Leuk idee, alleen vraag ik me af waarom 3FM niet gewoon een Bitcoin donatie optie kan neerplanten op hun site. Dan heb ik al veel sneller de neiging om iets te geven.
Helemaal mee eens. Wat ik zo lees hebben ze weer een record behaald, top!
2015 Wordt hét jaar van de Bitcoin adaptatie in mijn ogen. Wie weet is deze knop er volgend jaar dus wel
.
Als de prijs met deze rate blijft dalen zie ik die kans echter vrij somber in
Tja, het gaat niet echt lekker wat dat betreft.. Ik heb al eerder in een ander topic gemeld, de gemiddeldes worden lager; de dalen worden dieper en de pieken komen steeds lager te liggen.
Maar wie weet wat 2015 ons gaat brengen. In 2014 bleek het aantal Bitcoins transacties toch wel flink gestegen te zijn. Als die trend zich voort zet in 2015, is dat alleen maar goed. Of dat de prijs positief gaat beïnvloeden, ik weet het niet.. In the end streven we naar een break-even situatie, waarbij de coin is ongeveer vaste waarde heeft en echt als valuta gebruikt gaat worden (en niet als middel om te speculeren of als investering). Het lijkt erop dat die prijs / waarde niet eens in de buurt gaat komen van de pieken die we hebben meegemaakt, maar we zullen zien.
We zullen dit jaar in december 2015 zien wat dit ons heeft gebracht. Ter referentie tegen die tijd: 1 BTC = +/- $268 op dit moment.