yaklaşık 3 ay daha ayı sezonundayız sonra düşüş yavaşlar ve durur gibi geliyor artık bana. şu ana kadar ath 126 binin yarısından daha aşağıyı gördük. bence ath'nin 1/3'ü olan 42 bin dolar dip seviyesi olabilir. 69 bin dolardan 16 bin dolara düşerken yaklaşık 1/4'üne, ondan önce 19 bin dolardan 3 bin dolar küsüre düşerken de 1/5'ine düşmüştü ath'den sonra. bence 1/3 güzel bir oran.
Umarım 42 bin dolara düşer ve biraz alabiliriz. Ben fiyatın yüksek olduğunu düşünmüyorum tabi ama geçmiş örneklere bakarsak aşağıya çekebilir kendini. 2028 öncesinde ne kadar düşerse düşer ama 2028 yarılanmadan sonra daha yüksek seviyelerde taban olacağına neredeyse kesin inanıyorum. Şu an bile bana göre uygun bir fiyat
BTC‘de. Bu seviyelerde uzun süre durmaz diyordum ama yanıldım. Güzel bir şekilde buralarda beklemeye devam ediyor.