Bitcoin Forum
September 02, 2026, 09:29:44 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 31.1 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 ... 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 1665 1666 1667 1668 1669 1670 1671 1672 1673 1674 1675 1676 1677 1678 1679 1680 1681 1682 1683 1684 1685 1686 1687 1688 1689 1690 1691 1692 1693 1694 1695 1696 1697 1698 1699 1700 1701 1702 1703 1704 1705 1706 1707 [1708] 1709 »
  Print  
Author Topic: Pakistan  (Read 7306253 times)
Shussainshah
Full Member
***
Offline

Activity: 378
Merit: 230


Stack Sats. Stay Quiet.


View Profile
September 01, 2026, 08:31:50 PM
 #34141

Wa Alaikumsalam. bhai mera hayal hai aap ko apni sheet mai kuch changes hud sai hee kernai chahia thee kiunkai ab 4 logo kai gaib honai sai yai baat pakki ho gai hai wo guilty hai to phir in ko add kerna ka koi kaam nahi hai dosry baat agar koi member 6 months sai inactive hai to us ko bee skip ker daina bahter hai kiunkai agar wo wapis aai ga to phir us ko add kia sakta hai is tarah sirf active meber hee rahnai chahia.
Thanks you Bitcoin_Budha Main ney already post main mentions be koya hain ap dosto ke suggestion chayain kyunkey yeh summary main apk dosto ke leye he bana raha hoon to ap dosto ka suggestion jana zarori hain ke next month summary main old user ko nikal diya jayee or wesey be active members list hain to os main active members he hona chayain to ap sab Dosto ney is bat per agree kiya ke next month old user and ban user ko post summry and active member list se hata diya jayain ..

Baqi tamam dosto ka shukriya ap ney apna qeemati suggestion diya or InshaAllah next month asa he karonga jesa ap Dosto ney suggestion diya. Thanks You all Pakistan Community <3
Community se ik request hain ke jitney be old user hain ya osko signature banned ya account ban mela hain osko is list se remove karo ya nahi ap apna suggestion lazmi dy muje takey main next month list ko proper new and active member ke leye banao kyunkey ban user dobara apna activity contiue nahi karsktey to mere khayal se behtar yahi hoga ke osko is list sey out kiya jayee

Abdul Sami786
Member
**
Offline

Activity: 137
Merit: 74


View Profile
September 01, 2026, 08:42:43 PM
 #34142


Aslamualikum umeed karta hon ke AP sub thek hon ge China 1954 me azad hua or aaj duniya ki strongest economies me shumar hota hai Pakistan 1947 me azaad hua lekin 79 saal ke safar me hum abhi b basic issues se struggle kar rahe hain pakistan ke jitane b hakumarat aye unhon ne sub se phele apna pet bara or phir Kuch mulkh ka Socha chaina ne bht mehnat ki unho ne Apne mulkh ko taraqi ki rakh me chalaya karepshan nahi ki humare hakumaran ki tarhan nahi Kiya China ne dams industries technology education to or infrastructure par focus kiya or apni electricity production ko bht expand kiya pakistan me siyasi instability corruption policies ki inconsistency or energy crisis ne development ko slow kiya or Unhon ne mushkil waqt me b development projects ko continue rakha or apni economy ko production or exports ki taraf le gaye Pakistan ke paas b zameen resources talented youth or hardworking people ki koi kami nahi Masla ye hai ke hum aksar short term policies siyasi instability energy problems or inconsistent planning me ulajh jate hain Humein doosron se sirf comparison nahi karna chahiye balki unki kamyaabi se seekhna chahiye.
JunaidAzizi
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1344
Merit: 656



View Profile WWW
September 01, 2026, 08:49:16 PM
 #34143

Aslamualikum umeed karta hon ke AP sub thek hon ge China 1954 me azad hua or aaj duniya ki strongest economies me shumar hota hai Pakistan 1947 me azaad hua lekin 79 saal ke safar me hum abhi b basic issues se struggle kar rahe hain pakistan ke jitane b hakumarat aye unhon ne sub se phele apna pet bara or phir Kuch mulkh ka Socha chaina ne bht mehnat ki unho ne Apne mulkh ko taraqi ki rakh me chalaya karepshan nahi ki humare hakumaran ki tarhan nahi Kiya China ne dams industries technology education to or infrastructure par focus kiya or apni electricity production ko bht expand kiya pakistan me siyasi instability corruption policies ki inconsistency or energy crisis ne development ko slow kiya or Unhon ne mushkil waqt me b development projects ko continue rakha or apni economy ko production or exports ki taraf le gaye Pakistan ke paas b zameen resources talented youth or hardworking people ki koi kami nahi Masla ye hai ke hum aksar short term policies siyasi instability energy problems or inconsistent planning me ulajh jate hain Humein doosron se sirf comparison nahi karna chahiye balki unki kamyaabi se seekhna chahiye.
Walaiqumassalm warahmatullahe wabarakatuho han ma ne ye pic daike go social media per aur es post ke neche kafi effective comments aye te. Mere khyal ma Pakistan ko pehle dictators na kafi had tak peeche raka aur pir es naam nehad politicians ne bachi kucho kasar puri kardi ha . Yahan ka pura nezam darham barham ho geya ha Mohsin naqvi na be kaha ta ke ye system ab collapse ho chuka ha aur ye ab os khasta hal emarat ki ha jes ka har time dar laga rehta ha ke abhi gir jayegi aur bahi gir jaye gi.

Aur qurbanshah02, MusaPk , BTC Futureking, Cheema02 aur nanga perbat ap sub ka buhat shukarya apko merit summary achi lagi aur ap ne apni raye aur comments pas kar di ha , bs ab dua ha ke jald z jald hamri community dubra grow kare ek legitimate way ma.

Alpha1999
Jr. Member
*
Offline

Activity: 41
Merit: 2


View Profile
September 01, 2026, 08:56:59 PM
 #34144

Assalamualaikum Bhai jan kia Hal chal ha AP sab ka
Aj main  Iran or America ki War KY bary main bat krny ja rha ho jo k Donald Trump ye claim kr rha k us NY Iran ko mat dy di ha or wo kh rha ha Atomic bomb ka swal hi pada Ni hota or Wo War Jeet Chuka ha asal main har America ki hui ha na k Iran ki kyu k Iran NY har ni mani

Iran NY pori tra sy defend kia or aj wo mazbot Nazar a rhy hain or America NY Iran ko Venezuela smaj kr bri galti ki Abi Muslim kom ko ik hony ki zarorat ha or ye Kafir hmara Kuch b ni bgar sakty
America k pas Boht weapons ha lakin phir b wo ye jang ni Jeet ska or kame nai ki mot ka badla wo ly k rhain gy

Bhai ye jo postein count hui hain UN main Mera nam ha hi ni uski waja kia ha Kyu main NY is month main Kuch postain ki hain
Walaikum assalam G es mein aik point hy k agar America or Iran ky jang ko daika jayee tho yay zaror sabit hota hy k ziada hathyar hona jang jeetny ki gurantee nhi hay. Asal point yay hay k kon apny objectives puray krny mein kamyab hua jo k abhi 100 confirm nhi hua. Iran ny sabit zaror kiya k america k saamny karhay hona mumkin hy . Lekin jang abhi mukkamal tor per katm nhi hui es liayay full jang khatm hony sey pehly kisi aik ko winner kehna mushkil hoga.
hafiztalha
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1274
Merit: 722



View Profile
September 01, 2026, 11:08:18 PM
Merited by Cheema02 (2)
 #34145

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ

August Merit Summary Via JunaidAzizi

Assalamualaikum warahmatullahe wabarakatuho.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ

Monthly Post Summary by Shussainshah

Assalamualaikum.
Waalaikumussalam brothers JunaidAzizi aur Shussainshah! Brothers kea chaal hai apkei!

Ap dono brothers ka bohut bohut shukrea August month kei meirt aur post summary ka dono summary bouht hei shandar aur unique way mei ready kea hai kafei Colorful aur cool look dei rahei hai. August kei post aur merit summary deikh keir lgta hai kei community kei overall activity mei May aur June ke mukablei mei noticeable decline aya hai es kei resaon tou sb community members kou pta hei ho gei lekein pheir bei kuch members nei dedication maintain rkha jou positive sign hai. Fragrance1122 brother ka top poster ban na aur qurbanshah02 brother aur JunaidAzizi brother ka top 3 rank peir hona deserve keirta hai aur merit side peir Xal0lex hamrei mooderator seir aur Cheema02 broher kei contribution bei community kei leiye bouht valuable hai.

Activity serf post count teik limited nae honei chhye balkei useful discussions aur quality contributions bei equally important hai. Agr active members regularly kei sth informative posts, constructive replies aur merits sharing continue rkhei tou community again apnei previous activity level achieve keir sktei hai. September mei 800 posts ka target acha hai lekein agr sab members meil keir contribute karei like daily 1 post to yei target definitely possible hai. Congratulations to all active members and hopefully next summary mei numbers kei sath quality activity mei bei improvement dkhnei kou mely gei.

Zaka1221
Sr. Member
****
Offline

Activity: 560
Merit: 411



View Profile
September 01, 2026, 11:30:18 PM
 #34146

Trust Wallet: 0% Gas fees on BNB Chain

X

Hello bhaio! السلام علیکم و رحمتہ اللہ و برکاتہ

Aik or Network pr Trust Wallet ne 0% Swap fees ko introduce kar dia hai aur ye offers BNB Chain Network par hai pehle 30 days ki campaign chali thi jahan bnb par mahood koi b transaction ho uski Gas fees 0% ho ge lekin ab swap par Gas fees 0% kar dii h Trust wallet ny aur ye 0% stablecoin swap fee campaign un users ke liye useful ho sakti hai jo aksar stablecoins ko swap krty rehte hai aur yad rakhe sirf swap par gas fees 0% h aur wo eligible stablecoins ky pairs my niche wo bhi add kar do ga kon sy stablecoins par 0% h.

Previous mein 0% gas fees ki kaafi post ki hai different network par ye b bata do kon se Network ab trust wallet 0% gas fees ki offer dy raha h jis mein BNB Chain, Solana, Arbitrum, Polygon, Base, Optimism aur Avalanche networks shamil hain.

BNB Chain par eligible stablecoins mein USDT, USDT0, USDC, USDC.e, EURC, USDS, DAI aur U shamil hai.

Ye campaign frequent stablecoin users ke liye cost ko reduce karne ka acha option hai but swap confirm karne se pehle transaction details aur applicable gas fee ko zaror check kary aur ye bi check eligible stablecoins pair he select ki hai ya ni.

R


▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄
████████████████
▀▀▀▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄▄▄▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀
LLBIT|
4,000+ GAMES
███████████████████
██████████▀▄▀▀▀████
████████▀▄▀██░░░███
██████▀▄███▄▀█▄▄▄██
███▀▀▀▀▀▀█▀▀▀▀▀▀███
██░░░░░░░░█░░░░░░██
██▄░░░░░░░█░░░░░▄██
███▄░░░░▄█▄▄▄▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
▀████████
░░▀██████
░░░░▀████
░░░░░░███
▄░░░░░███
▀█▄▄▄████
░░▀▀█████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
░░░▀▀████
██▄▄▀░███
█░░█▄░░██
░████▀▀██
█░░█▀░░██
██▀▀▄░███
░░░▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
|||
▄▄████▄▄
▀█▀
▄▀▀▄▀█▀
▄░░▄█░██░█▄░░▄
█░▄█░▀█▄▄█▀░█▄░█
▀▄░███▄▄▄▄███░▄▀
▀▀█░░░▄▄▄▄░░░█▀▀
░░██████░░█
█░░░░▀▀░░░░█
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
▄░█████▀▀█████░▄
▄███████░██░███████▄
▀▀██████▄▄██████▀▀
▀▀████████▀▀
.
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
░▀▄░▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄░▄▀
███▀▄▀█████████████████▀▄▀
█████▀▄░▄▄▄▄▄███░▄▄▄▄▄▄▀
███████▀▄▀██████░█▄▄▄▄▄▄▄▄
█████████▀▄▄░███▄▄▄▄▄▄░▄▀
███████████░███████▀▄▀
███████████░██▀▄▄▄▄▀
███████████░▀▄▀
████████████▄▀
███████████
▄▄███████▄▄
▄████▀▀▀▀▀▀▀████▄
▄███▀▄▄███████▄▄▀███▄
▄██▀▄█▀▀▀█████▀▀▀█▄▀██▄
▄██▀▄███░░░▀████░███▄▀██▄
███░████░░░░░▀██░████░███
███░████░█▄░░░░▀░████░███
███░████░███▄░░░░████░███
▀██▄▀███░█████▄░░███▀▄██▀
▀██▄▀█▄▄▄██████▄██▀▄██▀
▀███▄▀▀███████▀▀▄███▀
▀████▄▄▄▄▄▄▄████▀
▀▀███████▀▀
OFFICIAL PARTNERSHIP
SOUTHAMPTON FC
FAZE CLAN
SSC NAPOLI
Bitcoin_Budha
Member
**
Offline

Activity: 245
Merit: 21


View Profile
Today at 10:05:42 AM
 #34147

Aslamualikum umeed karta hon ke AP sub thek hon ge China 1954 me azad hua or aaj duniya ki strongest economies me shumar hota hai Pakistan 1947 me azaad hua lekin 79 saal ke safar me hum abhi b basic issues se struggle kar rahe hain pakistan ke jitane b hakumarat aye unhon ne sub se phele apna pet bara or phir Kuch mulkh ka Socha chaina ne bht mehnat ki unho ne Apne mulkh ko taraqi ki rakh me chalaya karepshan nahi ki humare hakumaran ki tarhan nahi Kiya China ne dams industries technology education to or infrastructure par focus kiya or apni electricity production ko bht expand kiya pakistan me siyasi instability corruption policies ki inconsistency or energy crisis ne development ko slow kiya or Unhon ne mushkil waqt me b development projects ko continue rakha or apni economy ko production or exports ki taraf le gaye Pakistan ke paas b zameen resources talented youth or hardworking people ki koi kami nahi Masla ye hai ke hum aksar short term policies siyasi instability energy problems or inconsistent planning me ulajh jate hain Humein doosron se sirf comparison nahi karna chahiye balki unki kamyaabi se seekhna chahiye.
Waalaikum Salam
bhai aap ki bohut sary malumaat bilkul galat hai jo mai sahi ker daita hu pahli China 1954 mai nai 1949 mai azad huwa tha is kai baad un kai pass kareeban 98,000 chotai aur barai dams hai aur haal hee mai inno nai dunya ka sab sai bara dam Three Gorges Dam $167 Billion ki lagat sai banaya hai jo dunya ka sab sai bara project hai.
Is kai baad sab sai aham baat yai hai kai China mai corruption per phansi dee jati hai jabkai pakistan mai certified daku saddar hai chor prime minister aur fraden chief minister punjab jabkai in sab ki families Pakistan sai bahir rahti hai jo hamarai paisai sai enjoy ker rahai hai yai sab sai bary waja sai Pakistan ki tareeqi nahi kernai ki.
Pakista last 50 saalo mai neechai aya hai aur sab kuch tabah huwa hai hai jabkai Korea, Malaysia aur China Pakistan ko role modle bana ker tareeqi ker gai hai yai aik wazai faraq hai dono mulko mai.
China dams      https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_dams_and_reservoirs_in_China

Pakistan dams      https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_dams_and_reservoirs_in_Pakistan
Fragrance1122
Member
**
Offline

Activity: 126
Merit: 10


View Profile
Today at 10:59:02 AM
 #34148


Aslamualikum umeed karta hon ke AP sub thek hon ge China 1954 me azad hua or aaj duniya ki strongest economies me shumar hota hai Pakistan 1947 me azaad hua lekin 79 saal ke safar me hum abhi b basic issues se struggle kar rahe hain pakistan ke jitane b hakumarat aye unhon ne sub se phele apna pet bara or phir Kuch mulkh ka Socha chaina ne bht mehnat ki unho ne Apne mulkh ko taraqi ki rakh me chalaya karepshan nahi ki humare hakumaran ki tarhan nahi Kiya China ne dams industries technology education to or infrastructure par focus kiya or apni electricity production ko bht expand kiya pakistan me siyasi instability corruption policies ki inconsistency or energy crisis ne development ko slow kiya or Unhon ne mushkil waqt me b development projects ko continue rakha or apni economy ko production or exports ki taraf le gaye Pakistan ke paas b zameen resources talented youth or hardworking people ki koi kami nahi Masla ye hai ke hum aksar short term policies siyasi instability energy problems or inconsistent planning me ulajh jate hain Humein doosron se sirf comparison nahi karna chahiye balki unki kamyaabi se seekhna chahiye.

Walakumsalam! Bhai Jan hamaray haan hukamran elect nahi select hotay hain.. or wahi select hotay hain jinko boot chatna aata ho.. tho phir unsay aap Kisi bhi cheez ki tawaqqu kar saktay hain.. wo chahy inflation laye , Kisi ko jhootay muqdmo may andar karain ya Kisi ko marwaye koi nahi poochta.. Rahi baat bejli ki tho pehlay haan hamaray area may 1 ghanta load shedding Hota tha or 3 ghantay bejli Hoti thi.. or sardi may bilkul nahi jati thi.. mujay AAJ BHI yada hay..ab aik ghanta bejli aati hay or doosray ghantay Chali jati hay.. Yani usual loadshedding 12 ghantay Hoti hay.. kabhi kabhi 16-17 ghantay bhi hojati hay.. Societies may phir bhi guzara Hota hay..

doosri baat ye hay.. k gas ka problem kabhi nahi Hota tha.. 24/7 gas available Hota tha.. ab 14-16 ghantay gas bhi ghayeb rehta hay..
Kis say poochay qom firqo or parties may bhat chuki hay.. agar Koi provincial government support krta hay tho wo kahega.. federal ka kaam hay or agar federal ka banda milay tho bolta hay provincial government ka kaam hay.. soobyi hukumat ka federal government Kay sath nahi banti tho zor awam ko hee puhunchta hay

Kabhi kabhi may Buhat curious hojata hun k yar ye log aik table par beth kar problems sort out kyun nahi krtay bajaye iskay k problems ko mazeed exaggerate Kya jaye.. wallahu Alam.. Cry
Junii
Full Member
***
Offline

Activity: 308
Merit: 171


Not chasing hype just accumulating freedom


View Profile
Today at 11:02:30 AM
 #34149

[''']

Walaikum salam bhai aik shayr hy k hr shaakh py uloo beta hy anjaam-e- gulistan kiya hoga. China aur Pakistan toh dour ki bt humari neighbour country Afghanistan ny half century jang mein guzari lekn unki currency hum sy better hy bt time ya resouces ki nahi hy bt hy imandari ki China walay kaafir hy lekn apni country k maamlay mein imandari sy muzahira krrhe hy humaray han musalman hy Pakistan sy tableeghi hazraat jatay hy china k ap musalman bnjao lekn humari halat unsy badtar hy jo bhe sarbarah ataa hy uski aik he koshish hoti hy k kaisy apna bank balane increase karay ghareeb awaam ka koi sochta he nahi jb k ghareeb awaam bhe jb unko moqa milta hy chori ka wo bhe wo moqa zaya nahi krta hr koi aik dosray k pair keench raha hy aur jb hr koi aisa karay ga toh humaray halat isi tarha he hongay.    

Misbah2002
Member
**
Offline

Activity: 103
Merit: 10


View Profile
Today at 11:03:24 AM
 #34150

Wa Alaikum Salam. Bhai is waqat jo situation chal rahi hai forum per bohut ziada members darai huwai hai aur kuch to waqai engage hai aisee activities mai jo kai thick nahi hai issi liai is month kareeban 100 posts ka faraq para hai laikin umeed hai sab kuch bahter ho jai ga kiunkai yai sab kuch chalta rahta hai baki abee bee hamai apni quality increase kerni hai aur knowledge mai bee izafa kerna hai jo kai main point hai. Mai samajta hu kuch logo ko bohut ziada masla hai Pakistani community sai jis ki waja sai wo her mamlai mai hamai engage ker daitai hai jabkai hamara is mai koi bee link na hu hamai sab sai ziada apnai knowledge mai izafa kerna hai aur bahter posts kerni hai jis sai hamai kuch positive response milai.

Bohut ziada members hai jin ko AI shitposters ka bee tag laga hai yai bee thick nahi hai umeed hai sab apni galtia thick karai gai aur community mai bahter andaz mai apna contribution jary rakhai gai. Mera hayal hai agar kuch positive activity kai liai kuch naya silsila shuru kia jai to kafi acha ho ga takkai community kai log apas mai kuch argument bee karai aur aik dosrai kai barai mai ziada malumaat bee aai.
Ham bilkul Brother Yani bath haa kaa bohat saa users silently bataa howa haa q kaa wo b isee tara kaa activities maa involved haa maybe kuch alt kee aja saa or even kuch shit posting par. Seriously mujaa to in logo par bohat hee gusaa ayaa haa q kaa iss logo ke waja saa ajj poree community badnam ho rahee haa. Mere to aksar Koshish hotee haa kaa sab saa pahlaa maa inhaa exposed kar doo lakin unfortunately koi solid evidence nahi miltaa. Baqi kuch members mera khyal maa haa Jo waqi maa abi b isee tara kaa activities maa buys haa. Mera intentions haa InshAllah agar Allah naa chaha to un logo kaa against work karngoaa Soo.

Baqi mera khyal saa abb ya logo dera dera Samaj jyagaa q kaa staff members b deeply observe kar rahaa haa little unethical act or jasa haa kuch miltaa haa knocked out kartaa haa. Mera b wish haa kaa in spammer ko nikal kaa clear visible community ra jyaa.
Is waqat jo operation jary hai us ko admin kai mukamal hamayat hasil hai kiunkai wo bee ab thory safai chahta hai forum ki takkai mamlaat kuch bahter ho sakai laikin asal baat yai hai sab sai ziada attab ka shikar hamary community hai jo asal mai mujram nahi hai laikin is waqat kai halaat mai bohut ziada badnaam ho gai hai is ka bohut hee afsos ho raha hai kuch log paiso kai liai galat kaam ker rahai hai aur issi liai wo hamary community ko nuqsaan puncha rahai hai. Mai nai reputation mai threads daikhi hai aur mera yaqeen hai itna bara account farm koi bee Pakistani manage hee nahi ker sakta laikin us ka sara ilzaam ham per hai aur koi bee hamai defend kernai wala bee nahi hai mai samajta hu ab waqat hai change ka umeed hai sab members achai sai soch beechar ker kai apna apna kaam karai gai aur community ki bahtry kai liai apna hisa dalai gai kiunkai ab zaurat hai community ko in ki postiive madad ki.
Noorooo
Member
**
Offline

Activity: 154
Merit: 43


View Profile
Today at 12:25:04 PM
Last edit: Today at 03:48:44 PM by Noorooo
 #34151

RABBY WALLET USERS GET MORE CONTROL WITH CUSTOM RPC


Assalam-o-Alaikum meri tamam community friends Umeed hai aap sab tek s honge aur zindagi mein acha chal raha honge. 😊

 Aj Rabby Wallet ne apne Extension users ke liye ek useful new feature introduce kiya hai Custom RPC configuration.

Ab users Rabby Wallet ki settings se RPC URLs ko directly add aur modify kar sakte hain. Is se users ko blockchain networks ke saath wallet ki connectivity par zyada control aur flexibility milti hai.

Custom RPC un users ke liye especially useful ho sakta hai jo different RPC providers use karna chahte hain ya network connection ko apni requirements ke mutabiq manage karna chahte hain.

Yeh update Rabby Wallet ko advanced Web3 users ke liye aur bhi flexible banata hai.

Source:
https://x.com/Rabby_io/status/2095119800036905434
qurbanshah02
Hero Member
*****
Offline

Activity: 728
Merit: 582



View Profile WWW
Today at 02:08:48 PM
 #34152

Aslamualikum umeed karta hon ke AP sub thek hon ge China 1954 me azad hua or aaj duniya ki strongest economies me shumar hota hai Pakistan 1947 me azaad hua lekin 79 saal ke safar me hum abhi b basic issues se struggle kar rahe hain pakistan ke jitane b hakumarat aye unhon ne sub se phele apna pet bara or phir Kuch mulkh ka Socha chaina ne bht mehnat ki unho ne Apne mulkh ko taraqi ki rakh me chalaya karepshan nahi ki humare hakumaran ki tarhan nahi Kiya China ne dams industries technology education to or infrastructure par focus kiya or apni electricity production ko bht expand kiya pakistan me siyasi instability corruption policies ki inconsistency or energy crisis ne development ko slow kiya or Unhon ne mushkil waqt me b development projects ko continue rakha or apni economy ko production or exports ki taraf le gaye Pakistan ke paas b zameen resources talented youth or hardworking people ki koi kami nahi Masla ye hai ke hum aksar short term policies siyasi instability energy problems or inconsistent planning me ulajh jate hain Humein doosron se sirf comparison nahi karna chahiye balki unki kamyaabi se seekhna chahiye.
Walaikum Aslam
G Alhamdulillah thk ap sunaen
Bhai Kia Kamal Ki post Ki ha seriously China ham se kafi bad yani 7 8 sal bad Azad hoa ha or ham se bi kafi zada advance ho Chuka ha. China Jo ky pori dunyia me Jana Jata ha jis per hamla Krny ky liye kafi mulk sochty ha asy me vo pakistan se agy kesy hoa. Ye bat kafi hirangi ha agar ye mulko ko deky. Japan ko dek ly jis per nuclear bomb Daly gye vo pir se uth khara hoa. Iski main or Bari waja Goverment or unka system ha. Q ky pakistan me jab se establishment Bani ha tab se system ko use Kia Gia ha halaky system use ky liye hi Tha Magar pakistan ky logo ny us system ko bura useful Banya ha. China, Japan, Korea ye sab mulk kafi advance ha or pakistan me sab se Zada chalny wali Cheez made in china ha. Jo ky China Ki import ko mazbot krta ha or pakistan ky liye bad kismati ye ky vo technology me education me politics, in sab me low ha. Or agar top per dekan to vo sirf population me hi first ha Jo ky koi bara karnama Ni ha.

Compromise me
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1274
Merit: 772



View Profile
Today at 02:59:37 PM
 #34153

Baqi jis jis member ko add nahi kiya wo kindly muje comment karsktey hain main osko be active member list main add kardunga main ney pori khoshih ke hain ke sarey member ko add karo lakin agar koi galthi se reh gaya ho to wo muje dm karskta hain baqi community se ik request hain ke jitney be old user hain ya osko signature banned ya account ban mela hain osko is list se remove karo ya nahi ap apna suggestion lazmi dy muje takey main next month list ko proper new and active member ke leye banao kyunkey ban user dobara apna activity contiue nahi karsktey to mere khayal se behtar yahi hoga ke osko is list sey out kiya jayee overall total active member 67 hain baqi ap nechecy list dehk sktey hain. sarey member ka data merit and rank nechley list main moojod hain

Ab Hamary Paas hain Total 8 Legendary Member, 18 Hero Members hain, 8 Senior Members hain, 12 Full Members hain, 14 Members Rank hain, 9 Junior Members hain


G bhai mashallah bhot ashy sy ap ny table ko manage keya hai aur bhot ashy sy community grow kar rahie thy per is mouth ham bhot zayad peshy a chukien hai kush aur next table me kaafi ap ko changing karnie parie gi kuin k ab hamray pass 8 Legendary ni balky 6 legendary hai aur kaafi aur kush signature ban ke wajy sy inactive hai, per un ko tablets sy abi mat remove kejaye ga kuin unhy inactive howay ab zayad samie ni howa unhy abi aik 2 mouth dekhien agar wo active nhi hoty to phir ab un k barie me decision lay leje ga.

Quote
* Misbah2002 Junior Member Rank se Member Rank my Promote ho chukay hain

* Fragrance1122 Junior Member Rank se Member Rank my Promote ho chukay hain
Aur ap dono bahiyon ko bhot mubarik bad, aur aapny activity ko strong karie seekhien community agy he bhot lose kar chukie hainaur ap community k future hain apnie activity ko jari rakhien aur community ko grow kartie rahien aur knowledge gain karty rahien.

R


▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄
████████████████
▀▀▀▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄▄▄▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀
LLBIT|
4,000+ GAMES
███████████████████
██████████▀▄▀▀▀████
████████▀▄▀██░░░███
██████▀▄███▄▀█▄▄▄██
███▀▀▀▀▀▀█▀▀▀▀▀▀███
██░░░░░░░░█░░░░░░██
██▄░░░░░░░█░░░░░▄██
███▄░░░░▄█▄▄▄▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
▀████████
░░▀██████
░░░░▀████
░░░░░░███
▄░░░░░███
▀█▄▄▄████
░░▀▀█████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
░░░▀▀████
██▄▄▀░███
█░░█▄░░██
░████▀▀██
█░░█▀░░██
██▀▀▄░███
░░░▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
||.
|
▄▄████▄▄
▀█▀
▄▀▀▄▀█▀
▄░░▄█░██░█▄░░▄
█░▄█░▀█▄▄█▀░█▄░█
▀▄░███▄▄▄▄███░▄▀
▀▀█░░░▄▄▄▄░░░█▀▀
░░██████░░█
█░░░░▀▀░░░░█
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
▄░█████▀▀█████░▄
▄███████░██░███████▄
▀▀██████▄▄██████▀▀
▀▀████████▀▀
.
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
░▀▄░▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄░▄▀
███▀▄▀█████████████████▀▄▀
█████▀▄░▄▄▄▄▄███░▄▄▄▄▄▄▀
███████▀▄▀██████░█▄▄▄▄▄▄▄▄
█████████▀▄▄░███▄▄▄▄▄▄░▄▀
███████████░███████▀▄▀
███████████░██▀▄▄▄▄▀
███████████░▀▄▀
████████████▄▀
███████████
▄▄███████▄▄
▄████▀▀▀▀▀▀▀████▄
▄███▀▄▄███████▄▄▀███▄
▄██▀▄█▀▀▀█████▀▀▀█▄▀██▄
▄██▀▄███░░░▀████░███▄▀██▄
███░████░░░░░▀██░████░███
███░████░█▄░░░░▀░████░███
███░████░███▄░░░░████░███
▀██▄▀███░█████▄░░███▀▄██▀
▀██▄▀█▄▄▄██████▄██▀▄██▀
▀███▄▀▀███████▀▀▄███▀
▀████▄▄▄▄▄▄▄████▀
▀▀███████▀▀
OFFICIAL PARTNERSHIP
SOUTHAMPTON FC
FAZE CLAN
SSC NAPOLI
Bityar
Member
**
Offline

Activity: 140
Merit: 55


View Profile
Today at 04:02:51 PM
 #34154


Aslamualikum umeed karta hon ke AP sub thek hon ge China 1954 me azad hua or aaj duniya ki strongest economies me shumar hota hai Pakistan 1947 me azaad hua lekin 79 saal ke safar me hum abhi b basic issues se struggle kar rahe hain pakistan ke jitane b hakumarat aye unhon ne sub se phele apna pet bara or phir Kuch mulkh ka Socha chaina ne bht mehnat ki unho ne Apne mulkh ko taraqi ki rakh me chalaya karepshan nahi ki humare hakumaran ki tarhan nahi Kiya China ne dams industries technology education to or infrastructure par focus kiya or apni electricity production ko bht expand kiya pakistan me siyasi instability corruption policies ki inconsistency or energy crisis ne development ko slow kiya or Unhon ne mushkil waqt me b development projects ko continue rakha or apni economy ko production or exports ki taraf le gaye Pakistan ke paas b zameen resources talented youth or hardworking people ki koi kami nahi Masla ye hai ke hum aksar short term policies siyasi instability energy problems or inconsistent planning me ulajh jate hain Humein doosron se sirf comparison nahi karna chahiye balki unki kamyaabi se seekhna chahiye.
Waikomsalam bhai teek taak aap sunaey asal mein pehlay toh china or pakistan ka comparison banta bee nhi mera ye matlab nhi kay yaha koi skill full log nhi hy ya hamari paas wasail naii hy ya natural resources. Masla asal mein ye hy kay waha logo ko ya wasail ko utilize kiya jata hy or yaha toh agar koi achaa kam ho bee jata hy hukumat say toh mukhalfeen us achay kaam ko bee ghalat kehti hee. China nay shooroo say long term vision or discipline ko apnaaya or Pakistan main corrupt leadership or har sayasi faislay par ikhtalafat hotay hy. Toh sab say pehlay toh hamy ittefaq may hona parega or doosra har banday ko chahyay kay wo dil say kaam karein toh hee pakistan agay barhaiga.
Emitdama
Sr. Member
****
Offline

Activity: 2422
Merit: 372



View Profile
Today at 05:15:25 PM
 #34155

Waikomsalam bhai teek taak aap sunaey asal mein pehlay toh china or pakistan ka comparison banta bee nhi mera ye matlab nhi kay yaha koi skill full log nhi hy ya hamari paas wasail naii hy ya natural resources. Masla asal mein ye hy kay waha logo ko ya wasail ko utilize kiya jata hy or yaha toh agar koi achaa kam ho bee jata hy hukumat say toh mukhalfeen us achay kaam ko bee ghalat kehti hee. China nay shooroo say long term vision or discipline ko apnaaya or Pakistan main corrupt leadership or har sayasi faislay par ikhtalafat hotay hy. Toh sab say pehlay toh hamy ittefaq may hona parega or doosra har banday ko chahyay kay wo dil say kaam karein toh hee pakistan agay barhaiga.
Bhai mai aap ki is baat is mukammal ittifaq kerta hu kiunkai Pakistan ka is waqat kissi sai bee comparison nahi banta Pakistani qiadat jo hai wo is waqat badtareen hai jo kai apnai logo per zulam ker rahai hai aur apnai hee wasail ko loot rahai hai jis ki waja sai is waqat yai mulak aur log badhaali ka shikar hai. Yaha per wasail bee bohut hai aur yaha per man power bee hai laikin logo kai pass koi bee motivation nahi hai jis ki waja sai wo bahar ja rahai hai aur yaha rahna nahi chahtai jo yaha phansai huwai hai wo bohut hee bury zindge guzarnai per mujbur hai khanai ko roti nahi hai kiunkai patrol or bijli nai un ka bohut hee bura haal ker dia hai.

Agar hakumat chahai to masail bohut hee taizee sai hatam ho saktai hai laikin wo aisa kerna hee nahi chahta kiunkai un ko pata hai agar ham nai in kai masail hal ker diai to hamari lootmaar hatam ho jai gee.
Establishment jab sai nangi huee hai us nai apni grifth mazbut kernai kai liai ziada tashadud ka rasta pakkar lia hai jo kai aur bee badtareen hai.

welovebit
Member
**
Offline

Activity: 385
Merit: 43


View Profile
Today at 05:34:07 PM
 #34156

Kia Asia kai Banks stablecoins ko  Sarhad paar kaam ker saktai hai

Asia ki bary laikin bhikhry huee banking markets kai liai challenge
Asia kai banks jo kai apnai customers ko gair banking system sai bachanai kai liai stablecoins ko mutaraf kerwa rahai hai in ko bohut sarai challenges ka bee samna hai kiunkai in kai quwaneen aisai hai jo kai in ko ijazat nahi daitai sarhad paar adagia kernai ki laikin ab nai technology ki waja sai change aa raha hai kiu ayi kamyab ho ga kiunkai kai is ko bohut bara challenge samaj rahai hai.
Kuch mahreen ka hayal hai stablecoins kai annai sai adagia 24 hours kai ander sarhad sai paar ho sakti hai jo kai bohut hee ziada faida mund hongee aur is ki ijazat bee mil sakti hai.

Japan kai 3 barai banks nai alan kia hai wo Marsh 2027 tak stablecoins ki transactions ki apna agar ker dai gai is ko aik bohut bary kamyabi samja ja raha jis sai bohut hee ziada faida hoga aur business community kai bohut sarai maslai hal hongai.

Source.
HustleZ
Full Member
***
Offline

Activity: 392
Merit: 217


While they gamble, DCA.


View Profile
Today at 05:51:23 PM
 #34157

Waikomsalam bhai teek taak aap sunaey asal mein pehlay toh china or pakistan ka comparison banta bee nhi mera ye matlab nhi kay yaha koi skill full log nhi hy ya hamari paas wasail naii hy ya natural resources. Masla asal mein ye hy kay waha logo ko ya wasail ko utilize kiya jata hy or yaha toh agar koi achaa kam ho bee jata hy hukumat say toh mukhalfeen us achay kaam ko bee ghalat kehti hee. China nay shooroo say long term vision or discipline ko apnaaya or Pakistan main corrupt leadership or har sayasi faislay par ikhtalafat hotay hy. Toh sab say pehlay toh hamy ittefaq may hona parega or doosra har banday ko chahyay kay wo dil say kaam karein toh hee pakistan agay barhaiga.
Brother yeh correct hai Ke Pakistan or China ke darmyan koi comparison nahin but is ka reason why Pakistan ke log nahin balke Pakistan ki government hai, as ap ne kaha ke yahan par skillfull log nahin to me bata dun ke Pakistan me boht skillfull or mehnti log hain but agar kisi koi sahi wasail hi faraham naa kiye jayen to wo apne skills ko kese utilize karengy soo hamey sara blame hukoomat par lana chahiye, baqi kuch part awaam bhi play karti hai but mostly initiative government leti hai or agar woh kuch na kre to awam kuch bhi improve nahin kar sakti

██ ████████           R O L L B I T      │      THE #1 SOLANA CASINO           ████████ ██
████████████████████████████
|    5,000+ GAMES    |    INSTANT WITHDRAWALS    |    HUGE REWARDS   |    VIP PROGRAM   |]www.rollbit.com██ ████████           R O L L B I T      │      THE #1 SOLANA CASINO           ████████ ██
████████████████████████████
|    5,000+ GAMES    |    INSTANT WITHDRAWALS    |    HUGE REWARDS   |    VIP PROGRAM   |
AgriTrack
Full Member
***
Offline

Activity: 630
Merit: 168



View Profile
Today at 05:59:09 PM
 #34158

Aslamualikum umeed karta hon ke AP sub thek hon ge China 1954 me azad hua or aaj duniya ki strongest economies me shumar hota hai Pakistan 1947 me azaad hua lekin 79 saal ke safar me hum abhi b basic issues se struggle kar rahe hain pakistan ke jitane b hakumarat aye unhon ne sub se phele apna pet bara or phir Kuch mulkh ka Socha chaina ne bht mehnat ki unho ne Apne mulkh ko taraqi ki rakh me chalaya karepshan nahi ki humare hakumaran ki tarhan nahi Kiya China ne dams industries technology education to or infrastructure par focus kiya or apni electricity production ko bht expand kiya pakistan me siyasi instability corruption policies ki inconsistency or energy crisis ne development ko slow kiya or Unhon ne mushkil waqt me b development projects ko continue rakha or apni economy ko production or exports ki taraf le gaye Pakistan ke paas b zameen resources talented youth or hardworking people ki koi kami nahi Masla ye hai ke hum aksar short term policies siyasi instability energy problems or inconsistent planning me ulajh jate hain Humein doosron se sirf comparison nahi karna chahiye balki unki kamyaabi se seekhna chahiye.
Bro Pakistan ke paas bhi resource aur talented logon ki koi kami nai lekin hamari sab se bari problem political instability aur corruption ka increased hoita ha aur energy crisis aur long-term planning ki kami rahi ha. China ne mushkil waqt mein bhi apne development projects ko continue rakha aur education ki seth seth technology aur It industries par lagatar focus kiya ha. bro china ma corruption pr tolerance zero ha jo kiah main reason inka strong economics

Pakistan mein har government aksar apni short term priorities lekar ati rahi jis ki wajah se pehle wale projects aur policies bhi change hu jatia. Mere khayal mein agar Pakistan bhi political stability ay jaiye tuu 10-20 saal ki consistent planning kare aur corruption ko control karke industry aur exports par focus kare to hum bhi bohat tez taraqi kar sakte ha kiukah pakistan ma potential ha. Ap ke khayal mein Pakistan China se sab se zyada kis wajah se piche reh gaya?

Ab de villiers
Full Member
***
Online Online

Activity: 504
Merit: 182



View Profile
Today at 06:24:14 PM
 #34159

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ

Monthly Post Summary by Shussainshah
Thanks brotherreports performance  share karnie ka Is baar meri total 24 posts hain mujhe afsos hai ke sirf aik post ki wajah se main is month Top 10 posters mein shamil nahi ho saka. Pichlay month main top 10 mein tha aur apna naam list mein dekh kar mujhe bohat khushi hoti thi.
Top mee aane walay members ko koi special reward toh nhi milta per phir bhi list mein apna naam dekhna apne aap mein ek motivation hoti hai. Is se pata chalta hai ke hum community mein kitna active contribution de rahe hain. Is month meri activity kuch kam rahi aur isi wajah se main top 10 se sirf aik post ke faslay se reh gaya.

Per main isay ek motivation ke taur par leta hoon aur umeed hai ke September mein apni activity ko behtar karunga. Inshallah is month meri koshish hogi ke main regular aur quality posts ke sath top 10 mein apni jagah maintain kar sakun han or jo top 10 mai ayien hai un sabhi ko congratulations or mazeed members bhi apni quality post activity ke zariye is list ka hissa banenge. Umeed hai September hum sab ke liye activity aur achievements ke hawale se mazeed behtar sabit hoga



hafiztalha
Hero Member
*****
Offline

Activity: 1274
Merit: 722



View Profile
Today at 06:57:11 PM
 #34160

[ FUN ] Complete a Word Challenge (Round 14)



السلام علیکم و رحمتہ اللہ و برکاتہ

Kea haal hai ap seib brothers/sisters ka!


Brothers ap seib kei khidmat mei aek aur Fun challenge ka Round 14 lei keir aya hou previous month 2 rounds cover keiye thei aur new month ka aghaaz hou chuka hai aur day 2 h aj tou mei koshish keir rha hou es month sei 3 4 Round covers kar loun aur 2 3 month my Round 20 complete keir lou aur pheir last reward bei announce keirna bakei hai aur wou mujei abei decide keirna hai aur ap es sei andaza laga lein mei nei yei Round ka hei publish keirna tha lekein mei raat kafei late hou gea tha tou body mei etnei himmat nae thi tou mei ne Socha chalein kel hei start Karoun ga. Es baar bei total 3 reward hou gei nechei reminder kou please lazmei sei read keir lei aesa na hou loie reward miss hou jey.

Reminder: guys please jeis kou 2 answer atei hou wahei post krein aur agair 2 sei zeada atei hoi tou phr bei 2 hei answer post krei quu kei per user 1 reward hai aur yei reward 2 answers peir hei melei ga aisei challenge mei confusion a jtei hai aur reward cancel Kei situation bei bn sakhtei hai.

Let's start the party!

Example:

Quote
Example mei main apna hei username ko shuffle Keir Dekha deta taakei jeis kou nae pta keisy work keirta hai un kei leiye

• _ _ t _ _ i _ >>> bitcoin

Rules:

Quote
1. Only Pakistan Local users participate
2. All users es challenge Kei leiye eligible hai Newbie to Legendary but newbie Kei leiye restriction h Round start hou nei kei bad New account create hou hai tou wou account ineligible hou ga
3. Complete a Word challenge mei 1 users just 1 merit Kei leye eligible hai.
4. 2 to 8 words houn geay 1 merit Kei leiye per user kou 2 word ko complete keirna hou ga means ager koe users 1 word complete kerta hai Tou wou agr 1 bata deita wou merit Kei leiye eligible nae hou ga 2 words ko complete kerna lazmei hai ageir Kei sei kou 1 Ata hai aur Dousra complete nae rHa tou please usko post na krein seirf 2 complete peir hei post krein Pheir hei merit melay ga otherwise 1 peir merit nae melay ga.
5. Cheating allow nae hai, agar ap answers post Keir detay hai Tou dobara edit nae Keir sakhtay Na hei post Kou delete Keri sakhtay hai
6. Total 2 to 8 words - 2 to 4 meirts - 2 to 4 users
7. Ageir koe word nae melta Tou Mei un words kou change Keir doun ga
8. Is challenge kou complete keinei leiye ap Seib Kei paas 12 hours Ka time Hou ga aur pheir challenge khatam time khatam honay Kei baad koe bata ta hai Tou uskou Merit nae melay ga
9. Jeib koe users answer dei deta hai Tou Mei koshish Karoun gaa jld sei jld update Keir doun takei pta chal sakhay keis nei answer theek dea hai ya wrong
10. First Come First Serve (FCFS) ye challenge hou ga
11. Jeib ap answer post krein Tou Saath number lazmei mention krein otherwise answer count nae Hou ga
Best of Luck Guys  Wink

Round 14

1. _ _ u _ _ l e _ _ _ e _ _
2. F _ _ _ n _ i _ _ i _ a _ _ _ n
3. _ _ g o _ _ t h _ _ _ _ _ l y
4. _ _ n _ h _ _ n i _ _ _ i _ _
5. _  u l _ _ _ _ g _ a _ _ _ _
6. _ _ r i _ _ a _ _ _ i _ _

Pages: « 1 ... 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 1665 1666 1667 1668 1669 1670 1671 1672 1673 1674 1675 1676 1677 1678 1679 1680 1681 1682 1683 1684 1685 1686 1687 1688 1689 1690 1691 1692 1693 1694 1695 1696 1697 1698 1699 1700 1701 1702 1703 1704 1705 1706 1707 [1708] 1709 »
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!