Bitcoin Forum
July 10, 2024, 11:25:07 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]

Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: HISTORY OF NAIJA LOCAL BOARD(how e Tay start)  (Read 2004 times)
Odogwu-Blockchain

Activity: 26
Merit: 6

View Profile
June 13, 2024, 11:53:50 AM

Omo, op really take time to arrange this thread, cudos to him, e no easy to post thread like this one, you really dig out how it all started and the information needed to make it easy for the newbies to understand the process how it all emerge to this point today.

My sincere gratitude to Brainboss, Igebotz, mpamaegbu, Lordhermes and the rest that fought from day one until it become reality today, my sincere gratitude to Thelmos too for granting us our request. Well done.
GiftedMAN

Activity: 854
Merit: 554

Leo is resting.

View Profile WWW
June 14, 2024, 04:48:48 PM

My sincere gratitude to Brainboss, Igebotz, mpamaegbu, Lordhermes and the rest that fought from day one until it become reality today, my sincere gratitude to Thelmos too for granting us our request. Well done.

You are indeed a very good reader for taking out time to observe and come up with the names you mentioned here because from your profile you're just one month old in the forum and you already have an idea of how the Nigerian Local Board came to existence and the names that started pushing for it. If really you are a beginner as said by your profile then I think you're going to do very well with research and come up with other useful information that will be beneficial to the forum and the Nigerian Local Board.

███████████████████████████
███████▄████████████▄██████
████████▄████████▄████████
███▀█████▀▄███▄▀█████▀███
█████▀█▀▄██▀▀▀██▄▀█▀█████
███████▄███████████▄███████
███████▀███████████▀███████
████▄██▄▀██▄▄▄██▀▄██▄████
████▄████▄▀███▀▄████▄████
██▄███▀▀█▀██████▀█▀███▄███
██▀█▀████████████████▀█▀███
.Duelbits.
..........UNLEASH..........
THE ULTIMATE
GAMING EXPERIENCE
DUELBITS
FANTASY
SPORTS
████▄▄█████▄▄
░▄████
███████████▄
▐███
███████████████▄
███
████████████████
███
████████████████▌
███
██████████████████
████████████████▀▀▀
███████████████▌
███████████████▌
████████████████
████████████████
████████████████
████▀▀███████▀▀
▬▬
VS
▬▬
████▄▄▄█████▄▄▄
░▄████████████████▄
▐██████████████████▄
████████████████████
████████████████████▌
█████████████████████
███████████████████
███████████████▌
███████████████▌
████████████████
████████████████
████████████████
████▀▀███████▀▀
/// PLAY FOR  FREE  ///
WIN FOR REAL
..PLAY NOW..
Mate2237

Activity: 770
Merit: 596

View Profile WWW
June 14, 2024, 08:34:03 PM

Snip
Op you really tried for the arrangement of everything here but I didn't see this thread https://bitcointalk.org/index.php?topic=5473185.0 which was di last request for the creation of di local Moderator and more merit sources. So it is good add am because dat e make sense and help to facilitate di bringing of the Moderator and the additional merit source. We really appreciate all di brave men and women in di local board. Your requests have been granted and everything now e dey work well/$moothly. God bless all of you guys Amen.

SPIN

▄▄▄██████████▄▄▄
     ▄███████████████████▄
   ▄██████████▀▀███████████▄
   ██████████    ███████████
 ▄██████████      ▀█████████▄
▄██████████        ▀█████████▄
█████████▀▀   ▄▄    ▀▀▀███████
█████████▄▄  ████▄▄███████████
███████▀  ▀▀███▀      ▀███████
▀█████▀          ▄█▄   ▀█████▀
 ▀███▀   ▄▄▄  ▄█████▄   ▀███▀
   ██████████████████▄▄▄███
   ▀██████████████████████▀
     ▀▀████████████████▀▀
        ▀▀▀█████████▀▀▀
RIUM
..FAST DEPOSITS .........
..AND WITHDRAWALS..
    ▄▄████████▄▄                        ▄██████▄
  ▄███████▀██████▄                    ▄██████████▄
 ██████ ▀▀ ▄ █████       ██          ▄████████████▄
████████  ▄▀▄ ▀██▀      ▄███       ▄███          ███▄
███████▄  ▀▀▀ ▄██      ▄█████▄    ████████    ███████
███████  ██▀  ▄██     ████████▄   ███▀ ▄▄▄    ▄▄▄▄▀██
█████▄▄  ▀▀▄   ██▄    ▀▀█████▀▀   █████▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄███
 ██████ █ ▄ ▄█████    ▀▄▄▀▀▀▄▄▀   ████████    ██████▀
  ▀███████████████     ▀█████      ▀██████▄▄▄▄████▀▀
    ▀▀█████████▀         ███         ▀▀████████▀▀
..WHEEL OF..
..FORTUNE...
.WELCOME OFFER .
......200% + 50FS.....
▄███████████████████████▄
█████████████████████████
█████████████████▀▀██████
████████████▀▀▀    ██████
███████▀▀▀   ▄▀   ███████
████▄     ▄█▀     ███████
███████▄ █▀      ████████
████████▌▐       ████████
█████████ ▄██▄  █████████
███████████████▄█████████
▀███████████████████████▀

.PLAY NOW.
[/ta
Bright0515

Activity: 171
Merit: 35

CRYPTOMUS

View Profile
June 20, 2024, 06:35:51 PM
Merited by hugeblack (1)

Actually this thread Dom really sweet me for body to read. Sometimes I feel very proud when I see say we naija get where we fit feel free to discuss our own things the way we like and write for our own local language wey Dem call am ( pidgin ) really if no be this local board many for fit no go this far sef, with this our own naija board we fit dey drop the small small English wey we ourself fit understand wey be say we no really need to enter search engines everytime to know wetin something mean before we fit understand.

And the moral lesson when I learn from those heroes wey fight for the local board na say make we always remember our own make we think the future and use our opportunity to create something tangible wey others fit benefit from like this see as their name Dom write for world something kudos for their great intelligence to remember their brothers.

Alphakilo

Activity: 392
Merit: 169

View Profile
June 30, 2024, 02:41:14 PM

Hatchy, I thruway salute for diz very informative thread wey you create so.

From the time wey this world start historical writings has been a part of us. Because if person no write and document about our history we fit forget and lose our identity or take the advantage wey we dey enjoy for granted.

As i dey read this history, e just be like say I dey read about the founding fathers of Nigeria, wey fight for our freedom from the British empire.

And from then  wey CryptopreneurBrainboss create the Naija thread as you write for the history up till now, I don see the kind progress wey we don make for the forum. Three of which be say

• We don manage change the orientation of dem oyibo say Naija people na scammers
  • We don also make dem see say for the forum na we, naija people be one of the hardest working and fastest group of all local boards.
  • We don also make dem see say our contribution to the forum dey very important and dem nor fit ignore am.  

AmaGold70

Activity: 77
Merit: 17

View Profile
July 03, 2024, 10:29:22 PM
Last edit: July 03, 2024, 10:41:34 PM by AmaGold70

You do really well @Hatchy for creating this thread because I've been wondering how manage wey naija take get their local board whereas e get some country wey I feel say dey strong pass naija globally never get their own local board (it sure feels good to be a Nigerian, the giant of Africa) if no be for the strong head of our senior men Dem wey fight this fight come win am last last, I throwaway salute to una because na una clear road for us to enjoy this forum like this so. Because of this victory I know say this oyibos Dem dey respect us on a low-key because e no dey easy naa and I'm hoping to see an updated thread about the history of our local board in the next ten years, Naija to the world.
sotelorene

Activity: 280
Merit: 33

Eloncoin.org - Mars, here we come!

View Profile
July 05, 2024, 02:53:42 PM

OG wey no dey gree leave alcohol, nobody everytime wey wind blow wey foul nyash dey open oooo. The bastard wey carry you and Pokapoka mata come Meta that year still dey active for the forum? I remember how we shake everywhere.  Grin
Who dey breeet! I remember dat ur shout that year. Mehn! Engineer, nor be small matta dat period but we sha thank God how d whole thing later went. E don tey wey I even run into Pokapoka sef. Abi d dude don join football academy com leave cryptos?

On the alcohol part, na Rivers clique here still be champion. If I lie, ask...read more

Meh Pokapoka was never the same after the incident, before Dem arrange him matter finish person don already take him slot for the campaign but as the name wey hot that period him come dey run one mixer join so, felt too relaxed. Na so him steeze too come finish. He's not longer active here but you go always see am for campaign applications thread.

The forum life be like Ogboni, if you join, you no mingle with the right cartel even POS operator go get money pass you.

First of all I wanna thank CryptoprenuerBrainbos and Mpamaegbu for making this place possible regardless, I mean this board is happening. E get waiting our Moderator talk wey I don see so much sense inside, e get some people wey dey bring for this community and because they have been introduced they feel like they have arrived, they feel like they can do without the person that introduced them here. Time will come when they will run back for advise and help because they are yet to arrived. My advise to some people be say no take because say you be graduate and person wey introduce you here no be graduate come dey feel say you go well for this place pass am that one dey sha but note this place is not a school were you can at smart person, always ensure to follow someone that brought you here e get why.

ElonCoin.org    ElonCoin.org    ElonCoin.org     ElonCoin.org     ElonCoin.org    ElonCoin.org    ElonCoin.org
●          Mars, here we come!          ●
██ ████ ███ ██ ████ ███ ██   Join Discord   ██ ███ ████ ██ ███ ████ ██
Pages: « 1 [2]  All
  Print  

Jump to: