Bitcoin Forum
May 08, 2024, 06:35:01 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2] 3 4 5 6 7 »  All
  Print  
Author Topic: Waarmee kun je nog goed geld verdienen online? Wat word de next big thing?  (Read 21449 times)
kuusj98
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 812
Merit: 1000


I <3 VW Beetles


View Profile
January 05, 2015, 07:02:49 PM
 #21

Je niet laten verleiden in al die andere scamcoins.
Er is maar 1 coin, en dat is bitcoin.

't is net als met edelmetaal.
Sommige zijn veel schaarser, mooier of weet ik veel.
In the end wil iedereen er goud voor hebben.

Dus gewoon verstandig zijn, en sparen in bitcoin.
We staan nog aan het begin.
Litecoin gaat ook nog wel hoor, en ik houd ongeveer 50 LTC in m'n spaarpotje omdat er over een maand of 5-6 de halvering van de blockreward plaats vind en met een beetje geluk dus ook een increase in waarde.

Denk persoonlijk dat litecoin niet veel kans meer maakt, het is steeds verder aan het wegzakken namelijk. Brengt ook niet echt iets nieuws over bitcoin, terwijl er momenteel veel alts zijn die wel echt nieuwe technologie meebrengen..
Bitcoin is anders ook net zogoed flink weggezakt hoor Tongue
Het kan niet altijd feest zijn...
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
Hippievogel
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 57
Merit: 0


View Profile
January 11, 2015, 08:03:56 PM
 #22

Mensen zoals jou moeten niet rijk worden. je wilt alleen maar rijk worden om het rijk zijn. https://www.youtube.com/watch?v=Vsz2kpa_Kok zoals neoneros zei : Maar vaak gaat het vanuit een idee, een passie voor iets.
BadAss.Sx
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1526
Merit: 1002


Bulletproof VPS/VPN/Email @ BadAss.Sx


View Profile WWW
April 17, 2017, 11:08:39 PM
 #23

Nu Guldencoin kopen deze zijn nu nog bijna gratis omdat sommige misbruik kunnen maken door makkelijke bloks te minen hier wordt aan gewerkt en zal zeker verandering gaan brengen in 2015 Grin

is een goede investering guldencoin

Is te zien ja lol
bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
April 24, 2017, 06:35:21 AM
 #24

Nu Guldencoin kopen deze zijn nu nog bijna gratis omdat sommige misbruik kunnen maken door makkelijke bloks te minen hier wordt aan gewerkt en zal zeker verandering gaan brengen in 2015 Grin

is een goede investering guldencoin

Is te zien ja lol
Dat is lang geleden 😁
LostWords
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 280
Merit: 101


View Profile
May 01, 2017, 11:51:34 PM
 #25

Wel een vraag die je nu ook nog/alweer kunt stellen: wat is het volgende? Bitcoin zijn mensen zoals ik nu gewoon te laat mee. Ik heb elke maand een paar tientjes max. over om te investeren (sorry Sad) en daar kan je met Bitcoin niks. Maar wat is er nu wat Bitcoin, laten we zeggen, 5 jaar geleden was? In andere woorden: waar kun je nu je tijd en weinig geld in investeren zodat het over een paar jaar explosief gaat stijgen volgens jullie? Million dollar question, ik weet het maar wat zijn jullie ideeen hierover? Smiley
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
May 02, 2017, 04:01:46 PM
 #26

Wel een vraag die je nu ook nog/alweer kunt stellen: wat is het volgende? Bitcoin zijn mensen zoals ik nu gewoon te laat mee. Ik heb elke maand een paar tientjes max. over om te investeren (sorry Sad) en daar kan je met Bitcoin niks. Maar wat is er nu wat Bitcoin, laten we zeggen, 5 jaar geleden was? In andere woorden: waar kun je nu je tijd en weinig geld in investeren zodat het over een paar jaar explosief gaat stijgen volgens jullie? Million dollar question, ik weet het maar wat zijn jullie ideeen hierover? Smiley

Simpel, koop wat Ripple en wie weet worden je paar tientjes een honderd dollar.
Rijk ga je in iedergeval niet worden.

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
May 02, 2017, 07:13:36 PM
 #27

Wel een vraag die je nu ook nog/alweer kunt stellen: wat is het volgende? Bitcoin zijn mensen zoals ik nu gewoon te laat mee. Ik heb elke maand een paar tientjes max. over om te investeren (sorry Sad) en daar kan je met Bitcoin niks. Maar wat is er nu wat Bitcoin, laten we zeggen, 5 jaar geleden was? In andere woorden: waar kun je nu je tijd en weinig geld in investeren zodat het over een paar jaar explosief gaat stijgen volgens jullie? Million dollar question, ik weet het maar wat zijn jullie ideeen hierover? Smiley

Simpel, koop wat Ripple en wie weet worden je paar tientjes een honderd dollar.
Rijk ga je in iedergeval niet worden.
Als je wat weet van crypto handelen kun je wel leuk een zakcentje verdienen
LostWords
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 280
Merit: 101


View Profile
May 02, 2017, 08:16:51 PM
 #28

Wel een vraag die je nu ook nog/alweer kunt stellen: wat is het volgende? Bitcoin zijn mensen zoals ik nu gewoon te laat mee. Ik heb elke maand een paar tientjes max. over om te investeren (sorry Sad) en daar kan je met Bitcoin niks. Maar wat is er nu wat Bitcoin, laten we zeggen, 5 jaar geleden was? In andere woorden: waar kun je nu je tijd en weinig geld in investeren zodat het over een paar jaar explosief gaat stijgen volgens jullie? Million dollar question, ik weet het maar wat zijn jullie ideeen hierover? Smiley

Simpel, koop wat Ripple en wie weet worden je paar tientjes een honderd dollar.
Rijk ga je in iedergeval niet worden.
Als je wat weet van crypto handelen kun je wel leuk een zakcentje verdienen

Ripple, daar gaan we maar even induiken. Nou ja, Google'n op z'n minst Cheesy Thanks. Rijk hoeft niet, een extra zakgeldje is lekker. Paar honderd euro wel het liefst, haha.

@bram, Ja, dat handelen...daar lees ik heel veel over hier op het forum maar goed, ik lees ook dat je goed moet begrijpen, lezen en leren wat het hele beurshandelen nou inhoudt. Op de een of andere manier vind ik de materie vooralsnog heel complex over komen.
Al_WaySlate
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 23
Merit: 0


View Profile
May 03, 2017, 12:44:33 AM
 #29

FYI >>> Ik beantwoord gewoon de originele vraag, thats all!

Just gonna state the obvious...aangezien de meeste PC”s /Macs/Phones voorzien zijn van een camera...

...P***o! Smiley

Maar dat is dan voor de moedigsten zeker?
Ik blijf bij crypto voorlopig...haha lol


brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
May 03, 2017, 04:25:20 AM
 #30

@bram, Ja, dat handelen...daar lees ik heel veel over hier op het forum maar goed, ik lees ook dat je goed moet begrijpen, lezen en leren wat het hele beurshandelen nou inhoudt. Op de een of andere manier vind ik de materie vooralsnog heel complex over komen.

Handel is mij te intensief (doe het wel af en toe, maar niet gestructureerd). Er zijn zelfs bots die dit voor je kunnen doen, maar die moeten dan wel goed ingesteld worden en je moet ervoor zorgen dat wanneer er een plotselinge prijspiek is, dat je dan wel kunt reageren. Oftewel: je moet alles eigenlijk toch nog steeds goed blijven volgen.

Een mooie tactiek is besproken in het topic over een van die bots, de tactiek kun je echter ook heel goed zonder die bot handmatig gebruiken.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1715214.0
NLGer
Member
**
Offline Offline

Activity: 130
Merit: 10


View Profile
May 03, 2017, 08:30:29 AM
 #31

Wel een vraag die je nu ook nog/alweer kunt stellen: wat is het volgende? Bitcoin zijn mensen zoals ik nu gewoon te laat mee. Ik heb elke maand een paar tientjes max. over om te investeren (sorry Sad) en daar kan je met Bitcoin niks. Maar wat is er nu wat Bitcoin, laten we zeggen, 5 jaar geleden was? In andere woorden: waar kun je nu je tijd en weinig geld in investeren zodat het over een paar jaar explosief gaat stijgen volgens jullie? Million dollar question, ik weet het maar wat zijn jullie ideeen hierover? Smiley

Simpel, koop wat Ripple en wie weet worden je paar tientjes een honderd dollar.
Rijk ga je in iedergeval niet worden.
Als je wat weet van crypto handelen kun je wel leuk een zakcentje verdienen

Ripple, daar gaan we maar even induiken. Nou ja, Google'n op z'n minst Cheesy Thanks. Rijk hoeft niet, een extra zakgeldje is lekker. Paar honderd euro wel het liefst, haha.

@bram, Ja, dat handelen...daar lees ik heel veel over hier op het forum maar goed, ik lees ook dat je goed moet begrijpen, lezen en leren wat het hele beurshandelen nou inhoudt. Op de een of andere manier vind ik de materie vooralsnog heel complex over komen.

Er is een aantal jaren terug eens een handleiding handelen gemaakt, hier te downloaden: https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/efl/handleiding-handelen.docx

voor een munt met potentie kun je dit verhaaltje eens lezen: https://bitcointalk.org/index.php?topic=820336.msg18606437#msg18606437


███████████████████████████████
          AmsterdamCoin     |                          Join us now 
█████████        x x x     .    ████████          AmsterdamCoin     |             █████████     x x x     ████████
███████████████████████████████          AmsterdamCoin     |       Masternodes- Encrypted messages - TOR   
WTBOKITO
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 13
Merit: 0


View Profile
May 06, 2017, 09:01:08 PM
 #32

Stellar Lumen (XLM) en Ripple (XRP) zullen het aller hardst gaan op de lange en ook wel korte duur.

Deze munten zijn puur gemaakt om geld (transactie) functies te verbeteren en de rol van "nieuwe bank" in te nemen.
Bovendien dienen ze nu al direct een giga voordeel voor banken/ mensen die bankieren (internationale transacties uitvoeren).

Stellar richt zich meer op consumenten
Ripple meer op banken

Werken ook al samen met grote namen ..

Het is dus niet weer een altcoin die hetzelfde doet als alle andere.

ETH was/is ook bijzonder maar voorlopig is het nog even wachten op applicaties die daarmee giga voordeel in de praktijk gaan opleveren voor consumenten/banken etc (komen er zeker wel hoor, maar duurt nog zkr 3 jaar denk ik).

Maargoed (ik ga niet in de details), my 2 cents dus ..

Zet em op en zorg dat je liever wat verliest (wat je prima aan kunt om te verliezen) dan dat je de boot weer mist!

BadAss.Sx
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1526
Merit: 1002


Bulletproof VPS/VPN/Email @ BadAss.Sx


View Profile WWW
May 07, 2017, 03:40:56 PM
 #33

Stratis een een andere sure bet. Ik heb mijn inleg met 15x vergroot Smiley
LostWords
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 280
Merit: 101


View Profile
May 07, 2017, 09:06:37 PM
 #34

Stratis een een andere sure bet. Ik heb mijn inleg met 15x vergroot Smiley

Is het dan al niet te laat?
mortare
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 765
Merit: 283



View Profile WWW
May 08, 2017, 09:39:16 AM
 #35

Stratis een een andere sure bet. Ik heb mijn inleg met 15x vergroot Smiley

Is het dan al niet te laat?

Nee, is pas het begin.

.
.
.
▬◇
▬◇▬◆
▬◇▬◇▬◆
.
.







███
███░░░███
███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░███░░░░░░░░░░░░░░░███░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░███░░░░░░░░░░░░░░░███░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███
███░░░███
███
.
.
.
◇▬
◆▬◇▬
◆▬◇▬◇▬
.
.
LostWords
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 280
Merit: 101


View Profile
May 08, 2017, 07:42:06 PM
 #36

Stratis een een andere sure bet. Ik heb mijn inleg met 15x vergroot Smiley

Is het dan al niet te laat?

Nee, is pas het begin.

Voor een newbie als ik: is het eenvoudig uit te leggen hoe het inzetten op dit soort 'bets' werkt? Als in: welke site? welk bedrag? komt zoiets in een wallet of hoe werkt het? Geen idee of dit hele gekke vragen zijn maar ik heb de antwoorden in ieder geval zeker niet maar ben wel geinteresseerd.
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
May 08, 2017, 08:21:48 PM
 #37

Stratis een een andere sure bet. Ik heb mijn inleg met 15x vergroot Smiley
Is het dan al niet te laat?
Nee, is pas het begin.

Voor een newbie als ik: is het eenvoudig uit te leggen hoe het inzetten op dit soort 'bets' werkt? Als in: welke site? welk bedrag? komt zoiets in een wallet of hoe werkt het? Geen idee of dit hele gekke vragen zijn maar ik heb de antwoorden in ieder geval zeker niet maar ben wel geinteresseerd.

Als u een zestal posts omlaag scrollt dan ziet u al een goed antwoord op uw vraag staan:

[...] Er is een aantal jaren terug eens een handleiding handelen gemaakt, hier te downloaden: https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/efl/handleiding-handelen.docx [...]

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
Proxik
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 146
Merit: 100


View Profile
May 10, 2017, 10:22:29 AM
 #38

Stratis lijkt een nieuwe soort Ethereum te worden en is zeker het investeren nog waard!

Zelf ben ik ingestapt op 7 cent, en nu op 1.20 dollar koop ik nog steeds bij.
Weliswaar voor de lange termijn, maar zelfs al verdubbel je alleen je inzet al!

En Ohja DIGITAL PRICE (DP) is ook een mooie om nu in te stappen als je weinig te investeren hebt! Is nog niet eens 1 cent en kan nog wel eens een knaller worden!
LostWords
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 280
Merit: 101


View Profile
May 10, 2017, 12:23:33 PM
 #39

Ik kan Stratis zowel op Yobit als op Kraken niet vinden. Newbie-alert, I know maar wat doe ik fout?
onlinehandelen
Member
**
Offline Offline

Activity: 97
Merit: 10

Win free bitcoins every hour!


View Profile WWW
May 10, 2017, 04:40:10 PM
 #40

Ik denk dat investeren in Ripple nog niet te laat is. Ethereum echter wel. Litecoin ook te laat. NEM niet te laat.

https://www.onlinehandelen.com De beste broker en crypto exchanges vergelijkingswebsite
Pages: « 1 [2] 3 4 5 6 7 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!