Gaster
Newbie
Activity: 42
Merit: 0
|
|
May 18, 2017, 11:37:24 AM |
|
Zoals ik dus al eerder zei, gewoon een masternode principe. Pikken van Dash en dan zeggen dat jullie POW2 "ontwikkeld" hebben 😂😂 laat me niet lachen! Nou ja, beter goed gejat dan slecht bedacht 😘 Dat hier zo lang over gedaan is is mij een raadsel en dat uiteraard hebben de devs weer wat uit de premine verdient.
|
|
|
|
wttbs
Legendary
Activity: 2210
Merit: 1109
|
|
May 18, 2017, 07:05:45 PM |
|
I am impressed by PoW2 improving blockchain in an awesome way. Respect and thumbs up for the Gulden devs Zoals ik dus al eerder zei, gewoon een masternode principe. Pikken van Dash en dan zeggen dat jullie POW2 "ontwikkeld" hebben 😂😂 laat me niet lachen! Nou ja, beter goed gejat dan slecht bedacht 😘 Dat hier zo lang over gedaan is is mij een raadsel en dat uiteraard hebben de devs weer wat uit de premine verdient. Als je de whitepaper leest dan zie je daar dat er helemaal geen masternodes zijn, do your homework
|
|
|
|
FIEX
|
|
May 18, 2017, 09:00:10 PM |
|
Vandaag mijn eerste Gulden gekocht! ... en dat voor een Belg ;-) Doe zo verder! Zit veel toekomst in deze coin
|
|
|
|
bram_vnl (OP)
Legendary
Activity: 1148
Merit: 1000
|
|
May 19, 2017, 08:26:35 AM |
|
Vandaag mijn eerste Gulden gekocht! ... en dat voor een Belg ;-) Doe zo verder! Zit veel toekomst in deze coin
Welkom bij Gulden! Als je het leuk vind kun je ook mee chatten met andere mensen van de community Je kunt je hier aanmelden http://www.gulden.com/#join
|
|
|
|
dre666
Newbie
Activity: 8
|
|
May 19, 2017, 06:26:04 PM |
|
Goedeavond.
Ik wilde me eigen toevoegen tot de telegram.
Maar helaas lukt het me niet. Krijg telkens die fout melding ken de gebruiker niet.
Tevens heb ik een vraag heb een tijdje me wallet niet gebruikt En nu synchroniseerd die niet meer wat kan ik daar aan doen ?
|
|
|
|
Gaster
Newbie
|
|
May 20, 2017, 09:18:19 AM |
|
Goedeavond.
Ik wilde me eigen toevoegen tot de telegram.
Maar helaas lukt het me niet. Krijg telkens die fout melding ken de gebruiker niet.
Tevens heb ik een vraag heb een tijdje me wallet niet gebruikt En nu synchroniseerd die niet meer wat kan ik daar aan doen ?
Overstappen naar een fatsoenlijke coin zonder enorme premine en Plasman dictatuur. Kijk eens naar coins als Litecoin, Monero, Digibyte, Groestlcoin, Viacoin etc, eigenlijk alles is beter dan de Gulden Scam.
|
|
|
|
bram_vnl (OP)
Legendary
|
|
May 21, 2017, 05:29:51 AM Last edit: May 21, 2017, 10:53:02 AM by bram_vnl |
|
|
|
|
|
Hendrik1985
Member
Activity: 67
Merit: 10
@DCORP
|
|
May 24, 2017, 12:21:55 PM |
|
Dan zijn ze toch wel goed bezig, ik moet zeggen dat ze mij wel verrast hebben in hun performance
|
|
|
|
Hendrik1985
Member
Activity: 67
Merit: 10
@DCORP
|
|
May 24, 2017, 12:26:02 PM |
|
Hallo Allemaal de laatste twee weken mijn stash EFL (Eguldens) langzaam verkocht en Daarvoor NLG terug gekocht. Rede hiervoor is dat ik totaal het vertrouwen in EFL verloren ben en dus liever Bitcoin of echte Gulden coins heb. Welkom bij Gulden 🙂 hahah goede beslissing hoop ik voor je, wel mooi dat de gulden weer leeft.
|
|
|
|
bram_vnl (OP)
Legendary
|
|
May 25, 2017, 09:55:30 PM |
|
Hallo Allemaal de laatste twee weken mijn stash EFL (Eguldens) langzaam verkocht en Daarvoor NLG terug gekocht. Rede hiervoor is dat ik totaal het vertrouwen in EFL verloren ben en dus liever Bitcoin of echte Gulden coins heb. Welkom bij Gulden 🙂 hahah goede beslissing hoop ik voor je, wel mooi dat de gulden weer leeft. De Gulden leeft al 3 jaar en is druk bezig met projecten
|
|
|
|
Gaster
Newbie
|
|
May 27, 2017, 03:23:55 PM |
|
Hallo Allemaal de laatste twee weken mijn stash EFL (Eguldens) langzaam verkocht en Daarvoor NLG terug gekocht. Rede hiervoor is dat ik totaal het vertrouwen in EFL verloren ben en dus liever Bitcoin of echte Gulden coins heb. Welkom bij Gulden 🙂 hahah goede beslissing hoop ik voor je, wel mooi dat de gulden weer leeft. De Gulden leeft al 3 jaar en is druk bezig met projecten De Plasman dictatuur duurt inderdaad al 3 jaar, Hitler hield het 12 jaar vol. Laten we hopen dat Gulden die 9 jaren niet gaat halen en dan al dood is! Voor er nog meer onschuldige mensen in deze Premine Scam trappen!
|
|
|
|
Swedgin
Newbie
Activity: 3
|
|
May 27, 2017, 05:38:58 PM |
|
Mijn eerste gulden gekocht als Belg
|
|
|
|
Gaster
Newbie
|
|
May 28, 2017, 07:52:26 AM |
|
Mijn eerste gulden gekocht als Belg Een ECHTE Belg
|
|
|
|
|
TrueFawkes
Newbie
Activity: 12
|
|
May 28, 2017, 08:17:35 PM |
|
Is er nog nieuws over Prime I? mei is bijna afgelopen
|
|
|
|
bram_vnl (OP)
Legendary
|
|
May 28, 2017, 09:46:37 PM Last edit: May 28, 2017, 10:03:23 PM by bram_vnl |
|
Is er nog nieuws over Prime I? mei is bijna afgelopen Whitepaper is al uitgebracht Het is nog even afwachten, maar zal niet lang meer duren. Beter langzamer met een goede wallet dan snel met fouten er in. https://fawkes-it.comKom er net pas achter dat je website ook Gulden accepteerd?
|
|
|
|
TrueFawkes
Newbie
Activity: 12
|
|
May 29, 2017, 11:31:39 AM |
|
Whitepaper is al uitgebracht Het is nog even afwachten, maar zal niet lang meer duren. Beter langzamer met een goede wallet dan snel met fouten er in.
Ja die heb ik al wat doorgelezen ziet er goed uit. En een goede release is zonder fouten is erg belangerijk inderdaad. echter is mijn ongeduld groot en kan ik bijna niet wachten Ja dat klopt https://fawkes-it.com accepteert gulden voor alle opdrachten waar geen hardware voor aangekocht hoeft te worden. (hulp en dergelijke).
|
|
|
|
|
Zeta0S
Legendary
Activity: 1890
Merit: 1031
|
|
May 31, 2017, 10:17:32 AM |
|
Kan ik al Gulden naar mijn jaxx android sturen?
|
|
|
|
bram_vnl (OP)
Legendary
|
|
May 31, 2017, 12:52:36 PM |
|
Kan ik al Gulden naar mijn jaxx android sturen?
Nog niet beschikbaar en ik zou wachten tot het getest is door andere mensen om zeker te weten dat het werkt
|
|
|
|
|