Bitcoin Forum
May 02, 2024, 07:37:27 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]

Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 [3]  All
  Print  
Author Topic: This idea go reduce our daily expenses.  (Read 540 times)
De-Bitman

Activity: 8
Merit: 0

View Profile
November 21, 2023, 08:44:58 AM

My country people as e be like this to buy this electric bike good oo but no be for this our country, where you won see light to charge am na be waiting we soppuse to dey reason now.. Person con buy that electric bike now con dey stay for place like  Port Harcourt way light be like coming of Jesus christ how you go take charge am as fuel prices dey like this to dey on generator every hour. So we just need to dey economize ourselves. Na so I dey for Hux my anty dey tell me how e sister dey chop pot of soup a day you dey see how people dey use their hand dey kill their self, then latter them go still beg their relative for money way them no sabi manage. So everything dey our hand we way dey the country Nigeria.
According to NIST and ECRYPT II, the cryptographic algorithms used in Bitcoin are expected to be strong until at least 2030. (After that, it will not be too difficult to transition to different algorithms.)
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
Reply with quote  #2

Report to moderator

Ignore
Reply with quote  #2

Report to moderator

Ignore
Reply with quote  #2

Report to moderator
Pi-network314159

Activity: 210
Merit: 124

View Profile
November 21, 2023, 10:51:10 AM

Good day my country people I come with another good idea way go make use spend lesser for this hard time way everything just dey cost like say tomorrow no dey, this period way fuel cost e make transport self add money so I go like share this good idea way go make us no spend too much.
This one nah electric bike

Just this morning I watched one video for social media way one guy dey advertise electric bikes and I con like the thing way the guy dey talk about so I say make I carry am come this our local board for this forum because nah only us nai know how e take dey for our country.
This electric bike we fit carry am go work, strolling and even go markets to buy something's, you fit still even use some carry somebody and e dey easy to drive just like the way gasoline motorcycle dey, now way the price of fuel dey up if we get am e go reduce our expenses small nah just to charge the electric bike that's all but you go need engine oil, but that one nah once in a while, I see the one of $300 and I try to order am online
Just some days ago wey I just dey reason this matter consedring the rate which fuel they cost and how people dey manage to hardly survive, so I com they reason about to buy rechargable byk wey fit reduce the rate of expenses. I no even know say these topic don already dey here. I come also get second thought about  am because another  disadvantage wey dey dere na lack of electricity or low power supply. We no get steady light and e go affect for charging just like @brainboss talk. If to say na Sola rechargable byk e for better because Nigeria dey always get heavy sun so as you dey ride am dey go na so e dey recharge am. Another thing too na durability. how long e go fit last or the distance e fit cover because checking the price tag of this machine as of them, maybe by now e go don cost now. And e no go good make person go buy wetting no go fit carry person go far distance.
And I dey reason say our government no go too put body for the impotation of this machine because them go see am as threat to there market. For those wet dey impoet petrol machine. Because them go see am say if machine wey no dey use petrol come out people no go buy there own product.
adultcrypto

Activity: 322
Merit: 250

View Profile
November 21, 2023, 11:26:30 AM

My country people as e be like this to buy this electric bike good oo but no be for this our country, where you won see light to charge am na be waiting we soppuse to dey reason now.. Person con buy that electric bike now con dey stay for place like  Port Harcourt way light be like coming of Jesus christ how you go take charge am as fuel prices dey like this to dey on generator every hour. So we just need to dey economize ourselves. Na so I dey for Hux my anty dey tell me how e sister dey chop pot of soup a day you dey see how people dey use their hand dey kill their self, then latter them go still beg their relative for money way them no sabi manage. So everything dey our hand we way dey the country Nigeria.
I no know the part of Port Harcourt you dey live sha but my side of Port Harcourt get light. We fit say we dey get light 20hrs everyday and sometimes we fit see light three days straight and e no go blink. I know say some part of Port Harcourt dey federal light wey dey somehow regular while some part dey state light wey be apology. My side na federal light and e fit be the reason we dey see light well well.

My only problem with this machine na the state of some internal roads wey no good for Port Harcourt. The machine be like something wey need clean road which I know say e no dey for plenty places for Port Harcourt. Another problem na safety because e be like if you fall for the machine, na better injury you go collect

Lida93

Activity: 742
Merit: 522

View Profile WWW
November 21, 2023, 11:15:07 PM
Merited by CryptopreneurBrainboss (2)

If you think about economizing the utilization of the mobile machines used, what of putting into consideration their maintenance demands as well, i think that the best solution is to cut short every unnecessary means to which we move out and engaged doing other things that doesn't matters at all, this will help us to think deep before taking a step and how to plan adequately for us to be able to save time and money that would have been wasted or used in going after unnecessary things we can actually do without, some will through this learn alot of lessons.
I am tying the knot with what you have said, the purchase of the motorcycle doesn't mean you are going to save from much spending, before we buy anything machine we should take into consideration the cost of maintainance and the necessity of it. How often do you go out? How long is the distance you cover going to work each day?

There are unnecessary movements we make that can be terminated and it will save us money that we would have spend on transportation only. Someone jokingly said, " for this Port Harcourt just the decision to step outside alone nah 5k", it sounds funny but it's a fact. If we can cut some outings, visits, and journeys we frequently make particularly the ones that can be avoided it will save us cost in transport alone. The Nigeria of yesterday is not the one of today.

.freebitcoin.       ▄▄▄█▀▀██▄▄▄
   ▄▄██████▄▄█  █▀▀█▄▄
  ███  █▀▀███████▄▄██▀
   ▀▀▀██▄▄█  ████▀▀  ▄██
▄███▄▄  ▀▀▀▀▀▀▀  ▄▄██████
██▀▀█████▄     ▄██▀█ ▀▀██
██▄▄███▀▀██   ███▀ ▄▄  ▀█
███████▄▄███ ███▄▄ ▀▀▄  █
██▀▀████████ █████  █▀▄██
 █▄▄████████ █████   ███
  ▀████  ███ ████▄▄███▀
     ▀▀████   ████▀▀
BITCOIN
DICE
EVENT
BETTING
WIN A LAMBO !

▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄███████████▄▄▄▄▄
▄▄▄▄▄██████████████████████████████████▄▄▄▄
▀██████████████████████████████████████████████▄▄▄
▄▄████▄█████▄████████████████████████████▄█████▄████▄▄
▀████████▀▀▀████████████████████████████████▀▀▀██████████▄
  ▀▀▀████▄▄▄███████████████████████████████▄▄▄██████████
       ▀█████▀  ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀  ▀█████▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
.PLAY NOW.
Y3shot

Activity: 588
Merit: 164

Bitcoin👌 or nothing

View Profile
November 22, 2023, 11:25:33 AM

Having an electric motorcycle or car will really help reduce expenses of buying fuel but the problem this thing go be difficult for we Nigerians to have access to it. Anything wey dey happen for this our country our politicians dey like make the thing dey favour them. Most of our politicians are into petrol businesses and generator business,  and if Nigerians starts using electric vehicles it will spoil the business of petrol and generator business of this our politicians and our politicians no go like make this thing be bad market to them business,  I don't think the electric vehicle is something every common Nigerian can gain.

Kensure

Activity: 18
Merit: 0

View Profile
November 22, 2023, 01:07:39 PM

I great oh my people of the high table .some times Person no Dey fit predict wetin go happen in every minute of our life’s ,expensive Dey come out even when we no plan am.you fit say okay today I no go spend much and the nxt minute you Dey mechanic shop Dey repair your car ,or one thing for house fit just spoil for your house .you fit con say okay I go leave am first ,then boom gas’s don finish😂  .other thing again na plenty waka waka ,person Dey do birthday you Dey there ,party na everyday you Dey club ,you don’t even know the different between  your needs and your wants .these are things we can’t control cus most of them are unpredictable.but on the other hand we can actually manage them not totally but to and extend in other to reduce our daily expensive .now how can we archive this ,first some of us really need self control ,because most times we spend money on what we don’t even need, you just feel like oh my friend is buying so let me buy or maybe we just want to use it for show so we just buy even when we don’t know how is been used.secondly we should limit the way we go out ,we must not be seen every where,am not saying we shouldn’t go out but we should go out only when is necessary.

And lastly our savings account should be different from ours spending account, these money is for unforeseen circumstances .so when ever problem like car issues etc comes up we can just settle them ,knowing fully well that you have kept the money a long time ago fir that particular problem .you won’t have to temper with your savings or money you kept for something else.

Philpsticks

Activity: 44
Merit: 1

View Profile
November 22, 2023, 07:41:06 PM

No be lie this thing way you just being now ba I saw it today love I even get bicycle way I buy last year na battery but I dy careless leave am for my boys hand travel out my coming back them don spoil everything.
But the truth be say this thing dy very okay i no go lie atleast e fit last for 7hrs just imagine traveling to a state that is 3hrs if you use this electric bike e for take you 5hrs for road but yet the battery no go die, the kne way I get if you pedal e dy charge the battery join.
Agbamoni

Activity: 308
Merit: 281

View Profile
November 22, 2023, 08:53:31 PM

Good day my country people I come with another good idea way go make use spend lesser for this hard time way everything just dey cost like say tomorrow no dey, this period way fuel cost e make transport self add money so I go like share this good idea way go make us no spend too much.

Just this morning I watched one video for social media way one guy dey advertise electric bikes and I con like the thing way the guy dey talk about so I say make I carry am come this our local board for this forum because nah only us nai know how e take dey for our country.
This electric bike we fit carry am go work, strolling and even go markets to buy something's, you fit still even use some carry somebody and e dey easy to drive just like the way gasoline motorcycle dey, now way the price of fuel dey up if we get am e go reduce our expenses small nah just to charge the electric bike that's all but you go need engine oil, but that one nah once in a while, I see the one of $300 and I try to order am online
Just some days ago wey I just dey reason this matter consedring the rate which fuel they cost and how people dey manage to hardly survive, so I com they reason about to buy rechargable byk wey fit reduce the rate of expenses. I no even know say these topic don already dey here. I come also get second thought about  am because another  disadvantage wey dey dere na lack of electricity or low power supply. We no get steady light and e go affect for charging just like @brainboss talk. If to say na Sola rechargable byk e for better because Nigeria dey always get heavy sun so as you dey ride am dey go na so e dey recharge am. Another thing too na durability. how long e go fit last or the distance e fit cover because checking the price tag of this machine as of them, maybe by now e go don cost now. And e no go good make person go buy wetting no go fit carry person go far distance.
And I dey reason say our government no go too put body for the impotation of this machine because them go see am as threat to there market. For those wet dey impoet petrol machine. Because them go see am say if machine wey no dey use petrol come out people no go buy there own product.
Bros you done check the price of this electric bike before you wan buy am. And also, the spec of the bike. Like how long e go last for raod. And for something like that, e sef no go to reason am. Because the battery capacity of that bike go they very high so that e go fit store enough voltage insisde am. I done reason am say the place i they live weting ah they pay for electricity no be small thing. Currently now ah they on my air condition for complete 8 hrs, once the environment done cool small ah done off am. Ah they regulate the usage of the meter system for where ah they live. Talk more of to come go buy electric bike. Omor that one go suck electricity weting no go do o. If i charge am completely full ah fit done burn all my meter finish. And ah no they certain how long e go last me.

Infact the cost of operation go they high too. We never reason the cost of maintenance. Since nah battery something, from to time battery fit weak and person go wan change am. So, the battery go they expensive, more expensive than that of the inverter batteries, nah so i see am. Make we no go move from one problem to another. I believe say this matter of fuel something go soon they balance for everybody, and we go adapt.

Duelbits
DUELBITS
FANTASY
SPORTS
████▄▄█████▄▄
░▄████
███████████▄
▐███
███████████████▄
███
████████████████
███
████████████████▌
███
██████████████████
████████████████▀▀▀
███████████████▌
███████████████▌
████████████████
████████████████
████████████████
████▀▀███████▀▀
▬▬
VS
▬▬
████▄▄▄█████▄▄▄
░▄████████████████▄
▐██████████████████▄
████████████████████
████████████████████▌
█████████████████████
███████████████████
███████████████▌
███████████████▌
████████████████
████████████████
████████████████
████▀▀███████▀▀
///  PLAY FOR FREE  ///
WIN FOR REAL
█████
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
█████
██████████████████████████████████████████████████████
PLAY NOW
██████████████████████████████████████████████████████
█████
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
█████
Youngkhngdiddy

Activity: 322
Merit: 201

View Profile
November 23, 2023, 08:31:57 PM

Having an electric motorcycle or car will really help reduce expenses of buying fuel but the problem this thing go be difficult for we Nigerians to have access to it. Anything wey dey happen for this our country our politicians dey like make the thing dey favour them. Most of our politicians are into petrol businesses and generator business,  and if Nigerians starts using electric vehicles it will spoil the business of petrol and generator business of this our politicians and our politicians no go like make this thing be bad market to them business,  I don't think the electric vehicle is something every common Nigerian can gain.
   No doubt new innovations dey wey fit lift up the economy but the greed of the leaders no go allow them give us free access to them. E just be like say the benefits of the country just dey revolve around a circle of certain people and it just can't get outta that circle. If e never favor them, it can't favor the masses, worst case, they're unsatisfied with the favors.
  As fuel and petroleum dey hard to get by masses, e dey very accessible for them, that's just how improper the country is. Inventions are inevitable but it's certain that our leaders and politicians will be so greedy that they'd want to be the sole beneficiary of this invention thereby making it scarce for the citizens, then we'd be left with no other choice than to struggle through the economical loopholes to survive whereas if greeds was kept aside, the benefits would have gone round the nook and crannies of the country and even more benefits will be left.
Antotena

Activity: 350
Merit: 295

View Profile
November 26, 2023, 07:25:13 PM

I am tying the knot with what you have said, the purchase of the motorcycle doesn't mean you are going to save from much spending, before we buy anything machine we should take into consideration the cost of maintainance and the necessity of it. How often do you go out? How long is the distance you cover going to work each day?

There are unnecessary movements we make that can be terminated and it will save us money that we would have spend on transportation only. Someone jokingly said, " for this Port Harcourt just the decision to step outside alone nah 5k", it sounds funny but it's a fact. If we can cut some outings, visits, and journeys we frequently make particularly the ones that can be avoided it will save us cost in transport alone. The Nigeria of yesterday is not the one of today.

The type of machines that you buy depend on the performance of the machine. The way corolla vehicle will consume fuel will be different from how Benz  consume fuel. There are really good machines out there that can be use comfortably despite the hardship of the economy, you will live a normal life like nothing never happened in the first place.

Trying to cut down expenses doesn't mean we have to kill ourselves, doesn't mean I have to die from suffering because from the things you guys are discussing, it look more like suffocating basic life to extreme and uncomfortable life. How do one have to live a life when it's so uncomfortable to even move around just because we are trying to cut the cost of living, no that's not how it was supposed to be, the government just have to come to aid to support the citizens.

R

▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄
████████████████
▀▀▀▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄▄▄▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀
LLBIT|
4,000+ GAMES
███████████████████
██████████▀▄▀▀▀████
████████▀▄▀██░░░███
██████▀▄███▄▀█▄▄▄██
███▀▀▀▀▀▀█▀▀▀▀▀▀███
██░░░░░░░░█░░░░░░██
██▄░░░░░░░█░░░░░▄██
███▄░░░░▄█▄▄▄▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
▀████████
░░▀██████
░░░░▀████
░░░░░░███
▄░░░░░███
▀█▄▄▄████
░░▀▀█████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
░░░▀▀████
██▄▄▀░███
█░░█▄░░██
░████▀▀██
█░░█▀░░██
██▀▀▄░███
░░░▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
|
██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░██
▀█▄░▄▄░░░░░░░░░░░░▄▄░▄█▀
▄▄███░░░░░░░░░░░░░░███▄▄
▀░▀▄▀▄░░░░░▄▄░░░░░▄▀▄▀░▀
▄▄▄▄▄▀▀▄▄▀▀▄▄▄▄▄
█░▄▄▄██████▄▄▄░█
█░▀▀████████▀▀░█
█░█▀▄▄▄▄▄▄▄▄██░█
█░█▀████████░█
█░█░██████░█
▀▄▀▄███▀▄▀
▄▀▄
▀▄▄▄▄▀▄▀▄
██▀░░░░░░░░▀██
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
░▀▄░▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄░▄▀
███▀▄▀█████████████████▀▄▀
█████▀▄░▄▄▄▄▄███░▄▄▄▄▄▄▀
███████▀▄▀██████░█▄▄▄▄▄▄▄▄
█████████▀▄▄░███▄▄▄▄▄▄░▄▀
███████████░███████▀▄▀
███████████░██▀▄▄▄▄▀
███████████░▀▄▀
████████████▄▀
███████████
▄▄███████▄▄
▄████▀▀▀▀▀▀▀████▄
▄███▀▄▄███████▄▄▀███▄
▄██▀▄█▀▀▀█████▀▀▀█▄▀██▄
▄██▄██████▀████░███▄██▄
███░████████▀██░████░███
███░████░█▄████▀░████░███
███░████░███▄████████░███
▀██▄▀███░█████▄█████▀▄██▀
▀██▄▀█▄▄▄██████▄██▀▄██▀
▀███▄▀▀███████▀▀▄███▀
▀████▄▄▄▄▄▄▄████▀
▀▀███████▀▀
OFFICIAL PARTNERSHIP
FAZE CLAN
SSC NAPOLI
|
Miles2006

Activity: 238
Merit: 149

Cashback 15%

View Profile
November 26, 2023, 08:02:18 PM

I no know the part of Port Harcourt you dey live sha but my side of Port Harcourt get light. We fit say we dey get light 20hrs everyday and sometimes we fit see light three days straight and e no go blink. I know say some part of Port Harcourt dey federal light wey dey somehow regular while some part dey state light wey be apology. My side na federal light and e fit be the reason we dey see light well well.

My only problem with this machine na the state of some internal roads wey no good for Port Harcourt. The machine be like something wey need clean road which I know say e no dey for plenty places for Port Harcourt. Another problem na safety because e be like if you fall for the machine, na better injury you go collect
Sometimes before buying something we suppose consider some common factors before buying it, like buying an electric bike no be bad idea, I even like the idea now wey fuel cost and the electric bike go save person from trekking. Even if light dey for your area steady no mean say light dey steady for everywhere. I no fit buy this kind of bike cause the light for my area no steady.
The issue I get with the bike be say person go take quality care of the bike, anyhow person take care of something that thing go still spoil, just like the way cars dey get fault and problem. The way I see the bike if small thing spoil for the bike to repair fit cost money well, sometimes people will buy an expensive car but when the car get fault no money to repair. Make person no use money buy problem..

Lida93

Activity: 742
Merit: 522

View Profile WWW
November 27, 2023, 08:51:19 AM

The type of machines that you buy depend on the performance of the machine. The way corolla vehicle will consume fuel will be different from how Benz  consume fuel. There are really good machines out there that can be use comfortably despite the hardship of the economy, you will live a normal life like nothing never happened in the first place.
There is no type of mobile vehicle you will want to have now that you will not feel the gloomy effect of the cost of buying fuel and there's no way you will be living in the country right now that you can be living a normal life because right now even the rich are lamenting. Well, if you can afford no problem, get the one of your choice and stay calm. (Make we no hear you they complain later)

Now a lot of car owners prefer using public transportation to their private vehicle as it's much cost effective. If you want to live in absolute comfort it comes with a higher cost.

Trying to cut down expenses doesn't mean we have to kill ourselves, doesn't mean I have to die from suffering because from the things you guys are discussing, it look more like suffocating basic life to extreme and uncomfortable life. How do one have to live a life when it's so uncomfortable to even move around just because we are trying to cut the cost of living, no that's not how it was supposed to be, the government just have to come to aid to support the citizens.
No one says you have to die or suffer yourself just for you to live a penny-wise life , the argument is about living a budgeted lifestyle. You don't get suffocated by living penny wise it's rather an opulence living standard that suffocates. Don't spend stupendously.

In fact, it's a matter of necessity that everyone now all over the globe cut their cost of living to be able to survive comfortably in this recession period. The government won't do everything for you, they don't have to spoon-fed you too as a support system.

.freebitcoin.       ▄▄▄█▀▀██▄▄▄
   ▄▄██████▄▄█  █▀▀█▄▄
  ███  █▀▀███████▄▄██▀
   ▀▀▀██▄▄█  ████▀▀  ▄██
▄███▄▄  ▀▀▀▀▀▀▀  ▄▄██████
██▀▀█████▄     ▄██▀█ ▀▀██
██▄▄███▀▀██   ███▀ ▄▄  ▀█
███████▄▄███ ███▄▄ ▀▀▄  █
██▀▀████████ █████  █▀▄██
 █▄▄████████ █████   ███
  ▀████  ███ ████▄▄███▀
     ▀▀████   ████▀▀
BITCOIN
DICE
EVENT
BETTING
WIN A LAMBO !

▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄███████████▄▄▄▄▄
▄▄▄▄▄██████████████████████████████████▄▄▄▄
▀██████████████████████████████████████████████▄▄▄
▄▄████▄█████▄████████████████████████████▄█████▄████▄▄
▀████████▀▀▀████████████████████████████████▀▀▀██████████▄
  ▀▀▀████▄▄▄███████████████████████████████▄▄▄██████████
       ▀█████▀  ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀  ▀█████▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
.PLAY NOW.
sotelorene

Activity: 157
Merit: 12

Eloncoin.org - Mars, here we come!

View Profile
December 01, 2023, 09:13:01 AM

this idea dey very nice and cool but the thing be say anything wey advantage also get disadvantage. So if I may ask you don think about the disadvantage of this machine.   You talk say na electric machine i.e machine wey dem dey charge so what if pesin no dey get light and how much distance e fit cover when e dey fully charged, you fit use this machine for busy road,  can it function well in undeveloped area.
Thank you for sharing it though but I think this is mainly used for developed area or abroad

ElonCoin.org    ElonCoin.org    ElonCoin.org     ElonCoin.org     ElonCoin.org    ElonCoin.org    ElonCoin.org
●          Mars, here we come!          ●
██ ████ ███ ██ ████ ███ ██   Join Discord   ██ ███ ████ ██ ███ ████ ██
JMBitcointernational

Activity: 200
Merit: 20

★Bitvest.io★ Play Plinko or Invest!

View Profile
December 01, 2023, 12:02:17 PM

This idea is superb and well absorbed ! But the question here is how many people can purchase this electronic bikes ? The fuel situation is universal in the country both the people in the urban and rural areas .

It might be very easy for people in the urban areas to buy such bikes and mitigate the excesses of such fuel increase , their sources of funds can be huge for the maintenance of such bikes but what about the people in the rural areas ? Can they buy such bikes and maintain it as well ? The answer is quite rhetorical because the country is in shamble , where the rich will keep on getting richer and the poor will also keep on getting poorer , the rich will make decisions that will enable them oppress the poor and so on .

Finally ,introducing The electronic bikes will solve some financial economic crunch and will also reduce our expenses as regards to fuel price but the cost of maintenance will surely affect the less averaged citizens .

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ★ ★ ★ ★ ★ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
PLINKO    |7| SLOTS     (+) ROULETTE    ▼ BIT SPINBITVESTPLAY or INVEST ║ ✔ Rainbot  ✔ Happy Hours  ✔ Faucet
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ★ ★ ★ ★ ★ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Y3shot

Activity: 588
Merit: 164

Bitcoin👌 or nothing

View Profile
December 03, 2023, 07:02:14 AM

No doubt new innovations dey wey fit lift up the economy but the greed of the leaders no go allow them give us free access to them. E just be like say the benefits of the country just dey revolve around a circle of certain people and it just can't get outta that circle. If e never favor them, it can't favor the masses, worst case, they're unsatisfied with the favors.
  As fuel and petroleum dey hard to get by masses, e dey very accessible for them, that's just how improper the country is. Inventions are inevitable but it's certain that our leaders and politicians will be so greedy that they'd want to be the sole beneficiary of this invention thereby making it scarce for the citizens, then we'd be left with no other choice than to struggle through the economical loopholes to survive whereas if greeds was kept aside, the benefits would have gone round the nook and crannies of the country and even more benefits will be left.
All this new innovation wey they benefit other countries,  e no be say naija leaders no fit bring it down to Nigeria but because of greed they prefer to make money from wetin them dey gain from and not to let the new innovation reach the country.  Naija don reach make we dey use all this electric cars for people to stop buying expensive fuel but yet them no won gree because of their selfish gain. If you go to other countries electric car is something that they are used to but seems so new to Nigerians.

Gormicsta

Activity: 168
Merit: 75

View Profile
April 06, 2024, 10:30:59 AM

If you think about economizing the utilization of the mobile machines used, what of putting into consideration their maintenance demands as well, i think that the best solution is to cut short every unnecessary means to which we move out and engaged doing other things that doesn't matters at all, this will help us to think deep before taking a step and how to plan adequately for us to be able to save time and money that would have been wasted or used in going after unnecessary things we can actually do without, some will through this learn alot of lessons.

When we eliminate all needless acts from our life, we have more time and energy to devote to what is truly important. And by being more deliberate with our time and resources. So, one way to save time and energy is to eliminate distractions that compete for your attention. These distractions might range from loud alerts to your phone to pointless meetings that take up your entire workday. By eliminating these distractions, you will be able to focus on what is truly important. And when you're focused, you're more likely to be successful and get things done. You may also opt to cut out activities that take up your time so that you may spend a longer period with those you care about.
Cryptomultiplier

Activity: 770
Merit: 180

Eloncoin.org - Mars, here we come!

View Profile WWW
April 06, 2024, 11:48:48 AM

E make sense Wella.

I used a think these things were beyond many of us because at some point when I bring up the issue of buying a bicycle for ease of transportation, my friends just laughs it off. But with electric bike, I think they will soon order as soon as they see me afford one.

My question is if this electric bike has like a station here in Naija just like the pump station, where a rider or owner can go and recharge the battery real quick, because with the way our local electricity distributors have increased electricity tarrifs and the light isn't even as steady as should be, one may even order one of these bikes and still trek more because no where  and no light to charge batter.

Ever-young

Activity: 1176
Merit: 160

★Bitvest.io★ Play Plinko or Invest!

View Profile WWW
April 27, 2024, 08:52:35 AM

This ur idea really make sense o, e go really make us to spend less as u talk because I no understand this country dey go, they way the price of fuel dey go high everyday, assuming say everybody go get this kind bike, come buy, nobody go reason fuel again and nobody go tell them mk dey reduce the price of fuel, if we dey take action by ourselves for this country, we go leave our leaders no choice than to just obey or do wetin we like, imagine the way transportation dey cost, to the extent self, person no fit buy something chop for road unlike before wey be say wen person dey travel and we dey in a hurry to meet the bus, we fit no eat because no time, we go just say we go buy something for road to eat but now, e no dey like that again, instead we go dey pray mk the money do reach wer we dey go to avoid being stranded. But with the use of this ur idea, e go really make things better for us and we no go get time to dey exchange words with drivers dem again or fuel attendants again.

Pages: « 1 2 [3]  All
  Print  

Jump to: