Bitcoin Forum
April 18, 2024, 09:39:54 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 26.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
  Print  
Author Topic: Nederlands! (algemeen)  (Read 558569 times)
TheEnlighten
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
December 11, 2012, 07:47:56 AM
 #401

dat zijn FPGA's , als je nu nog een systeem wilt samenstellen kan je beter ASICS bestellen ... ... ....

Dat klopt, maar het is nog steeds niet precies duidelijk wanneer ze gaan uit komen. En weet ook niet wie er precies achter zitten, wil eerst even zien of mensen zonder problemen het product bestellen en dat het uiteindelijk ook werkt.

Ben het zeker aan het overwegen, indien er snel wat meer nieuws komt dan ga ik ook zeker daar liever tijd insteken. Maar heb toevallig ook nu wat computers beschikbaar, en vroeg me af of je kon instellen dat er op de achtergrond wordt gemined bij opstarten op meerdere computers.
1713433194
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713433194

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713433194
Reply with quote  #2

1713433194
Report to moderator
The grue lurks in the darkest places of the earth. Its favorite diet is adventurers, but its insatiable appetite is tempered by its fear of light. No grue has ever been seen by the light of day, and few have survived its fearsome jaws to tell the tale.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
daan_schiphol
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
December 11, 2012, 12:52:44 PM
 #402

Beste leden van dit forum!

Ik heb een kleine 100 BTC welke ik wil verkopen. Hoeft natuurlijk niet in 1 koop.

Mocht iemand interesse hebben dan hoor ik het graag. Over de prijs valt natuurlijk altijd te praten.

Mvg

Daan
Jouke
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 426
Merit: 250



View Profile WWW
December 11, 2012, 03:20:39 PM
 #403

Beste leden van dit forum!

Ik heb een kleine 100 BTC welke ik wil verkopen. Hoeft natuurlijk niet in 1 koop.

Mocht iemand interesse hebben dan hoor ik het graag. Over de prijs valt natuurlijk altijd te praten.

Mvg

Daan

Beste Daan,

Wij zijn altijd geïnteresseerd in het kopen van bitcoins. Wij maken altijd snel het geld over. Voor prijzen hebben we deze pagina, waar je ook direct de verkoop kan voltooien: https://www.bitonic.nl/sell


Koop en verkoop snel en veilig bitcoins via iDeal op Bitonic.nl
Frequency
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 540
Merit: 500


COINDER


View Profile WWW
December 11, 2012, 08:19:34 PM
Last edit: December 11, 2012, 10:50:31 PM by Frequency
 #404

dat zijn FPGA's , als je nu nog een systeem wilt samenstellen kan je beter ASICS bestellen ... ... ....

Dat klopt, maar het is nog steeds niet precies duidelijk wanneer ze gaan uit komen. En weet ook niet wie er precies achter zitten, wil eerst even zien of mensen zonder problemen het product bestellen en dat het uiteindelijk ook werkt.

Ben het zeker aan het overwegen, indien er snel wat meer nieuws komt dan ga ik ook zeker daar liever tijd insteken. Maar heb toevallig ook nu wat computers beschikbaar, en vroeg me af of je kon instellen dat er op de achtergrond wordt gemined bij opstarten op meerdere computers.

De hd 7970 zijn prima om mee te mine ze doen max 700mhase p/st MAAR
A om er 1 btc mee te minen per dag heb je er min ong. 12 nodig en het zijn min €375 pst veel te duur omdat het bijna niet terug te verdienen is omdat je eerlijk gezegd minimaal een half jaar tot n jaar te laat bent
B 12 stuks gebruiken min 3x1200 watt voedigen reken maar uit wat dit je aan stroom kost
Ook dien je het klimaat te beheersen evt airco's ect waaiers

Of je gokt drop dat Asic,s een hoax zijn dan zou je beter voor hd5870 gpus gaan
Deze geven 400mhase maar kosten 2ehands ong €80 tot €110

Nogmaals vergis je niet in de moeilijksheids graad van het opzetten en stabiel laten lopen van een miningrig en bedenk daarbij dat je eigenlijk te laat bent om het rendabel te kunnen krijgen op dit moment omdat de makkelijk btc van 50per block al op zijn zeg maar en ligt verder natuurlijk aan de waarde vd btc tov welke fiatgeld dan ook

Succes verder maar lees eerst goed. In op het forum anders zijn nog tig andere manieren om in btc te handelen te kopen diensten aan te bieden ect ect 😎😎

COINDER
COINDER
daan_schiphol
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
December 11, 2012, 09:58:48 PM
 #405

Bedankt voor je reply! Ik heb zojuist op link gevolgd welke jij hebt opgegeven maar krijg nu de volgende melding:
"Helaas, er zijn onvoldoende euros beschikbaar"


Ik zal Bitonic de komende dagen (weken) volgen! Smiley bedankt in ieder geval!

Beste leden van dit forum!

Ik heb een kleine 100 BTC welke ik wil verkopen. Hoeft natuurlijk niet in 1 koop.

Mocht iemand interesse hebben dan hoor ik het graag. Over de prijs valt natuurlijk altijd te praten.

Mvg

Daan

Beste Daan,

Wij zijn altijd geïnteresseerd in het kopen van bitcoins. Wij maken altijd snel het geld over. Voor prijzen hebben we deze pagina, waar je ook direct de verkoop kan voltooien: https://www.bitonic.nl/sell


Jouke
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 426
Merit: 250



View Profile WWW
December 11, 2012, 11:23:25 PM
 #406

Bedankt voor je reply! Ik heb zojuist op link gevolgd welke jij hebt opgegeven maar krijg nu de volgende melding:
"Helaas, er zijn onvoldoende euros beschikbaar"


Ik zal Bitonic de komende dagen (weken) volgen! Smiley bedankt in ieder geval!

Beste leden van dit forum!

Ik heb een kleine 100 BTC welke ik wil verkopen. Hoeft natuurlijk niet in 1 koop.

Mocht iemand interesse hebben dan hoor ik het graag. Over de prijs valt natuurlijk altijd te praten.

Mvg

Daan

Beste Daan,

Wij zijn altijd geïnteresseerd in het kopen van bitcoins. Wij maken altijd snel het geld over. Voor prijzen hebben we deze pagina, waar je ook direct de verkoop kan voltooien: https://www.bitonic.nl/sell



Ah, wat een toeval, niet snel na mijn post kwamen er twee inkooporders binnen.

Ik zal morgen even overleggen of we de buffers kunnen vergroten. Desalniettemin verwacht ik dat we morgen of overmorgen wel weer genoeg op voorraad hebben om in te kopen.

Koop en verkoop snel en veilig bitcoins via iDeal op Bitonic.nl
TheEnlighten
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
December 11, 2012, 11:57:13 PM
 #407

@ Frequency

Bedankt voor de uitleg en het uitgebreide antwoord, die zet lijkt me inderdaad niet zo verstandig.
Met de ASICS op komst, is het een gok om nu pas te gaan investeren in de GPU sector.

Aangezien ik ook een newbie ben op dit vlak, lijkt het me beter te wachten op de ASICS.
Als daar wat geïnvesteerd wordt dan denk ik dat ik makkelijker mee kan met de rest van de miners.

Hoe kijk jij naar ASIC's, ga je stoppen met minen met GPU's of door met ASICS?

@ Daan_Schiphol

Ben toevallig opzoek, en wil er wat van je overnemen, check je inbox!
irritant
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 473
Merit: 250


Sodium hypochlorite, acetone, ethanol


View Profile
December 12, 2012, 12:00:11 AM
 #408

Bedankt voor je reply! Ik heb zojuist op link gevolgd welke jij hebt opgegeven maar krijg nu de volgende melding:
"Helaas, er zijn onvoldoende euros beschikbaar"


Ik zal Bitonic de komende dagen (weken) volgen! Smiley bedankt in ieder geval!

Beste leden van dit forum!

Ik heb een kleine 100 BTC welke ik wil verkopen. Hoeft natuurlijk niet in 1 koop.

Mocht iemand interesse hebben dan hoor ik het graag. Over de prijs valt natuurlijk altijd te praten.

Mvg

Daan

Beste Daan,

Wij zijn altijd geïnteresseerd in het kopen van bitcoins. Wij maken altijd snel het geld over. Voor prijzen hebben we deze pagina, waar je ook direct de verkoop kan voltooien: https://www.bitonic.nl/sell



Ah, wat een toeval, niet snel na mijn post kwamen er twee inkooporders binnen.

Ik zal morgen even overleggen of we de buffers kunnen vergroten. Desalniettemin verwacht ik dat we morgen of overmorgen wel weer genoeg op voorraad hebben om in te kopen.


misschien een domme vraag, maar waarom heb je een voorraad nodig als iemand bitcoins aanbied aan jullie..,   of was de voorraad euros op? Tongue 
Jouke
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 426
Merit: 250



View Profile WWW
December 12, 2012, 07:11:36 AM
Last edit: December 12, 2012, 07:22:54 AM by Jouke
 #409

Bedankt voor je reply! Ik heb zojuist op link gevolgd welke jij hebt opgegeven maar krijg nu de volgende melding:
"Helaas, er zijn onvoldoende euros beschikbaar"


Ik zal Bitonic de komende dagen (weken) volgen! Smiley bedankt in ieder geval!

Beste leden van dit forum!

Ik heb een kleine 100 BTC welke ik wil verkopen. Hoeft natuurlijk niet in 1 koop.

Mocht iemand interesse hebben dan hoor ik het graag. Over de prijs valt natuurlijk altijd te praten.

Mvg

Daan

Beste Daan,

Wij zijn altijd geïnteresseerd in het kopen van bitcoins. Wij maken altijd snel het geld over. Voor prijzen hebben we deze pagina, waar je ook direct de verkoop kan voltooien: https://www.bitonic.nl/sell



Ah, wat een toeval, niet snel na mijn post kwamen er twee inkooporders binnen.

Ik zal morgen even overleggen of we de buffers kunnen vergroten. Desalniettemin verwacht ik dat we morgen of overmorgen wel weer genoeg op voorraad hebben om in te kopen.


misschien een domme vraag, maar waarom heb je een voorraad nodig als iemand bitcoins aanbied aan jullie..,   of was de voorraad euros op? Tongue  
Dat ligt aan onze bedrijfsvoering, daar wil ik niet te veel over in detail treden.

Op de meeting wil ik je er wel het een en ander over vertellen.

Koop en verkoop snel en veilig bitcoins via iDeal op Bitonic.nl
Frequency
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 540
Merit: 500


COINDER


View Profile WWW
December 12, 2012, 07:39:57 PM
 #410

@ Frequency

Bedankt voor de uitleg en het uitgebreide antwoord, die zet lijkt me inderdaad niet zo verstandig.
Met de ASICS op komst, is het een gok om nu pas te gaan investeren in de GPU sector.

Aangezien ik ook een newbie ben op dit vlak, lijkt het me beter te wachten op de ASICS.
Als daar wat geïnvesteerd wordt dan denk ik dat ik makkelijker mee kan met de rest van de miners.

Hoe kijk jij naar ASIC's, ga je stoppen met minen met GPU's of door met ASICS?

@ Daan_Schiphol

Ben toevallig opzoek, en wil er wat van je overnemen, check je inbox!

Als asic,s idd uitkomen is je volgende probleempje dat vervolgens waarschijnlijk achteraan in de (enorme) rij zal moeten aansluiten MAAR als je capitaal hebt om in de toekomst te investeren zul je alleen door flink geld erin te pompen wel nog mee kunnen maar bedenk wel dat altyd risico loop

Zolang er geen asic s verschijnen ondanks alle treads en discussies blijf ik gpu minen dus dat betekend of nog een maand of nog een jaar of tig

Mijn gevoel over asic is dubbel eenerzijds moet er ooit een gpu concurrent verschijnen alleen vind ik de betreffende bedrijven erg vaag erg slecht in marketing en gebruiken ze het vertrouwen die ze hebben opgedaan door fpga units te leveren om vooraf veel geld binnen te harken de preorders.

Het probleem is hierin dat fpga te hniek reeds bestond en is aangepast cq omgebouwd naar btc
ASIC daarin tegen is een volledig new ontwerp iemand met enig verstand van zaken kan zich makkelijk voordoen in het te hnische lees theoretische verhaal om mensen te overtuigen daar het in de praktijk en erg moeilijke zaak is om custom chips te ontwikkelen plus ik heb zeer slechte ervaring met te hnisch spul uit China vooral als het om ontwikkeling op ict gebied gaat ze kunnen niet tippen aan onze asml philipps r&d afd bv

Daarbij ben ik opgevoed met eerst zien dan geloven ze kunnen je veel wijs maken maar n werkend app zegt meer dan 10000 post op n forum als deze...succes

Ps ik verkoop geen app totdat het niet meer rendabel is


COINDER
COINDER
soldier24
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 12
Merit: 0



View Profile
December 28, 2012, 03:13:32 PM
 #411

Ik wil jullie allemaal een gezonde jaarwisseling toewensen!  Cheesy  Wink
wasta
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 58
Merit: 1


View Profile
December 31, 2012, 08:16:32 AM
 #412

De beste wensen voor het nieuwe jaar.
Veel geluk!

ennuh...is er iets met bitminter aan de hand?

De site lijkt wel plat.
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
December 31, 2012, 08:58:42 AM
 #413

Iedereen de beste wensen en een gelukkig 2013 gewenst.

Ja Bitminter is down, onder DDoS sinds eergisteren, DrHaribo's server (hertzner) ligt plat.


Groeten
timmie
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 17
Merit: 0


View Profile
January 12, 2013, 05:57:54 PM
 #414

Nog een Nederlander erbij. Ik lees al een mooi tijdje mee, maar nu toch maar eens een account aangemaakt.
Frequency
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 540
Merit: 500


COINDER


View Profile WWW
January 12, 2013, 06:01:57 PM
 #415

Nog een Nederlander erbij. Ik lees al een mooi tijdje mee, maar nu toch maar eens een account aangemaakt.

Ur welkom ...!!!  Grin

COINDER
COINDER
Frequency
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 540
Merit: 500


COINDER


View Profile WWW
February 12, 2013, 08:43:32 PM
 #416

Effe flink moeten lachen om deze advertentie op MP

http://www.marktplaats.nl/a/computers-en-software/overige-computers-en-software/m637887185-bitcoin-asic-miner.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Flink bedrag voor iets wat nog gemaakt moet worden..

COINDER
COINDER
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
February 12, 2013, 09:39:18 PM
Last edit: February 12, 2013, 10:16:38 PM by PsychoticBoy
 #417



EDIT: qoute van marktplaats:
----------
Code:
Beschrijving

Wil jij geld verdienen met Bitcoin? Ben je op zoek naar de juiste videokaart (GPU) voor bitcoin mining? Kijk niet verder. Vergeet GPUs met hoge kosten en relatief kleine opbrengsten.
Wij hebben de ultieme oplossing, een dedicated miner op basis van ASIC. ASIC miners zijn momenteel de snelste en meest efficiënte manier van Bitcoins minen.
Onze dedicated ASIC mine hardware haalt 60GH/s dat zijn 60.000 Hashes per seconde!
Met de huidige koers komt dat neer op een theoretisch haalbare verdienste per dag van €130,=.
Dit wil zeggen dat je met 20 dagen break even hebt gedraaid en de kosten van de miner hebt terug verdient. Alles daarna is pure winst.

Voor vragen neem gerust contact op. Tel: 0616510149
----------


Inderdaad, ben benieuwd wat de levertijd is Wink

Hij is nogal vaag in z'n advertentie, en aangezien BFL nog geen ASIC's klaar heeft is dit of een verschrikkelijk dure preorder of een ordinaire scam.
Frequency
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 540
Merit: 500


COINDER


View Profile WWW
February 12, 2013, 09:41:53 PM
 #418


Inderdaad, ben benieuwd wat de levertijd is Wink

Hij is nogal vaag in z'n advertentie, en aangezien BFL nog geen ASIC's klaar heeft is dit of een verschrikkelijk dure preorder of een ordinaire scam.

99% SCAMMER  Wink

COINDER
COINDER
pieppiep
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 502


View Profile
February 13, 2013, 10:38:49 AM
 #419

Ik heb hem gereport omdat dit product nog helemaal niet bestaat.
Marktplaats zelf zegt dat advertenties met meerdere meldingen prioriteit krijgen, dus report hem met z'n allen.
Sebjectivist
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 50
Merit: 0



View Profile
February 13, 2013, 07:18:01 PM
 #420

Ik heb hem gereport omdat dit product nog helemaal niet bestaat.
Marktplaats zelf zegt dat advertenties met meerdere meldingen prioriteit krijgen, dus report hem met z'n allen.
Gaat mij dan ff te ver, hoezo is deze persoon (of bedrijf eigenlijk meer) fout bezig?? Ja het is waar dat hij niet erbij vertelt dat de apparaten niet leverbaar zijn en vooruit betaald moeten worden .. het kan echter net zo goed zijn dat die informatie wel gegeven wordt zodra er interesse wordt getoond.. Ik zie het verschil niet met de verschillende ontwikkelaars die het moeten hebben van mensen die er wel vertrouwen in hebben en vooruit betalen. Enige wat deze persoon doet is geld innen, geld overmaken naar de ontwikkelaars, en het verschil zelf opstrijken voor de moeite om die dingen naar NL te halen en naar z'n klanten te versturen.. Sorry, maar deze oproep is wat mij betreft volkomen voorbarig  Undecided

en ja, ik heb ff gebeld om te vragen hoe het zit..
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!