Bitcoin Forum
May 06, 2024, 04:11:55 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28]
  Print  
Author Topic: e-Gulden: even bijkletsen  (Read 125041 times)
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
September 21, 2019, 04:43:14 AM
 #541

De nieuwe website is inmiddels online.
"Your bitcoin is secured in a way that is physically impossible for others to access, no matter for what reason, no matter how good the excuse, no matter a majority of miners, no matter what." -- Greg Maxwell
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714968715
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714968715

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714968715
Reply with quote  #2

1714968715
Report to moderator
1714968715
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714968715

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714968715
Reply with quote  #2

1714968715
Report to moderator
1714968715
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714968715

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714968715
Reply with quote  #2

1714968715
Report to moderator
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
October 03, 2020, 08:30:40 PM
 #542

Handleiding coinomi is gedeeld in de telegram groep en op facebook.
Gyna
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 4
Merit: 0


View Profile
February 23, 2021, 10:10:05 PM
 #543

hey onder het motto een beetje chauvinisme kan geen kwaad lijkt me de e-gulden wel een leuk idee.
Is de e-gulden nog actief en wat zijn de toekomstplannen lijken me logische vragen voor ik investeer.
Willem de Zwijger
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
May 07, 2021, 10:13:08 AM
 #544

hey onder het motto een beetje chauvinisme kan geen kwaad lijkt me de e-gulden wel een leuk idee.
Is de e-gulden nog actief en wat zijn de toekomstplannen lijken me logische vragen voor ik investeer.

Ik heb ze ooit gehad, maar omdat er amper updates zijn heb ik ze verkocht ik hoef ze niet meer, ik heb nu Gulden in mijn bezit veel grotere community en zijn met veel bezig
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
May 22, 2021, 08:46:22 PM
 #545

Nu ik merk dat cryptocurrency in Nederland steeds meer 'booming' worden, zou je toch denken dat "Nederlandse" cryptocurrency als E-Gulden en Gulden(Coin) daarvan toch ook het een en ander moeten gaan merken. Menig beginner zal naar mijn mening ook wel willen inkopen in een "Nederlands" product, want ja, Nederlands.  Hoe denken jullie hierover?

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Willem de Zwijger
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
May 24, 2021, 08:35:35 PM
 #546

Nu ik merk dat cryptocurrency in Nederland steeds meer 'booming' worden, zou je toch denken dat "Nederlandse" cryptocurrency als E-Gulden en Gulden(Coin) daarvan toch ook het een en ander moeten gaan merken. Menig beginner zal naar mijn mening ook wel willen inkopen in een "Nederlands" product, want ja, Nederlands.  Hoe denken jullie hierover?

Je moet natuurlijk wel vindbaar zijn voor die mensen, ik weet dat er meer Nederlandse coins zijn maar daar hoor je niets of bijna niets van, en in mijn ogen denk ik niet dat die coins toekomst hebben. Bij Gulden word er wel gemerkt dat er nieuwe gebruikers zijn, maar bij e-gulden? geen idee
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
November 08, 2021, 04:59:51 PM
 #547

Nu ik merk dat cryptocurrency in Nederland steeds meer 'booming' worden, zou je toch denken dat "Nederlandse" cryptocurrency als E-Gulden en Gulden(Coin) daarvan toch ook het een en ander moeten gaan merken. Menig beginner zal naar mijn mening ook wel willen inkopen in een "Nederlands" product, want ja, Nederlands.  Hoe denken jullie hierover?

Je moet natuurlijk wel vindbaar zijn voor die mensen, ik weet dat er meer Nederlandse coins zijn maar daar hoor je niets of bijna niets van, en in mijn ogen denk ik niet dat die coins toekomst hebben. Bij Gulden word er wel gemerkt dat er nieuwe gebruikers zijn, maar bij e-gulden? geen idee

Zonde he, voor die nieuwe gebruikers van Gulden, dat ze in de marketing truukjes tuinen?

https://vimeo.com/empyre/download/585324515/a3f73d4ff3
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
November 21, 2021, 03:32:36 PM
 #548

Nu ik merk dat cryptocurrency in Nederland steeds meer 'booming' worden, zou je toch denken dat "Nederlandse" cryptocurrency als E-Gulden en Gulden(Coin) daarvan toch ook het een en ander moeten gaan merken. Menig beginner zal naar mijn mening ook wel willen inkopen in een "Nederlands" product, want ja, Nederlands.  Hoe denken jullie hierover?

Je moet natuurlijk wel vindbaar zijn voor die mensen, ik weet dat er meer Nederlandse coins zijn maar daar hoor je niets of bijna niets van, en in mijn ogen denk ik niet dat die coins toekomst hebben. Bij Gulden word er wel gemerkt dat er nieuwe gebruikers zijn, maar bij e-gulden? geen idee

Zonde he, voor die nieuwe gebruikers van Gulden, dat ze in de marketing truukjes tuinen?

*

Ik weet niet op welke marketing trucjes jij momenteel precies doelt. Desalniettemin, marketing is altijd goed voor een coin om 'het grote publiek' te bereiken.

Nu BTC recent zijn ATH bereikt heeft, zit er wellicht meer in het verschiet op korte termijn. Wanneer dat gebeurd, sluit ik niet uit dat de FOMO gaat werken, ook in Nederland. Wellicht leidt dat extra publiek naar coins zoals E-Gulden.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
March 04, 2022, 05:23:53 PM
 #549

Nu ik merk dat cryptocurrency in Nederland steeds meer 'booming' worden, zou je toch denken dat "Nederlandse" cryptocurrency als E-Gulden en Gulden(Coin) daarvan toch ook het een en ander moeten gaan merken. Menig beginner zal naar mijn mening ook wel willen inkopen in een "Nederlands" product, want ja, Nederlands.  Hoe denken jullie hierover?

Je moet natuurlijk wel vindbaar zijn voor die mensen, ik weet dat er meer Nederlandse coins zijn maar daar hoor je niets of bijna niets van, en in mijn ogen denk ik niet dat die coins toekomst hebben. Bij Gulden word er wel gemerkt dat er nieuwe gebruikers zijn, maar bij e-gulden? geen idee

Zonde he, voor die nieuwe gebruikers van Gulden, dat ze in de marketing truukjes tuinen?

*

Ik weet niet op welke marketing trucjes jij momenteel precies doelt. Desalniettemin, marketing is altijd goed voor een coin om 'het grote publiek' te bereiken.

Nu BTC recent zijn ATH bereikt heeft, zit er wellicht meer in het verschiet op korte termijn. Wanneer dat gebeurd, sluit ik niet uit dat de FOMO gaat werken, ook in Nederland. Wellicht leidt dat extra publiek naar coins zoals E-Gulden.


dat zal denk ik niet gebeuren, kijk maar met welk gemak de mondkapjesdragers momenteel geld verzamelen om aan oerkaine te doneren, die komen alleen uit hun massahypnose door middel van shocktherapie, EFL naar 1 euro is zo'n shocktherapie. Ben wel blij dat ik me in neutraal servie bevind, het is hier ieder jaar beter.

https://twitch.tv/koningwappie
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
November 03, 2022, 12:21:51 AM
 #550

Nederland is nog altijd in een diepe slaap. Van de totale bevolking is er niemand bewust aan het leven, maar men reageert slechts op wat er wordt toegeworpen en sluit EFL nog altijd uit als mogelijke oplossing. Ik heb steeds meer een: "Ze doen maar." mentaliteit, maar voorlopig ben ik nog eventjes live via https://twitch.tv/KingHONKspiritSEE
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!