Bitcoin Forum
June 25, 2024, 07:58:41 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »  All
  Print  
Author Topic: Bitcoin... op weg naar 1000 USD :)  (Read 75359 times)
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
February 18, 2015, 07:31:56 AM
 #221

Sowieso hebben Nederlandse bedrijven het niet zo op Bitcoins is mijn ervaring.
Ik stuur soms mails uit om bedrijven te vragen de munt te accepteren.
Afwijzing na afwijzing, dat toont maar weer aan hoe kwetsbaar klein de bitcoin wereld is.

Als voorbeeld, een mail waarbij ik te kennen geef dat Microsoft en thuisbezorgd ook bitcoins gebruiken.

Geachte heer xxxxx,
Hartelijk dank voor uw bericht aan Bingocams.

Helaas bieden we niet de mogelijkheid om met bitcoins te betalen. Dit aangezien het merendeel van onze spelers geen kennis heeft van bitcoins of weet wat bitcoins zijn. Microsoft bijvoorbeeld heeft een andere doelgroep qua gebruikers. Onze gebruikers en wij zelf snappen dat niet en proberen ons tegen fraude te beschermen.

Wij hopen uw vraag hierbij voldoende te hebben beantwoord.

Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, staan onze medewerkers graag voor u klaar om u verder van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet,

Bingocams Helpdesk







Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
February 18, 2015, 11:17:29 AM
 #222

[...] Onze gebruikers en wij zelf snappen [Bitcoin] niet en proberen ons tegen fraude te beschermen. [...]]

Hilarisch/triest...

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
Netnox
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2044
Merit: 1008



View Profile
February 18, 2015, 11:18:26 AM
 #223

Quote
Dit aangezien het merendeel van onze spelers geen kennis heeft van bitcoins of weet wat bitcoins zijn

jezus onder welk steen hebben deze gasten geleefd afgelopen jaren. Al mijn vrienden kennen bitcoin en ze zijn niet eens bezig met technology.
CryptoRaver
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 252
Merit: 250


View Profile
February 18, 2015, 12:49:07 PM
 #224

Sowieso hebben Nederlandse bedrijven het niet zo op Bitcoins is mijn ervaring.
Ik stuur soms mails uit om bedrijven te vragen de munt te accepteren.
Afwijzing na afwijzing, dat toont maar weer aan hoe kwetsbaar klein de bitcoin wereld is.

Als voorbeeld, een mail waarbij ik te kennen geef dat Microsoft en thuisbezorgd ook bitcoins gebruiken.

Geachte heer xxxxx,
Hartelijk dank voor uw bericht aan Bingocams.

Helaas bieden we niet de mogelijkheid om met bitcoins te betalen. Dit aangezien het merendeel van onze spelers geen kennis heeft van bitcoins of weet wat bitcoins zijn. Microsoft bijvoorbeeld heeft een andere doelgroep qua gebruikers. Onze gebruikers en wij zelf snappen dat niet en proberen ons tegen fraude te beschermen.

Wij hopen uw vraag hierbij voldoende te hebben beantwoord.

Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, staan onze medewerkers graag voor u klaar om u verder van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet,

Bingocams Helpdesk








Goed dat je dit deelt, een mooi voorbeeld hoe de massa er tegenaan kijkt hedendagen nog steeds. Hoor inderdaad regelmatig de zelfde ongeïnteresseerde uitspraken voorbij komen. De hele cryptocurrency wereld heeft nog veel te doen om dit in te burgeren overal, Het is zoiezo nog allemaal teveel poespas onwetendheid en missen van een hype waar alle schapen graag in volgen.
Toch zijn we al zeer ver met veel zaken zoals mining programma's die steeds simpeler worden snel aankunnen schaffen etc.etc. helaas ontbreekt het nog teveel aan marketing/promotie zoals we die van bepaalde andere succesvolle bedrijven kennen hier ligt dan ook een knelpunt wie gaat dat betalen? Al met al hebben we iets moois in handen waar de rest van de wereld nog even kennis mee moet maken ugh
BadAss.Sx
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1526
Merit: 1002


Bulletproof VPS/VPN/Email @ BadAss.Sx


View Profile WWW
February 20, 2015, 01:42:32 PM
 #225

Beter zou zijn om de naam van het bedrijf er bij te zetten zodat we ook weten waar we NIET meer moeten kopen.
nero987
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 259
Merit: 250


View Profile
February 20, 2015, 06:36:25 PM
 #226

Beter zou zijn om de naam van het bedrijf er bij te zetten zodat we ook weten waar we NIET meer moeten kopen.

Bedoel je de post van Zeta? Bingocams Wink
-knip-

Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, staan onze medewerkers graag voor u klaar om u verder van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet,

Bingocams Helpdesk



Ik vermoed dat vele handelaars ook op hetzelfde probleem stuiten als ik, en dat is dat de boekhouder er gewoon niet aan wil(/kan?) deelnemen.
Hier in België accepteer ik BTC in mijn krantenwinkel (kiosk).
Alle ontvangen BTC laat ik gewoon staan, maar ik pas het contant zelf bij in mijn kassa om de bitcoin uit mijn boekhouding te houden.

In Nederland zou het niet zo'n probleem zijn omdat het daar als vreemde valuta kan verwerkt worden, wat in België niet het geval zou zijn (?)
Iemand die dat laatste kan bevestigen, of me wat meer informatie kan geven? Ik kan er niet meteen iets van vinden...
neoneros
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 250


I can draw your avatar!


View Profile WWW
February 20, 2015, 08:20:52 PM
 #227

Beter zou zijn om de naam van het bedrijf er bij te zetten zodat we ook weten waar we NIET meer moeten kopen.

Bedoel je de post van Zeta? Bingocams Wink
-knip-

Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, staan onze medewerkers graag voor u klaar om u verder van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet,

Bingocams Helpdesk



Ik vermoed dat vele handelaars ook op hetzelfde probleem stuiten als ik, en dat is dat de boekhouder er gewoon niet aan wil(/kan?) deelnemen.
Hier in België accepteer ik BTC in mijn krantenwinkel (kiosk).
Alle ontvangen BTC laat ik gewoon staan, maar ik pas het contant zelf bij in mijn kassa om de bitcoin uit mijn boekhouding te houden.

In Nederland zou het niet zo'n probleem zijn omdat het daar als vreemde valuta kan verwerkt worden, wat in België niet het geval zou zijn (?)
Iemand die dat laatste kan bevestigen, of me wat meer informatie kan geven? Ik kan er niet meteen iets van vinden...

Naast misschien de boekhouders, die geen probleem hebben met bitcoins zolang ze maar direct naar euros worden omgezet zijn het toch echt het gros van de gebruikers van camsites die de ballen verstand hebben van technologie, dat is waar de (s)camsites ook het meeste geld aan verdienen.

Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
February 21, 2015, 08:27:33 AM
 #228

Beter zou zijn om de naam van het bedrijf er bij te zetten zodat we ook weten waar we NIET meer moeten kopen.

Bedoel je de post van Zeta? Bingocams Wink
-knip-

Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, staan onze medewerkers graag voor u klaar om u verder van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet,

Bingocams Helpdesk



Ik vermoed dat vele handelaars ook op hetzelfde probleem stuiten als ik, en dat is dat de boekhouder er gewoon niet aan wil(/kan?) deelnemen.
Hier in België accepteer ik BTC in mijn krantenwinkel (kiosk).
Alle ontvangen BTC laat ik gewoon staan, maar ik pas het contant zelf bij in mijn kassa om de bitcoin uit mijn boekhouding te houden.

In Nederland zou het niet zo'n probleem zijn omdat het daar als vreemde valuta kan verwerkt worden, wat in België niet het geval zou zijn (?)
Iemand die dat laatste kan bevestigen, of me wat meer informatie kan geven? Ik kan er niet meteen iets van vinden...

Naast misschien de boekhouders, die geen probleem hebben met bitcoins zolang ze maar direct naar euros worden omgezet zijn het toch echt het gros van de gebruikers van camsites die de ballen verstand hebben van technologie, dat is waar de (s)camsites ook het meeste geld aan verdienen.
Het was zomaar een voorbeeld, webwinkel, en diensten site`s hebben vergelijkbare antwoorden. 1tje vond het nodig er melding van te maken want dacht door alleen maar de suggestie om BTC te accepteren dat hij voor tonnen opgelicht was.

Als we dit misverstand weten te overbruggen, kijk dan maken we stappen.

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
neoneros
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 250


I can draw your avatar!


View Profile WWW
February 21, 2015, 02:16:32 PM
 #229

Beter zou zijn om de naam van het bedrijf er bij te zetten zodat we ook weten waar we NIET meer moeten kopen.

Bedoel je de post van Zeta? Bingocams Wink
-knip-

Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, staan onze medewerkers graag voor u klaar om u verder van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet,

Bingocams Helpdesk



Ik vermoed dat vele handelaars ook op hetzelfde probleem stuiten als ik, en dat is dat de boekhouder er gewoon niet aan wil(/kan?) deelnemen.
Hier in België accepteer ik BTC in mijn krantenwinkel (kiosk).
Alle ontvangen BTC laat ik gewoon staan, maar ik pas het contant zelf bij in mijn kassa om de bitcoin uit mijn boekhouding te houden.

In Nederland zou het niet zo'n probleem zijn omdat het daar als vreemde valuta kan verwerkt worden, wat in België niet het geval zou zijn (?)
Iemand die dat laatste kan bevestigen, of me wat meer informatie kan geven? Ik kan er niet meteen iets van vinden...

Naast misschien de boekhouders, die geen probleem hebben met bitcoins zolang ze maar direct naar euros worden omgezet zijn het toch echt het gros van de gebruikers van camsites die de ballen verstand hebben van technologie, dat is waar de (s)camsites ook het meeste geld aan verdienen.
Het was zomaar een voorbeeld, webwinkel, en diensten site`s hebben vergelijkbare antwoorden. 1tje vond het nodig er melding van te maken want dacht door alleen maar de suggestie om BTC te accepteren dat hij voor tonnen opgelicht was.

Als we dit misverstand weten te overbruggen, kijk dan maken we stappen.

Denk dat de acceptatie van bitcoin/crypto een lange weg te gaan heeft en op meer weerstand zal stuiten dan de euro bij de invoering ervan. Maar aan ons een schone taak om dat op ons te nemen en het woord van de vrije valuta te verkondigen!

Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
February 21, 2015, 02:23:27 PM
 #230

Documentaire over acceptatie bitcoins
http://www.bitcoinupdate.nl/home/documentaire-living-on-bitcoin

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
MinerFTW
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 250



View Profile
March 01, 2015, 09:33:18 PM
 #231

als je meer acceptatie wilt zou je eigenlijk een groep mail moeten maken. bedoel dat als zeta een mail stuurt dat dan meer (beste allemaal) soort van dezelfde mail sturen naar dat bedrijf.

dan zien de bedrijven dat ze klanten gaan missen. en er zitten hier toch best veel nl'ers op bitcoins Smiley

▄▄▄████████▄▄▄
▄▄██████████████████▄▄
▄████████████████████████▄
▄████████████████████████████▄
███████████████████████  █████
██
▓███████████████  █  ████████████▓
█████████  ██           ██  ███████
▄█████  ████████  ██████  ███████████▄
████████    ████  ██████  ██  ████████
████████████████  ███ ██  ███         
██████     ████     ████████████████
████████████████  ███ ██████   ██     
▀███████    ████  ███████████████████▀
█████  ████████  ████████████  █████
████████  ██      ████████████████
██████████████████████████  ████
▀████████████████████████████▀
▀██████████████████  ████▀
▀▀██████████████████▀▀
 ▀▀▀████████▀▀▀
FRELDO
Token sales
[ WP ]
Netnox
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2044
Merit: 1008



View Profile
March 01, 2015, 09:43:41 PM
 #232

Ziet hier iemand bitcoin nog the 1000 halen?
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3962
Merit: 2207


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
March 01, 2015, 09:50:12 PM
 #233

Ziet hier iemand bitcoin nog the 1000 halen?
Ik. Geen idee wanneer, maar ik weet zeker dat we weer bij de 1000 zullen komen.

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
Eliovp
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1293

Huh?


View Profile WWW
March 01, 2015, 10:21:51 PM
 #234

Ziet hier iemand bitcoin nog the 1000 halen?
Ik. Geen idee wanneer, maar ik weet zeker dat we weer bij de 1000 zullen komen.

Twijfelachtig..

Maar alles kan uiteraard..

bronan
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 774
Merit: 500


Lazy Lurker Reads Alot


View Profile
March 02, 2015, 07:32:40 PM
 #235

Je kan er niet om heen iedereen die ik ken en ooit van bitcoin heeft gehoord, heeft alleen maar slechte mededelingen onthouden.
Dat bitcoin ooit een leuke waarde had was wel aardig maar bitcoin staat voor bijna iedere leek voor scam, diefstal, criminaliteit en drugs.
Nog sterker enkele goede vrienden hebben afstand van mij genomen vanwege mijn betrokkenheid bij de crypto industrie.
Het mooiste is nog dat ik ze vaak genoeg het tegendeel laat zien, maar dat helpt allemaal geen zier men ziet het als een zeer crimineel en onveilig product.
En tsja wat wil je,  als je het nieuws rondom the hele crypto wereld bekijkt.
De een na de ander verdwijnt met je centen en/of gekochte producten en jij zit op de blaren.
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
March 02, 2015, 07:53:22 PM
 #236

Nog sterker enkele goede vrienden hebben afstand van mij genomen vanwege mijn betrokkenheid bij de crypto industrie.


Echt!? waarschijnlijk een hoge functie, of werkzaam bij een bank of agent of zo, right?

Wel een hele drastische maatregel, denk dat je uiteindelijk blij moet zijn dat ze vertrokken zijn.


Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
March 02, 2015, 08:02:24 PM
 #237

Nog sterker enkele goede vrienden hebben afstand van mij genomen vanwege mijn betrokkenheid bij de crypto industrie.


Echt!? waarschijnlijk een hoge functie, of werkzaam bij een bank of agent of zo, right?

Wel een hele drastische maatregel, denk dat je uiteindelijk blij moet zijn dat ze vertrokken zijn.



Zijn blijkbaar nooit vrienden geweest laat staan "goede" vrienden Wink
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
March 02, 2015, 08:11:49 PM
 #238

Nog sterker enkele goede vrienden hebben afstand van mij genomen vanwege mijn betrokkenheid bij de crypto industrie.


Echt!? waarschijnlijk een hoge functie, of werkzaam bij een bank of agent of zo, right?

Wel een hele drastische maatregel, denk dat je uiteindelijk blij moet zijn dat ze vertrokken zijn.



Zijn blijkbaar nooit vrienden geweest laat staan "goede" vrienden Wink
Toch vind ik het erg rot als mensen zo reageren. Bronan, hoe ben je exact op dit punt aangekomen?
Ik heb zelf een redelijk populaire bitcoin/cryptocoin website, en mijn bitcoin video`s zijn honderdduizenden keren bekeken. Ik ken mensen bij de bank en heb er zelfs gewerkt. Toch ben ik sociale afwijzing op deze grote nog niet tegen gekomen.

Hoe is dit toch zo gekomen en hoeveel invloed heb je wel niet gehad dan?


Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
Netnox
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2044
Merit: 1008



View Profile
March 03, 2015, 01:04:09 PM
 #239

Nog sterker enkele goede vrienden hebben afstand van mij genomen vanwege mijn betrokkenheid bij de crypto industrie.

dafuq? laat ze maar lekker de economische slaaf uithangen eneeh ik twijfel of het wel goede vrienden waren. Mijn vrienden hebben het ook niet zo op bitcoin maar we plagen mekaar er vaak mee en kwa vriendschap ziet het helemaal goed, sterker nog langzamerhand beginnen ze bitcoin wel chill vinden, je moet het ze niet gaan uitleggen maar in de praktijk laten zien.

Als iemand de crimineel wilt uithangen kan dat ook met euros heeft niets met bitcoin te maken, beiden zijn gewoon geld. Alleen bitcoin is gemaakt voor heden en past perfect binnen onze digitale tijdperk en fiat systeem is al lang over zn datum heen.
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
March 03, 2015, 01:34:04 PM
 #240

Nog sterker enkele goede vrienden hebben afstand van mij genomen vanwege mijn betrokkenheid bij de crypto industrie.

dafuq? laat ze maar lekker de economische slaaf uithangen eneeh ik twijfel of het wel goede vrienden waren. Mijn vrienden hebben het ook niet zo op bitcoin maar we plagen mekaar er vaak mee en kwa vriendschap ziet het helemaal goed, sterker nog langzamerhand beginnen ze bitcoin wel chill vinden, je moet het ze niet gaan uitleggen maar in de praktijk laten zien.

Als iemand de crimineel wilt uithangen kan dat ook met euros heeft niets met bitcoin te maken, beiden zijn gewoon geld. Alleen bitcoin is gemaakt voor heden en past perfect binnen onze digitale tijdperk en fiat systeem is al lang over zn datum heen.

Ook ik twijfel of het dan wel de juiste vrienden waren. Je respecteert immers elkaars meningen en visies als vriend zijnde, ook al ben je er niet mee eens. Binnen mijn vriendengroep heb ik enkelen die ook interesse hebben in Cryptocurrency etcetera, maar het overgrote deel heeft er totaal niks mee. Desalniettemin hindert dat onze vriendschap niet. Als er even over een topic gepraat wordt waar ze geen interesse in hebben, dan luisteren ze maar even niet of gaan ze onderling maar iets bespreken. Je praat immers niet de hele avond over cryptocurrency, neem ik aan.. Wink




{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!