Bitcoin Forum
May 29, 2024, 07:24:06 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 »  All
  Print  
Author Topic: Bitcoin... op weg naar 1000 USD :)  (Read 75332 times)
Jansen227
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 391
Merit: 260


View Profile
November 07, 2015, 01:01:37 AM
 #381

Tuurlijk is ie aant afzwakken...de stijging was nergens op gebaseerd.
Waar moet ie dan op gebaseerd zijn volgens jou?
Wat voor nieuws geeft voor jou de doorslag?
In ieder geval geen ponzi schema, opdoeken van ondergrondse banken in China of een gerechtelijke uitspraak dat exchanges geen btw hoeven te dokken.

Dus eerst zeg je dat een ponzi schema niet de reden was voor de stijging, maar nu is het wegvallen van dat ponzi schema wel de reden voor een daling?
bronan
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 774
Merit: 500


Lazy Lurker Reads Alot


View Profile
November 07, 2015, 11:53:30 AM
 #382

Je kunt niet meteen zeggen dat als iets in waarde zakt dit meteen weer heel negatief uit gaat pakken.
Er is in de laatste weken een mooie stijging geweest, dus kan je er op rekenen dat veel mensen hun winst gaan pakken.
En daarbij stilletjes hopen dat btc weer naar (het liefst) 2 cent gaat om er dan hele vracht ladingen van te kunnen kopen.
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
November 18, 2015, 09:10:33 PM
 #383

Tuurlijk is ie aant afzwakken...de stijging was nergens op gebaseerd.
Waar moet ie dan op gebaseerd zijn volgens jou?
Wat voor nieuws geeft voor jou de doorslag?
In ieder geval geen ponzi schema, opdoeken van ondergrondse banken in China of een gerechtelijke uitspraak dat exchanges geen btw hoeven te dokken.

Dus eerst zeg je dat een ponzi schema niet de reden was voor de stijging, maar nu is het wegvallen van dat ponzi schema wel de reden voor een daling?
Hmm goed opgemerkt.

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
Clonekiller
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 153
Merit: 100


View Profile
December 23, 2015, 06:08:17 PM
 #384

Hey,Ziet er hier nog iemand de btc dalen naar 300 usd in  rond februari ?
Ik zou er nog wat willen kopen maar vind de prijs te hoog.
Ik denk dat de prijs nog hoger zal gaan tot met nieuwjaar en nadien een daling gaat maken.
En ik weet ook dat alles kan gebeuren van hero to zero maar wat denken jullie?
Alvast bedankt.
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
December 24, 2015, 05:55:02 AM
 #385

Hey,Ziet er hier nog iemand de btc dalen naar 300 usd in  rond februari ?
Ik zou er nog wat willen kopen maar vind de prijs te hoog.
Ik denk dat de prijs nog hoger zal gaan tot met nieuwjaar en nadien een daling gaat maken.
En ik weet ook dat alles kan gebeuren van hero to zero maar wat denken jullie?
Alvast bedankt.

Halverwege 2016 wordt de Block Reward gehalveerd dus de kans dat de koers alleen maar gaat stijgen in 2016 is erg groot imo.
randy8777
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 896
Merit: 1000


View Profile
December 24, 2015, 10:57:34 AM
 #386

Hey,Ziet er hier nog iemand de btc dalen naar 300 usd in  rond februari ?
Ik zou er nog wat willen kopen maar vind de prijs te hoog.
Ik denk dat de prijs nog hoger zal gaan tot met nieuwjaar en nadien een daling gaat maken.
En ik weet ook dat alles kan gebeuren van hero to zero maar wat denken jullie?
Alvast bedankt.

de kans dat de bitcoin prijs zo ver weg naar beneden zal zakken is bizar klein. ik zou gewoon nu een deel inkopen en na een week ongeveer nog een deel als de prijs dan wel daalt. anders blijf je maar wachten voor niets. als je nu koopt dan weet je zeker dat je niet een volgende rally zal missen.
GeertBerkers
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 173
Merit: 100


Love Primedice!


View Profile
January 06, 2016, 02:51:06 PM
 #387

Laten we hopen dat hij stijgt. Alleen is mijn probleem dat ik niet investeer, ik gok alles weg...


En vanuit faucet is dat neit te doen, maar heb geen zin om te betalen.

Pff die activity hier gaat ook sloom omhoog, en moet veel meer zijn wil ik hogere faucets krijgen bij Gambling and rounds

Clonekiller
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 153
Merit: 100


View Profile
January 19, 2016, 07:22:32 PM
 #388

Is iedereen hier nog van het idee dat de btc nog zal stijgen?Ik denk dat er snel weer nagatieve berichten gaan komen of de prijs te doen zakken.
Eliovp
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1293

Huh?


View Profile WWW
January 19, 2016, 08:40:58 PM
 #389

Laat ons allen hopen dat de prijs klimt.

Ik hoop dat hij ergens stabiel zal hangen rond de 600 dollar binnen een dik half jaar.

We zien wel!

GeorgeAurea
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 332
Merit: 250



View Profile
January 19, 2016, 10:44:20 PM
 #390

Is iedereen hier nog van het idee dat de btc nog zal stijgen?Ik denk dat er snel weer nagatieve berichten gaan komen of de prijs te doen zakken.

De Bitcoin kruipt dichter en dichter tegen de 1 Mb block size aan, dus er zullen nog wel de nodige hikjes volgen denk ik. Tegelijkertijd is er ook de naderende block-halvering, die vermoedelijk ook weer zo zijn impact zal hebben.

Al met al, wanneer de Bitcoin deze 2 obstakels weet te overkomen/overleven, dan denk ik dat de Bitcoin (mettertijd) eerder zal stijgen in waarde dan dat ze zal wegzakken...
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
January 20, 2016, 01:58:11 AM
 #391

Voor de duidelijkheid, de Blockhalvering kan ook voor een daling in de Bitcoin prijs betekeken.
Volgens mij heeft dat nog niet iedereen door.

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
ldw-com
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 229
Merit: 100


View Profile
January 20, 2016, 08:33:31 AM
 #392

Voor de duidelijkheid, de Blockhalvering kan ook voor een daling in de Bitcoin prijs betekeken.
Volgens mij heeft dat nog niet iedereen door.

Verklaar je nader..
SnokkomBTC
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 559
Merit: 500


View Profile
January 20, 2016, 02:58:40 PM
 #393

Voor de duidelijkheid, de Blockhalvering kan ook voor een daling in de Bitcoin prijs betekeken.
Volgens mij heeft dat nog niet iedereen door.

Verklaar je nader..
Ik ben ook zeer benieuwd naar de onderbouwing Wink

Sometimes, if it looks too bearish, it's actually bullish
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
January 20, 2016, 04:24:46 PM
 #394

Even op z'n "Crooswijks"/"Schilderwijks"/"Bijlmers": Er zijn van die (bijvoorbeeld Chinese) slimbo's die hun kop in hun kont hebben zitten en van toeters noch blazen weten maar wel hun hele hebben en houwen aan spaarcenten "in Bitcoin" hebben gestoken maar straks (ondanks alle aandacht) kompleet verrast worden door de halving en in blinde paniek (zeg maar massahysterie a la Chinese aandelenbeurzen) alles dumpen. Met dus alle gevolgen van dien op de koers/prijs. Bijvoorbeeld...

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
BadAss.Sx
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1526
Merit: 1002


Bulletproof VPS/VPN/Email @ BadAss.Sx


View Profile WWW
January 20, 2016, 11:21:42 PM
 #395

Voor de duidelijkheid, de Blockhalvering kan ook voor een daling in de Bitcoin prijs betekeken.
Volgens mij heeft dat nog niet iedereen door.

Verklaar je nader..
Ik ben ook zeer benieuwd naar de onderbouwing Wink

Naja dat gebeurde ook met LTC, maar daar zaten andere ideeën achter. Maar met de block halvering van btc zal de prijs omhoog MOETEN ivm kosten voor het minen. Ook voor de chinezen. Die hebben complete mining farms draaien en er zal toch winst gemaakt moeten worden en met een halvering...tja, das toch een aardige slok.

Dus ja, ik verwacht wel een dump, maar toch eerst een flinke pump. Prijs zal om en nabij de 600SUSD gaan hangen (of hopelijk meer Smiley)
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
January 21, 2016, 09:55:37 AM
 #396

[...]Naja dat gebeurde ook met LTC, maar daar zaten andere ideeën achter. Maar met de block halvering van btc zal de prijs omhoog MOETEN ivm kosten voor het minen. Ook voor de chinezen. Die hebben complete mining farms draaien en er zal toch winst gemaakt moeten worden en met een halvering...tja, das toch een aardige slok.

Dus ja, ik verwacht wel een dump, maar toch eerst een flinke pump. Prijs zal om en nabij de 600SUSD gaan hangen (of hopelijk meer Smiley)

a. er MOET helemaal niets (alleen belasting betalen en doodgaan...  Tongue);

b. zoals Zeta0S al zei: de BTC-koers "kan" ook gaan dalen n.a.v. de halving;

c. en ik gaf daar (zoals ook gezegd) alleen een voorbeeld van;

d. kijk maar naar de afgelopen week op de aandelenbeurzen (puur sentiment en geen logica)...  Undecided


0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
ldw-com
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 229
Merit: 100


View Profile
January 21, 2016, 10:28:23 AM
 #397

[...]Naja dat gebeurde ook met LTC, maar daar zaten andere ideeën achter. Maar met de block halvering van btc zal de prijs omhoog MOETEN ivm kosten voor het minen. Ook voor de chinezen. Die hebben complete mining farms draaien en er zal toch winst gemaakt moeten worden en met een halvering...tja, das toch een aardige slok.

Dus ja, ik verwacht wel een dump, maar toch eerst een flinke pump. Prijs zal om en nabij de 600SUSD gaan hangen (of hopelijk meer Smiley)

a. er MOET helemaal niets (alleen belasting betalen en doodgaan...  Tongue);

b. zoals Zeta0S al zei: de BTC-koers "kan" ook gaan dalen n.a.v. de halving;

c. en ik gaf daar (zoals ook gezegd) alleen een voorbeeld van;

d. kijk maar naar de afgelopen week op de aandelenbeurzen (puur sentiment en geen logica)...  Undecided



a. Naar het toilet moet je ook, alé, moeten is veel gezegd. Toch best dat je dat op uur en tijd eens doet ;-)

b. Alles kan, maar dan gaan er toch zeer veel farms er onder door gaan. Wat ik eigenlijk sowieso al zie gebeuren.



d. Jah dat slaat helemaal nergens op   Undecided
SnokkomBTC
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 559
Merit: 500


View Profile
January 21, 2016, 11:08:39 PM
 #398


d. kijk maar naar de afgelopen week op de aandelenbeurzen (puur sentiment en geen logica)...  Undecided



D. De beurs is toch uberhaupt op sentiment en geen logica?

De enige logica die ik achter de beurs kan verzinnen is dat de aandelen wel moesten stijgen toen de FED nog de volle geldkraam open had staan. Nu is de geldkraam niet meer vol open en schreeuwen de hedgefunds al dat ze weer een nieuwe injectie willen hebben met gratis geld. JUNKS zijn het geworden. De beurs kan niet meer zonder QE. (Het is dat de CIA stiekem een opkoopprogramma heeft als de Dowjones, de Nasdaq en S&P500 te ver wegzakken.....Diep droevig)


Sometimes, if it looks too bearish, it's actually bullish
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
January 21, 2016, 11:26:58 PM
 #399

d. kijk maar naar de afgelopen week op de aandelenbeurzen (puur sentiment en geen logica)...  Undecided
D. De beurs is toch uberhaupt op sentiment en geen logica?

De enige logica die ik achter de beurs kan verzinnen is dat de aandelen wel moesten stijgen toen de FED nog de volle geldkraam open had staan. Nu is de geldkraam niet meer vol open en schreeuwen de hedgefunds al dat ze weer een nieuwe injectie willen hebben met gratis geld. JUNKS zijn het geworden. De beurs kan niet meer zonder QE. (Het is dat de CIA stiekem een opkoopprogramma heeft als de Dowjones, de Nasdaq en S&P500 te ver wegzakken.....Diep droevig)

Nee hoor, er bestaat ook nog zoiets al intrinsieke waarde; van de 30 aandelenfondsen in onze portefeulle staan er momenteel nog steeds 29 (Schell/olieprijs had ik verkeerd voorspeld) op winst...

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
January 21, 2016, 11:35:51 PM
 #400

Oei mijn post is een flame geworden dat was ook niet de bedoeling.
Ik zei alleen maar het kan ook zakken, om teleurstelling te voorkomen. Een goedvoorbeeld is inmiddels al gegeven.
Uiteraard hoop ik op een stijging, We gaan het meemaken.



Ik heb trouwens een Zilveren Bitcoin gewonnen op YouTube, nu we het toch over intrinsieke waarde hebben:-)

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!