary
|
|
October 10, 2013, 10:32:13 AM |
|
Update: software ois beschikbaar: Heb ook een mail gehad van marto dat alle miners deze week nog verzonden worden. Dus vandaag of morgen, ik wacht in spanning af op de tracking...
|
|
|
|
boombes
Member
|
|
October 10, 2013, 11:35:47 AM |
|
Nu heb ik een raspberry pi staan waar ik deze op aan wil gaan sluiten ik heb er CGminer opstaan maar kan ik deze gewoon aansluiten en gaan of heb ik echt een windows pc nodig om te minen met deze dingen? Is nogal een verschil in stroom verbruik
|
|
|
|
dnaleor (OP)
Legendary
|
|
October 10, 2013, 06:28:57 PM |
|
The patch for cgminer is available for download from the technobit's web page. linkI've done it for Windows, but the there are some problems with the USB driver and the device is not recognized by the cgminer. edit: alle downloads kan je hier vinden onder "download": http://technobit.eu/index.php?id_product=19&controller=product
|
|
|
|
zazas
Member
Activity: 83
|
|
October 11, 2013, 04:59:11 AM |
|
Update: software ois beschikbaar: Heb ook een mail gehad van marto dat alle miners deze week nog verzonden worden. Dus vandaag of morgen, ik wacht in spanning af op de tracking... Anders ik wel. Eindelijk is het zover.
|
Tips or Usefull post? Donate please, thank you BTC: 1DUmbnustDLHEs23EgXrgEjoqx5FiRZGrJ
|
|
|
dnaleor (OP)
Legendary
|
|
October 11, 2013, 09:56:14 PM |
|
heeft er al iemand tracking info ontvangen? De hub Gent en de hub Eindhoven hebben nog géén shipping details... pffff, nu heeft het toch wel écht lang genoeg geduurt, hopelijk ben ik aan het minen tegen het einde van volgende week...
|
|
|
|
PsychoticBoy
Donator
Legendary
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
|
|
October 11, 2013, 10:10:58 PM |
|
heeft er al iemand tracking info ontvangen? De hub Gent en de hub Eindhoven hebben nog géén shipping details... pffff, nu heeft het toch wel écht lang genoeg geduurt, hopelijk ben ik aan het minen tegen het einde van volgende week... Nee, ook hier nog geen tracking info. Wachten duurt lang
|
|
|
|
Nighthawkxx
Member
|
|
October 12, 2013, 08:42:34 AM |
|
Hier ook nog geen tracking info gezien. Enkel de status van de 'TL-MR3020 router with preloaded CGminer /dd-wrt for HEX16 board' die ik achteraf nog heb bijbesteld is gewijzigd naar 'In Production'.
|
|
|
|
dnaleor (OP)
Legendary
|
|
October 12, 2013, 08:45:22 AM |
|
laten we gewoon hopen dat hij het druk heeft en alles ten laatste maandag de deur uit gaat... ik ben er 100% zeker van dat iedereen die de instructies in deze topic heeft opgevolgd in de eerste batch zitten, de batch die nu dus in productie is (en dus verzonden wordt)
|
|
|
|
zazas
Member
Activity: 83
|
|
October 12, 2013, 12:11:08 PM |
|
Tracking komt vaak later dan dat de shipment reeds is aangeboden. Het kan dus zijn dat onze miners al onderweg zijn, maar dat het tracking systeem nog niet is ge-update. Zo niet, dan hoop ik dat maandag alles op de post gaat, zodat mijn raspberry gaat doen waarvoor die aangekocht was. Ik heb ondertussen al van alles met mijn raspberry pi gedaan, web server, home control, mediacenter, NZB download server. I'm running out of options .
|
Tips or Usefull post? Donate please, thank you BTC: 1DUmbnustDLHEs23EgXrgEjoqx5FiRZGrJ
|
|
|
|
EnJoyThis
|
|
October 12, 2013, 03:21:47 PM |
|
Je kunt ze nieuw kopen voor 0.09btc dus aan die prijs zitten ze al nagenoeg.
|
1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
|
|
|
dnaleor (OP)
Legendary
|
|
October 12, 2013, 03:46:19 PM |
|
op ebay gaan de miners altijd voor grote bedragen weg Ik bied nooit mee, maar zal waarschijnlijk als ik ooit miners wil verkopen, ze altijd op ebay zetten
|
|
|
|
EnJoyThis
|
|
October 12, 2013, 04:45:49 PM |
|
op ebay gaan de miners altijd voor grote bedragen weg Ik bied nooit mee, maar zal waarschijnlijk als ik ooit miners wil verkopen, ze altijd op ebay zetten Vergeet niet dat Ebay = PayPal en dus ook kans op chargebacks.
|
1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
|
|
|
boombes
Member
|
|
October 14, 2013, 08:01:18 AM |
|
Als er eind deze week nog geen shipment info is hoeft het voor mij echt niet meer en zijn mijn miners ook te koop.
Ben het wachten een beetje beu.
|
|
|
|
|