Bitcoin Forum
April 23, 2024, 11:08:16 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
  Print  
Author Topic: Nederlands! (algemeen)  (Read 562322 times)
rage_kid999
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
May 12, 2011, 07:55:04 AM
 #41

Biomike verwees me naar dit topic.
Maar nou vraag ik me of er mensen zin en behoefte hebben om de bitcoins is flink bekender te maken in Nederland?

Zelf wil ik dit gaan doen vanuit de revelationspace in den haag.

Laat me wat weten (gezien het middel waar dit forum overgaat) stuur me maar een berichtje en ik stuur me e-mail adres terug =]
BitcoinCleanup.com: Learn why Bitcoin isn't bad for the environment
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1713913696
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713913696

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713913696
Reply with quote  #2

1713913696
Report to moderator
1713913696
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713913696

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713913696
Reply with quote  #2

1713913696
Report to moderator
1713913696
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713913696

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713913696
Reply with quote  #2

1713913696
Report to moderator
wumpus
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 812
Merit: 1022

No Maps for These Territories


View Profile
May 12, 2011, 12:07:59 PM
 #42

Je zou zeggen dat ze bij zo'n hackerspace er wel voor open staan inderdaad, goed idee.

Bitcoin Core developer [PGP] Warning: For most, coin loss is a larger risk than coin theft. A disk can die any time. Regularly back up your wallet through FileBackup Wallet to an external storage or the (encrypted!) cloud. Use a separate offline wallet for storing larger amounts.
BioMike (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1658
Merit: 1001


View Profile
May 12, 2011, 07:12:29 PM
 #43

Ik kan zelf geen groot media-offensief uitvoeren, maar kan wel her en der meehelpen met dingen.

Opzetje van wat gedaan kan worden:

Media-offensief:
- Indymedia (ideetje van Rage)
- RTL Z (ideetje van Rage)
- POWned (ideetje van Rage)
- De Pers/Metro/Spits

Shops om bitcoins te accepteren:
- Bol.com 2e hands (ideetje van Rage)
- Wikipedia donaties
- Bits of Freedom donaties, ik heb BoF hier al eens naar gevraagd, ze zouden intern eens bespreken.

Overige:
- Tweakers.net meuktracker
rage_kid999
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
May 13, 2011, 07:35:56 AM
 #44

Ik heb het al met iemand op IRC en me vriendin besproken (doet ondernemers opleiding detailhandel)


@Biomike vooral handig is jou kennis & ervaring over de huidige bitcoin handel in Nederland.
Het is zeker een goedemogelijkheid om een stichting op te zetten die bitcoins kan omzetten in geld en andersom.
Voor een webshop moet dit toch erg handig zijn.

@witchspace irc://freenode.net #revspace me nick name is rage_kid999 ook daar.
Je kan me daar of via mail over plannen aanspreken.


Wat me sowieso handig lijkt is een media bijeenkomst
Maar laten we dan eerst aan wat promotie materiaal zitten.
BioMike (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1658
Merit: 1001


View Profile
May 14, 2011, 06:42:19 AM
 #45

@Biomike vooral handig is jou kennis & ervaring over de huidige bitcoin handel in Nederland.
Het is zeker een goedemogelijkheid om een stichting op te zetten die bitcoins kan omzetten in geld en andersom.
Voor een webshop moet dit toch erg handig zijn.

Ik heb al eerder posts gemaakt waar iemand een vaste koers geeft, mits goederen ook tegen die koers aangeboden worden. En waar die prijs eens per maand aangepast word. Zo kunnen de hevige fluctuaties opgevangen worden. Of dat via een stichting moet, ben ik niet zeker van.
hmblank
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
May 23, 2011, 05:33:32 AM
 #46

Dag mensen, BNR Digitaal hier.

Geïnteresseerd in aandacht besteden aan Bitcoin en op zoek naar mensen met goede technische en financiële kennis (hoeft in allemaal in één persoon te zitten) en het vermogen dit duidelijk uit te leggen aan een lekenpubliek. Wie kan helpen?

Groeten, Herbert Blankesteijn
BioMike (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1658
Merit: 1001


View Profile
June 03, 2011, 12:18:00 PM
 #47

Hoi Herbert,

Op zich wel interesse om je te helpen, maar niet zo gek veel tijd op handen.
Wat had je in gedachte voor het uitleggen? Welke opzet?

Groeten,

BioMike


Dag mensen, BNR Digitaal hier.

Geïnteresseerd in aandacht besteden aan Bitcoin en op zoek naar mensen met goede technische en financiële kennis (hoeft in allemaal in één persoon te zitten) en het vermogen dit duidelijk uit te leggen aan een lekenpubliek. Wie kan helpen?

Groeten, Herbert Blankesteijn
Kolky
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
June 03, 2011, 02:21:04 PM
 #48

Sinds vorige week behoorlijk enthousiast over Bitcoin! Veel vrije tijd gestoken aan het schrijven van een programmatje die de mtgox koersen afging en daarop op bepaalde markt-indicatoren zou inkopen en verkopen. Helaas is het toepassen van de normale markt-indicatoren echt enorm lastig op de koersen van bitcoin!
Soepkip
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 476
Merit: 250



View Profile
June 04, 2011, 10:49:22 AM
 #49

Hellow Smiley

Zuid Limburg hier Cheesy

████
██████████████████████
█████████████████████████
█████████████████████████
█████████████████████████
█████████████████████████
█████████████████████████
█████████████████████████

->  BLOCKTIX  ->  Ticketing platform with a dual blockchain on Ethereum for event hosting
-> WEBSITE - SLACK - TWITTER - FORUM
-> Join our community to learn about our upcoming ICO
robin1979
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 17
Merit: 0


View Profile
June 04, 2011, 11:17:28 AM
 #50

Hoi Herbert,

Op zich wel interesse om je te helpen, maar niet zo gek veel tijd op handen.
Wat had je in gedachte voor het uitleggen? Welke opzet?

Groeten,

BioMike


Dag mensen, BNR Digitaal hier.

Geïnteresseerd in aandacht besteden aan Bitcoin en op zoek naar mensen met goede technische en financiële kennis (hoeft in allemaal in één persoon te zitten) en het vermogen dit duidelijk uit te leggen aan een lekenpubliek. Wie kan helpen?

Groeten, Herbert Blankesteijn

Je bent een beetje laat, het item is op 26 mei al uitgezonden:
http://www.bnr.nl/programma/bnrdigitaal/
crazy987
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 252
Merit: 250


View Profile
June 07, 2011, 10:09:30 AM
 #51

hier nog een NL
vandaag begonnen, haal nu +/- 40Mhash/s maar even op wat andere fora besproken en ga vandaag even de 5770 halen.

zodra die dan werkt ga ik eens kijken hoe ik dan een 2e miner opzet.
zit trouwens bij deepbit
Kwintenc
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
June 08, 2011, 02:44:51 PM
 #52

Eerste post op het forum, leek me wel een goed idee om hier te starten Grin
Ik kom uit België, meer bepaald uit de buurt van Gent.

'k Doe wat aan pooled mining in m'n vrije tijd aangezien ik een vrij krachtige gaming rig gebouwd heb in maart. (http://be.hardware.info/usersystemen/14090/kwintenc-nieuwe-gaming-rig)
Daar haal ik zo'n 300 Mhashes/sec mee, met een Asus HD6950 standaard geclockt (en tot 380 als ik hem flash met een 6970 bios en overclock).
Ondertussen nog maar 0.45 BTC verdiend Tongue

Nog andere Belgen hier trouwens?
crazy987
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 252
Merit: 250


View Profile
June 09, 2011, 06:37:28 AM
 #53

Eerste post op het forum, leek me wel een goed idee om hier te starten Grin
Ik kom uit België, meer bepaald uit de buurt van Gent.

'k Doe wat aan pooled mining in m'n vrije tijd aangezien ik een vrij krachtige gaming rig gebouwd heb in maart. (http://be.hardware.info/usersystemen/14090/kwintenc-nieuwe-gaming-rig)
Daar haal ik zo'n 300 Mhashes/sec mee, met een Asus HD6950 standaard geclockt (en tot 380 als ik hem flash met een 6970 bios en overclock).
Ondertussen nog maar 0.45 BTC verdiend Tongue

Nog andere Belgen hier trouwens?

das ook niet veel. weet niet welke pool je zit?
ik mine met 183 Mhash/s, en 's nachts gaat er een maximum op.
mine nu bijna 48 uur en zit nu op 0.31btc
skull88
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 683
Merit: 500



View Profile
June 10, 2011, 02:27:02 AM
 #54

Yup nog andere Belgen hier.  Wink

Ik zit trouwens op 837.80 MH/s met een HD 5970,
Memory op 305Mhz, geeft mij de meeste hashes en een mooie temperatuur van 63-65 graden.
Als iemand nog extra tips heeft om aan te passen, zijn altijd welkom. Smiley

Ben trouwens ook nog aan het uitkijken voor ergens een tweedehands HD 5970 extra op de kop te tikken, dus als iemand eentje in de aanbieding heeft ook altijd welkom.


BTC: 1MifMqtqqwMMAbb6zr8u6qEzWqq3CQeGUr
LTC: LhvMYEngkKS2B8FAcbnzHb2dvW8n9eHkdp
deejay
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 100


View Profile
June 10, 2011, 07:41:11 AM
 #55

Hier Spijkenisse!! Ben nog geen miner maar wil wel zeker iets met bitcoin gaan doen.

Kwintenc
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
June 10, 2011, 08:46:27 AM
 #56

Eerste post op het forum, leek me wel een goed idee om hier te starten Grin
Ik kom uit België, meer bepaald uit de buurt van Gent.

'k Doe wat aan pooled mining in m'n vrije tijd aangezien ik een vrij krachtige gaming rig gebouwd heb in maart. (http://be.hardware.info/usersystemen/14090/kwintenc-nieuwe-gaming-rig)
Daar haal ik zo'n 300 Mhashes/sec mee, met een Asus HD6950 standaard geclockt (en tot 380 als ik hem flash met een 6970 bios en overclock).
Ondertussen nog maar 0.45 BTC verdiend Tongue

Nog andere Belgen hier trouwens?

das ook niet veel. weet niet welke pool je zit?
ik mine met 183 Mhash/s, en 's nachts gaat er een maximum op.
mine nu bijna 48 uur en zit nu op 0.31btc

Deepbit (en soms BTCMine). 'k Ben ook niet constant aan het minen, ik gebruik die pc dagelijks voor school/vrije tijd.
Ook vrij irritant, als ik bvb een Youtube filmpje start tijdens het minen lockt windows volledig. Zelfde met GPU-Z. Zelfde met games.
Mss een bug die met een nieuwe versie van poclbm-miner opgelost wordt?

En 's nacht zet ik 'm uit want die fan is vrij luid. Ik slaap in een kamer ernaast, en m'n ouders slapen ook op die verdieping. 'k Ben nog hogeschoolstudent en woon thuis.

Vandaag examen gaan maken en dan gaat de pc de volledige dag minen, hopelijk staat er wat moois op m'n account als ik thuiskom ^^
xalex
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 43
Merit: 0



View Profile
June 13, 2011, 08:48:08 PM
 #57

Heyhey,

Hier iemand uit Baarn.
Momenteel is hier de kelder lekker warm met 1.2Ghash/sec. Zit momenteel op zo'n 2BTC per dag Smiley
Ik zat al een tijdje te twijfelen om een paar flinke GPU rigs aan te schaffen gezien ik regelmatig tegen CPU limitaties aan loop op het gebied van MD5 hash cracking. Bitcoin mining is was voor mij een mooie push om het eens te doen.
Ben benieuwd of ik binnen korte termijn een break-even punt haal van m'n hardware (dag of 20 hoop ik met huidige koers van $20 per BTC).
Ik geloof wel in het bitcoin principe. Ik laat uiteindelijk heel wat bitcoins in me wallet staan voorde lange termijn.

Ik mine op bitcoin.cz en dat bevalt me wel. Ik heb geen omkijken naar me miners. Zo eens per 4 uur ontvang ik een twitter berichtje met mining stats Tongue
robin1979
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 17
Merit: 0


View Profile
June 13, 2011, 08:53:57 PM
 #58

Zijn jullie nu echt aan het minen om er iets aan te verdienen?
Speculeren is meer rendabel Smiley.
xalex
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 43
Merit: 0



View Profile
June 13, 2011, 11:37:50 PM
 #59

Zijn jullie nu echt aan het minen om er iets aan te verdienen?
Speculeren is meer rendabel Smiley.

Ben ik met je eens.
Echter ga ik geen geld opsturen om bitcoins te kopen. Ik heb nu hardware gekocht waar ik sowieso iets aan heb, ook als mining geen nut meer heeft.
Mocht het lekker lopen en ik wat bitcoins over hebben dan ga ik daar ook eens mee spelen. Voorlopig is het een leuke en aparte hobby xD

Je weet wat ze zeggen he.. "Speltip 6: Spreid je winkansen" Wink
skull88
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 683
Merit: 500



View Profile
June 14, 2011, 02:25:23 AM
 #60

Zijn jullie nu echt aan het minen om er iets aan te verdienen?
Speculeren is meer rendabel Smiley.
Is maar hoe je het bekijkt, als je nu voor 2000euro bitcoins koopt en bitcoins worden volledig waardeloos, wat ik niet hoop maar daar moet je in deze beta fase wel rekening mee houden dan hou je op het einde van de rit niets over en ben je 2000euro kwijt. Koop je voor die 2000euro miningaparatuur dan hou je op het einde van de rit heel mooie hardware over als btc faalt.

Minen is wat dat betreft dus een stuk veiliger, ik heb wel bitcoins gekocht toen ze nog geen bal waard waren maar hoe ze nu op en neer schommelen en met de hoge prijs per coin pas ik hiervoor. Met een gedeelte van mijn bitcoins heb ik dus een goede pc gekocht met minen in het achterhoofd en een gedeelte word gebruikt voor een project waar bitcoins als betalingseenheid gebruikt gaat worden maar daarnaast ook prima verder zou kunnen bestaan zonder bitcoins. Daarnaast heb ik nog een gedeelte bitcoins als spaarboekje/investering en een gedeelte is gewoon om effectief te gebruiken als betaalmiddel. Dat laatste gedeelte is overigen heel belangrijk, als we bitcoins enkel gebruiken als investering om er goed mee te verdienen word het zowiezo een flop dus gebruik aub ook een gedeelte om echte te spenderen.
Doe het alleen beetje wijs, 600btc vergokken en mensen 50btc geven omdat ze wel een mooie post maken is een jaar later toch een beetje zuur. Tongue

BTC: 1MifMqtqqwMMAbb6zr8u6qEzWqq3CQeGUr
LTC: LhvMYEngkKS2B8FAcbnzHb2dvW8n9eHkdp
Pages: « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!