Bitcoin Forum
May 30, 2024, 01:51:18 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »  All
  Print  
Author Topic: Bitcoin... op weg naar 1000 USD :)  (Read 75333 times)
Clonekiller
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 153
Merit: 100


View Profile
June 16, 2015, 04:17:21 PM
 #261

Zijn we terug vertrokken ?Smiley
Jansen227
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 391
Merit: 260


View Profile
June 16, 2015, 04:36:41 PM
 #262

Tja, zal wel het een en ander met Griekenland te maken hebben denk ik. Wordt momenteel toch wel vrij spannend allemaal.
BadAss.Sx
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1526
Merit: 1002


Bulletproof VPS/VPN/Email @ BadAss.Sx


View Profile WWW
June 16, 2015, 04:43:03 PM
 #263

Er komen sowieso spannende tijden aan. Rusland is aan het dubben om Bitcoin te accepteren. Venezuela heeft geopperd Bitcoin als nationale valuta aan te trekken, Zwitserland die Bitcoin VAT free heeft gemaakt, Japan die het netjes wilt reguleren...de halvering van de blockprestatie komt er aan, wall street die zich roert....

Deze zomer zal het allemaal langzaam warm worden, maar ik weet bijna 100% zeker dat we een winter gaan krijgen als 2013 zo niet nog beter.

TIP: koop nxtcoinsco assets (tradebots Instantdex van SuperNET).
Clonekiller
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 153
Merit: 100


View Profile
June 16, 2015, 08:17:13 PM
 #264

Wat is er zo speciaal aan die nxtcoinsco.
Ik heb al even een supernet account maar nog nooit btc omgeruild naar nxt.
Thanks
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
June 16, 2015, 09:48:17 PM
 #265

Tja, zal wel het een en ander met Griekenland te maken hebben denk ik. Wordt momenteel toch wel vrij spannend allemaal.

Ik denk dat je daar een punt hebt. Ik lees nu overal nieuwsberichten dat toeristen al worden aangeraden om cash geld mee te nemen omdat het onzeker is wat de banken de komende tijd gaan doen / of er nog wel voldoende geld te pinnen valt.. Onzekerheid over de bekende valuta doet de vraag naar Bitcoin in mijn ogen inderdaad vergroten.

Wat is er zo speciaal aan die nxtcoinsco?

Dat vraag ik mij ook af. Ik ben weliswaar de laatste tijd niet erg actief meer op dit forum (- niet meer zoals vroeger) maar ik heb daar nog maar weinig over gehoord.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
June 17, 2015, 08:29:09 AM
 #266

Tja, zal wel het een en ander met Griekenland te maken hebben denk ik. Wordt momenteel toch wel vrij spannend allemaal.

Ik denk dat je daar een punt hebt. Ik lees nu overal nieuwsberichten dat toeristen al worden aangeraden om cash geld mee te nemen omdat het onzeker is wat de banken de komende tijd gaan doen / of er nog wel voldoende geld te pinnen valt.. Onzekerheid over de bekende valuta doet de vraag naar Bitcoin in mijn ogen inderdaad vergroten.

Wat is er zo speciaal aan die nxtcoinsco?

Dat vraag ik mij ook af. Ik ben weliswaar de laatste tijd niet erg actief meer op dit forum (- niet meer zoals vroeger) maar ik heb daar nog maar weinig over gehoord.

Goud inkopen voor als de euro zo klapt en er hyperinflatie optreed?

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
June 17, 2015, 11:19:19 AM
 #267

Wie weet is goud inkopen ook wel een goede inderdaad. Al ben ik momenteel nog niet zo bang dat de euro klapt.. Maar wie weet wat de ellende met Griekenland gaat veroorzaken.

Leuk om te zien dat de Bitcoin nu ook weer on its way up is. Dit werkt momenteel ook erg positief uit voor sommige altcoins. Ik heb mijn waarde in bijvoorbeeld Digitalcoin vandaag bijna zien verdubbelen. Hopelijk gaan we de oude tijden weer herleven Wink.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
BadAss.Sx
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1526
Merit: 1002


Bulletproof VPS/VPN/Email @ BadAss.Sx


View Profile WWW
June 17, 2015, 12:01:58 PM
 #268

nxtcoinsco zijn de assets voor de tradebots die in Instantdex (decentralised exchange) te werk gaan. 30% daarvan wat gegenereerd wordt door verdeelt onder de asset houders incl. de fees. Instantdex komt binnenkort uit en de previews zien er behoorlijk gelikt uit.

Wie weet is goud inkopen ook wel een goede inderdaad. Al ben ik momenteel nog niet zo bang dat de euro klapt.. Maar wie weet wat de ellende met Griekenland gaat veroorzaken.

Leuk om te zien dat de Bitcoin nu ook weer on its way up is. Dit werkt momenteel ook erg positief uit voor sommige altcoins. Ik heb mijn waarde in bijvoorbeeld Digitalcoin vandaag bijna zien verdubbelen. Hopelijk gaan we de oude tijden weer herleven Wink.

Goud inkopen kan....prijzen zullen zeker stijgen in de komende jaren, maar worden ook manipulatief laag gehouden nu, wat dus ook in de toekomst kan.

En de reden dat btc nu omhoog gaat is omdat er bots aan het werk zijn een bullish uptrend te veroorzaken. Dit trekt investeerders aan. Maar we hebben allemaal gezien wat de Mt.Gox bots veroorzaakten. Dus voorzichtigheid is geboden!
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
June 17, 2015, 03:55:44 PM
 #269

nxtcoinsco zijn de assets voor de tradebots die in Instantdex (decentralised exchange) te werk gaan. 30% daarvan wat gegenereerd wordt door verdeelt onder de asset houders incl. de fees. Instantdex komt binnenkort uit en de previews zien er behoorlijk gelikt uit.

Wie weet is goud inkopen ook wel een goede inderdaad. Al ben ik momenteel nog niet zo bang dat de euro klapt.. Maar wie weet wat de ellende met Griekenland gaat veroorzaken.

Leuk om te zien dat de Bitcoin nu ook weer on its way up is. Dit werkt momenteel ook erg positief uit voor sommige altcoins. Ik heb mijn waarde in bijvoorbeeld Digitalcoin vandaag bijna zien verdubbelen. Hopelijk gaan we de oude tijden weer herleven Wink.

Goud inkopen kan....prijzen zullen zeker stijgen in de komende jaren, maar worden ook manipulatief laag gehouden nu, wat dus ook in de toekomst kan.

En de reden dat btc nu omhoog gaat is omdat er bots aan het werk zijn een bullish uptrend te veroorzaken. Dit trekt investeerders aan. Maar we hebben allemaal gezien wat de Mt.Gox bots veroorzaakten. Dus voorzichtigheid is geboden!
Heeft wel gewerkt, bitcoin zou zonder die bots lager hebben gestaan denk ik.

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
June 17, 2015, 06:58:50 PM
 #270

Ik moet duidelijk meer tijd spenderen op dit forum, want ik heb nog nooit wat informatiefs gelezen over die bots (naast wat speculatie).

Mocht dat zo zijn, dan denk ik ook wel dat dit positief uitwerkt. Je ziet dat bij altcoins ook vaak, zodra de coin ineens goed in waarde begint te stijgen, springen er steeds meer mensen 'on the train' om zo mee te liften met het succes.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
altcoinhosting
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 896
Merit: 1006


View Profile
June 17, 2015, 07:05:05 PM
 #271

Wie weet is goud inkopen ook wel een goede inderdaad. Al ben ik momenteel nog niet zo bang dat de euro klapt.. Maar wie weet wat de ellende met Griekenland gaat veroorzaken.


Daar vrees ik ook een beetje voor... We hebben véél te veel aan Griekenland uitgeleend, als ze nu uit de EU zouden gaan kan het best wel een kostelijke grap worden  Angry

Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
June 17, 2015, 07:10:15 PM
 #272

Wie weet is goud inkopen ook wel een goede inderdaad. Al ben ik momenteel nog niet zo bang dat de euro klapt.. Maar wie weet wat de ellende met Griekenland gaat veroorzaken.


Daar vrees ik ook een beetje voor... We hebben véél te veel aan Griekenland uitgeleend, als ze nu uit de EU zouden gaan kan het best wel een kostelijke grap worden  Angry

Er is inderdaad veel geld die kant op gegaan, maar natuurlijk zat daar ook een stukje eigenbelang bij. Een "grexit" zou immers de euro schade toe doen werd voorspeld. Helaas vrees ik niet dat we met de gedane reddingen (in de vorm van véél geld) ook Griekenland gaan redden. Of we dit geld ooit terug zullen zien? Ik denk het niet, in ieder geval niet alles. Maar dit was volgens mij al bekend voordat het geld verstuurd werd.

Er zijn veel grotere veranderingen nodig om dat land weer op de rit te krijgen. Wellicht veel grotere veranderingen in het economische systeem, maar daar gaat het niet over. De Grieken klagen nu over lagere lonen, langer doorwerken etc etc. Iets wat wij altijd al gedaan hebben, en nu ook meemaken. De tijden dat je op (of zelfs voor) je 50e kan stoppen met werken zijn voorbij, of je moet natuurlijk een uitzondering zijn en veel geld hebben.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
BadAss.Sx
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1526
Merit: 1002


Bulletproof VPS/VPN/Email @ BadAss.Sx


View Profile WWW
June 17, 2015, 08:55:25 PM
 #273

Wie weet is goud inkopen ook wel een goede inderdaad. Al ben ik momenteel nog niet zo bang dat de euro klapt.. Maar wie weet wat de ellende met Griekenland gaat veroorzaken.


Daar vrees ik ook een beetje voor... We hebben véél te veel aan Griekenland uitgeleend, als ze nu uit de EU zouden gaan kan het best wel een kostelijke grap worden  Angry

Zolang je bitcoins hebt, ga je er alleen maar profijt van hebben. Grieken gaan hun geld in BTC en goud pompen, maar goud kan je niet uitgeven en BTC steeds meer. Die miljarden die NL heeft gegeven zijn we sowieso kwijt. Of we nu een Grexit krijgen of niet.
Netnox
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2044
Merit: 1008



View Profile
June 18, 2015, 01:12:04 PM
 #274

Nou ik vind het echt een clusterfuck rondom de devs en de blocksize, ze kunnen niet eens beslissen wat het nou gaat worden. Ik zou zeggen ga eens rondom de tafel zitten en bespreek het goed uit met elkaar en maak een beslissing ipv al het kinderachtige gedoe op social media, als zoiets vaker voorkomt is dit zeer slecht voor de prijs.
BadAss.Sx
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1526
Merit: 1002


Bulletproof VPS/VPN/Email @ BadAss.Sx


View Profile WWW
June 18, 2015, 03:21:42 PM
 #275

China (60% mining markt) heeft al voorgesteld een 8MB aan te houden. Dus we zullen wel daar naar toe gaan voorlopig.
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
June 18, 2015, 04:34:20 PM
 #276

China (60% mining markt) [...]

Waarop is die 60% gebaseerd?

Ik ben altijd zo nieuwsgierig naar die verdeling...

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
June 18, 2015, 07:15:36 PM
 #277

China (60% mining markt) [...]

Waarop is die 60% gebaseerd?

Ik ben altijd zo nieuwsgierig naar die verdeling...
Die vraag kan ik wel beantwoorden.
Veel farms staan immers in China+het is een groot land
Bron: http://www.bitcoinupdate.nl/home/drie-maanden-leven-op-1-van-de-grootste-mining-farms-ter-wereld

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
June 18, 2015, 08:03:21 PM
 #278

China (60% mining markt) [...]

Waarop is die 60% gebaseerd?

Ik ben altijd zo nieuwsgierig naar die verdeling...
Die vraag kan ik wel beantwoorden.
Veel farms staan immers in China+het is een groot land
Bron: http://www.bitcoinupdate.nl/home/drie-maanden-leven-op-1-van-de-grootste-mining-farms-ter-wereld

Da's geen antwoord; ik weet ook wel dat het "veel" is.

De vraag was/is: 'waar[...] die 60% [op] gebaseerd [is]'?

"Veel" is een subjectief begrip...

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
June 18, 2015, 08:27:08 PM
 #279

China (60% mining markt) [...]

Waarop is die 60% gebaseerd?

Ik ben altijd zo nieuwsgierig naar die verdeling...
Die vraag kan ik wel beantwoorden.
Veel farms staan immers in China+het is een groot land
Bron: http://www.bitcoinupdate.nl/home/drie-maanden-leven-op-1-van-de-grootste-mining-farms-ter-wereld

Da's geen antwoord; ik weet ook wel dat het "veel" is.

De vraag was/is: 'waar[...] die 60% [op] gebaseerd [is]'?

"Veel" is een subjectief begrip...

Uiteraard is het suggestief, een aanname zeg maar.
Er zijn ook geen officiële tellingen over mining farms helaas.
Het kan ook 40% of 70% zijn.

Het enige benaderbare antwoord zou "een aanzienlijk deel" zijn.

Op het bovenstaande plaatje van een paar dagen geleden zien we de grootste pool in China BW.com een aanzienlijk grote stuk van de taart heeft.
Echte kijk je nu zie je dat ze nog maar een kwart van wat ze van de week hadden. Dit komt dat BW.com soms sha256 alcoins mined om de omzet te verhogen
Bron: https://blockchain.info/pools?timespan=24hrs

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
BadAss.Sx
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1526
Merit: 1002


Bulletproof VPS/VPN/Email @ BadAss.Sx


View Profile WWW
June 18, 2015, 08:51:04 PM
 #280

China beheert 60 tot 80% van alle mining power. Dat kwam laatst naar voren in de discussie over de grootte van een block. Dat China, die dus een grote medezeggenschap heeft in de ontwikkeling van btc, nooit 20MB zou accepteren vanwege hun beroerde internet. Zelf kwamen ze met een voorstel van 8MB terug.
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!