Bitcoin Forum
May 25, 2024, 09:30:20 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Bitcoins voor Serious Request 2014  (Read 1300 times)
Wim1441 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 21
Merit: 0


View Profile
December 16, 2014, 09:18:07 PM
 #1

3FM Serious Request is een samenwerking van 3FM en het Nederlandse Rode Kruis. Elk jaar proberen zij samen zoveel mogelijk geld op te halen voor een stille ramp. Dit jaar zullen Coen Swijnenberg, Gerard Ekdom en Domien Verschuuren vanuit het glazen huis in Haarlem aandacht vragen voor vrouwen en meisjes, die tijdens oorlog en conflicten slachtoffer worden van seksueel geweld.

Met BitcoinWeb dragen we hier ook een steentje aan bij met de actie Bitcoins voor Serious Request 2014. Vorig jaar is het ons gelukt om samen met de Bitcoincommunity 1,45297523 bitcoins (destijds omgezet naar 676,92 euro) op te halen in de strijd tegen kindersterfte door diarree. Via https://blockchain.info/address/188d8H9ChgG24vY5Zsr34rXLRS67P5kSYs kun je zien wat de huidige stand is, dit is natuurlijk ook het adres om zelf een donatie op te storten. Hopelijk halen we dit jaar gezamenlijk een nog groter bedrag op!

http://www.bitcoinweb.nl/wp-content/uploads/2014/11/Serious-Request-2014-banner.jpg

Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
December 16, 2014, 09:34:38 PM
 #2

Leuk initiatief en leuk om te horen dat het vorig jaar gelukt is toch een leuk bedrag op te halen. Ik heb afgelopen weekend vrijblijvend gewerkt tijdens een benefietavond voor dit doel, en vind dat ik daarmee toch een leuke bijdrage heb geleverd Wink. Wellicht voeg ik hier nog iets aan toe door middel van een BTC donatie.

Overigens is het voor donateurs altijd een risico en een vraag of het daadwerkelijke bedrag ook weldegelijk gedoneerd word. Zo hebben we hier al een keer een scam mee gehad op dit forum: https://bitcointalk.org/index.php?topic=357721.0

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
kuusj98
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 812
Merit: 1000


I <3 VW Beetles


View Profile
December 24, 2014, 10:02:49 AM
 #3

Leuk idee, alleen vraag ik me af waarom 3FM niet gewoon een Bitcoin donatie optie kan neerplanten op hun site. Dan heb ik al veel sneller de neiging om iets te geven.
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
December 26, 2014, 05:13:40 PM
 #4

Leuk idee, alleen vraag ik me af waarom 3FM niet gewoon een Bitcoin donatie optie kan neerplanten op hun site. Dan heb ik al veel sneller de neiging om iets te geven.

Helemaal mee eens. Wat ik zo lees hebben ze weer een record behaald, top!

2015 Wordt hét jaar van de Bitcoin adaptatie in mijn ogen. Wie weet is deze knop er volgend jaar dus wel Wink.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
kuusj98
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 812
Merit: 1000


I <3 VW Beetles


View Profile
January 05, 2015, 07:08:39 PM
 #5

Leuk idee, alleen vraag ik me af waarom 3FM niet gewoon een Bitcoin donatie optie kan neerplanten op hun site. Dan heb ik al veel sneller de neiging om iets te geven.

Helemaal mee eens. Wat ik zo lees hebben ze weer een record behaald, top!

2015 Wordt hét jaar van de Bitcoin adaptatie in mijn ogen. Wie weet is deze knop er volgend jaar dus wel Wink.
Als de prijs met deze rate blijft dalen zie ik die kans echter vrij somber in Tongue
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
January 05, 2015, 09:04:51 PM
 #6

Leuk idee, alleen vraag ik me af waarom 3FM niet gewoon een Bitcoin donatie optie kan neerplanten op hun site. Dan heb ik al veel sneller de neiging om iets te geven.

Helemaal mee eens. Wat ik zo lees hebben ze weer een record behaald, top!

2015 Wordt hét jaar van de Bitcoin adaptatie in mijn ogen. Wie weet is deze knop er volgend jaar dus wel Wink.
Als de prijs met deze rate blijft dalen zie ik die kans echter vrij somber in Tongue


Tja, het gaat niet echt lekker wat dat betreft.. Ik heb al eerder in een ander topic gemeld, de gemiddeldes worden lager; de dalen worden dieper en de pieken komen steeds lager te liggen.
Maar wie weet wat 2015 ons gaat brengen. In 2014 bleek het aantal Bitcoins transacties toch wel flink gestegen te zijn. Als die trend zich voort zet in 2015, is dat alleen maar goed. Of dat de prijs positief gaat beïnvloeden, ik weet het niet.. In the end streven we naar een break-even situatie, waarbij de coin is ongeveer vaste waarde heeft en echt als valuta gebruikt gaat worden (en niet als middel om te speculeren of als investering).  Het lijkt erop dat die prijs / waarde niet eens in de buurt gaat komen van de pieken die we hebben meegemaakt, maar we zullen zien.

We zullen dit jaar in december 2015 zien wat dit ons heeft gebracht. Ter referentie tegen die tijd: 1 BTC = +/- $268 op dit moment.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
kuusj98
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 812
Merit: 1000


I <3 VW Beetles


View Profile
January 14, 2015, 02:17:43 PM
 #7

Leuk idee, alleen vraag ik me af waarom 3FM niet gewoon een Bitcoin donatie optie kan neerplanten op hun site. Dan heb ik al veel sneller de neiging om iets te geven.

Helemaal mee eens. Wat ik zo lees hebben ze weer een record behaald, top!

2015 Wordt hét jaar van de Bitcoin adaptatie in mijn ogen. Wie weet is deze knop er volgend jaar dus wel Wink.
Als de prijs met deze rate blijft dalen zie ik die kans echter vrij somber in Tongue


Tja, het gaat niet echt lekker wat dat betreft.. Ik heb al eerder in een ander topic gemeld, de gemiddeldes worden lager; de dalen worden dieper en de pieken komen steeds lager te liggen.
Maar wie weet wat 2015 ons gaat brengen. In 2014 bleek het aantal Bitcoins transacties toch wel flink gestegen te zijn. Als die trend zich voort zet in 2015, is dat alleen maar goed. Of dat de prijs positief gaat beïnvloeden, ik weet het niet.. In the end streven we naar een break-even situatie, waarbij de coin is ongeveer vaste waarde heeft en echt als valuta gebruikt gaat worden (en niet als middel om te speculeren of als investering).  Het lijkt erop dat die prijs / waarde niet eens in de buurt gaat komen van de pieken die we hebben meegemaakt, maar we zullen zien.

We zullen dit jaar in december 2015 zien wat dit ons heeft gebracht. Ter referentie tegen die tijd: 1 BTC = +/- $268 op dit moment.
Op dit moment zie je heel veel Ponzi's opduiken, dit is gewoon het teken dat men wanhopig is en alles doet om aan meer geld te komen. De mensen die de Ponzi's bezitten lachen zich kapot.
Ik zag mijn Bitcoin&Litecoin saldo in europrijzen zowat halveren de afgelopen maand. Toch ben ik er zeker van dat het weer goed komt.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!