Bitcoin Forum
June 17, 2024, 01:33:57 AM *
News: Voting for pizza day contest
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2] 3 »  All
  Print  
Author Topic: Animo? - Bitfury 400 Gh group buy- Post indien interesse! [40/100 BTC gevuld]  (Read 4041 times)
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
September 01, 2013, 09:53:48 PM
 #21


Maar een group buy als deze is ook een goede oplossing als je niet het geld hebt om een heel H board aan te schaffen.

Laten we van deze groupbuy een succes maken en de Avalon chip drama even vergeten Wink

Laat dat inderdaad ons eerste streven zijn.

@dnaleor, einddatum prikken waarop er knopen doorgehakt gaan worden? 7 september, of is dit al te snel?

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 01, 2013, 09:57:36 PM
 #22


Maar een group buy als deze is ook een goede oplossing als je niet het geld hebt om een heel H board aan te schaffen.

Laten we van deze groupbuy een succes maken en de Avalon chip drama even vergeten Wink

Laat dat inderdaad ons eerste streven zijn.

@dnaleor, einddatum prikken waarop er knopen doorgehakt gaan worden? 7 september, of is dit al te snel?

laat dat idd ons streven zijn Smiley ons verlies wat proberen goedmaken Wink

weet niet... Ik heb een druk weekend gepland (festival etc...) Eventueel de maandag erna? (9 september)
Of eventueel nog vroeger? Thread openen bij voldoende interesse vlak voor het weekend, hopen op voldoende BTC tegen de maandag erna? En dan bestellen?

Jij mag wat mij betreft ook de miner aanschaffen. 
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 01, 2013, 09:58:29 PM
 #23

afhankelijk van wanneer je begint te rekenen wil ik er wel 1btc in steken.
wat waarschijnlijk ook alles zal zijn wat ik heb, wegens omstandigheden

grtz

belangrijke regel bij bitcoin-investeringen: investeer niets wat je niet mag verliezen!

Maar ik zal je aan het lijstje toevoegen Smiley
_rusty_
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 100



View Profile
September 01, 2013, 10:01:21 PM
 #24

het maximum budget dat ik wou investeren in bitcoins is behaalt bij het bestellen van de klondikes.

doordat ik die usb erupter ook nog gekocht heb, heb ik momenteel zeer weinig LTC's/btc's (mede ook doordat ik mijn hoofd "miner" nu gebruik als studiepc.

ik zal er geen extra geld meer in steken, maar wat ik al gegenereerd heb, wil ik gerust terug investeren.

grtz

dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 01, 2013, 10:02:09 PM
 #25

stel dat we tegen volgende week maandag voldoende BTC hebben voor de 400 GH miner, kunnen we die al bestellen en de thread nog wat openhouden voor enkele kaarten extra te kopen die we dan bij pscychoticboy kunnen hosten.
Dan moeten we mensen die deze thread te laat gezien hebben niet teleur stellen Smiley

Als we echter tegen volgende week maandag helemaal niet in de buurt van 80 BTC zitten (bvb slechts 50 BTC) dan kunnen we er ook voor kiezen enkel kaarten te bestellen. De kostprijs per GH is quasi hetzelfde.
_rusty_
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 100



View Profile
September 01, 2013, 10:05:48 PM
 #26

dan zal ik het anders zeggen aangezien het zo kort dag is.

ik wil gerust alles wat ik heb erin steken.  Grin

grtz
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
September 01, 2013, 10:09:12 PM
 #27

stel dat we tegen volgende week maandag voldoende BTC hebben voor de 400 GH miner, kunnen we die al bestellen en de thread nog wat openhouden voor enkele kaarten extra te kopen die we dan bij pscychoticboy kunnen hosten.
Dan moeten we mensen die deze thread te laat gezien hebben niet teleur stellen Smiley

Als we echter tegen volgende week maandag helemaal niet in de buurt van 80 BTC zitten (bvb slechts 50 BTC) dan kunnen we er ook voor kiezen enkel kaarten te bestellen. De kostprijs per GH is quasi hetzelfde.

Lijkt me prima, animo check t/m maandag de 9e.
Op maandag wordt vervolgens bepaald of we voor de 400Gh/s miner gaan of dat we losse boards bestellen. Indien losse boards dan is het wel zo handig om deze ook allemaal tegelijk te bestellen zodat er maar 1x verzendkosten betaald hoeven te worden.

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
September 01, 2013, 10:10:22 PM
 #28

stel dat we tegen volgende week maandag voldoende BTC hebben voor de 400 GH miner, kunnen we die al bestellen en de thread nog wat openhouden voor enkele kaarten extra te kopen die we dan bij pscychoticboy kunnen hosten.
Dan moeten we mensen die deze thread te laat gezien hebben niet teleur stellen Smiley

Als we echter tegen volgende week maandag helemaal niet in de buurt van 80 BTC zitten (bvb slechts 50 BTC) dan kunnen we er ook voor kiezen enkel kaarten te bestellen. De kostprijs per GH is quasi hetzelfde.

Lijkt me prima, animo check t/m maandag de 9e.
Op maandag wordt vervolgens bepaald of we voor de 400Gh/s miner gaan of dat we losse boards bestellen. Indien losse boards dan is het wel zo handig om deze ook allemaal tegelijk te bestellen zodat er maar 1x verzendkosten betaald hoeven te worden.

Verzendkosten van de boards is gratis, je betaald VAT per board wat het totaal per H board van 487€ maakt.
De 400 Gh/s Rig kost €8,060 (Includes €1,560 VAT)

Dus om de 400Gh/s order te kunnen plaatsen heb je  ~85 BTC nodig en voor een H board ~5 BTC.
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
September 01, 2013, 10:11:53 PM
 #29

Verzendkosten bij UPS express zijn EUR 100 excl. VAT

wil het spul dan namelijk wel binnen enkele dagen hier in NL hebben.

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
September 01, 2013, 10:13:44 PM
 #30

Verzendkosten bij UPS express zijn EUR 100 excl. VAT

wil het spul dan namelijk wel binnen enkele dagen hier in NL hebben.

Met UPS €8,184 (Includes €1,584 VAT) voor de 400Gh/s Rig
En €607.60 (Includes €117.60 VAT) voor een H board.
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 01, 2013, 10:17:53 PM
 #31

dan zal ik het anders zeggen aangezien het zo kort dag is.

ik wil gerust alles wat ik heb erin steken.  Grin

grtz

LOL  Cheesy


Je moet weten dat ik constant aan mijn limiet zit: ik heb het laatste half jaar voor mezelf een limiet gezet op het aantal EURO's dat ik wil overhouden xD
Ik vertrouw het fiat geld voor geen milimeter meer (laat staan voor een meter) Tongue

Achja, als BTC crasht heb ik mijn edelmetaal nog Wink
En binnen een half jaartje begin ik te werken, dus normaal zal het dan wel meevallen qua cashflow Smiley
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 01, 2013, 10:21:47 PM
 #32

Verzendkosten bij UPS express zijn EUR 100 excl. VAT

wil het spul dan namelijk wel binnen enkele dagen hier in NL hebben.

ik ga idd ook wel akkoord met express shipping. De eerste dagen brengt dat het meest op Wink

nabestelling van losse kaarten kunnen we eventueel wel zonder express shipping laten komen.
_rusty_
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 100



View Profile
September 01, 2013, 10:23:22 PM
 #33

ik heb normaal nu al een redelijke cashflow maar
- slecht uitbetalende bazen
- onverwachte kosten aan de wagen
- eens op reis gaan (voordat die onverwachte kosten er waren)
- plotse stijging van mijn autoverzekeringen

heeft een ferme domper op mijn rekening gezet.

wacht al 1 maand op mijn loon... en nu het al een nieuwe maand is... pfff

nee nee, ik heb altijd al gezegd dat ik niet meer dan 250 EURO in crypto wou steken. de rest zou dan de gewonnen btc/ltc's terug investeren zijn...

martinvw
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 21
Merit: 0


View Profile
September 02, 2013, 05:04:20 PM
 #34

Ik heb even bij zitten lezen, en denk even hardop voor mezelf, mochten jullie aan of opmerkingen hebben hoor ik het graag.

Stel ik breng 10 BTC in. Dat zou mij bij de prijs van 100BTC dus 9,9% van de opbrengst geven (1% ging er vanaf ivm hosting las ik ergens). Dat komt dan neer op 39.6 Gh.

Ik heb in een ander topic mijn BFL 30 Gh te koop staan, waar ik nog geen bod van 5 BTC op heb.

30 Gh verkoop @5 BTC vs 39.6 Gh inkoop @ 10 BTC.

Volgens mij kan dit nooit een goede deal zijn voor mezelf. Dan kan ik beter niets doen en wachten op mijn (reeds betaalde) BFL.

Zie ik iets verkeerds? Graag jullie mening.
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
September 02, 2013, 05:10:35 PM
 #35

Ik heb even bij zitten lezen, en denk even hardop voor mezelf, mochten jullie aan of opmerkingen hebben hoor ik het graag.

Stel ik breng 10 BTC in. Dat zou mij bij de prijs van 100BTC dus 9,9% van de opbrengst geven (1% ging er vanaf ivm hosting las ik ergens). Dat komt dan neer op 39.6 Gh.

Ik heb in een ander topic mijn BFL 30 Gh te koop staan, waar ik nog geen bod van 5 BTC op heb.

30 Gh verkoop @5 BTC vs 39.6 Gh inkoop @ 10 BTC.

Volgens mij kan dit nooit een goede deal zijn voor mezelf. Dan kan ik beter niets doen en wachten op mijn (reeds betaalde) BFL.

Zie ik iets verkeerds? Graag jullie mening.

De geplande lever datum voor de bitfury 400Gh/s miner is oktober, de geplande lever datum van een single 30 Gh/s besteld op 20 februari 2013 heeft een groot ? als lever datum, ik schat dat die little single rond december bij je is aangezien ze pas in oktober 2012 met hun order queue van de little (30GH/s) single zijn.

Maar dit is ook weer een beetje mijn mening en iets wat off topic Wink
quest
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 336
Merit: 250


View Profile
September 02, 2013, 05:13:22 PM
 #36

Avalon chis was echt een drama. Ik hoop dat bitfury wel snel levert  Wink
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 02, 2013, 05:20:39 PM
 #37

komt nog bij dat bitfury veel minder elektriciteit verstookt... De BFL is niet echt winstgevend meer door hoge kost om hem te laten draaien.
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
September 02, 2013, 07:03:27 PM
 #38

Punin, how many "August" delivery has been shipped till now? 100%?
Yes, all have been shipped.

Nu de October delivery Cheesy
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
September 02, 2013, 07:09:47 PM
 #39

heb het nu nog even druk, maar zal woensdag een topic en betaaladres openen.

ik zal met enjoythis contact opnemen om te regelen hoe we beide de wallet kunnen beheren
wttbs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2210
Merit: 1109



View Profile
September 03, 2013, 08:47:49 AM
 #40

ik doe wel mee voor 2 BTC en heb zeker het vertrouwen in jullie.
Pages: « 1 [2] 3 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!