Bitcoin Forum
May 04, 2024, 07:01:58 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 [4] 5 6 7 »  All
  Print  
Author Topic: Waarmee kun je nog goed geld verdienen online? Wat word de next big thing?  (Read 21449 times)
bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
June 07, 2017, 10:39:01 AM
 #61

De markt gaat staat nog in de kinderschoenen en iedereen die hier nu op het forum zit is er nog op tijd bij.

Verdeel je investering over een aantal coins waar een goed team achter zit en met een groot project bezig zijn.

Gegarandeerd dat je aan het einde van het jaar een leuke opbrengst hebt.

Helemaal mee eens
1714849318
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714849318

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714849318
Reply with quote  #2

1714849318
Report to moderator
1714849318
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714849318

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714849318
Reply with quote  #2

1714849318
Report to moderator
1714849318
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714849318

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714849318
Reply with quote  #2

1714849318
Report to moderator
You can see the statistics of your reports to moderators on the "Report to moderator" pages.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714849318
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714849318

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714849318
Reply with quote  #2

1714849318
Report to moderator
1714849318
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714849318

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714849318
Reply with quote  #2

1714849318
Report to moderator
1714849318
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714849318

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714849318
Reply with quote  #2

1714849318
Report to moderator
onlinehandelen
Member
**
Offline Offline

Activity: 97
Merit: 10

Win free bitcoins every hour!


View Profile WWW
June 07, 2017, 12:57:58 PM
 #62

Wat ik al 7 jaar doe:  affiliate marketing.


Werd destijds afgeschilderd als gek: geld verdienen met linkjes en banners?

Iedereen heeft nu toch een signature campaign? Affiliate marketing is de makkelijkste manier ever om online geld te verdienen, zonder scams involved.

https://www.onlinehandelen.com De beste broker en crypto exchanges vergelijkingswebsite
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
June 08, 2017, 12:18:15 AM
 #63

Wat ik al 7 jaar doe:  affiliate marketing.


Werd destijds afgeschilderd als gek: geld verdienen met linkjes en banners?

Iedereen heeft nu toch een signature campaign? Affiliate marketing is de makkelijkste manier ever om online geld te verdienen, zonder scams involved.

True

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
LostWords
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 280
Merit: 101


View Profile
June 25, 2017, 12:18:45 PM
 #64

De markt gaat staat nog in de kinderschoenen en iedereen die hier nu op het forum zit is er nog op tijd bij.

Verdeel je investering over een aantal coins waar een goed team achter zit en met een groot project bezig zijn.

Gegarandeerd dat je aan het einde van het jaar een leuke opbrengst hebt.

Denk je? Er zijn ook veel mensen die spreken over een "Bubble". Zag laatst ergens ook een artikel voorkomen van in de krant van een of ander persoon van de Nederlandse Bank die dat zei. Is dit nu juist niet een markt dat op haar hoogtepunt is?

Ik heb er geen idee van dus ik hoop dat het pas het begin is, want dat zou betekenen dat wij inderdaad met zijn allen een leuke toekomst tegemoet gaan.
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
June 25, 2017, 01:27:47 PM
 #65

Denk je? Er zijn ook veel mensen die spreken over een "Bubble". Zag laatst ergens ook een artikel voorkomen van in de krant van een of ander persoon van de Nederlandse Bank die dat zei. Is dit nu juist niet een markt dat op haar hoogtepunt is?

Ik heb er geen idee van dus ik hoop dat het pas het begin is, want dat zou betekenen dat wij inderdaad met zijn allen een leuke toekomst tegemoet gaan.

Dat zijn toch dezelfde mensen die de crisis niet aan zagen komen?
LostWords
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 280
Merit: 101


View Profile
June 29, 2017, 01:12:17 AM
 #66

Denk je? Er zijn ook veel mensen die spreken over een "Bubble". Zag laatst ergens ook een artikel voorkomen van in de krant van een of ander persoon van de Nederlandse Bank die dat zei. Is dit nu juist niet een markt dat op haar hoogtepunt is?

Ik heb er geen idee van dus ik hoop dat het pas het begin is, want dat zou betekenen dat wij inderdaad met zijn allen een leuke toekomst tegemoet gaan.

Dat zijn toch dezelfde mensen die de crisis niet aan zagen komen?

Haha, goed punt!! Inderdaad, dat zijn die mensen. Het lijkt mij inderdaad dat ze vooral hopen dat het een bubbel is, dan dat ze weten of het een bubbel is. Dit concept van valuta is voor ieder financiele instelling een bedreiging natuurlijk.
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
June 29, 2017, 08:56:49 AM
 #67

Denk je? Er zijn ook veel mensen die spreken over een "Bubble". Zag laatst ergens ook een artikel voorkomen van in de krant van een of ander persoon van de Nederlandse Bank die dat zei. Is dit nu juist niet een markt dat op haar hoogtepunt is?

Ik heb er geen idee van dus ik hoop dat het pas het begin is, want dat zou betekenen dat wij inderdaad met zijn allen een leuke toekomst tegemoet gaan.
Dat zijn toch dezelfde mensen die de crisis niet aan zagen komen?
Haha, goed punt!! Inderdaad, dat zijn die mensen. Het lijkt mij inderdaad dat ze vooral hopen dat het een bubbel is, dan dat ze weten of het een bubbel is. Dit concept van valuta is voor ieder financiele instelling een bedreiging natuurlijk.

Het is sowieso een "bubbel"; er komt een "klap" (lees: correctie), zo "werkt" de menselijke geest (en "investeerders" zijn nu eenmaal net mensen). De vraag is wanneer en hoeveel, maar dat'ie komt weet ik zeker. Maar dat is niet "erg" ofzo ("never waist a good crisis" - Machiavelli). En het betekent ook niet het einde van: de tulp, de spoorwegen, de NV's, het internet of Bitcoin...

Het zal niet de eerste, noch de laatste "klap" zijn...  Grin



0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
LostWords
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 280
Merit: 101


View Profile
June 29, 2017, 01:27:40 PM
 #68

Denk je? Er zijn ook veel mensen die spreken over een "Bubble". Zag laatst ergens ook een artikel voorkomen van in de krant van een of ander persoon van de Nederlandse Bank die dat zei. Is dit nu juist niet een markt dat op haar hoogtepunt is?

Ik heb er geen idee van dus ik hoop dat het pas het begin is, want dat zou betekenen dat wij inderdaad met zijn allen een leuke toekomst tegemoet gaan.
Dat zijn toch dezelfde mensen die de crisis niet aan zagen komen?
Haha, goed punt!! Inderdaad, dat zijn die mensen. Het lijkt mij inderdaad dat ze vooral hopen dat het een bubbel is, dan dat ze weten of het een bubbel is. Dit concept van valuta is voor ieder financiele instelling een bedreiging natuurlijk.

Het is sowieso een "bubbel"; er komt een "klap" (lees: correctie), zo "werkt" de menselijke geest (en "investeerders" zijn nu eenmaal net mensen). De vraag is wanneer en hoeveel, maar dat'ie komt weet ik zeker. Maar dat is niet "erg" ofzo ("never waist a good crisis" - Machiavelli). En het betekent ook niet het einde van: de tulp, de spoorwegen, de NV's, het internet of Bitcoin...

Het zal niet de eerste, noch de laatste "klap" zijn...  Grin




Uiteraard maar wordt Bitcoin al niet weken achter elkaar telkens flink gecorrigeerd? Van 2800 USD naar 2300 USD, terug naar 2600 USD en weer correctie naar 2400 USD. Of is de correctie waar jij het over hebt meer richting de 1500 USD of iets?
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
June 29, 2017, 01:44:40 PM
 #69

Uiteraard maar wordt Bitcoin al niet weken achter elkaar telkens flink gecorrigeerd? Van 2800 USD naar 2300 USD, terug naar 2600 USD en weer correctie naar 2400 USD. Of is de correctie waar jij het over hebt meer richting de 1500 USD of iets?

Vraag het 100 willekeurige mensen, je krijgt 100 verschillende antwoorden.

Vraag het 100 experts, je krijgt er 200 verschillende antwoorden (iedereen dekt zich in Wink )

Een van de vele theorieen, is dat er na een ATH de dip nooit lager zal zijn dan 61,8% van de ATH. ATH=all time high, de 61,8% is naar aanleiding van de fibonacci reeks. Slaat het ergens op ? Geen idee, maar het klonk wel leuk.
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
June 29, 2017, 01:59:17 PM
 #70

Uiteraard maar wordt Bitcoin al niet weken achter elkaar telkens flink gecorrigeerd? Van 2800 USD naar 2300 USD, terug naar 2600 USD en weer correctie naar 2400 USD. Of is de correctie waar jij het over hebt meer richting de 1500 USD of iets?
Vraag het 100 willekeurige mensen, je krijgt 100 verschillende antwoorden.

Vraag het 100 experts, je krijgt er 200 verschillende antwoorden (iedereen dekt zich in Wink )

Een van de vele theorieen, is dat er na een ATH de dip nooit lager zal zijn dan 61,8% van de ATH. ATH=all time high, de 61,8% is naar aanleiding van de fibonacci reeks. Slaat het ergens op ? Geen idee, maar het klonk wel leuk.

En zo kom je "technisch" inderdaad uit op ca. 1500-1800 US$.

Als je erin geïnteresseerd bent kan ik je 'Technical Analysis, The Complete Resource for Financial Market Technicians' van Kirkpatrick en Dahlquist van harte aanbevelen (dat is het boek dat ook in het "hoger onderwijs" gebruikt wordt). Van de tweede druk (second ed.) zijn hier en daar wel pdfjes te downloaden (want hij is niet "goedkoop"; ca. 80-90 Euri voor de 3e/meest recente druk)...

PS. ik geloof zelf (veel) meer in fundamentele analyse maar gebruik technische analyse wel voor mijn "timing". En een (groot) fundamenteel probleem bij BTC is het aandeel "chinezen" dat hierin "investeert". Zij zijn meer met gokken bezig dan investeren en een keiharde crash naar (wederom) < 500 US$ heb ik zelf zeker wel als scenario om (voor ca. 10%) rekening mee te houden...

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
June 29, 2017, 02:12:40 PM
 #71

Uiteraard maar wordt Bitcoin al niet weken achter elkaar telkens flink gecorrigeerd? Van 2800 USD naar 2300 USD, terug naar 2600 USD en weer correctie naar 2400 USD. Of is de correctie waar jij het over hebt meer richting de 1500 USD of iets?
Vraag het 100 willekeurige mensen, je krijgt 100 verschillende antwoorden.

Vraag het 100 experts, je krijgt er 200 verschillende antwoorden (iedereen dekt zich in Wink )

Een van de vele theorieen, is dat er na een ATH de dip nooit lager zal zijn dan 61,8% van de ATH. ATH=all time high, de 61,8% is naar aanleiding van de fibonacci reeks. Slaat het ergens op ? Geen idee, maar het klonk wel leuk.

En zo kom je "technisch" inderdaad uit op ca. 1500-1800 US$.

Als je erin geïnteresseerd bent kan ik je 'Technical Analysis, The Complete Resource for Financial Market Technicians' van Kirkpatrick en Dahlquist van harte aanbevelen (dat is het boek dat ook in het "hoger onderwijs" gebruikt wordt). Van de tweede druk (second ed.) zijn hier en daar wel pdfjes te downloaden (want hij is niet "goedkoop"; ca. 80-90 Euri voor de 3e/meest recente druk)...

PS. ik geloof zelf (veel) meer in fundamentele analyse maar gebruik technische analyse wel voor mijn "timing". En een (groot) fundamenteel probleem bij BTC is het aandeel "chinezen" dat hierin "investeert". Zij zijn meer met gokken bezig dan investeren en een keiharde crash naar (wederom) < 500 US$ heb ik zelf zeker wel als scenario om (voor ca. 10%) rekening mee te houden...

Tja, en dat hele scaling gedoe (BIP148, Segwit, Segwit2X, BU om maar wat te noemen) kan bij een hardfork er ook voor zorgen dat de boel plotseling heel weinig meer waard is, omdat iedereen zijn vertrouwen verliest in de bitcoin. Aan de andere kant is Ether zo'n hardfork al binnen een jaar te boven gekomen (ruimschoots) en heeft de "kleine" vork (ETC) het ook best aardig gedaan.

Gumuservi
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 15
Merit: 0


View Profile
June 29, 2017, 02:19:11 PM
 #72

Denk je? Er zijn ook veel mensen die spreken over een "Bubble". Zag laatst ergens ook een artikel voorkomen van in de krant van een of ander persoon van de Nederlandse Bank die dat zei. Is dit nu juist niet een markt dat op haar hoogtepunt is?

Ik heb er geen idee van dus ik hoop dat het pas het begin is, want dat zou betekenen dat wij inderdaad met zijn allen een leuke toekomst tegemoet gaan.

Dat zijn toch dezelfde mensen die de crisis niet aan zagen komen?

 Cheesy  Cheesy  Cheesy

effe wachten, nog effe wachten, ...

"Nederlandse Bank gaat Deutsche Bank achterna met eigen Crypto Munt" ..... "Ethereum en NEO breken door $3.000"
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
June 29, 2017, 02:23:39 PM
 #73

[...]] Tja, en dat hele scaling gedoe (BIP148, Segwit, Segwit2X, BU om maar wat te noemen) kan bij een hardfork er ook voor zorgen dat de boel plotseling heel weinig meer waard is, omdat iedereen zijn vertrouwen verliest in de bitcoin. Aan de andere kant is Ether zo'n hardfork al binnen een jaar te boven gekomen (ruimschoots) en heeft de "kleine" vork (ETC) het ook best aardig gedaan.

Ja, dat wordt inderdaad een mooi "instapmomentje"...  Grin

[...] "Nederlandse Bank gaat Deutsche Bank achterna met eigen Crypto Munt" ..... "Ethereum en NEO breken door $3.000"

Google eens op 'R3 bitcoin'...  Shocked

Quote
Barclays, BBVA, Commonwealth Bank of Australia, Credit Suisse, Goldman Sachs, J.P. Morgan, Royal Bank of Scotland, State Street, UBS, Bank of America, BNY Mellon, Citi, Commerzbank, Deutsche Bank, HSBC, Mitsubishi UFJ Financial Group, Morgan Stanley, National Australia Bank, Royal Bank of Canada, Skandinaviska Enskilda Banken, Société Générale, Toronto-Dominion Bank, Mizuho Bank, Nordea, and UniCredit, BNP Paribas, Wells Fargo, ING, Macquarie Group, the Canadian Imperial Bank of Commerce, BMO Financial Group, Danske Bank, Intesa Sanpaolo, Natixis, Nomura, Northern Trust, OP Financial Group, Banco Santander, Scotiabank, Sumitomo Mitsui Banking Corporation, U.S. Bancorp, Westpac Banking Corporation, SBI Holdings of Japan, Hana Financial of South Korea, Bank Itau of Brazil, Toyota Financial Services joined and MetLife.

Om er "maar een paar" te noemen...  Roll Eyes

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
thenoisywatcher
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 25
Merit: 0


View Profile
June 29, 2017, 04:02:29 PM
 #74

Al jarenlang ben ik actief op internet.
Overal val ik net een beetje buiten de boot.
Ik heb wel een paar eurootjes verdiend maar overal was ik er eigenlijk te laat bij.
Het domeinen spel, de affiliate game, xxx-sites, pokeren en bitcoin kan ik me het beste herinneren.
Hoe later je instapt in iets hoe meer je valt voor scams.
Je steekt veel tijd in je werk achter de computer maar uiteindelijk kom je erachter dat je voor al die tijdsbesteding beter vakken had kunnen vullen bij de AH en je geld gespaard.
Achter de computer was het natuurlijk wel een stuk makkelijker zitten met een drankje erbij, dat is dan weer het voordeel.
Ik gooi hier maar een hengel uit en verwacht niks want waarom zou je het verklappen als je het weet maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dezelfde gedachte als ik hebben en die ook altijd een beetje achter het net vissen en niet de grote booms meemaken.
Gooi je gedachtes en ervaringen uit!
Refferals, en dan niet speciaal bitcoin gerelateerde hoor. Ik doe al sinds mijn eerste internet verbinding aan referral marketing.

Een goede om te beginnen is https://www.fastcardtech.com

Wat verkoop je zoal? Dit is toch dropshipping right? Smiley
johanmichel
Copper Member
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 41
Merit: 0


View Profile WWW
July 09, 2017, 02:57:14 PM
 #75

Ik denk Mothership (zie signature).
peterspijzer
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 499
Merit: 304


View Profile
July 11, 2017, 05:51:48 PM
 #76

Denk je? Er zijn ook veel mensen die spreken over een "Bubble". Zag laatst ergens ook een artikel voorkomen van in de krant van een of ander persoon van de Nederlandse Bank die dat zei. Is dit nu juist niet een markt dat op haar hoogtepunt is?

Ik heb er geen idee van dus ik hoop dat het pas het begin is, want dat zou betekenen dat wij inderdaad met zijn allen een leuke toekomst tegemoet gaan.

Dat zijn toch dezelfde mensen die de crisis niet aan zagen komen?



 Cheesy Cheesy Cheesy

oh oh oh wat hebben ze er een hekel aan.....
rvikkert
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 4
Merit: 0


View Profile
July 15, 2017, 11:45:33 PM
 #77

veel geld verdienen in een korte tijd gaat meestal niet geduld hebben is vaak de beste manier
Zoef
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 23
Merit: 0


View Profile WWW
July 17, 2017, 08:19:47 PM
 #78

Deze gozer dacht in 2014 dat hij te laat was, ik ben pas in 2017 hiermee begonnen Smiley
RoftheN
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 546
Merit: 100



View Profile
July 21, 2017, 10:49:10 PM
 #79

Eigen coin maken
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
July 22, 2017, 12:08:27 AM
Last edit: July 22, 2017, 12:24:58 AM by Zeta0S
 #80

Eigen coin maken

Ik heb Moon en Vegeta coin gemaakt, beide niet zoveel waard helaas  Grin


Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
Pages: « 1 2 3 [4] 5 6 7 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!