bram_vnl (OP)
Legendary
Activity: 1148
Merit: 1000
|
|
November 22, 2016, 12:42:58 PM |
|
|
|
|
|
bram_vnl (OP)
Legendary
|
|
November 23, 2016, 11:51:42 AM |
|
|
|
|
|
bram_vnl (OP)
Legendary
|
|
November 29, 2016, 02:33:02 PM |
|
|
|
|
|
|
bram_vnl (OP)
Legendary
|
|
December 05, 2016, 09:49:21 AM Last edit: December 05, 2016, 07:02:16 PM by bram_vnl |
|
|
|
|
|
TrueFawkes
Newbie
Activity: 12
Merit: 0
|
|
December 06, 2016, 09:43:05 AM |
|
Hallo iedereen ik ben nieuw op dit forum maar ik heb de vraag waardoor het komt dat de NLG opeens zo in waarde zakt deze dagen. Is het slim om eruit te stappen en het verlies op te nemen of waarom zou het wel weer meer waard worden 0,04+ Euro?
|
|
|
|
Ssjaak
Newbie
Activity: 19
|
|
December 06, 2016, 11:45:45 AM |
|
Ik heb precies hetzelfde.. Ben ingestapt bij een market cap van dik 40mln en nu slecht 7 mln. Heb al dik 70% aan waarde verloren. Iedereen schijnt op dit moment uit te stappen. Ik blijf nog zitten omdat mijn verlies te groot is nu. Het risico loop ik maar.
|
|
|
|
TrueFawkes
Newbie
|
|
December 06, 2016, 01:48:57 PM |
|
Vanmiddag wou ik er uit stappen toen ik er 97,- voor terug kon krijgen maar 5 minuten later kon ik weer 150,- ervoor krijgen (5540 NLG). Dus ik ben blij dat ik heb gewacht. Hopelijk word 2017 een goed jaar. (edit: had voor 200,- gekocht)
|
|
|
|
Ssjaak
Newbie
|
|
December 06, 2016, 02:20:03 PM Last edit: December 06, 2016, 02:43:03 PM by Ssjaak |
|
Tja ik ben ook nieuw in deze wereld en heb de boot gemist met de bitcoin omdat ik het niet aandurfde. Ik dacht nu een slag te slaan door de hoge koerstwinst die deze munt doormaakte.. Maarja ik had me beter moeten inlezen want ik wist helemaal niks. Ik heb op 19 okt voor €450 op 0,063 gekocht en sta nu op €197 dus dat is een flinke duik.. Ik raak maar niet in paniek en ga er vanuit dat het goed komt.. Al moet het een half jaar duren.. Het is wel een goede leer. Minder gretig zijn en beter naar grafieken en de markt kijken..
|
|
|
|
BioMike
Legendary
Activity: 1658
Merit: 1001
|
|
December 06, 2016, 09:24:29 PM |
|
Wat tips (geldt voor iedere crypto) voor beginnende speculanten:
1) Als de koers sterke schommelingen maakt (zowel omhoog, als omlaag), wacht. Of plaats alleen orders waar je op wilt kopen/verkopen. 2) Staar je niet blind op de koers, het volume in de orderboeken zelf geven beter aan wanneer te kopen en verkopen. 3) Ga nooit 100% in of uit. 4) Als je puur wilt speculeren, gebruik alleen geld wat je kan missen. Ga er van uit dat je 100% van de waarde verliest. 5) Verdiep je in wat je koopt en hobbel niet als een kip zonder kop achter anderen aan.
|
|
|
|
Actualiteit
|
|
December 07, 2016, 09:20:45 AM |
|
Hallo iedereen ik ben nieuw op dit forum maar ik heb de vraag waardoor het komt dat de NLG opeens zo in waarde zakt deze dagen. Is het slim om eruit te stappen en het verlies op te nemen of waarom zou het wel weer meer waard worden 0,04+ Euro?
Ik heb precies hetzelfde.. Ben ingestapt bij een market cap van dik 40mln en nu slecht 7 mln. Heb al dik 70% aan waarde verloren. Iedereen schijnt op dit moment uit te stappen. Ik blijf nog zitten omdat mijn verlies te groot is nu. Het risico loop ik maar.
Traders. Dat zijn de mensen die het geen zak uit maakt wat je ontwikkeld aan de coin, welke features je maakt, gebruiksvriendelijkheid of wat dan ook. Zij willen geld zien. De bullrun van 400 naar 15000 satoshi van een tijdje geleden is heel mooi georganiseerd, maar heeft dit soort situaties als gevolg. Mooi leermoment voor jullie, kijk naar de grafiek. Exponentiele groei? Wacht op een correctie om in te stappen.
|
|
|
|
bram_vnl (OP)
Legendary
|
|
December 07, 2016, 09:40:28 AM |
|
Traders. Dat zijn de mensen die het geen zak uit maakt wat je ontwikkeld aan de coin, welke features je maakt, gebruiksvriendelijkheid of wat dan ook. Zij willen geld zien. De bullrun van 400 naar 15000 satoshi van een tijdje geleden is heel mooi georganiseerd, maar heeft dit soort situaties als gevolg. Mooi leermoment voor jullie, kijk naar de grafiek. Exponentiele groei? Wacht op een correctie om in te stappen. Het gaat wel weer omhoog maar nu voorlopig niet ik heb wat bij gekocht en zie wel over paar jaar
|
|
|
|
Ssjaak
Newbie
|
|
December 07, 2016, 10:00:05 AM |
|
Bedankt voor jullie reply..
Het is inderdaad een goed leermoment en weet nu een beetje hoe het werkt.. Ik heb het met de elektronische gulden efl beter gedaan 26% winst.. Ik ben hier eigenlijk alleen maar uitgestapt omdat de app en netwerk veel te traag zijn om mee te werken. Ik weet dat er grote jongens meedoen die de koers flink naar hun hand kunnen zetten.. Ik hoop dat die weer snel instappen om mee te kunnen profiteren van een nieuwe vlucht.. Ik heb geduld.. 👍
|
|
|
|
bram_vnl (OP)
Legendary
|
|
December 07, 2016, 11:54:41 AM |
|
Het is inderdaad een goed leermoment en weet nu een beetje hoe het werkt.. Ik heb het met de elektronische gulden efl beter gedaan 26% winst.. Ik ben hier eigenlijk alleen maar uitgestapt omdat de app en netwerk veel te traag zijn om mee te werken. Ik weet dat er grote jongens meedoen die de koers flink naar hun hand kunnen zetten.. Ik hoop dat die weer snel instappen om mee te kunnen profiteren van een nieuwe vlucht.. Ik heb geduld.. 👍
Er komen nog veel dingen aan met gulden denk dat 2017 een mooi jaar gaat worden
|
|
|
|
Anonylz
|
|
December 07, 2016, 12:03:04 PM |
|
Risico's spreiden is altijd verstandig, overigens werkt de www.efl.nl wallet wat sneller dan de Android app
|
| . SECONDLIVE | | | │ | | | | | | │ | | | | ▄▄███████▄▄▄ ▄▄████████████████▄▄ ██████████████████████▄ ████████▀▀▀██████████████ ███████▌ ▀█████████████ ████████▀ ▀▀▄▄██▀▀▀██████████ ███████ ▀████████ ███████▄ ████████ ████████▄▄ ▄████████ ███████████▄▄▄▄██████████ ▀█████████████████████▀ ▀████████████████▀▀ ██████████████████████ |
|
|
|
Ssjaak
Newbie
|
|
December 07, 2016, 12:49:54 PM |
|
Klopt Anonylz.. De Android wallet is echt helemaal niks. Jammer want ik gebruik eigenlijk alleen nog maar mijn telefoon..
|
|
|
|
TrueFawkes
Newbie
|
|
December 07, 2016, 04:18:13 PM |
|
Er is zojuist een goede video uitgekomen die het mooi uitlegt (door makers van de gulden zelf? denk ik) https://vimeo.com/194681134
|
|
|
|
bram_vnl (OP)
Legendary
|
|
December 07, 2016, 06:05:51 PM Last edit: December 15, 2016, 06:41:34 PM by Mitchell |
|
|
|
|
|
|
bram_vnl (OP)
Legendary
|
|
December 15, 2016, 10:20:47 AM Last edit: December 15, 2016, 10:52:09 AM by bram_vnl |
|
|
|
|
|
|