Bitcoin Forum
June 27, 2026, 04:36:23 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 31.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15]  All
  Print  
Author Topic: ALTIN/USD ve ALTIN/TRY Fiyat Takibi, Spekülasyon, Tartışma Alanı  (Read 3610 times)
Phoenix Anka
Legendary
*
Offline

Activity: 1708
Merit: 1096



View Profile
June 08, 2026, 08:31:02 AM
 #281

Çok yükselmemişmiydi zaten, gereksiz yere fiyat acayip artmıştı, bence düşüş normal, buralara geri gelmesi beklenirdi.
Ama tepeden alanlar şu an baya zarardalar, tabi altın olduğu için kısa vadeli çoğu kişi yatırım olarak düşünmüyor, eski fiyatına geri gelir ama ne kadar sürer orasını Allah bilir.
Bence biraz daha salsın kendini aşağı. Alım fırsatı oluştursun da insanlar biraz altın alabilsinler. Zirveden alan uzun  vade bekler yine ama borcu harcı olan için bu düşüşler birer fırsata dönüşüyor. Altının fiyatını pazartesi günkü açılış da belli edecek biraz. Umarım trend tekrar düşüş olur. Zaten anormal yükselmişti.
Altın düşüşle başladı hocam güne. Bu yüzden bu hafta daha da düşmesini bekliyorum aslında. Genelde haftaya nasıl başlarsa öyle gidiyor algısı var bende. Ons fiyatı 4285 dolara kadar düşmüş durumda anlık. Bu yüzden altını olanların biraz daha bekleyeceği, olmayanların alma fırsatının oluşacağı bir hafta olabilir belki de.

MK-74
Legendary
*
Offline

Activity: 2030
Merit: 1626



View Profile
June 08, 2026, 04:50:26 PM
 #282

Dünle bugün İran-İsrail yine birbirini vurdu ve altın birazda olsun düşüş sergiledi. Artık dünyada beklenen şeylerin tam tersi oluyor. Daha önce böyle bir durum olmuş olsaydı altın yükselirdi ama artık altın düşüyor.
Kripto düşerdi ama o tam tersi biraz yükseliş gösterdi.
Artık piyasaların nasıl hareke ettiği hakkında herhangi bir fikrim kalmadı.

Hamster PO
Newbie
*
Offline

Activity: 29
Merit: 0


View Profile
June 10, 2026, 07:39:40 PM
 #283

altın düştükçe düşüyor. 6100'e kadar geldi bir ekonomist mi ne vardı televizyonlarda bağırıyordu altın 10 bin olacak alın falan filan diye noldu acaba nereye kayboldu.Altın ons olarak da dahada düşecek gibi bence 3.600 dolarlara gider bu gidişle yani bi %10 daha düşer ondan sonra alırım ben de
Waleron Wycliffe
Member
**
Offline

Activity: 107
Merit: 13


View Profile
June 11, 2026, 06:30:41 PM
 #284

Dünle bugün İran-İsrail yine birbirini vurdu ve altın birazda olsun düşüş sergiledi. Artık dünyada beklenen şeylerin tam tersi oluyor. Daha önce böyle bir durum olmuş olsaydı altın yükselirdi ama artık altın düşüyor.
Kripto düşerdi ama o tam tersi biraz yükseliş gösterdi.
Artık piyasaların nasıl hareke ettiği hakkında herhangi bir fikrim kalmadı.
Trump istediğini yapıyor altın konusunda da yükseltti şişirdi şimdi savaş faktörü var niyetine millet yine yöneldi ama herkesin elinde patladı şimdilik.
MK-74
Legendary
*
Offline

Activity: 2030
Merit: 1626



View Profile
June 11, 2026, 10:56:08 PM
 #285

Altın Trump'ın barış haberleri sonrası birazda olsa toparlandı, şu an 4.235$'dan işlem görüyor, TL olarak ise 6.371 TL'den işlem görüyor.
Eğer bu barış kesinleşirse toparlanma ihtimali yüksek gibi duruyor, tahminlerim o yönde yani, zaten neye göre yükseliyor neye göre düşüyor artık gram bilgim kalmadı, düşeceği zaman düşmüyor, yükseleceği zaman yükselmiyor saçma sapan bir hal almaya başladı bu.
En azından tepeden alanlar biraz da olsa umutlanmışlardır yükseliş gelebilir diye.

Silence Scream
Legendary
*
Offline

Activity: 1680
Merit: 1386



View Profile
June 12, 2026, 01:29:10 AM
 #286

Altın Trump'ın barış haberleri sonrası birazda olsa toparlandı, şu an 4.235$'dan işlem görüyor, TL olarak ise 6.371 TL'den işlem görüyor.
Eğer bu barış kesinleşirse toparlanma ihtimali yüksek gibi duruyor, tahminlerim o yönde yani, zaten neye göre yükseliyor neye göre düşüyor artık gram bilgim kalmadı, düşeceği zaman düşmüyor, yükseleceği zaman yükselmiyor saçma sapan bir hal almaya başladı bu.
En azından tepeden alanlar biraz da olsa umutlanmışlardır yükseliş gelebilir diye.
4050 dolara kadar düşmüştü ons fiyatı ama daha sonra yine yükselişe geçti. Şimdi ons fiyatı 4180 dolar. Altının yükselişi ve düşüşü son zamanlarda daha hareketli gibi. Altından beklemediğim aralıkta iniyor çıkıyor. Yakında tekrar zirveyi görür mü bilmiyorum ama bir süre daha al satçılara fırsat verecek gibi.

 
█▄
R


▀▀██████▄▄
████████████████
▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄██████▀▀
LLBIT▀█ 
  TH#1 SOLANA CASINO  
████████████▄
▀▀██████▀▀███
██▄▄▀▀▄▄████
████████████
██████████
███▀████████
▄▄█████████
████████████
████████████
████████████
████████████
█████████████
████████████▀
████████████▄
▀▀▀▀▀▀▀██████
████████████
███████████
██▄█████████
████▄███████
████████████
█░▀▀████████
▀▀██████████
█████▄█████
████▀▄▀████
▄▄▄▄▄▄▄██████
████████████▀
........5,000+........
GAMES
 
......INSTANT......
WITHDRAWALS
..........HUGE..........
REWARDS
 
............VIP............
PROGRAM
 .
   PLAY NOW    
blomen
Hero Member
*****
Offline

Activity: 658
Merit: 1079



View Profile
June 12, 2026, 07:17:30 AM
 #287

xauusd'de bir süre yatay bir seyir olacağını düşünüyorum. fiyat 4000$'ın altına inerse ancak alım için fırsat kovalanır çünkü oranın üstü hala şişik bir fiyat.

fiyat yavaş yavaş 4000$'ın da altına doğru gidiyor. bence altının olması gereken yerlerdeyiz artık yavaş yavaş çünkü rallinin etkisi giderek azalıyor. hala genel seyir düşüş olsa da millet unutmuşken bence toplamaya başlamak için güzel bir zaman. yine diyorum fiyat dip yaptı diye hemen atlamak çok mantıksız. gerçek midir bilmiyorum ama kredi çekip altın aldığını söyleyenler bile vardı ralli zamanında.

4000$'a insin ons biraz alırsın mesela, cebinde 3750 için de 3500 için de paran durur. yoksa yıllarca terste beklemek zorunda kalmak çok saçma.

 
█▄
R


▀▀██████▄▄
████████████████
▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄██████▀▀
LLBIT▀█ 
  TH#1 SOLANA CASINO  
████████████▄
▀▀██████▀▀███
██▄▄▀▀▄▄████
████████████
██████████
███▀████████
▄▄█████████
████████████
████████████
████████████
████████████
█████████████
████████████▀
████████████▄
▀▀▀▀▀▀▀██████
████████████
███████████
██▄█████████
████▄███████
████████████
█░▀▀████████
▀▀██████████
█████▄█████
████▀▄▀████
▄▄▄▄▄▄▄██████
████████████▀
........5,000+........
GAMES
 
......INSTANT......
WITHDRAWALS
..........HUGE..........
REWARDS
 
............VIP............
PROGRAM
 .
   PLAY NOW    
Waleron Wycliffe
Member
**
Offline

Activity: 107
Merit: 13


View Profile
June 12, 2026, 10:59:48 AM
 #288

3500$ dolara düşerse eğer alımlara başlamak lazım.Oralar güzel giriş yerleri bana göre tl olarak da 5000 civarına kadar düşüş gelebilir.
Phoenix Anka
Legendary
*
Offline

Activity: 1708
Merit: 1096



View Profile
June 16, 2026, 05:19:23 AM
 #289

3500$ dolara düşerse eğer alımlara başlamak lazım.Oralar güzel giriş yerleri bana göre tl olarak da 5000 civarına kadar düşüş gelebilir.
Şu an 4325 dolar civarında. Yine bir yükseliş başladı altında. Altın bir yukarı bir aşağı gidip geliyor bu dönemlerde. Altında bile piyasa bu kadar oynakken bitcoindeki değişim normal artık. Gram altın da şu an değerlendi. Geçen haftaya göre herhalde %7-8 fark vardır. Altın açısından 1 haftada bu kadar kazanç bence çok iyi. Daha da gider ama zamanı var. Eğer 3500’e düşerse bu çok iyi olur bir çok kişi altın alır.

Xyloo
Full Member
***
Offline

Activity: 266
Merit: 169



View Profile
June 22, 2026, 12:36:34 PM
 #290

3500$ dolara düşerse eğer alımlara başlamak lazım.Oralar güzel giriş yerleri bana göre tl olarak da 5000 civarına kadar düşüş gelebilir.
Şu an 4325 dolar civarında. Yine bir yükseliş başladı altında. Altın bir yukarı bir aşağı gidip geliyor bu dönemlerde. Altında bile piyasa bu kadar oynakken bitcoindeki değişim normal artık. Gram altın da şu an değerlendi. Geçen haftaya göre herhalde %7-8 fark vardır. Altın açısından 1 haftada bu kadar kazanç bence çok iyi. Daha da gider ama zamanı var. Eğer 3500’e düşerse bu çok iyi olur bir çok kişi altın alır.
4205 dolar şu anda. Düşüyor, yükseliyor ve bunu tekrarlayarak yapıyor. Yukarı aşağı salınımlar gösteriyor. Ufak ufak sanki ons buraları kendine yer yapıyor gibi. Bu bir yerde temel dayanak için güzel seviyeler. Eğer 5-6 k dolar bandına atmak istiyorsa kendini buralarda duraklaması gerekecek.

kadayifciabdula
Newbie
*
Offline

Activity: 56
Merit: 0


View Profile
June 26, 2026, 06:26:48 AM
 #291

3600-3700 bandına düşerse alım yapabilirim şuan da halen pahalı geliyor.Altın zaten bir ralli yaptı şuan da alım aşamasında değil bence düşüş aşamasında.
W Jr.
Copper Member
Legendary
*
Offline

Activity: 2058
Merit: 1513



View Profile
June 26, 2026, 07:03:29 PM
 #292

3600-3700 bandına düşerse alım yapabilirim şuan da halen pahalı geliyor.Altın zaten bir ralli yaptı şuan da alım aşamasında değil bence düşüş aşamasında.
Gümüşte de benzer şeyleri görüyoruz.Gümüş, önemli bir maden ve altından daha çok yükseldi, sonra da yavaş yavaş ateşi söndü.Şimdi altın bugün düne göre biraz toparlamış gibi görünüyor kendini.Daha da toparlayacağına inancım var.Altın, tarihi zirveyi yine geçer ama zamanını kestirmek zor.

R


▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄
████████████████
▀▀▀▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄▄▄▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀
LLBIT|
4,000+ GAMES
███████████████████
██████████▀▄▀▀▀████
████████▀▄▀██░░░███
██████▀▄███▄▀█▄▄▄██
███▀▀▀▀▀▀█▀▀▀▀▀▀███
██░░░░░░░░█░░░░░░██
██▄░░░░░░░█░░░░░▄██
███▄░░░░▄█▄▄▄▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
▀████████
░░▀██████
░░░░▀████
░░░░░░███
▄░░░░░███
▀█▄▄▄████
░░▀▀█████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
░░░▀▀████
██▄▄▀░███
█░░█▄░░██
░████▀▀██
█░░█▀░░██
██▀▀▄░███
░░░▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
||.
|
▄▄████▄▄
▀█▀
▄▀▀▄▀█▀
▄░░▄█░██░█▄░░▄
█░▄█░▀█▄▄█▀░█▄░█
▀▄░███▄▄▄▄███░▄▀
▀▀█░░░▄▄▄▄░░░█▀▀
░░██████░░█
█░░░░▀▀░░░░█
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
▄░█████▀▀█████░▄
▄███████░██░███████▄
▀▀██████▄▄██████▀▀
▀▀████████▀▀
.
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
░▀▄░▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄░▄▀
███▀▄▀█████████████████▀▄▀
█████▀▄░▄▄▄▄▄███░▄▄▄▄▄▄▀
███████▀▄▀██████░█▄▄▄▄▄▄▄▄
█████████▀▄▄░███▄▄▄▄▄▄░▄▀
███████████░███████▀▄▀
███████████░██▀▄▄▄▄▀
███████████░▀▄▀
████████████▄▀
███████████
▄▄███████▄▄
▄████▀▀▀▀▀▀▀████▄
▄███▀▄▄███████▄▄▀███▄
▄██▀▄█▀▀▀█████▀▀▀█▄▀██▄
▄██▀▄███░░░▀████░███▄▀██▄
███░████░░░░░▀██░████░███
███░████░█▄░░░░▀░████░███
███░████░███▄░░░░████░███
▀██▄▀███░█████▄░░███▀▄██▀
▀██▄▀█▄▄▄██████▄██▀▄██▀
▀███▄▀▀███████▀▀▄███▀
▀████▄▄▄▄▄▄▄████▀
▀▀███████▀▀
OFFICIAL PARTNERSHIP
SOUTHAMPTON FC
FAZE CLAN
SSC NAPOLI
Lethobios
Member
**
Offline

Activity: 139
Merit: 15


View Profile
Today at 10:29:32 AM
 #293

3600-3700 bandına düşerse alım yapabilirim şuan da halen pahalı geliyor.Altın zaten bir ralli yaptı şuan da alım aşamasında değil bence düşüş aşamasında.
Gümüşte de benzer şeyleri görüyoruz.Gümüş, önemli bir maden ve altından daha çok yükseldi, sonra da yavaş yavaş ateşi söndü.Şimdi altın bugün düne göre biraz toparlamış gibi görünüyor kendini.Daha da toparlayacağına inancım var.Altın, tarihi zirveyi yine geçer ama zamanını kestirmek zor.
Bu sene tarihi zirveyi geçmesini beklemiyorum.Biraz zamanı var.
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!