Bitcoin Forum
September 04, 2026, 07:05:10 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 31.1 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 ... 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 1665 1666 1667 1668 1669 1670 1671 1672 1673 1674 1675 1676 1677 1678 1679 1680 1681 1682 1683 1684 1685 1686 1687 1688 1689 1690 1691 1692 1693 1694 1695 1696 1697 1698 1699 1700 1701 1702 1703 1704 1705 [1706] 1707 1708 1709 1710 1711 »
  Print  
Author Topic: Pakistan  (Read 7306808 times)
Bitcoin_Budha
Member
**
Offline

Activity: 245
Merit: 22


View Profile
August 31, 2026, 04:41:00 PM
 #34101


Shah ji mujhya yaad hy TV pr gold market wala yani jewellers ya keh rhya thy ka gold 10 lac per Tola jya ga. Kafi hype the gold ke aur kafi logo na entry bhe mare gold ma pr phr wohi hua jo hr market ma hota hy. Bara sarmya dar apna mall bach kr chalta bna aur chota bnda buy kr ka phans gya. Mera khayal ma aisa sirf Bitcoin ma nhi hota balka hr market ka yahe asool hy. Ab gold yahan sa oper jata hy ya necha ya to confirm nhi. Gold na pechla 2 saalon ma both rally mare hy is wajha sa bhe correction matvku the. Gold hy to ache investment aur long term ma is na oper he jana hy.
Bhai whales her jagga hotai hai jo kai apna kaam kertai rahtai hai different tareeqo sai kiunkai in kai pass kafi sources hotai hai apna kaam nikaalnai kai baki Pakistan jaisai mulak mai yai to media kai zariya kuch bee ker saktai kiunkai yaha per sab chalta hai matlab ghanda hai per dhanda hai. Bitcoin abee aisa nahi hai jis sai yai bara sarmaya akhata ker sakai to in kai pass Gold aik aisee cheez hai jis sai yai kuch bee ker sakta hai aur apna billions of rupees ka profit dina mai samait saktai hai Pakistan mai kissi ko bee bewakuf bananai kai liai aap kai pass sirf sources honai chahia kiunkai yaha per aik baar aap nai paisa bana lia to phir sab kuch aap kai conrol mai hoga aap kahi bee apna asrao rasuh istimal ker saktai hai aur kissi sai bee kaam lai saktai hai kiunkai in ko sirf apna share chahia hota hai aur kuch bee nahi.
Ab de villiers
Full Member
***
Online Online

Activity: 518
Merit: 182



View Profile
August 31, 2026, 05:10:00 PM
 #34102

Ripple Powers Korean Payments as Pakistan Opens Crypto Licensing
South Korea toh  pehle hi technology aur digital innovation mein duniya ke sab se aagay mulkon mee shamil hai toh merie hisab se is is mee qoi harinie wala baat nhi hai hai k is ne blockchain based payment solutions ko adopt ke ya hai.
Han yeh to hai ke Ripple ke sath partnership or cross border payments ko zyada fast aur efficient to bana sakti hai jo businesses aur international transactions ke liye faidamand sabit ho ge wasie asie developments yeh toh show karwati hai ke blockchain technology or bank ek dosre ke qareeb aa rahe hain. Agar yeh model kamyab rehta hai to mumkin hai ke mazeed banks bhi isi tarah ke solutions ko apnane mein dilchaspi dikhayen toh is se mazeed fiadie he hon gai.

hafiztalha
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1274
Merit: 733



View Profile
August 31, 2026, 05:23:54 PM
 #34103

Kya matalb nahi karta dear Pakistan abhi woh Uganda bhi nahi bana ky icc world cup tak ky Liya qualify na ho aur na kaily, ha yeh BAAT ha ky usky baad koi final nahi jeeta even 2020 t20 world cup final kail isky ilawa 2018 world la semifinals kaila also asia cup ky final kaily so yeh team progress kar Rahe ha but jistarah hum expect kar rahay ha us Tarah nahi ha, Baki yep agr hum Indian sy compared kary ya let suppose apny Pakistan old before 2005 team daikhty toh woh kafi behtr te compared to now, aur iske main wajh coaches aur selection committee ha.
Brother, hum nei tournaments tou bouht dkhie hai lekein humei kabei bei genuinely yeih feel nai hua kei Pakistan keisi important match mei consistently jetnei kei position mei hai. Jeib hum Pakistan kei team kou dkhtei hai to bs etna lgta hai kei yeih team tough teams kou tough time de sktei hai lekein pressure situations mei consistency nazr nae atei. Jhan tk Uganda kei bat hai tou wuh cricket mei utna invest bei nae krtei jetna hamara mulk keir rha hai. Leken jeb kisei country nei cricket kou apnei priority bana leya aur players nei usi direction mei mehnat kei tou naturally uska result hum sei behteir a sakta hai.

ICC kei revenue distribution mei India ka bouht bara hessa hai aur Pakistan bei esi revenue aur cricketing interests kou mddei nazr rkhtei hue players kei demands kou akser accept kerta hai. Lekein en seib chezon sei hat keir seib sei bara masla players kei darmean collaboration aur unity ka hai. Heir banda alg direction mei nazr ata hai aur kesei kou yeih ehsas nae houta kei wouh serf apnei leiye nae balkei porei mulk kou represent keir rhei hai. Unkei deil peir sabz percham houna chaye aur country kei leiye khelnei ka jzba seib sei uper houna chaye.

2022 kei World Cup final mei har kei bad Pakistan kei kuch big players nei contracts sign karnei sei enkar keir dea aur apnei marzei kei rates peir Pakistan kei leiye khela. Bouht galet hai aeisei approach peor jhan country kei leiye khelnei ka jzba secondary aur paisa primary ban jai. Social media peor yhei players bouht masum ban keir awam kei sympathy letei hai aur awam bei aksr ankhen band keir kei unhei support krtei rhtei hai. Jb team mei es trah kei mentality aur hrkatei hou tou pher zawal ana koe hairanei kei bat nae. Pakistan ka beira gharak krnei mei kuch players ka bei bouht bra role raha hai lekein main unkei nam nae lena chhta. Bakei samjhdar kei leiye eshara hi ei kafei hai.

HustleZ
Full Member
***
Offline

Activity: 406
Merit: 218


While they gamble, DCA.


View Profile
August 31, 2026, 05:54:14 PM
 #34104

Brother, hum nei tournaments tou bouht dkhie hai lekein humei kabei bei genuinely yeih feel nai hua kei Pakistan keisi important match mei consistently jetnei kei position mei hai. Jeib hum Pakistan kei team kou dkhtei hai to bs etna lgta hai kei yeih team tough teams kou tough time de sktei hai lekein pressure situations mei consistency nazr nae atei. Jhan tk Uganda kei bat hai tou wuh cricket mei utna invest bei nae krtei jetna hamara mulk keir rha hai. Leken jeb kisei country nei cricket kou apnei priority bana leya aur players nei usi direction mei mehnat kei tou naturally uska result hum sei behteir a sakta hai.
Brother ap maney yaa na maneyy lekin Pakistan ke team one of the underrated teams me hain, jese ke zain sir ne kaha and reality bhi hai ke in last few important tournaments in last five years Pakistan kisi na kisi significant stage tak pohonchaa hai, infact boht se finals and semi finals tak bhi pohonchaa hai but still ham usey appreciate nahi karte and uska reason me bata dun to woh pakistan ki 2021 me achi performance hai jis ne sab ke expectations ko uncha kar diya and now this performance is not being appreciated

██ ████████           R O L L B I T      │      THE #1 SOLANA CASINO           ████████ ██
████████████████████████████
|    5,000+ GAMES    |    INSTANT WITHDRAWALS    |    HUGE REWARDS   |    VIP PROGRAM   |]www.rollbit.com██ ████████           R O L L B I T      │      THE #1 SOLANA CASINO           ████████ ██
████████████████████████████
|    5,000+ GAMES    |    INSTANT WITHDRAWALS    |    HUGE REWARDS   |    VIP PROGRAM   |
Cheema02
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1260
Merit: 730



View Profile
August 31, 2026, 06:32:48 PM
 #34105

Agar ap deky to gold Ki price kafi uper Gai ha agar ap isy PKR me deky to pehly 4 lakh 20 hazar two ya Tora sa above price Thi or ab tawriban 4 lakh 80 hazar se upper price Chal rhi ha. Ye bat to ha ky China ny kafi gold Ki buying Ki ha is liye market me price pump aya ha. Or sath 3m Bitcoin me bi acha khasa pump aya ha. Aj Bitcoin Ki price 78k$ per Chal rhi Thi g silver solar panels me kafi use hota ha Magar is tarah se silver Ki price bar Jaye me ny hota Ni Deka. Last time silver jab 100$ se upper Gai Thi uski waja China Ki bohat Bari buying Thi. wesy to Uno ny Zada sabar Ni Kia q ky Bitcoin Ki price 90k$ tak jany Ki der ha gold bi kafi acha khasa pump ho ga or Jo hold KR ky behty ha gold vo bi kafi achi earning KR PAYE gye.
Bhai bilkul gold ne waqai zabrdast rally dikhai hai aaj 31 August 2026 ko Pakistan ma 24 karat gold ka rate approximately pakistani rupees ma 465,000 per tola tak pohanch chuka hai jabke kuch platforms is se bhi upar 470 sy 480 hazar ke darmiyan show kar rahe hai or ye bilkul theek hai ke iski bari waja central banks khaas tor pe China ki lagatar buying hai jo dollar se hat kar gold ki taraf diversification kar rahe hai

Baqi Bitcoin is waqt $79,000 ke aas paas trade kar raha hai but is mein ek interesting farq hai crypto ka pump zyada tar liquidity aur rate-cut expectations se attach hai jabke gold ka pump safe-haven demand hai is liye dono ka correlation hamesha lazmi nahi hota. bhai jo log gold ko long-term hold kar rahe hai unhein is waqt achi opportunity mil rahi hai magar short-term entry karne walon ko thora ethiyat krni chaye qkh aisi rallies ke baad correction ka risk bhi barh jata hai.

JunaidAzizi
Hero Member
*****
Online Online

Activity: 1344
Merit: 657



View Profile WWW
August 31, 2026, 06:51:08 PM
 #34106

2022 kei World Cup final mei har kei bad Pakistan kei kuch big players nei contracts sign karnei sei enkar keir dea aur apnei marzei kei rates peir Pakistan kei leiye khela. Bouht galet hai aeisei approach peor jhan country kei leiye khelnei ka jzba secondary aur paisa primary ban jai. Social media peor yhei players bouht masum ban keir awam kei sympathy letei hai aur awam bei aksr ankhen band keir kei unhei support krtei rhtei hai. Jb team mei es trah kei mentality aur hrkatei hou tou pher zawal ana koe hairanei kei bat nae. Pakistan ka beira gharak krnei mei kuch players ka bei bouht bra role raha hai lekein main unkei nam nae lena chhta. Bakei samjhdar kei leiye eshara hi ei kafei hai.
Pakistani olayers ne hamesha paise ko pehli tajeh di ha jaise ke agr PSL ma daika jaye tu franchise enko kafi zyada paiso ma khareed layte hain aut pir bad ma wahi players kayse perform karte hain hum ne wo be daika ha , edar enko pata ha ke ek tu hum ne etne paise leye ha aur dusra ye ka ane wale league ma koi be nahe layna tu es waja se enki performance best hoti ha.

Per same players jab ODI , T20 aur test formatesa ate hain tu enki performance he change ho jati ha , mere khyal ma reason ye ho sakta ha ke yahan per salery fixed ha ye khaile ya ma khaile jeete ya hare enko waji fixed salaries melti ha s se tu acha ye ta ke jo player best performance de ga match ma just wahi player salery ka haqdar hoga pir ap daikne kaise team hartu ha hamri.

Abdul Sami786
Member
**
Offline

Activity: 138
Merit: 75


View Profile
August 31, 2026, 07:28:44 PM
Merited by shahzadafzal (1)
 #34107


Aslamualikum
Umeed hai ke community me sub thek hon ge Aaj market mein Gold, Silver, Oil or Currency sabhi important levels par hain gold ki price international market me $4,388 per ounce tak hai jabke Pakistan me 24K Gold takariban 455000 se 460,000 per tola ke around hai or Silver b strong position me hai international rate $66 per ounce or Pakistan me 6800 7100 per tola WTI Crude Oil $83 per barrel par hai Pakistan me Petrol  342.02 Ltr or Diesel 371.44 Ltr chal Raha hai Dollar 278.65 or Saudi Riyal 74.00 ke around hai Market ki ye movement sirf investors ke liye nahi balki aam Pakistani ke liye b important hai q ke Oil prices ka effect petrol, transport or inflation par directly padta hai Ab dekhna ye hai ke Gold or Silver apni rally continue karte hain ya market me correction aati hai ab agar oil or niche Gira to mere khayal me ye Baki sub b niche aa jaye ge but eik bt ye b bht important ke gold or silver Jahan se touch Kar ke aye hain wahan jaye ge zaror abhi ye ya Saal bad jaye jaye ge zarur ye bt Dekhi hai ke Jahan se touch Kar ke aye wahan ya us ko crose karta hai
AgriTrack
Full Member
***
Offline

Activity: 644
Merit: 170



View Profile
August 31, 2026, 07:39:19 PM
 #34108

2022 kei World Cup final mei har kei bad Pakistan kei kuch big players nei contracts sign karnei sei enkar keir dea aur apnei marzei kei rates peir Pakistan kei leiye khela. Bouht galet hai aeisei approach peor jhan country kei leiye khelnei ka jzba secondary aur paisa primary ban jai. Social media peor yhei players bouht masum ban keir awam kei sympathy letei hai aur awam bei aksr ankhen band keir kei unhei support krtei rhtei hai. Jb team mei es trah kei mentality aur hrkatei hou tou pher zawal ana koe hairanei kei bat nae. Pakistan ka beira gharak krnei mei kuch players ka bei bouht bra role raha hai lekein main unkei nam nae lena chhta. Bakei samjhdar kei leiye eshara hi ei kafei hai.
bro miera khayal mein pak national team ke liye khelna sirf ek contract ya earning ka source nahi apni county ko represent karne ki zimmedari ha. Paisa apni jagah important ha lekin jab personal benefits country ke interest se upar aa jayein to phir sawal uthna lazmi ha test ki performance he daikh laiyy. Social media par achhi image bana lena aur fans ki sympathy hasil karna asaan ha kaise ik match ma century ki 2 saal pakky lekin asal character mushkil waqt our conductions mein samne ata ha jasie Eng wali conditions. pak fans ko babar azam pr blindly defend karne ke bajaye performance aur commitment ko dekhna chahiy babar, salman nahe zero peform kiaye kab tak team ka hissa banai raha gaia. Pakistan cricket ke downfall ke peeche sirf management nahi players ki approach aur PCB personal decisions bie galat sabiat hoviy ha

Junii
Full Member
***
Online Online

Activity: 322
Merit: 172


Not chasing hype just accumulating freedom


View Profile
August 31, 2026, 07:52:47 PM
 #34109

['']
Walaikum salam boht achi bt apnay ki hay. Mein pharso National Cyber Crime Investigation Agency (NCCIA) ka website dekh raha tha toh i noticed k just scams aur transaction ki complaints 50 hazar sy upar thi yeh nihayat sochnay ki bt hy k kaisay yeh scammers logo ko choona laga rahay hy iski aik waja yeh bhe hy k humaray han awareness nahi hy agar toh logo ko pta ho k kia information share krni hy kia nahi toh he woh in scameers ki trap mein nahi ayengay aur yeh chezay aisi hy k yeh log schools mein nahi sekhtay is k liay proper campaigns agar toh hogi aur logo ko awareness mily gi tb he in k liay behtar hoga. 

JunaidAzizi
Hero Member
*****
Online Online

Activity: 1344
Merit: 657



View Profile WWW
August 31, 2026, 10:26:50 PM
Merited by Xal0lex (5), irfan_pak10 (3), shahzadafzal (1)
 #34110

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ

August Merit Summary Via JunaidAzizi

Assalamualaikum warahmatullahe wabarakatuho.

Kaise hain ap log ,, omeed karta hun ke sub bhai khairyat se honge aur achi aur sehat mand zundagi guzar rahe honge. After a long time ma ne dubra merit summary bana di ha aur ye mere leye kafi khushi ki bat ha ke ma es activity ki taraf dubra achuka hun take ap logo ke sath on time data share kar sakun

Tu post ko zyada lamba nahe karta i know ke pir wo boring ban jata ha aur already table aur graph ma sub kuch mentioned huwa hota ha . Es dafa hamri activity ma decline achuka ha es ki waja apko already pata ha ke huwa hkia ta aur ma os incident ko yahan per discuss nahe karunga as we all know ke jo huwa ghalat huwa aysa nahe karna chahye ta , per khair discuss es leye nahe karte ke bat sharam ki ha puri community ko badnam kar deia .

Khair es sub ki waja se hamri activity disturb ho gaye ha aur hamre sending ayr receiving dono.ma kafi kami achuki ha aur ab tu post summary rehti ha wo be jab ayegi yab pata chal jaye ga ke active users kamkia suratehal ha .

Ye ti merits summary xyada ma ne bato ko lamba chora nahe keia jo tak shortly bata deia ha ab jes jes bahi ko es ma koo ghalti nazar aye tu let me know take os ki correction ho sake .

Top 3 Merit Senders August Month:

  • 🥇 Rustam Meraj
  • 🥈 Xal0lex
  • 🥉 Cheema02

Top 3 Merit Receivers August Month:

  • 🥇  qurbanshah02
  • 🥈  BTC Futureking
  • 🥉  Abdul Sami786

Meny ye summary nichy diye gye Tools sy banai ha:


Members|Merit Send|Merit Received|
───────────────|───────────────|───────────────|
DdmrDdmr|
02
|
00
|
ThemePen|
1
|
00
|
irfan_pak10|
9
|
17
|
Xal0lex|
46
|
1
|
shahzadafzal|
09
|
04
|
HustleZ |
01
|
07
|
Compromise me |
01
|
10
|
Doll2233|
01
|
05
|
Dictator69|
03
|
00
|
Hamza2424|
00
|
02
|
Jaweria parveen|
04
|
07
|
Ab de villiers|
06
|
03
|
AgriTrack |
02
|
03
|
JunaidAzizi |
01
|
04
|
BTC FutureKing|
03
|
23
|
ZAINmalik75|
03
|
08
|
Alone055|
02
|
00
|
Nanga Parbat |
08
|
08
|
Cheema02 |
18
|
02
|
MusaPk|
04
|
00
|
qurbanshah02|
04
|
25
|
Emitdama|
00
|
03
|
Faisal2202|
00
|
03
|
GbitG|
00
|
04
|
Rustam Meraj|
72
|
00
|
Unknown Op|
06
|
04
|
snowpega|
02
|
12
|
hafiztalha |
07
|
12
|
UpTober|
00
|
00
|
Bitcoin_Budha|
01
|
01
|
UmerIdrees|
01
|
02
|
welovebit|
02
|
02
|
Qastessa |
00
|
00
|
Sabih7 |
00
|
00
|
Smack That Ace|
01
|
00
|
Misbah2002|
00
|
03
|
BigTarget|
04
|
02
|
WatChe |
00
|
01
|
Zaka1221|
04
|
06
|
Shussainshah |
00
|
17
|
Junii |
04
|
07
|
Abdul Sami786 |
07
|
23
|
Fragrance1122|
02
|
03
|
Sawera2255@|
00
|
03
|
Bityar|
08
|
13
|
Noorooo|
03
|
08
|
BitcoinPak|
04
|
15
|


Thanks.

Adiljutt156
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1050
Merit: 616


Part of AOBT Gang - English Translator to Urdu


View Profile WWW
August 31, 2026, 10:28:48 PM
 #34111

Aslamualikum umeed hai ke AP sub kheriyat se he ho ge Is waqt Gold eik bht important zone me trade kar raha hai Friday ko gold silver crash Kar ge the jis se market me bht Hal chal hui logo ne bht nuksan b karwaya bht dihan se Karen trade q ke pata nahi chal Raha ke gold silver Kiya Kar Rahe hain ye sub American Apne dollar ko bachane ki khatir gold silver ko niche Kar Raha hai or agar in ko niche kare  ga to chaina gold silver dono ko kharid Raha hai america phase Chuka hai agar dollar bachta hai to gold silver marte hain agar gold silver ko bachta hai to dollar kamzor ho jata hai trade Karna hai to bari dihan se soch samj ke Karen q ke me ne suna hai ke gold silver or zeyada crash Karne wale hain phir se gold 4300 dollar pe ane ko suna hai or silver 62 dollar pe suna hai ane wale dino me Kam he ho ga Monday ko mandi khule gi suna hai niche ane ko age Dekho kidar jata upar ya niche but niche ki awaz suni hai zeyada.
Mere khyal mei bhai jee market mei correction ana normal hai kun k market mei ups and downs hamsha aty he rhty hai. Trading mei risk zaror hai lekin risk ko samjhna aur proper knowledge ke sath decision lena bohat important hai. Sirf loss ke dar se kisi field ko chor dena solution nai balky experience aur mistakes sy insan skhta hai. Bohat sy traders n apni journey mei losses face kiye hain lekin time ke sath experience aur discipline hassil kar ky woh stable hue hai.

Insan zindagi mei jo bii kam kary use proper knowledge aur experience k sath karna chahiye. Chahe kaam online ho ya offline bina samjhe start karna unnecessary risk create karta hai. Trading mein profit motivation deta hai lekin losses bii journey ka hissa hain. Is liye patience, learning aur risk management k sath consistently kam karna zada important hai. Dar ki waja se ruk jana nai balke skhty rehna aur apne experience s improve karna chahiye.

 
█▄
R


▀▀██████▄▄
████████████████
▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄██████▀▀
LLBIT▀█ 
  TH#1 SOLANA CASINO  
████████████▄
▀▀██████▀▀███
██▄▄▀▀▄▄████
████████████
██████████
███▀████████
▄▄█████████
████████████
████████████
████████████
████████████
█████████████
████████████▀
████████████▄
▀▀▀▀▀▀▀██████
████████████
███████████
██▄█████████
████▄███████
████████████
█░▀▀████████
▀▀██████████
█████▄█████
████▀▄▀████
▄▄▄▄▄▄▄██████
████████████▀
........5,000+........
GAMES
 
......INSTANT......
WITHDRAWALS
..........HUGE..........
REWARDS
 
............VIP............
PROGRAM
 .
   PLAY NOW    
GbitG
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1596
Merit: 645



View Profile WWW
August 31, 2026, 11:45:56 PM
Merited by shahzadafzal (1)
 #34112

......

2008 main recession aya tha America main aur uski waja ye thi ke bank Boht zada loan dy rhy thy aur boht sary logon ny property main Invest kia tha or phir time aye ke logon ny property ko sell krna Shuru kr dia aur property ki price gir ge or Jin logon ny bank main pasa rakha tha wo bank gy apny paisy niklwany ke liye but bank ke pass to paisy thy ni to logon ki lines lag Gai banks ke bahir aur is k bad government ny limit lga di limited paisy hi bnda bank sy Nikal Sakta ha or is tra sy bank collapse ho gy.
 
Us wakt ho Sakta ha ke Satoshi ko be nuksan hua wa ho aur us se phely be bank logon ke pasie lay kar bagy thi toh satoshi ne apni intelligence ko istmal kr ke ik new technology  bna di Jo Kisi k control main ni sabhi apni investment apni custody me rakh saktie hain.

Agr Satoshi apni identity na chupata toh sheyed big powers us nukasan pahchati yan ho sakta tha isy kill karwa deja jata sabhi government aonie faide ke liya kush be kar saktie hain aur ab government ka is technology per koi hold ni.
Han bro yahi bath sach haa....

Yaa strong maa na b patee tee. Forex fundamental boom maa yaa pora story haa maa naa khud paraa taaa. 2005 maa US kaa Real Estates he bohat hee hype tee or us waqt ak bandaa taa jis kaa nam Michael Burry haa jis naa Housing market kaa against bet layee tee or uss naa 700+ million dollars kee profit kee tee. Iss story par ak interesting movie b banee haa jis kaa name haa "The big Short".

Fundamental Forex maa full story be haa. Iss bandaa naa just physiological tactics judge kee tee kaa. Iss na notice keyaa kaa banks Mortgage Loans da raha haa halankaa real data kaa mutabiq real estate ak hype lakin pir b Sara log invest kar rahaa haa. Or jan kuch year guzaraa Yani 2008 maa ko US economy crisis maa stuck ho gyaa or inflation kaa fear howa. Bohat logo naa loan default ke waja saa suicide keyaa....

Abb apkaa point ke taraf bartaa haa kaa Yahi ya wo time taa jab Satoshi b lagaa howaa taa MIT laa lab maa kaa iss centralized shit to kick out keyaa jyaa or ak better decentralized assets layaa jyaa Jo hedging ho against inflation or isse ke waja saa AJ Bitcoin ak prestigious assets haa world maa

Shussainshah
Full Member
***
Offline

Activity: 378
Merit: 231


Stack Sats. Stay Quiet.


View Profile
September 01, 2026, 12:00:02 AM
Merited by Xal0lex (5), irfan_pak10 (3)
 #34113

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ

Monthly Post Summary by Shussainshah


Assalamualaikum.
Umeed hain Sab Community Member Khariyat Se hongay.

Aj First September hain or ap dosto ke sath post summery share karha hoon. To July month main hamrey total post 794 tey or is month hum ney apna low lagya is saal ka 665 posts complete kiya agar recent month ke bat karain to May Month main hum ney all time high banya ta or abhi tak hum ney osko beat nahi kar payain kuch user ney community leave kiya lakin khair hamrey newbie be kisi se kam nhi is month be hamrey member rank Fragrance1122 ney 56 posts compelte kiyain or august month ke top poster hain 2nd per shah gee  qurbanshah02 47 post ke sath is month shah gee tora busy tey wrna first position to os sey koi nahi let skta. hehe or 3rd per hamrey pass JunaidAzizi 43 post ke sath. Mere taraf sey top 3 poster ko congratulations or ik request consistent posting karain takey community active rahee and kuch helpful knowledge meley user ko


👉 May main total 846 posts the
👉 June main ham ney 728 posts kiye
👉 July main hum ney 794 posts kiye
👉 August main hum ney 665 posts kiye

To ab bat kartey hain hamrey is month ke Top 10 active poster ke to sab sey pehley is month surprisingly Fragrance1122 top per hain 56 post ke sath 2nd per qurbanshah02 47 and 3rd per hamrey pass JunaidAzizi 43 post ke sath top 3 podium main. 4th per hamarey pass HustleZ 34 post and 5th AgriTrack 33 post, 6th per Abdul Sami786 33 post, Junii 7th per 33 post ke sath. Cheema02 29 post ke sath 8th rank per or MusaPk and GbitG 9th and 10th rank per sab ko mere taraf sey congratulations lakin is month hamra total post count as compared to previous 4 month bohat low hain last month hum ney 800 complete karney ka wada kiya ta lakin hum ney to 700 be complete nahi kiyain. lakin next months try karengey is target ko achieved karney ke leye.


Baqi tamam active user ka suhkriya or khas kar moderator Xal0lex sir ka jis ke support se community din ba din active hoarhee hain or bohat saraey new face be hamrey sath jor rahee hain. jokey sarey community ke leye bohat khushi ke bat hain wesey agar bat ke jayain to last month se hum ney kafi decrease kiya hain kyunkey last month hamrey total post 794 tey almost 800 complte hony wala te lakin is bar to hum ney 700 post ko be touch nahi kiya khair next month hum 800 post ka figure achieved karny ka try karengey or inshallah sab community mel kar yeh azaz hasil karlengey. or 800 post complete karengey September month main.

Note :
Main ney August Month ka Post Summery share kardiya hain agar kisi dost ke Post Counting main mistake hain to muje lazmmi inform karain takey main correct karskoo Shukria.

Top 3 Poster of August Month :

  • 🥇 Fragrance1122
  • 🥈 qurbanshah02
  • 🥉 JunaidAzizi

Meny ye summary nichy diye gye Tools sy banai ha:


Active Users|Posts Count with Sequence
───────────────|───────────────|
Fragrance1122|
56
|
qurbanshah02|
47
|
JunaidAzizi|
43
|
HustleZ|
34
|
AgriTrack|
33
|
Abdul Sami786|
33
|
Junii|
33
|
Cheema02|
29
|
MusaPk|
25
|
GbitG|
25
|
Ab de villiers|
24
|
hafiztalha|
23
|
Bityar|
22
|
Shussainshah|
21
|
Emitdama|
18
|
Jaweria parveen|
17
|
Misbah2002|
15
|
Qastessa|
15
|
Sawera2255@|
13
|
Doll2233|
12
|
Compromise me|
12
|
Noorooo|
11
|
BTC FutureKing|
11
|
welovebit|
10
|
Unknown Op|
10
|
ZAINmalik75|
9
|
Bitcoin_Budha|
7
|
Adiljutt156|
8
|
Zaka1221|
7
|
Nanga Parbat|
7
|
bitwalhr|
6
|
irfan_pak10|
6
|
snowpega|
4
|
Faisal2202|
4
|
Bigtarget|
4
|
UmerIdrees|
3
|
BitcoinPak|
3
|
Xal0lex|
2
|
shahzadafzal|
2
|
Hamza2424|
1
|


☛ Top 10 Active list of users

Code:
1. Fragrance1122[56]      
2. qurbanshah02[47]      
3. JunaidAzizi[43]      
4. HustleZ[34]      
5. AgriTrack[33]      
6. Abdul Sami786 [33]      
7. Junii[33]      
8. Cheema02[29]      
9. MusaPk[25]      
10.GbitG[25]






qurbanshah02
Hero Member
*****
Offline

Activity: 742
Merit: 584



View Profile WWW
September 01, 2026, 06:56:03 AM
 #34114

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ

August Merit Summary Via JunaidAzizi

Assalamualaikum warahmatullahe wabarakatuho.

Tu post ko zyada lamba nahe karta i know ke pir wo boring ban jata ha aur already table aur graph ma sub kuch mentioned huwa hota ha . Es dafa hamri activity ma decline achuka ha es ki waja apko already pata ha ke huwa hkia ta aur ma os incident ko yahan per discuss nahe karunga as we all know ke jo huwa ghalat huwa aysa nahe karna chahye ta , per khair discuss es leye nahe karte ke bat sharam ki ha puri community ko badnam kar deia .

Top 3 Merit Senders August Month:

  • 🥇 Rustam Meraj
  • 🥈 Xal0lex
  • 🥉 Cheema02

Top 3 Merit Receivers August Month:

  • 🥇  qurbanshah02
  • 🥈  BTC Futureking
  • 🥉  Abdul Sami786
Walaikum Aslam
G Alhamdulillah thk ap sunaen
Bohat hi achi summary read Ki ha dek KR acha Laga or Apki summary deky bi kafi time ho Gia Tha. Is bar me summary Ni Bana saka Magar apny vo Kam KR dia. Is bar waqai hi me community me vo progress Ni Thi Jo ky pichly months me Thi. In 7 month me 2 month asy bi Thy jaha per ham low activity per Ty Magar pir bi community sath Thi. Is bar hamari community me 4 member to wesy hi signature banned ho chuky ha or 4 member wesy hi tag ho chuky ha or 1 or ho Gia ha. Usky sath kuch member ko neutral or negative mil gye ha is liye community me 10 se 12 member ka Farak hamay dekny ko Mila ha.

Barhal is bar kafi mamlat karab rhy ha Magar umeed ha ky next month ham mehnat or kosish KR ky apny ap ko thk kry gye. Or muje hirangi ha ky me top first receive me ho. Jo ky mery liye bohat hi Zada achi bat ha ye Sara ka Sara role hamary moderator ha Jino my muje bohat hi Zada support de ha.

Wah is bar BTC FutureKing or Abdul sami786 bi receive me aye ha Kia bat ha g Kia bat ha. Abdul sami786 Bhai Abhi member ha ino ny kafi mehnat Ki ha or community me daily post Ki ha. Or BTC FutureKing Bhai to is bar bohat Khush hon gye is bar bi senior member bi hony waly ha or top 3 me add bi Hoye ha pehly vo top 10 me bi Ni hoa krty Ty.

Bityar
Member
**
Offline

Activity: 154
Merit: 56


View Profile
September 01, 2026, 07:25:21 AM
 #34115


PTA to apna Kam Kardegi lakin oskey proper sort karna hamrey security ka kam hoga to osko be sath osi speed se lekar jana chayain. Kyinkey Pakistan hain pehley koi technology atey nahi jab atey hain to 10 hazar mosley samney ajata hain jis ke bad os technology ko use karna wala nahi hota. Apkey ke khayal main Bilal Bin Saqib jo karha hain oskey appreciate karna chayain ya nahi.. ?
G bilkul bilal bin saqib jo bee koshish karraha hy i think zaror appreciate krna chahya like agar dekha jae bilal bin saqib hee hy jo din raat mehnat karraha like mujhay toh ye bee lagta hy kay unkii leadership pakistan kayaliyay bohot zaroori hy. Public awareness apni jaga lekin jabtak in scammers kay khilaaf koi fast system nahi banega toh kuch bee nhi hosakta.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ

Monthly Post Summary by Shussainshah

Mashallah bohot mehnat say summary banaye hy and congrats to the top 3 posters of Pakistan community. Hamari activity thori kam huwy hy lekin koi baat nhi inshallah is month September may or bee mehnat karengay.
AgriTrack
Full Member
***
Offline

Activity: 644
Merit: 170



View Profile
September 01, 2026, 07:32:59 AM
 #34116

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ

Monthly Post Summary by Shussainshah


Assalamualaikum.
Umeed hain Sab Community Member Khariyat Se hongay.

Aj First September hain or ap dosto ke sath post summery share karha hoon. To July month main hamrey total post 794 tey or is month hum ney apna low lagya is saal ka 665 posts complete kiya agar recent month ke bat karain to May Month main hum ney all time high banya ta or abhi tak hum ney osko beat nahi kar payain kuch user ney community leave kiya lakin khair hamrey newbie be kisi se kam nhi is month be hamrey member rank Fragrance1122 ney 56 posts compelte kiyain or august month ke top poster hain 2nd per shah gee  qurbanshah02 47 post ke sath is month shah gee tora busy tey wrna first position to os sey koi nahi let skta. hehe or 3rd per hamrey pass JunaidAzizi 43 post ke sath. Mere taraf sey top 3 poster ko congratulations or ik request consistent posting karain takey community active rahee and kuch helpful knowledge meley user ko

bro August ka monthly summary dekh kar hamari posting activity ka month by month comparison kaafi interesting ha. May mein 846 posts ke sath hum ne all-time high banaya tha lekin June mein ye number kim hoivy yani May ke comparison mein around 14% decrease aya. Iske baad July mein members ne achi comeback ki jo June se 9% increase tha. Lekin August mein dobara noticeable decline dekhne ko mila aur July ke muqable mein 16% decrease Iski ek wajah yeh bhi lagti hai ke kuch puranay aur active members is month community mein kam active rahe ya bilkul gayab hu gaiye jis ka direct effect total count par para.

 Main khud bhi is month 5th position par aya hu jo mere liye bhi thora unexpected ha Lekin positive side yeh ke hamaray naye members bhi consistently participate kar rahe ha aur community ko active rakhne mein apna role play kar rahe ha. umiad ha September mein puranay members bhi wapas active honge aur hum sab mil kar posting activity ko dobara improve karenge. Sirf numbers barhana goal nahi ha balkay quality aur useful knowledge ke sath consistent posting hoani chahiye. Inshallah agar sab members thori si consistency dikhayein to September mein hum August k posts ko easily beat kar sakte ha

qurbanshah02
Hero Member
*****
Offline

Activity: 742
Merit: 584



View Profile WWW
September 01, 2026, 07:36:09 AM
 #34117

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ

Monthly Post Summary by Shussainshah


Assalamualaikum.
Umeed hain Sab Community Member Khariyat Se hongay.

Aj First September hain or ap dosto ke sath post summery share karha hoon. To July month main hamrey total post 794 tey or is month hum ney apna low lagya is saal ka 665 posts complete kiya agar recent month ke bat karain to May Month main hum ney all time high banya ta or abhi tak hum ney osko beat nahi kar payain kuch user ney community leave kiya lakin khair hamrey newbie be kisi se kam nhi is month be hamrey member rank Fragrance1122 ney 56 posts compelte kiyain or august month ke top poster hain 2nd per shah gee  qurbanshah02 47 post ke sath is month shah gee tora busy tey wrna first position to os sey koi nahi let skta. hehe or 3rd per hamrey pass JunaidAzizi 43 post ke sath. Mere taraf sey top 3 poster ko congratulations or ik request consistent posting karain takey community active rahee and kuch helpful knowledge meley user ko

👉 May main total 846 posts the
👉 June main ham ney 728 posts kiye
👉 July main hum ney 794 posts kiye
👉 August main hum ney 665 posts kiye

  • 🥇 Fragrance1122
  • 🥈 qurbanshah02
  • 🥉 JunaidAzizi

Walaikum Aslam
G Alhamdulillah thk ap sunaen.
Ma sha Allah bohat hi achi summary share Ki ha or hamari Har bar Ki summary ye Bata rhi ha ky ham downfall KR rhy ha. July ky month me ham ny Tora sa comeback Kia Tha Magar Jo strength may ky month me Thi vo ab Ni ha. Ab hamari post activity ka Farak or pary ga or agly month me muje lagta ha ky 600 bi mushkil se complete na KR PAYE. Q ky kafi member ab hamary darmiyan Ni ha jis Ki waja se total post me aik acha khasa total Kam ho ga. Baqi agar ham bi mehnat kry to kafi acha response AA sakta ha.

Fragrance Bhai to is bar Kamal hi KR gye ha like muje second position per KR dia ha Jo ky bohat hi achi bat ha hahah. Me is bar Zada post Ni KR rha Tora sa down hoa ho baqi fragrance Bhai ny Kamal Kia ba ye first position ko hasil KR ky. Allah Apko mazeed taraki de agar ap ISI tarah mehnat Dil se krty rhy to muje umeed ha ky kafi Kamyab hon gye or tori se Zada mehnat kry ta ky Apka Jo masla ha vo point out ho Jaye. Barhal congratulations Apko Meri taraf se q ky kafi der ky bad kisi ny muje breakout Kia ha.

Fragrance1122
Member
**
Offline

Activity: 126
Merit: 10


View Profile
September 01, 2026, 07:53:19 AM
 #34118

Quote
  • 🥇 Fragrance1122

Bhai Jan aap nay Buhat mehnat ki hay or iski may aap ko jitni daad dun wo Kam hay.. Meray posts shayed zyada ho lekin quality Buhat Kam hay.. isliye is mahenay mujay zero merits milay.. inshallah is mahenay Koshish karunga k quality posts kar sakun qurban shah bhai ki Tarah taaki Meray posts Kuch rung Laa sakay.. waisay 2 neutral trust milay thay Kal parson aik or bhi Mila hay ab 3 hogayen hain.. lekin may improve karunga inshallah aap sab Kay support ki badulat..

Emitdama
Sr. Member
****
Offline

Activity: 2436
Merit: 372



View Profile
September 01, 2026, 08:00:23 AM
 #34119

Brother, hum nei tournaments tou bouht dkhie hai lekein humei kabei bei genuinely yeih feel nai hua kei Pakistan keisi important match mei consistently jetnei kei position mei hai. Jeib hum Pakistan kei team kou dkhtei hai to bs etna lgta hai kei yeih team tough teams kou tough time de sktei hai lekein pressure situations mei consistency nazr nae atei. Jhan tk Uganda kei bat hai tou wuh cricket mei utna invest bei nae krtei jetna hamara mulk keir rha hai. Leken jeb kisei country nei cricket kou apnei priority bana leya aur players nei usi direction mei mehnat kei tou naturally uska result hum sei behteir a sakta hai.
Brother ap maney yaa na maneyy lekin Pakistan ke team one of the underrated teams me hain, jese ke zain sir ne kaha and reality bhi hai ke in last few important tournaments in last five years Pakistan kisi na kisi significant stage tak pohonchaa hai, infact boht se finals and semi finals tak bhi pohonchaa hai but still ham usey appreciate nahi karte and uska reason me bata dun to woh pakistan ki 2021 me achi performance hai jis ne sab ke expectations ko uncha kar diya and now this performance is not being appreciated
Pakistani cricket team kissi waqat mai underrated thee ab majuda management nai is ko bilkul tabah ker dia hai jis tarah wo England sai haar rahai hai aur jo kuch PCB team kai sath ker raha hai dunya hans rahi hai kiunkai aisa sirf Pakistani cricket mai hee hota hai series kai darmian mai 7 players ko ghar baij dia jai aur coach or bowling coach ko bee release ker dia jai. Yai jo kuch ho raha hai sirf zati ana aur political base per ho raha hai jis ki waja sai lagta nahi ab Pakistani cricket dobara future qareeb mai achai result dai sakai gee kiunkai aik baat daikhai sirf Imran Khan ki zid mai yai kaha sai kaha aa gai hai jabkai in ki apni koe bee hobee aisee nahi hai jo positive ho aur jis tara Mohsin Naqvi ko zillat ka samna kerna para hai Sky Sports kai mamlai mai is sai andaza hota hai yai kon log hai aur kia ker rahai hai.

Aglai saal ODI World Cup hai aur team jis tara khail rahi hai wo kabi bee acha result nahi dai sakti jabkai WTC table mai bee is waqat bottom per hai West Indies in sai upper chali gai hai is sai ziada aur kia bura ho ga is mulak aur team kai sath.

BTC talk Official
Newbie
*
Offline

Activity: 12
Merit: 0


View Profile
September 01, 2026, 08:00:35 AM
 #34120

Assalamualaikum Bhai jan kia Hal chal ha AP sab ka
Aj main  Iran or America ki War KY bary main bat krny ja rha ho jo k Donald Trump ye claim kr rha k us NY Iran ko mat dy di ha or wo kh rha ha Atomic bomb ka swal hi pada Ni hota or Wo War Jeet Chuka ha asal main har America ki hui ha na k Iran ki kyu k Iran NY har ni mani

Iran NY pori tra sy defend kia or aj wo mazbot Nazar a rhy hain or America NY Iran ko Venezuela smaj kr bri galti ki Abi Muslim kom ko ik hony ki zarorat ha or ye Kafir hmara Kuch b ni bgar sakty
America k pas Boht weapons ha lakin phir b wo ye jang ni Jeet ska or kame nai ki mot ka badla wo ly k rhain gy

Bhai ye jo postein count hui hain UN main Mera nam ha hi ni uski waja kia ha Kyu main NY is month main Kuch postain ki hain
Pages: « 1 ... 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 1665 1666 1667 1668 1669 1670 1671 1672 1673 1674 1675 1676 1677 1678 1679 1680 1681 1682 1683 1684 1685 1686 1687 1688 1689 1690 1691 1692 1693 1694 1695 1696 1697 1698 1699 1700 1701 1702 1703 1704 1705 [1706] 1707 1708 1709 1710 1711 »
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!